Oh god, Ronnie is haar tourette. Echt hoor, al jaren hoor je:"Ronnie dit, Ronnie zo, Ronnie zus..."quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
ahh gutterdegut, Tatjana huilend op RTL over haar breuk met Ronnie
who the hell is Ronnie???
ja ja mijn engels gaat vooruit
Ja, awesome. Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
En Noek, gefeliciteerd met je nieuwe schoenen.
Ik heb al even wat research gedaan en ik kom tot de conclusie dat we Team Teun kunnen hebben, die doen we eerst dat vindt D_K ook leuk. Team Pietje is ook geen probleem, die is alleen dus da's een eitje, een beetje oppassen want hij heeft natuurlijk wel knopjes. Voor team Noek moeten we nog een strategie bedenken want die hebben zich ingelikt bij Yvonne, da's trickyquote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formeren
team pietje neem ik wel voor mn rekeningquote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb al even wat research gedaan en ik kom tot de conclusie dat we Team Teun kunnen hebben, die doen we eerst dat vindt D_K ook leuk. Team Pietje is ook geen probleem, die is alleen dus da's een eitje, een beetje oppassen want hij heeft natuurlijk wel knopjes. Voor team Noek moeten we nog een strategie bedenken want die hebben zich ingelikt bij Yvonne, da's tricky![]()
Het was maar een half uurtje, en het was een slechte mix van voor de hand liggende happy hardcore platenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, ik heb 't door werk allemaal gemist. Is 't uur hardcore nog na te beluisteren?
oh weet het al weer, Ronnie die vent met geld en huizen enzo woond in Belgiequote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, Ronnie is haar tourette. Echt hoor, al jaren hoor je:"Ronnie dit, Ronnie zo, Ronnie zus..."
No more Ronnie.
haaiiiquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Voor bijna alle kliekjes.
Balen D_K en Laysa van het huisje, ik duim dat het nog wat wordt. En for the record, ik vind D_K helemaal geen zuiger en vind het juist interessant, zijn studie.
Powernaptime.
Schoenen....das zo lang geleden voor mij dat ik die heb gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, awesome. Jij ook bedankt!![]()
Fietsen!
Doorzichtig hé?!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
en Connie * huilt* ook inene om haar scheiding, maar vaag tas gejat en daar ZAT TOEVALLIG een brief in voor haar ex met alle inn en outsja ja maak dat de kat maar wijs, tas gejat
Als je ziet dat 't een geintje is, interpreteer 't dan ook als een geintje. Of is dat wel heul makkelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van dat teampje's vormen, ik wil al helemaal NIET aan wie dan ook gelinkt worden hier op fok!
Het is een geintje dat besef ik ook wel.
Er zit hier van alles en nog wat, en de éne keer vind ik dit persoon vervelend en de andere keer heeft dat zelfde persoon imo gelijk, zo gaat dat.
Er zijn een paar die ik irl heb ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat ik persé naar dat persoon toetrek, of verdedig.}:|
Ik zag mijn naam voorbijkomen vandaar
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staatquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van dat teampje's vormen, ik wil al helemaal NIET aan wie dan ook gelinkt worden hier op fok!
Er zit hier van alles en nog wat, en de éne keer vind ik dit persoon vervelend en de andere keer heeft dat zelfde persoon imo gelijk, zo gaat dat.
Er zijn een paar die ik irl heb ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat ik persé naar dat persoon toetrek, of verdedig.}:|
Ja ik ben een beetje prikkelbaar, maar soms gaan geintjes een beetje te ver door. That's all Pietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ziet dat 't een geintje is, interpreteer 't dan ook als een geintje. Of is dat wel heul makkelijk.
Ik prik je gewoon lekquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staat
hahahaha Deissyy deze is echt humor, hoi hoi Souryquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staat
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha Deissyy deze is echt humor, hoi hoi Soury
O noes PANIEK !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:Voor bijna alle kliekjes.
Balen D_K en Laysa van het huisje, ik duim dat het nog wat wordt. En for the record, ik vind D_K helemaal geen zuiger en vind het juist interessant, zijn studie.
Powernaptime.
Tis toch watquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef anufri het volgende:
[..]
O noes PANIEK !!!!!!!!!!![]()
nu ben ik alweer met Liesje eens...
Godver
ja heb ik weerquote:
Doehoeggggquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef anufri het volgende:
[..]
ja heb ik weer![]()
dus wat Muis segt...![]()
douchen eten etc. etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
ned3
20:40 Champions League: Tottenham Hotspur - FC Twente
ja ja ik vergeet je niet, had er alleen geen Voor pietje bij gezet, ga ik gelijk doenquote:
ja ik ook, zit nog DWDD te volgen en dan ga ik er voor zittenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeft niet hoor, Jian en gomi e.d. gaan ook wel kijken.
Wel bij 't begin beginnen.quote:
Ik werk, mag dat ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[ http://i222.photobucket.com/albums/dd86/weintraub42o/homo.jpg&t=1]afbeelding ]
Doe dat vooral niet te hard, anders moet je zelf je rollator betalen als je met pensioen bentquote:
Als je een beetje rollator wil hebben moet je dat nu ook al doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet te hard, anders moet je zelf je rollator betalen als je met pensioen bent
Jij wilt er zo'n één volgehangen met knuffeltjesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een beetje rollator wilt hebben moet je dat nu ook al doen.
Neuh, je krijgt een buizen rollator met opblaasbandjes van de verzekering.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt er zo'n één volgehangen met knuffeltjes
Ja, want ik verdien zo weinig en moet me nu al zorgen maken over later.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Dus daar ben je nu alvast voor aan het sparen?
Dan kan je beter gaan overwerken in plaats van teruglezenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want ik verdien zo weinig en moet me nu al zorgen maken over later.
Nee joh, ik verdien wel aardig en die rollator kan me echt roesten.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan overwerken in plaats van teruglezen
Die zullen wel in de uitverkoop gaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een Segway met een stoeltje er op
(Hier hebben we geen ravijnen![]()
)
waarom? om dat een oude baas dr mee het ravijn in is gewayt?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zullen wel in de uitverkoop gaan.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom? om dat een oude baas dr mee het ravijn in is gewayt?
Daar reken ik op, want ik verdien niet zo goedquote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zullen wel in de uitverkoop gaan.
Ja, na 5min kan je pas boos worden.quote:
Dan klik ik ook evenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tekst was maar het is hans die zelf praat...ik vind hans verschrikkelijk
yeahquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeft niet hoor, Jian en gomi e.d. gaan ook wel kijken.
Tegen Inter speelden ze geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
zal me benieuwen hoe twente t doet
hoorde dat ze 2 weken terug erg goed moeten zijn geweest tegen inter.
en wil van der vaart ook wel zien
Heb je die van mij ooit gezien.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt er zo'n één volgehangen met knuffeltjes
Hè hè, en ......? was dat even lekker of niet, zuchtttt. En nu zeker een lekker bakkie koffiequote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ben al weer van de beademing afquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hè hè, en ......? was dat even lekker of niet, zuchtttt. En nu zeker een lekker bakkie koffie
Geef niks, je weet als je de behoefte hebt om gewoon effe lekker tegen iemand "aan te trappen", dan is Pietje altijd beschikbaarquote:
De behoefte is daar als ik daar de behoefte voor voel. Pietje is denk is wel de laatste.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef niks, je weet als je de behoefte hebt om gewoon effe lekker tegen iemand aan te trappen, dan is Pietje altijd beschikbaar
* gomi schuilt achter pietje. zo ben ik ook weer veiligquote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De behoefte is daar als ik daar de behoefte voor voel. Pietje is denk is wel de laatste.
Was trouwens een goeie bal van Ruiz daarstraks. Gomes pakt m goed, jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
* gomi schuilt achter pietje. zo ben ik ook weer veilig
yeah schoot goed in ook, maar gomes had m netjes. blijft een beest imoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Was trouwens een goeie bal van Ruiz daarstraks. Gomes pakt m goed, jammer
Was gvd geen penalty, gewoon allbei duwen. Weer zo'n lekkere dwaling van de leiding.quote:
in strafschopgebied zo gaan hangen is nooit slim, je weet dat je m dan makkelijk kan krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Was gvd geen penalty, gewoon allbei duwen. Weer zo'n lekkere dwaling van de leiding.
maar wat zeik ik hij mist m
Al was het alleen maar omdat ie die penalty zo lekker mistequote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
van de vaart de man van de wedstrijd
en laat imo zien dat hij gewoon betere en completere middenvelder is dan theo, die volgens derksen op de plek van de jong in oranje moet staan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
van de vaart de man van de wedstrijd
herstel, 1e helft
ja dat was ff een foutje, maar geeft helemaal niet, die jongen moet er even inkomen snap dat dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Al was het alleen maar omdat ie die penalty zo lekker miste
Ja, jij heb Theo tegen Inter niet gezien, man man man, wat was ie goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
en laat imo zien dat hij gewoon betere en completere middenvelder is dan theo, die volgens derksen op de plek van de jong in oranje moet staan.
als er iemand anders moet staan dan van der vaart imo
nee klopt ik heb m toen niet gezien, maar van der vaart heeft de afgelopen jaren ook vaak zat goed gespeeld. theo doet t net dit jaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij heb Theo tegen Inter niet gezien, man man man, wat was ie goed.
Derksen vond de keeper van Twente geen succes, maar tot nog toe mag ie van mij blijven
hmm is op zich wel een boeiende post imo, maar beetje buiten de schijnwerpers.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw kabinet krijgt minister voor immigratie en integratie
Verhagen op een totaal niet boeiende post ez & landbouw.
Wtf, aantal ministeries verminderen en dan dit? Wie wordt de minister, Goebbels?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw kabinet krijgt minister voor immigratie en integratie
Verhagen op een totaal niet boeiende post ez & landbouw.
combo met landbouw lijkt me wel interessant tbhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh, tijdens de hele kredietcrisis heeft Verhoeven (die vrouw op ez) niets maar dan ook echt helemaal niets gepresteerd. Alles valt onder Financien.
Ja ho ho Twente speelt uit het , die hoeven het spel niet te maken., daarnaast ben ik van mening dat vd Vaart goed is maar toch echt op 10 (de plaats van Sneijder) op de plaats van de Jong weet ik het echt nog niet hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
nee klopt ik heb m toen niet gezien, maar van der vaart heeft de afgelopen jaren ook vaak zat goed gespeeld. theo doet t net dit jaar.
en nu in dezelfde wedstrijd en vaart is gewoon een klasse beter tot nu
ik vind van der vaart gewoon een beest tbh hoor. die zou ik altijd opstellen.
Ik geloof ik niet dat ik met jou medelijden hoeft te hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh, ik verdien wel aardig en die rollator kan me echt roesten.
dat is imo dus een misvatting.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ho ho Twente speelt uit het , die hoeven het spel niet te maken., daarnaast ben ik van mening dat vd Vaart goed is maar toch echt op 10 (de plaats van Sneijder) op de plaats van de Jong weet ik het echt nog niet hoor.
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de warquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, aantal ministeries verminderen en dan dit? Wie wordt de minister, Goebbels?
Ja tuurlijk, Remlof sleept dezer dagen overal de bruinhemden en consorten bij, laat m maar effe, komt wel weer goedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de war
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoietsquote:
Ja. Bad, bad remlof.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de war
Die rosé flessenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoiets [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |