Was gvd geen penalty, gewoon allbei duwen. Weer zo'n lekkere dwaling van de leiding.quote:
in strafschopgebied zo gaan hangen is nooit slim, je weet dat je m dan makkelijk kan krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Was gvd geen penalty, gewoon allbei duwen. Weer zo'n lekkere dwaling van de leiding.
maar wat zeik ik hij mist m
Al was het alleen maar omdat ie die penalty zo lekker mistequote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
van de vaart de man van de wedstrijd
en laat imo zien dat hij gewoon betere en completere middenvelder is dan theo, die volgens derksen op de plek van de jong in oranje moet staan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
van de vaart de man van de wedstrijd
herstel, 1e helft
ja dat was ff een foutje, maar geeft helemaal niet, die jongen moet er even inkomen snap dat dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Al was het alleen maar omdat ie die penalty zo lekker miste
Ja, jij heb Theo tegen Inter niet gezien, man man man, wat was ie goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
en laat imo zien dat hij gewoon betere en completere middenvelder is dan theo, die volgens derksen op de plek van de jong in oranje moet staan.
als er iemand anders moet staan dan van der vaart imo
nee klopt ik heb m toen niet gezien, maar van der vaart heeft de afgelopen jaren ook vaak zat goed gespeeld. theo doet t net dit jaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij heb Theo tegen Inter niet gezien, man man man, wat was ie goed.
Derksen vond de keeper van Twente geen succes, maar tot nog toe mag ie van mij blijven
hmm is op zich wel een boeiende post imo, maar beetje buiten de schijnwerpers.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw kabinet krijgt minister voor immigratie en integratie
Verhagen op een totaal niet boeiende post ez & landbouw.
Wtf, aantal ministeries verminderen en dan dit? Wie wordt de minister, Goebbels?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw kabinet krijgt minister voor immigratie en integratie
Verhagen op een totaal niet boeiende post ez & landbouw.
combo met landbouw lijkt me wel interessant tbhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh, tijdens de hele kredietcrisis heeft Verhoeven (die vrouw op ez) niets maar dan ook echt helemaal niets gepresteerd. Alles valt onder Financien.
Ja ho ho Twente speelt uit het , die hoeven het spel niet te maken., daarnaast ben ik van mening dat vd Vaart goed is maar toch echt op 10 (de plaats van Sneijder) op de plaats van de Jong weet ik het echt nog niet hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
nee klopt ik heb m toen niet gezien, maar van der vaart heeft de afgelopen jaren ook vaak zat goed gespeeld. theo doet t net dit jaar.
en nu in dezelfde wedstrijd en vaart is gewoon een klasse beter tot nu
ik vind van der vaart gewoon een beest tbh hoor. die zou ik altijd opstellen.
Ik geloof ik niet dat ik met jou medelijden hoeft te hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh, ik verdien wel aardig en die rollator kan me echt roesten.
dat is imo dus een misvatting.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ho ho Twente speelt uit het , die hoeven het spel niet te maken., daarnaast ben ik van mening dat vd Vaart goed is maar toch echt op 10 (de plaats van Sneijder) op de plaats van de Jong weet ik het echt nog niet hoor.
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de warquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, aantal ministeries verminderen en dan dit? Wie wordt de minister, Goebbels?
Ja tuurlijk, Remlof sleept dezer dagen overal de bruinhemden en consorten bij, laat m maar effe, komt wel weer goedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de war
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoietsquote:
Ja. Bad, bad remlof.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goebbels, die is toch uit de oorlog??? of ben ik in de war
Die rosé flessenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoiets [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |