quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoiets [ afbeelding ] Nog gevonden ook !!!!
wat is binnenkort?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaalquote:
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Remlof sleept dezer dagen overal de bruinhemden en consorten bij, laat m maar effe, komt wel weer goed
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Soms begrijp ik Remlof welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
was dat niet de rol van t cda nu?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaal
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.quote:
Wel eens in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Context is het toverwoord en dat is iets waar hier doorgaans ontbreekt.
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?
Note je wel het juiste accountquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel eens in de spiegel gekeken?
Bedoel het kinderachtigequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.
Met links zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Fransen die de hitler-groet doen aan Napoleon toen Hitler nota bene niet eens geboren was!
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groetquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Véle iidquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist had![]()
Leuke kaart die je gehad hebt ook![]()
Kijk eens goed! Alleen de voorste is links!quote:
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groet
dachten die gasten daar dat t een nazi was
het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=63c_1285702480
Kijk even hoe het in Parijs toegaat...Remlove.
Dat meisje dat gewoon aangerand wordt, daar kots ik van...
hehe i know. ben zelf hindoequote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.quote:
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??
Q.E.D. Soms vraag ik me echt af in welke wereld D_K leeft. Ik noem het voorlopig 'de zandbak'.quote:
oke, helemaal gemist, weet wel er was weer wat aan de hand daar maar wat, die fransen blijven ook maar aan de gang lijkt wel, echt en ik zou echt wel een straatje omlopen voor de franse politie maar lijkt wel of ze echt niet bang zijn voor iemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.
Nou dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.
nee idd. momentum is nu weg imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
3-1, gaan ze niet meer redden.
Dat is met Tquote:
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?quote:
Ik zit je een beetje te zieken Heksquote:
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal nietquote:
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauwquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te zieken Heks
Ja dat is weer een Dquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
ouders suriname, voorouders indiaquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daarquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef hondjes het volgende:
HEKSIE,,PM was al weg voordat ik er meer bij kon schrijven.
Soury zit uit haar muizennek te kletsenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauw
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury zit uit haar muizennek te kletsen
haha oke ook goed hoor lees mijn onderschrift, D of T of DT ach ken me niet schelenquote:
Dat weet ik nu niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daar
Ik ben er net zo slecht in, serieusquote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haha oke ook goed hoor lees mijn onderschrift, D of T of DT ach ken me niet schelen
Alleen de grasveldjes waar het bord * Hier mag U knallen maar doe het Zachtjes* in het gras staatquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fiets wel naar dat neerschiet bosje
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er net zo slecht in, serieus
1 van de 2 grote stromingen in het Hindoeïsme? Dan deel jij het anders in dan ik. Deel jij het in: Sanatan Dharma & Arya Samaj? Wat zie jij als de andere grote stroming dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ouders suriname, voorouders india
en die stroming is ook kloppend. is gewoon 1 van de 2 grote stromingen in t hindoeisme.
Ik denk dat wel es in die richting fietsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen de grasveldjes waar het bord * Hier mag U knallen maar doe het Zachtjes* in het gras staat![]()
wat dacht je van de Sloterplas, eikenboom 3 bij het hondenuitlaatstrandje, lijkt me mooie locatie, hoog riet, sàvonds uitgestorven en zo lekker rustig
hahahaha nou lekker dan, stuur je me eens een pm weet je niet meer wat je nog meer wilde zeggen tegen me, fijn hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat weet ik nu niet meer![]()
Keek zo gek, weg was ie
doenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat wel es in die richting fiets
Sanatan Dharma de 1e en Arya Sama de 2equote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 van de 2 grote stromingen in het Hindoeïsme? Dan deel jij het anders in dan ik. Deel jij het in: Sanatan Dharma & Arya Samaj? Wat zie jij als de andere grote stroming dan?
Nou als naar her A'dam bos fiets dan kom ik volgens mij door jou buurtjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doenen neem die andere dan ook mee, lijkt me reuze gezellig
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als naar her A'dam bos fiets dan kom ik volgens mij door jou buurtje
Oud west (Overtoom gedeelte)quote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk?
Aha, dat dacht ik al wel!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
Sanatan Dharma de 1e en Arya Sama de 2e
ah k.quote:
Zekers !!! Zit hier al 300 jaarquote:
Ik vind het verschil tussen die 2 nogal groot en significant, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
is eigenlijk beetje soortgelijk onderscheid als katholiek en protestants
de een met wat meer rituelen enzo
nee je moet de andere kant op richting osdorpquote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als naar her A'dam bos fiets dan kom ik volgens mij door jou buurtje
in de kern valt t wel mee imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen die 2 nogal groot en significant, eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ik zou je niet ouder dan 200 schatten hoor
Dan ben jij de protestant! Terug naar de basis Veda's (rituelen)!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
is eigenlijk beetje soortgelijk onderscheid als katholiek en protestants
de een met wat meer rituelen enzo
Ja maar ik neem altijd een omweg (Slotervaart, is rustiger fietsen) . Maar begreep dat je richting Bos en Lommer woont. Nee das iid te veel om fietsenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee je moet de andere kant op richting osdorp
ouder en beter hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel ouder dan mijn woning
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
Minister van Veiligheid
[ afbeelding ]
hehe nee ik ben eigenlijk de katholieke versiequote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben jij de protestant! Terug naar de basis Veda's (rituelen)!
Kan je de Veda's zelf lezen? Of tenminste reciteren?
Ik ken de Arya Samaj toch als een redelijk abstracte godsdienst of zelfs levensfilosofie die maar één oerkracht erkent, niet zijnde een god (of zelfs meerdere) in allerlei gedaanten, avatars etc.,. maar ik ben geen expert op dat gebied hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
in de kern valt t wel mee imo
een is met wat meer eromheen imo en de ander is de wat kalere versie.
O, de meer vrije interpretatie?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee ik ben eigenlijk de katholieke versie
ze kennen wel een god, en gewoon dezelfde ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken de Arya Samaj toch als een redelijk abstracte godsdienst of zelfs levensfilosofie die maar één oerkracht erkent, niet zijnde een god (of zelfs meerdere) in allerlei gedaanten, avatars etc.,. maar ik ben geen expert op dat gebied hoor
yeah, maar ben wel vegetarierquote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, de meer vrije interpretatie?![]()
Niet die van de Vega's, maar die van de avatara en zulks?
maar dat zijn de benamingen zoals die gewoon zijn. kan ze wel anders noemen, maar dan dekt t de lading niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:ik wil wat in de groep gooien en begrijp me niet verkeerd, vind het heel intresant dat jullie over religie en zo hebben maar gebruik eens normale woorden, ik zit me de tering te google steeds van wat het betekent.
sorry
Schat het zegt mij ook niet zo veel hoor....maar het heeft hun interesse dus je moet het je niet persoonlijk aantrekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
ik wil wat in de groep gooien en begrijp me niet verkeerd, vind het heel intresant dat jullie over religie en zo hebben maar gebruik eens normale woorden, ik zit me de tering te google steeds van wat het betekent.
sorry
Je kan geloof ook niet snappen. Daar moet je zo dom voor zijn en dan geloof je allesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:ik wil wat in de groep gooien en begrijp me niet verkeerd, vind het heel intresant dat jullie over religie en zo hebben maar gebruik eens normale woorden, ik zit me de tering te google steeds van wat het betekent.
sorry
nou ik vind het wel intresant alleen ik snap er geen jota af en toe van, maar wat Gomi net zegt het zijn benamingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap er ook geen hol van haksie, en ik vind 't ook niet interessant.
Elk geloof heeft zn eigen termen...daar doe je niets aanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vind het wel intresant alleen ik snap er geen jota af en toe van, maar wat Gomi net zegt het zijn benamingen.
Ik vind alles wat heksie zegt interessant.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap er ook geen hol van haksie, en ik vind 't ook niet interessant.
Fascinerend!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wat heksie zegt interessant.
zomgquote:
in de kern is dat dus fout imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan geloof ook niet snappen. Daar moet je zo dom voor zijn en dan geloof je alles
dat zie je redelijk juist imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
O wacht, ik zie het zo:
Sanatan Dharma: Katholiek -> steeds meer toevoegingen die niet gebaseerd zijn op de Schrift (Vedas)
Arya Samaj: Protestants -> we moeten terug naar de Schrift (Vedas)
Of heb ik het nu net andersom en zijn de Sanatan Dharma nou net die weer terug gaan op de Vedas?
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schat het zegt mij ook niet zo veel hoor....maar het heeft hun interesse dus je moet het je niet persoonlijk aantrekken
vind ik lief van jequote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wat heksie zegt interessant.
ja maar dr zijn dus geen andere woorden voor...dat zijn de enige termen voor dat geloof...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.
nee maar ze doen maar hoor ik stoor me er niet aan, wilde alleen woorden die ik ook snap
Gewoon overheen scrollenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.
nee maar ze doen maar hoor ik stoor me er niet aan, wilde alleen woorden die ik ook snap
Machtig interessant, de geschiedenis van het Hindoeïsme en de uitgangspunten, maar de rest kan het blijkbaar niet zo waarderen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon overheen scrollen
Doe ik ook bij jou over voetbal
nee ik lees t iddquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Machtig interessant, de geschiedenis van het Hindoeïsme en de uitgangspunten, maar de rest kan het blijkbaar niet zo waarderen.
ja doe ik nu ook maar, Gomi vertelde net de aarde is niet plat maar rondquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dr zijn dus geen andere woorden voor...dat zijn de enige termen voor dat geloof...
Maar facinerend is een moeilijker woordquote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In goed Nederlands is dat "betoverend"
waarna ie heul hard 'lapo!' roeptquote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat ik live: Wattáhhhh? kan zeggen hier
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja doe ik nu ook maar, Gomi vertelde net de aarde is niet plat maar rond(geintje
)
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Als je afgewogen atheïst wil zijn moet je toch andere filosofiën of religies verwerpen. En hoe doe je dat als je de strekking daarvan niet eens een beetje kent wegens complete desinteresse ?
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons levenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
waarna ie heul hard 'lapo!' roept
Oh, je doet niet mee bij 't vaste meetonderdeel smileys nadoen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons leven....Ik begin me zorgen te maken over jou
Wat weegt is het geloof in jezelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.
Er ontsnapte me net even een hele zachte snikquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, je doet niet mee bij 't vaste meetonderdeel smileys nadoen?
nee idd. gelijkspel zou eerlijker zijn geweest.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
Man man, Twente zonde, dit is geen juiste afspiegelingArbitraal falen wederom
Oeh, die is diep.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat weegt is het geloof in jezelf.
Een minister voor opvoeding lijkt me in ieder geval een stuk veiliger.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
youtube Eurythmics "Sex Crime" 1984
Sommige levensfilosofieën benadrukken nu juist datquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Als je afgewogen atheïst wil zijn moet je toch andere filosofiën of religies verwerpen. En hoe doe je dat als je de strekking daarvan niet eens een beetje kent wegens complete desinteresse ?
hehe ik wilde t maar niet postenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige levensfilosofieën benadrukken nu juist dat
Maar betoverend is meer heksiesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar facinerend is een moeilijker woord
mesmerizedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar betoverend is meer heksies
mooie uitspraakquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is 't nu mijn beurt om te gaan snikken?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
kijken of ik elders nog wat mensen kan lastig vallen
laters allemaal en trusten vast
doe ze de groetenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
Trustenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
Oeh...doe usquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't nu mijn beurt om te gaan snikken?
Niet yashi pesten.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, dan gaat het hier zeker vast weer verder over voetbal?![]()
Dan ga ik ook maar eens naar een ander draadje
Apart kleurtje! Past wel prima bij de glazen tafel van Pietje!quote:
Dit is ook kinderachtig en kwetsend. Ik las eerder hier dat ieder moet kunnen geloven waar ze zich prettig in voelen. Daar sluit ik me 100% bij aan.quote:
Slaap lekker heksiequote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
geloven kost niets zei mij oma altijd vroeger, en zo is het maar netquote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook kinderachtig en kwetsend. Ik las eerder hier dat ieder moet kunnen geloven waar ze zich prettig in voelen. Daar sluit ik me 100% bij aan.
trusten moppiequote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
Het geeft alleen valse hoopquote:Op woensdag 29 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloven kost niets zei mij oma altijd vroeger, en zo is het maar net
Daar hebben we zout voor.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
Het wordt nu toch echt een beetje flauw![]()
Ik ga me langzaam terugtrekken. Aju
Jij zit dus net zo goed in die zandbakquote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we zout voor.
Maar doei
Tis woensdag de patatkraam is openquote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
Het wordt nu toch echt een beetje flauw![]()
Ik ga me langzaam terugtrekken. Aju
Nee hoor, ik post tenminste niet continu flauwe plaatjes of gooi met wetenschappelijke termen die ik net uit m'n studieboeken heb opgedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij zit dus net zo goed in die zandbak
Jammer dat je het negatief interpreteert. Geloof is voor mij niet een zoeken en denken te vinden en zoals je zegt is vrijheid van geloof een groot goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook kinderachtig en kwetsend. Ik las eerder hier dat ieder moet kunnen geloven waar ze zich prettig in voelen. Daar sluit ik me 100% bij aan.
Zit die streep je nog dwars ofzo, gooi um even verticaal anaalquote:Op woensdag 29 september 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post tenminste niet continu flauwe plaatjes of gooi met wetenschappelijke termen die ik net uit m'n studieboeken heb opgedaan
Welke streep?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit die streep je nog dwars ofzo, gooi um even verticaal anaal
Nah waar je al meerdere malen mee bent geconfronteerd die je onder een discussie zette, jesus ga ik het nog uitleggen ookquote:
Duh, momenteel wordt er voornamelijk geprotesteerd tegen de verhoging van de leeftijd waarop je met pensioen mag en er schijnt ook iets te zijn met het onderwijs. Nu zijn staken en protest bijeenkomsten een nationale hobby in Frankrijk, dus wij maken ons er niet echt druk meer om, maar soms is het wel lastig. Krijg je geen krant, zendt de radio alleen zeikmuziek uit, is het postkantoor dicht, is in de supermarkt de zuivelafdeling gesloten en ga zo maar door door. Maar het wentquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, helemaal gemist, weet wel er was weer wat aan de hand daar maar wat, die fransen blijven ook maar aan de gang lijkt wel, echt en ik zou echt wel een straatje omlopen voor de franse politie maar lijkt wel of ze echt niet bang zijn voor iemand.
Heb ik ook hoor Heksje van me, dus ik scroll vrolijk verderquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:ik wil wat in de groep gooien en begrijp me niet verkeerd, vind het heel intresant dat jullie over religie en zo hebben maar gebruik eens normale woorden, ik zit me de tering te google steeds van wat het betekent.
sorry
Tuurlijk is dat interessant, maar niet voor iedereen. En mensen die het niet boeit moeten er gewoon vrolijk overheen scrollen. Doe ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Machtig interessant, de geschiedenis van het Hindoeïsme en de uitgangspunten, maar de rest kan het blijkbaar niet zo waarderen.
Ik ben benieuwd hoe kwetsend de toespraak van die gedoogde mijnheer Wilders zaterdag in Berlijn zal zijn. Waarschijnlijk zal de Staat der Nederlanden er wel weer afstand van nemen terwijl het CDA het regeerakkoord goedkeurt...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook kinderachtig en kwetsend.
Nah, is niet helemaal waar hoor, want ze stonden wel jaarlijks bij je op de stoep voor een fikse bijdrage. tenslotte moest de dominee ook eten en de kachel in de kerk moest ook branden. Om over andere kleinigheden maar niet te sprekenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloven kost niets zei mij oma altijd vroeger, en zo is het maar net
Heb zijn toespraak in NY nog niet gelezen, maar die schijnt redelijk zouteloos te zijn geweest? Verwacht dus ongeveer hetzelfde in Berlijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe kwetsend de toespraak van die gedoogde mijnheer Wilders zaterdag in Berlijn zal zijn. Waarschijnlijk zal de Staat der Nederlanden er wel weer afstand van nemen terwijl het CDA het regeerakkoord goedkeurt...
Voor zolang het duurtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat "links" Nederland die drol eens zou doorslikken, zou ophouden met dat zwaar overtrokken huilie huilie over de 2e wereldoorlog en aanverwanten en gewoon zou accepteren dat we een rechts van het midden kabinet VVD/CDA krijgen met gedoogsteun van de PVV. En daar moet u het mee doen
Nooit genoeg geschiedenis gehad om de Weimarrepublik te behandelen zeker? Die democratie ging ook ten gronde met een minderheidskabinet en je weet vast wel wie toen de nieuwe leider werd.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat "links" Nederland die drol eens zou doorslikken, zou ophouden met dat zwaar overtrokken huilie huilie over de 2e wereldoorlog en aanverwanten en gewoon zou accepteren dat we een rechts van het midden kabinet VVD/CDA krijgen met gedoogsteun van de PVV. En daar moet u het mee doen
Zouteloos maar dusdanig kwetsend dat de Nederlandse regering er niet kon achterstaan maar mijnheer mag fijn z'n spreekbeurten op kosten van de Nederlandse staat maken en hoeft af en toe alleen een vingertje omhoog te steken bij de stemming.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb zijn toespraak in NY nog niet gelezen, maar die schijnt redelijk zouteloos te zijn geweest? Verwacht dus ongeveer hetzelfde in Berlijn.
Nee hoor Remlof, jij bent de enige die geschiedenis heeft gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit genoeg geschiedenis gehad om de Weimarrepublik te behandelen zeker? Die democratie ging ook ten gronde met een minderheidskabinet en je weet vast wel wie toen de nieuwe leider werd.
Misschien is het verschil dat jouw ouders de nazi's niet zelf hebben meegemaakt dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor Remlof, jij bent de enige die geschiedenis heeft gehadEn ja hoor, ik hoor de bruinhemden 's nachts al door de straten marcheren, hysterica's
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. De hele situatie in de twintiger en dertiger jaren was een totaal andere dan nu, o ja er was ook een crisis, 2 achter elkaar zelfs, dus gaan we nu meteen op naar Das Vierte Reichquote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is het verschil dat jouw ouders de nazi's niet zelf hebben meegemaakt dan.
Die bol heeft heksie, maar je mag vast kijken van haarquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt vast een glazen bol, mag ik ook eens kijken
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. De hele situatie in de twintiger en dertiger jaren was een totaal andere dan nu, o ja er was ook een crisis, 2 achter elkaar zelfs, dus gaan we nu meteen op naar Das Vierte Reich
Nee je bent niet de enige, maar ik geloof zelf dat, dat bij de meesten meer "de wens is de vader van de gedachte is" Ik weet 't niet, we zullen wel zien, ik behoor alleen wel tot diegenen die Ultralinkse propaganda verwijzend naar de 2e Wereldoorlog met een paar korrels vaten zout nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die bol heeft heksie, maar je mag vast kijken van haar
Heb er gewoon geen vertrouwen in en daarin ben ik vast niet de enigste.
Ja, maar dat speelt nu toch niet? Of heb ik iets gemist? Vinden er grote deportaties naar werk-en vernietigingskampen vanuit nedeland plaats momenteel?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.
Dat.
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda danquote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.
Dat.
Wel in de fantasiewereld van Remlofquote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar dat speelt nu toch niet? Of heb ik iets gemist? Vinden er grote deportaties naar werk-en vernietigingskampen vanuit nedeland plaats momenteel?
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda dan
Dat noemen ze nu ook niet afvoeren maar "prioriteren"quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda dan
Immigratie beperken is toch heel wat anders dan mensen deporteren en illegalen opsporen , het woord zegt het al illegalen, zijnde mensen die hier niet horen te zijn want ze zijn illegaal hier. En mensen die zich niet aan de regels van hun verblijfsvergunning houden overtreden ook de wet ???!! Dus m.a.w. de wetten die gelden moeten nageleefd worden, ja dat is echt in strijd met de rechtstaatquote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Den Haag, 29 sept. Bij de vorming van een rechtse coalitie hebben onderhandelaars van VVD, PVV en CDA zeer vergaande maatregelen onderzocht om immigratie te beperken.
Doel: immigranten ontmoedigen en, eenmaal in Nederland, het opbouwen van rechten vertragen.
Opsporen
Door het versterken van mobiele teams zou de Koninklijke Marechaussee meer illegalen kunnen opsporen. Met datzelfde doel wilden de partijen bestanden van allerlei organisaties aan die van immigratiediensten koppelen om „doorlopend” te controleren of mensen zich aan hun verblijfsvergunning houden.
bron: http://www.nrc.nl/binnenl(...)_en_asiel_onderzocht
Nee de rechtstaat wordt omgevormd zodat het deporteren legaal wordt en je moet natuurlijk ergens beginnen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Immigratie beperken is toch heel wat anders dan mensen deporteren en illegalen opsporen , het woord zegt het al illegalen, zijnde mensen die hier niet horen te zijn want ze zijn illegaal hier. En mensen die zich niet aan de regels van hun verblijfsvergunning houden overtreden ook de wet ???!! Dus m.a.w. de wetten die gelden moeten nageleefd worden, ja dat is echt in strijd met de rechtstaat
Schandelijk, kan niet, dan moeten CDA en VVD en ieder ander er voor zorgen dat, dat niet plaatsvind, maar eerst zien, Brontekst ?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.
Ja en dat is nu precies de borrelpraat waar ik het over heb, gebaseerd op ... ja op wat ?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee de rechtstaat wordt omgevormd zodat het deporteren legaal wordt en je moet natuurlijk ergens beginnen.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdfquote:Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Schandelijk, kan niet, dan moeten CDA en VVD en ieder ander er voor zorgen dat, dat niet plaatsvind, maar eerst zien, Brontekst ?
Lees de complete tekst in m'n bron danquote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dat is nu precies de borrelpraat waar ik het over heb, gebaseerd op ... ja op wat ?
Als ze gaan deporteren moet je mij bellen, doe ik met je meequote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit nieuwe minderheidskabinet zich laat gedogen door extreemrechts. Fraai.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Lees de complete tekst in m'n bron dan. Geen borrelpraat maar dit zijn wetten en regels die ingevoerd gaan worden.
Ik zei ergens nog iets met zandbak m.b.t. D_Kquote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kut teruglezen, want verder geen enkele pittige quote waar ik op moet reageren
Jah, maar daar had ik vanmiddag al mee afgerekendquote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei ergens nog iets met zandbak m.b.t. D_K
Dat veronderstelt:quote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die bruin/zwart-hemden maar komen!
Ik denk dat Wilders' beveiliging eerst wordt omgevormd tot een deel van het leger met de naam Beschermings Afdeling. En dat die dan vrijwilligers gaat leveren voor de strijd tegen de islam in verre oorden. En dan ook in het thuisland. Ze zullen het zuiveren.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer wordt die Wilders nu eigenlijk dood geschoten? Dit drama deel IV wordt wel erg lang gerekt![]()
![]()
Volgens mij vergadert het CDA net zolang door totdat alinea 1een feit is
Ja, In dat partijprogramma wordt de Islam beschreven als politieke ideologie die in strijd is met Nederlandse normen en waarden. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Ik ben het met veel dingen niet eens die de PVV predikt.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Ze gaan natuurlijk speciaal voor hem dat ministerie van veiligheid opzettenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders' beveiliging eerst wordt omgevormd tot een deel van het leger met de naam Beschermings Afdeling. En dat die dan vrijwilligers gaat leveren voor de strijd tegen de islam in verre oorden. En dan ook in het thuisland. Ze zullen het zuiveren.
Maar zover zal het niet komen hoop ik, deze poppenkast moet zo snel mogelijk opgedoekt worden, als het CDA het niet doet dan de oppositie wel, met steun van de dissidenten.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo nu maar eens slapen! Om met Hendrikus Colijn te spreken 'Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn.'
De politiek niet, maar door beeldvorming en stemmingmakerij, inderdaad ook flink door links aangezet, voelen sommigen uit het gepeupel zich vrij om er wat van te vinden en nog erger, ook actief erger te doen. Althans, dat vermoed ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef Jian het volgende:
Maar dat staat toch niet in een regeerakkoord van VVD CDA, of denk je dat die opeens op moslims gaan jagen ofzo
Ik dacht dat je highlights er wel even uitgelicht hadquote:Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Lees de complete tekst in m'n bron dan. Geen borrelpraat maar dit zijn wetten en regels die ingevoerd gaan worden.
quote:Extra toezicht op Marokkaanse moskeeën
AMSTERDAM - Marokkaanse organisaties gaan zorgen voor verscherpt toezicht op moskeeën. Het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) en de Raad van Marokkaanse Moskeeën in Nederland (RMMN) hebben hiertoe het initiatief genomen, zo maakten zij woensdag bekend.
Wat is daar slecht aan ?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan bedoel ik ondermeer dit:
[..]
Had ik tochquote:Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat je highlights er wel even uitgelicht had
Dat is slecht omdat het volgende de oorzaak is:quote:
quote:De twee organisaties nemen deze maatregel naar aanleiding van een reeks brandstichtingen, bekladdingen en bedreigingen van moskeeën. Deze week probeerden onbekenden bijvoorbeeld nog brand te stichten in een Marokkaanse moskee in de Groningse wijk Selwerd. Het afgelopen jaar werd er verder een molotovcocktail naar binnen gegooid bij een gebedshuis in Zoetermeer, in Roosendaal hing een dood schaap met de tekst 'No Mosk' op een terrein waar een nieuwe moskee komt en in Limburg werden bij een aantal moskeeën anti-islampamfletten bezorgd.
Het SMN en de RMMN zeggen dat het aantal incidenten de afgelopen twee jaar is toegenomen. Volgens hen is dat „een direct gevolg van de groeiende anti-islamhouding en extreem rechtse radicalisering in Nederland”.
OMGquote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders' beveiliging eerst wordt omgevormd tot een deel van het leger met de naam Beschermings Afdeling. En dat die dan vrijwilligers gaat leveren voor de strijd tegen de islam in verre oorden. En dan ook in het thuisland. Ze zullen het zuiveren.
Maar zover zal het niet komen hoop ik, deze poppenkast moet zo snel mogelijk opgedoekt worden, als het CDA het niet doet dan de oppositie wel, met steun van de dissidenten.
Oooow, ik dacht dat, dat verscherpte toezicht inhield dat ze maatregelen gingen nemen tegen haatpredikende imams enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 00:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is slecht omdat het volgende de oorzaak is:
[..]
Daar stonden de voornemens van het kabinet in wat jij vervolgens afdoet als borrelpraatquote:Op donderdag 30 september 2010 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die sneden niet echt hout hè
Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zegt D_K ook al de hele tijd
Nee, ik heb eerst nog aangeven dat daar niets stond dat in strijd met de wet is of indruist tegen de rechtsstaatquote:Op donderdag 30 september 2010 00:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daar stonden de voornemens van het kabinet in wat jij vervolgens afdoet als borrelpraat
bruinhemden?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelen
Nee natuurlijk druist het niet in tegen de rechtstaat want die regels schrijven ze zelfquote:Op donderdag 30 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst nog aangeven dat daar niets stond dat in strijd met de wet is of indruist tegen de rechtsstaat
't ZIt hem zo hoog dat hij wat uitschiet links en rechts (voornamelijk linksquote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelen
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Samen met Bobquote:Op donderdag 30 september 2010 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzo
En toch......toch......let ik ook wel degelijk op wat er gebeurt en ben er regelmatig ook niet helemaal gerust op. Er is namelijk wel degelijk sprake van een glijdende schaal. Janmaat was echt peanuts bij wat er nu geroepen én gedaan wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzo
In de tijd van Janmaat schreef de "politieke correctheid" nog voor dat bepaalde feiten (let wel feiten) niet hardop uitgesproken mochten wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch......toch......let ik ook wel degelijk op wat er gebeurt en ben er regelmatig ook niet helemaal gerust op. Er is namelijk wel degelijk sprake van een glijdende schaal. Janmaat was echt peanuts bij wat er nu geroepen én gedaan wordt.
Jij gelooft toch niet in God, dan kan je lang wachten op die wijsheid dusquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
tijd voor een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen over feiten, het gaat ook over oplossingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
In de tijd van Janmaat schreef de "politieke correctheid" nog voor dat bepaalde feiten (let wel feiten) niet hardop uitgesproken mochten worden
Jij woont veilig in een ander land Bobquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
tijd voor een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Mijn geloof is veelomvattend en dat noem ik zo je wilt God.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet in God, dan kan je lang wachten op die wijsheid dus
Geweldig in een land zonder regeringquote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij woont veilig in een ander land Bob
Wij ook....nog steedsquote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Geweldig in een land zonder regering
Zandbak.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef Jian het volgende:
Goed ter afsluiting nog maar een keer; De PvdA-fractie met Who do you think you're kidding mr Wilders![]()
Remlove is gewoon bang dat het Bier op de Bon de is strakkiesquote:Op donderdag 30 september 2010 07:07 schreef hondjes het volgende:
rEMLOVE..niet naar het filmpje gekeken zeker., gewoon als tegenhanger van wat je allemaal neerzet.
Bekijk het toch maar eens, want je draaft echt een beetje door.
De geschiedenis herhaalt zich, zijn onzin woorden, de geschiedenis herhaalt zich niet.
Goeie Reis !!!quote:
Zelfs ik denk nu dat je ietwat doorslaat, meisje met het rode haar!quote:Op donderdag 30 september 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
Maar als er stadscommando's bij mijn buurman de deur in gaan trappen omdat ie moslim is ga ik me er wel mee bemoeien.
ja halloquote:Op donderdag 30 september 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou mij wel rustig voorlopig, heb net Klink gezien in P&W en die verwoordde mijn gevoelens prima. Maar als er stadscommando's bij mijn buurman de deur in gaan trappen omdat ie moslim is ga ik me er wel mee bemoeien.
Die Klink was wel dat figuur die voor iedereen bepaalde dat je in de kroeg niet meer mocht roken hè, die vuige dictatorquote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik ga er uit met deze, gezien de lengte van het overleg in de CDA-fractie kan het zijn dat het fascisme nog geen wortel kan schieten in onze polder, dat is een goede gedachte om mee te gaan slapen.
I wish. Ben wel toe aan wat anders. No more kool, mie!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
m0gguh![]()
ja hallo, het is niet opeens Noord-Korea hier.
Jij bent ook populair, hè?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
I wish. Ben wel toe aan wat anders. No more kool, mie!
quote:
quote:
Die man heeft overigens zijn naam laten veranderen, een tijdje terug.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Klink was wel dat figuur die voor iedereen bepaalde dat je in de kroeg niet meer mocht roken hè, die vuige dictator
ik kom hier even op terug Bob, de nederlandse staat betaald dit niet, Wilders heeft geldschieters en een stichting en fonds ( weet niet of stich&fonds) hetzelfde zijn, maar hij heeft rijke *vrienden* was allemaal te zien in de film Wilders de movie. ga ff de link voor je opzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Zouteloos maar dusdanig kwetsend dat de Nederlandse regering er niet kon achterstaan maar mijnheer mag fijn z'n spreekbeurten op kosten van de Nederlandse staat maken en hoeft af en toe alleen een vingertje omhoog te steken bij de stemming.
Je reinste kolder.
Oui oui, my lemon french love. U gaat weer poetsen of WAT?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Met een ijshoorntje op je voorhoofd.
Is het te vroeg voor Negerorgie grappen?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef CarOnline het volgende:
Noek hoe is het met teh boys sinds gisteravond?
het regent in Amsterdam zie ik net, denk ff naar buiten kijken wil toch naar buiten om laarzen te kopen.quote:
Aanrommelen met hier en daar een natte doekquote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Oui oui, my lemon french love. U gaat weer poetsen of WAT?
Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef CarOnline het volgende:
Noek hoe is het met teh boys sinds gisteravond?
Neuh.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor Negerorgie grappen?
heeft 1 van jou kids zijn pink gebroken??? en moet je wachten tot 11 uur??? hebben jullie geen 1e hulp??quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!![]()
Heb je het gezien?
Wtf?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!![]()
Heb je het gezien?
Oei, hoe dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft 1 van jou kids zijn pink gebroken??? en moet je wachten tot 11 uur??? hebben jullie geen 1e hulp??
Nou ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.Je moet eerst langs zo'n waak-assistente per telefoon. Je hoofd moet aan één ader bungelen wil je hier naar de eerste hulp mogen. Dus maar naar mijn eigen huisarts zo. Ik heb het wel aardig verbonden vind ik zelf maar ik vraag me af of ze het wel kunnen zien want het is hartstikke gezwollen.
belachelijk, nou hier kan je gelijk naar de 1e hulp stappen, je zit wel lang( vriendin verderop heeft van de week botje gebroken zat er een paar uur) daar maar so what, wordt er foto gemaakt komt er een dokter kijken en zo nodig wordt je doorgestuurd naar de gipskamer.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.Je moet eerst langs zo'n waak-assistente per telefoon. Je hoofd moet aan één ader bungelen wil je hier naar de eerste hulp mogen. Dus maar naar mijn eigen huisarts zo. Ik heb het wel aardig verbonden vind ik zelf maar ik vraag me af of ze het wel kunnen zien want het is hartstikke gezwollen.
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
belachelijk, nou hier kan je gelijk naar de 1e hulp stappen, je zit wel lang( vriendin verderop heeft van de week botje gebroken zat er een paar uur) daar maar so what, wordt er foto gemaakt komt er een dokter kijken en zo nodig wordt je doorgestuurd naar de gipskamer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan geloof ook niet snappen. Daar moet je zo dom voor zijn en dan geloof je alles
nou ik vind dit gewoon een zooitje, ja weet niet waar je woont maar gelukkig is dat hier niet zo, ik kan nog kiezen, het lucas of het slotervaart, is alle2 dichbij, maar kies het lucas omdat ik daar bekend benquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!![]()
Mond open van verbazing. Hier gaat alles nog via de huisarts, ook in het ziekenhuis hoor. Zelfs daar zit dan eerst een huisarts maar voordat je bij de huisarts bent moet je telefonisch langs de assistente. Oh well, we overleven het wel. Ik wilde er nog net geen traumahelikopter voor bellen.
Dus jullie gebruiken kreten als "garpje" niet??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons leven....Ik begin me zorgen te maken over jou
niet gezien, moeite waard om terug te kijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou mij wel rustig voorlopig, heb net Klink gezien in P&W en die verwoordde mijn gevoelens prima. Maar als er stadscommando's bij mijn buurman de deur in gaan trappen omdat ie moslim is ga ik me er wel mee bemoeien.
duidelijk geen weegschaalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.
Oeh, das een oude reclame.... toen waren kinderen nog gewoon thuis op woensdagmiddagquote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis woensdag de patatkraam is open
Kut tis geen middag, nah
En een blije moeder dat ze met stiften op het behang schrijven...
Leandra eat your hart out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |