Maar hij maakte volgens mij traumatisch veel kabaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
Hij zat gewoon verscholen tussen al die mongooltjes
Jij mag kiezen...en dan kijken we of we daar mee akkoord gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yes, ik zit in een teamwie gaan we aanpakken
Ik zit toch wel gewoon in het team hè, niet dat ik alleen maar gedoogsteun lever ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij mag kiezen...en dan kijken we of we daar mee akkoord gaan
Noem je jezelf nu een PVVerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit toch wel gewoon in het team hè, niet dat ik alleen maar gedoogsteun lever ofzo
Fantastisch! Die backt je net te laat. Wedden? Is het net weer over, komt hij binnenstormen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Fantastisch! Die backt je net te laat. Wedden? Is het net weer over, komt hij binnenstormen.
Ik zou er nog een nachtje over slapen.
We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formerenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Laysa en Jian, zijn we aan het samen spannen
ja doei doei, voor je het weet hebben jullie het hier voor het zeggen, dus ik dek me ff inquote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formeren
Kruip maar op schoot.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Noek mag ik in jou team
pleace ik beloof zal me netjes gedragen
oh gelukkig, en ook lief van jouquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Kruip maar op schoot.Jij anytime. Vind je zo schattig!
Oh god, Ronnie is haar tourette. Echt hoor, al jaren hoor je:"Ronnie dit, Ronnie zo, Ronnie zus..."quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
ahh gutterdegut, Tatjana huilend op RTL over haar breuk met Ronnie
who the hell is Ronnie???
ja ja mijn engels gaat vooruit
Ja, awesome. Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
En Noek, gefeliciteerd met je nieuwe schoenen.
Ik heb al even wat research gedaan en ik kom tot de conclusie dat we Team Teun kunnen hebben, die doen we eerst dat vindt D_K ook leuk. Team Pietje is ook geen probleem, die is alleen dus da's een eitje, een beetje oppassen want hij heeft natuurlijk wel knopjes. Voor team Noek moeten we nog een strategie bedenken want die hebben zich ingelikt bij Yvonne, da's trickyquote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formeren
team pietje neem ik wel voor mn rekeningquote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb al even wat research gedaan en ik kom tot de conclusie dat we Team Teun kunnen hebben, die doen we eerst dat vindt D_K ook leuk. Team Pietje is ook geen probleem, die is alleen dus da's een eitje, een beetje oppassen want hij heeft natuurlijk wel knopjes. Voor team Noek moeten we nog een strategie bedenken want die hebben zich ingelikt bij Yvonne, da's tricky![]()
Het was maar een half uurtje, en het was een slechte mix van voor de hand liggende happy hardcore platenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, ik heb 't door werk allemaal gemist. Is 't uur hardcore nog na te beluisteren?
oh weet het al weer, Ronnie die vent met geld en huizen enzo woond in Belgiequote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, Ronnie is haar tourette. Echt hoor, al jaren hoor je:"Ronnie dit, Ronnie zo, Ronnie zus..."
No more Ronnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |