Ik vind alles wat heksie zegt interessant.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap er ook geen hol van haksie, en ik vind 't ook niet interessant.
Fascinerend!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wat heksie zegt interessant.
zomgquote:
in de kern is dat dus fout imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan geloof ook niet snappen. Daar moet je zo dom voor zijn en dan geloof je alles
dat zie je redelijk juist imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
O wacht, ik zie het zo:
Sanatan Dharma: Katholiek -> steeds meer toevoegingen die niet gebaseerd zijn op de Schrift (Vedas)
Arya Samaj: Protestants -> we moeten terug naar de Schrift (Vedas)
Of heb ik het nu net andersom en zijn de Sanatan Dharma nou net die weer terug gaan op de Vedas?
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schat het zegt mij ook niet zo veel hoor....maar het heeft hun interesse dus je moet het je niet persoonlijk aantrekken
vind ik lief van jequote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wat heksie zegt interessant.
ja maar dr zijn dus geen andere woorden voor...dat zijn de enige termen voor dat geloof...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.
nee maar ze doen maar hoor ik stoor me er niet aan, wilde alleen woorden die ik ook snap
Gewoon overheen scrollenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee trek het me ook niet persoonlijk aan, en wil er best meer over weten maar snap die uitdrukkingen en die woorden zo moeilijk en dan google ik, komt er een hele uitleg maar dan mist het weer waar het over ging snap je.
nee maar ze doen maar hoor ik stoor me er niet aan, wilde alleen woorden die ik ook snap
Machtig interessant, de geschiedenis van het Hindoeïsme en de uitgangspunten, maar de rest kan het blijkbaar niet zo waarderen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon overheen scrollen
Doe ik ook bij jou over voetbal
nee ik lees t iddquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Machtig interessant, de geschiedenis van het Hindoeïsme en de uitgangspunten, maar de rest kan het blijkbaar niet zo waarderen.
ja doe ik nu ook maar, Gomi vertelde net de aarde is niet plat maar rondquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dr zijn dus geen andere woorden voor...dat zijn de enige termen voor dat geloof...
Maar facinerend is een moeilijker woordquote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In goed Nederlands is dat "betoverend"
waarna ie heul hard 'lapo!' roeptquote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat ik live: Wattáhhhh? kan zeggen hier
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja doe ik nu ook maar, Gomi vertelde net de aarde is niet plat maar rond(geintje
)
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Als je afgewogen atheïst wil zijn moet je toch andere filosofiën of religies verwerpen. En hoe doe je dat als je de strekking daarvan niet eens een beetje kent wegens complete desinteresse ?
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons levenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
waarna ie heul hard 'lapo!' roept
Oh, je doet niet mee bij 't vaste meetonderdeel smileys nadoen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons leven....Ik begin me zorgen te maken over jou
Wat weegt is het geloof in jezelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.
Er ontsnapte me net even een hele zachte snikquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, je doet niet mee bij 't vaste meetonderdeel smileys nadoen?
nee idd. gelijkspel zou eerlijker zijn geweest.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
Man man, Twente zonde, dit is geen juiste afspiegelingArbitraal falen wederom
Oeh, die is diep.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat weegt is het geloof in jezelf.
Een minister voor opvoeding lijkt me in ieder geval een stuk veiliger.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
youtube Eurythmics "Sex Crime" 1984
Sommige levensfilosofieën benadrukken nu juist datquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Als je afgewogen atheïst wil zijn moet je toch andere filosofiën of religies verwerpen. En hoe doe je dat als je de strekking daarvan niet eens een beetje kent wegens complete desinteresse ?
hehe ik wilde t maar niet postenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige levensfilosofieën benadrukken nu juist dat
Maar betoverend is meer heksiesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar facinerend is een moeilijker woord
mesmerizedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar betoverend is meer heksies
mooie uitspraakquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is 't nu mijn beurt om te gaan snikken?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
kijken of ik elders nog wat mensen kan lastig vallen
laters allemaal en trusten vast
doe ze de groetenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
Trustenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor
Oeh...doe usquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't nu mijn beurt om te gaan snikken?
Niet yashi pesten.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, dan gaat het hier zeker vast weer verder over voetbal?![]()
Dan ga ik ook maar eens naar een ander draadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |