waarom? om dat een oude baas dr mee het ravijn in is gewayt?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zullen wel in de uitverkoop gaan.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom? om dat een oude baas dr mee het ravijn in is gewayt?
Daar reken ik op, want ik verdien niet zo goedquote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zullen wel in de uitverkoop gaan.
Ja, na 5min kan je pas boos worden.quote:
Dan klik ik ook evenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tekst was maar het is hans die zelf praat...ik vind hans verschrikkelijk
yeahquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeft niet hoor, Jian en gomi e.d. gaan ook wel kijken.
Tegen Inter speelden ze geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
zal me benieuwen hoe twente t doet
hoorde dat ze 2 weken terug erg goed moeten zijn geweest tegen inter.
en wil van der vaart ook wel zien
Heb je die van mij ooit gezien.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt er zo'n één volgehangen met knuffeltjes
Hè hè, en ......? was dat even lekker of niet, zuchtttt. En nu zeker een lekker bakkie koffiequote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van dat teampje's vormen, ik wil al helemaal NIET aan wie dan ook gelinkt worden hier op fok!
Het is een geintje dat besef ik ook wel.
Er zit hier van alles en nog wat, en de éne keer vind ik dit persoon vervelend en de andere keer heeft dat zelfde persoon imo gelijk, zo gaat dat.
Er zijn een paar die ik irl heb ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat ik persé naar dat persoon toetrek, of verdedig.}:|
Ik zag mijn naam voorbijkomen vandaar
Ben al weer van de beademing afquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hè hè, en ......? was dat even lekker of niet, zuchtttt. En nu zeker een lekker bakkie koffie
Geef niks, je weet als je de behoefte hebt om gewoon effe lekker tegen iemand "aan te trappen", dan is Pietje altijd beschikbaarquote:
De behoefte is daar als ik daar de behoefte voor voel. Pietje is denk is wel de laatste.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef niks, je weet als je de behoefte hebt om gewoon effe lekker tegen iemand aan te trappen, dan is Pietje altijd beschikbaar
* gomi schuilt achter pietje. zo ben ik ook weer veiligquote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De behoefte is daar als ik daar de behoefte voor voel. Pietje is denk is wel de laatste.
Was trouwens een goeie bal van Ruiz daarstraks. Gomes pakt m goed, jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
* gomi schuilt achter pietje. zo ben ik ook weer veilig
yeah schoot goed in ook, maar gomes had m netjes. blijft een beest imoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Was trouwens een goeie bal van Ruiz daarstraks. Gomes pakt m goed, jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |