abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86985112
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

Winterkleren, allemaal spullen voor de nieuwe baby, hollandse spullen.
oventje, en nog heeeeeeel veeeeeeel meer rotzooi

oh , en toen ging ik net mijn prepaid opwaarderen.
Was ik de inlogcode van Ing kwijt.
Godverdomme , 3 keer verkeerd, moet ik een nieuwe inlogcode aanvragen
kutzooi.
Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!
pi_86985140
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

Winterkleren, allemaal spullen voor de nieuwe baby, hollandse spullen.
oventje, en nog heeeeeeel veeeeeeel meer rotzooi

oh , en toen ging ik net mijn prepaid opwaarderen.
Was ik de inlogcode van Ing kwijt.
Godverdomme , 3 keer verkeerd, moet ik een nieuwe inlogcode aanvragen
kutzooi.
ja das kut..... -O-
pi_86985150
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou ja, Heksie, zo noemen wij al sinds de introductie van die dingen een mobieltje :Y
debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.

vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.

zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 16:22:38 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985151
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
en ik had een foto gevonden uit het jaar 1968. :o
Goed jaar! Slecht omen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86985270
Als ze het echt aanpassen naar de normen van hoe die woning dr uit moet zien dan is het een leuke woning :Y

ff eten hier :Y)

quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed jaar! Slecht omen!
Denk dat degene die dr woonde ook daar gestorven is...best vreemd om een foto van mensen tegen te komen tussen al dat puin
  woensdag 29 september 2010 @ 16:25:30 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985278
Debieltje is hier ook redelijk gangbaar als synoniem voor mobieltje. Ik doe daar niet aan mee. Uiteraard.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:26:10 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_86985312
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!
Ik krijg tegenwoordig van ING dan een nieuw tijdelijk password per sms. Dan kan je het nog eens fout doen :')
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:26:37 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86985337
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar wat vonden jullie verder van het huissie, leek het jullie iets? Is het iets waarvan jullie zeggen "O.k., als het is opgeknapt kunnen wij hier heel goed leven?"
Dat is afhankelijk van wat de woningbouwcorporatie/gemeente wil doen om het aan te passen. Duidelijk bewoond door één eigenaar die al lang niet meer in staat is geweest om iets te onderhouden. Dus zeg maar een jaar of twintig aan verloedering en verval. Wij zijn niet in staat dat op te knappen dus als de gemeente/woningbouwcorporatie dat niet doet, dan zoeken we verder. De woning zou 0-treden zijn, maar je moest wel over een drempel stappen 8)7

Die woning is heul niet 0-treden maar gewoon aangepast aan iemand die slecht ter been was. Dat is dus net even wat anders. }:|
pi_86985563
nou, dan maar hopen dat de woningbouw meewerkt. O+
pi_86985635
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Copycat het volgende:
Debieltje is hier ook redelijk gangbaar als synoniem voor mobieltje. Ik doe daar niet aan mee. Uiteraard.
echt, ik wist niet dat ze dat woord voor een mobieltje gebruiken maar net als het woord mongool, vind ik ook :{w gewoon iemand met syndroom van down, ja misschien ouderwets of weet ik veel, maar dat vind ik.
pi_86985654
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcam :o Komt vanavond online op de site van de Koen en Sander show c_/

Dat wijf is zó tof :') O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86985760
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.

vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.

zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buiten :) Heb me vaak afgevraagd hoeveel ze er zelf van meekregen, of ze er van genoten. Bij sommigen kon je merken dat ze wel van bepaalde dingen genoten, bij anderen zag je geen enkele reactie.
pi_86985783
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcam :o Komt vanavond online op de site van de Koen en Sander show c_/

http://www.3fm.nl/socialradio/app
pi_86985859
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buiten :) Heb me vaak afgevraagd hoeveel ze er zelf van meekregen, of ze er van genoten. Bij sommigen kon je merken dat ze wel van bepaalde dingen genoten, bij anderen zag je geen enkele reactie.
oke, maar bedoelde ook met laatste zin, je zag weinig of bijna geen kinderen met het syndroom van down van turken en marokanen en meer van die landen, nu zie ik wel ouders lopen met zulke kinderen dus worden ze niet meer weggestopt of in het land van herkomst bij familie ondergebracht.
en dat vind ik een goede vooruitgang.
pi_86985867
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja, van gaten in het plafond, slechte muren, en een tuin waarvan alle tegels schots en scheef liggen. En dat noemen ze dan een aangepaste woning? Je moet een 4x4 rolstoel hebben om bij het schuurtje te komen.
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.
pi_86985928
HALLO MET NIEUWE SCHOENEN!! Remlof doet mij niks meer want mijn dag kan niet meer stuk. ^O^ ^O^
Repesct ja.
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:41:43 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985947
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.
Is het ergens ook. Totaal voorbijgaand aan de terechte eisen en dan moet je zeker ook nog dankbaar zijn, anders ben je moeilijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:42:30 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985975
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Noek het volgende:
HALLO MET NIEUWE SCHOENEN!! Remlof doet mij niks meer want mijn dag kan niet meer stuk. ^O^ ^O^
Repesct ja.
Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.
pi_86986025
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nederlandse gekkies werden ook fijn in de bossen gezet hoor, het liefst op de Veluwe. Kwam geen hond, da's beter voor het dorp jwz. En niet voor niks hè dat er veel op de Veluwe zitten. Inteelt!
Net zoals de psychiatrie altijd bij het spoor zat. Dat was de dorpsgrens en daar moesten de malloten heen.
NIMBY. :D
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:46:32 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986114
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Noek het volgende:

Net zoals de psychiatrie altijd bij het spoor zat. Dat was de dorpsgrens en daar moesten de malloten heen.
NIMBY. :D
De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:48:17 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986194
Gewoon 220 volt in Indië.
pi_86986202
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.
Gewone normale zwarte pumps met helemaal niks bijzonders. We houden het simpel vandaag. w/
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:49:52 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986274
Simpele.

Less is more. Zeker bij zwarte pumps.
pi_86986295
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.
nee dat wist ik ook niet, en inderdaad als ik zulke prog. kijk van instellingen enzo loopt er altijd aan de zijkant een spoorbaan, nou Noek, weet ik ook weer ^O^
pi_86986310
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Midden Spanje..

En morgen ben ik weg, dus zonder inlogcode.. :Y ..

Dus overschrijven kan ik niet,als ik maar betalen kan..dat is belangrijker.
pi_86986311
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het ergens ook. Totaal voorbijgaand aan de terechte eisen en dan moet je zeker ook nog dankbaar zijn, anders ben je moeilijk.
Yep. Geen villa voor Laysa en D_K :')
Niet eens een behoorlijke aangepaste woning.
pi_86986338
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou....het moge duidelijk zijn dat als ze het niet naar behoren wordt opgeleverd we gewoon vrolijk verder zoeken ;)
pi_86986342
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt, ik wist niet dat ze dat woord voor een mobieltje gebruiken maar net als het woord mongool, vind ik ook :{w gewoon iemand met syndroom van down, ja misschien ouderwets of weet ik veel, maar dat vind ik.
Ik vind het een beetje doorslaan allemaal. Je mag niet meer zeggen dat iemand geestelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een geestelijke beperking.
Je mag niet meer zeggen dat iemand lichamelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een lichamelijke beperking.
Maar zowel een geestelijke als lichamelijke beperking heb je in gradaties. Het syndroom van Down, om maar iets te noemen, kent bepaalde uiterlijke kenmerken en vroeger noemde men zo iemand dan een mongool. Maar ineens mag dat niet meer. Nu moeten we ineens allemaal de medische term gebruiken.
Ik heb een jaar lang gewerkt bij mensen met een zware dubbele handicap. O.a. twee mensen met een waterhoofd zo groot als..............zou het zo niet eens weten. Maar enorm! En nu ineens zou ik niet meer mogen zeggen dat ze een waterhoofd hadden en dat ze van voren dus echt niet wisten dat ze ook nog een achterkant hadden? Komop zeg, ik heb deze mensen met liefde verzorgd, maar er waren erbij die idioot waren.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:52:24 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986369
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:

Nou....het moge duidelijk zijn dat als ze het niet naar behoren wordt opgeleverd we gewoon vrolijk verder zoeken ;)
Uiteraard! Maar dan nog is het een lamlendige gang van zaken.
pi_86986471
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee dat wist ik ook niet, en inderdaad als ik zulke prog. kijk van instellingen enzo loopt er altijd aan de zijkant een spoorbaan, nou Noek, weet ik ook weer ^O^
Bij ons in het dorp was geen spoorweg maar wel wat mongooltjes. Die woonden in In De Luwte en dat lag midden in het dorp. Ze liepen ook altijd achter de drumband aan *O*
pi_86986482
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van wat de woningbouwcorporatie/gemeente wil doen om het aan te passen. Duidelijk bewoond door één eigenaar die al lang niet meer in staat is geweest om iets te onderhouden. Dus zeg maar een jaar of twintig aan verloedering en verval. Wij zijn niet in staat dat op te knappen dus als de gemeente/woningbouwcorporatie dat niet doet, dan zoeken we verder. De woning zou 0-treden zijn, maar je moest wel over een drempel stappen 8)7

Die woning is heul niet 0-treden maar gewoon aangepast aan iemand die slecht ter been was. Dat is dus net even wat anders. }:|
Probleengevalletje dus? 1 Van jullie (of misschien wel jullie allebei) kunnen niet over een drempel? En als een woning 20 jaar niet is onderhouden lijkt me dat toch een taak van de woningbouw?
pi_86986511
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard! Maar dan nog is het een lamlendige gang van zaken.
Jup
pi_86986590
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef spuitje het volgende:

[..]

Probleengevalletje dus? 1 Van jullie (of misschien wel jullie allebei) kunnen niet over een drempel? En als een woning 20 jaar niet is onderhouden lijkt me dat toch een taak van de woningbouw?
Is idd een probleem....Al helemaal dat het aangeboden wordt als nul treden woning... :P
En die meneer was de wijkbeheerder....En als het dan er zo uitgewoond er uitziet en die meneer zegt :Joa joa volgens mij kunt er nog wel een nwe vensterbank, dan weet ik dat dat niet de meneer is met wie ik het moet gaan overleggen :D
pi_86986629
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Oh, da's wel kut. -O-
Go hard or go home
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 16:59:28 #136
184769 crew  Deisyy
pi_86986630
Google ik "drumband mongool" krijg ik dit _O-

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 17:00:25 #137
184769 crew  Deisyy
pi_86986662
Jammer dat het huisje zo teleurstellend was Laysa en D_K -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86986677
Ik zeg nog steeds mongool hoor, ik vind t geen scheldwoord.
Ik behandel ze ook net als "normale "mensen, ze zijn vaak nog slimmer eik....en grappig, word er vaak vrolijk van... w/
Ik en andere buurtkinderen speelden vroeger vaak met ons mongoliede buurmeisje, ,
Biskwietjes mocht ze niet, daar werd ze dik van zei ze, maar gevulde koeken dat mocht weer wel....hahaha :9
pi_86986692
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
:D
pi_86986729
quote:

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het huisje zo teleurstellend was Laysa en D_K -O-
ja....

maar dr zat wel een dak op w/
pi_86986738
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje doorslaan allemaal. Je mag niet meer zeggen dat iemand geestelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een geestelijke beperking.
Je mag niet meer zeggen dat iemand lichamelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een lichamelijke beperking.
Maar zowel een geestelijke als lichamelijke beperking heb je in gradaties. Het syndroom van Down, om maar iets te noemen, kent bepaalde uiterlijke kenmerken en vroeger noemde men zo iemand dan een mongool. Maar ineens mag dat niet meer. Nu moeten we ineens allemaal de medische term gebruiken.
Ik heb een jaar lang gewerkt bij mensen met een zware dubbele handicap. O.a. twee mensen met een waterhoofd zo groot als..............zou het zo niet eens weten. Maar enorm! En nu ineens zou ik niet meer mogen zeggen dat ze een waterhoofd hadden en dat ze van voren dus echt niet wisten dat ze ook nog een achterkant hadden? Komop zeg, ik heb deze mensen met liefde verzorgd, maar er waren erbij die idioot waren.
dat heb ik misschien overgehouden uit mijn jeugd, had een vriendinnetje en haar broertje had het syndroom van down, en op school werd ze gepest met je broertje is een mongool en dan huilde ze daarom zal ik nooit zo maar mongool roepen, al zal dat heus wel eens voorkomen, maar vind ook waarom zal je zo iemand niet gewoon iemand met een down syndroom noemen??? ja kost weinig moeite en klinkt liever vind ik.
en misschien komt het ook, en eigenlijk wilde ik het niet benoemen, mijn hans heeft een wijnvlek vanaf zijn linkerpink loopt over zijn hele arm en zo tot de helft van zijn borst en rug, en hij is er nooit mee gepest omdat ik het nooit verborgen heb gehouden, nooit shirts met lange mouwen en gewoon in zijn zwembroek, in de zomer is hij roze zeg maar maar hoe kouder het wordt wordt het natuurlijk paars, en als hij vroeger het zwembad insprong kwam hij er pimpelpaars uit, en dan zag ik iedereen staren van bah wat heeft dat kind, dan dacht ik wel eens hoe moet het later met hem, als er meiden in het spel komen etc.etc. nou niemand in mijn omgeving heeft er nooit raar over gedaan, en de meiden komen wel hoor maar als moeder zou ik het gewoon erg vinden als hij daarom uitgelachen werd daarom hebben mijn kinderen meegekregen iedereen is mooi ook van buiten nooit iemand uitlachen om een gebrek.

o ja had ook wel een voordeel, als ik het zwembad afzocht aan de kant, pikte ik hem er zo uit >:)
pi_86986803
quote:

[ afbeelding ]
:D Fascinerend!
Go hard or go home
pi_86986816
quote:

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 29 september 2010 @ 17:07:34 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986933
Dan mogen die mongolen van Devo natuurlijk niet achterblijven!
pi_86986938
Klote Laysa en DK. :{ Voorspelbaar.. Maar nog steeds erg klote.
Ik hoop van harte dat ze snel inzien dat het ronduit respectloos is om jullie dit aan te bieden. }:|
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86986997
quote:

[ afbeelding ]
_O-
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_86987026
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Klote Laysa en DK. :{ Voorspelbaar.. Maar nog steeds erg klote.
Ik hoop van harte dat ze snel inzien dat het ronduit respectloos is om jullie dit aan te bieden. }:|
Ik ga natuurlijk gewoon morgen die mevrouw bellen...Het is nog niet van de baan...... ;)
pi_86987079
als de woninbouw van Laysa&D-K gewoon meewerkt, ( en we duimen) wordt het vast een paleisje, hoop ik dat ze nu gewoon eens inzien dat ze echt recht hebben op een normaal aangepast huisje :Y
pi_86987111
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
als de woninbouw van Laysa&D-K gewoon meewerkt, ( en we duimen) wordt het vast een paleisje, hoop ik dat ze nu gewoon eens inzien dat ze echt recht hebben op een normaal aangepast huisje :Y
Zo niet dan zoeken we gewoon verder....maar we hebben de gemeente nog....Want kom ik er niet uit dan bel ik gewoon die hele aardige meneer :D
pi_86987170
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat heb ik misschien overgehouden uit mijn jeugd, had een vriendinnetje en haar broertje had het syndroom van down, en op school werd ze gepest met je broertje is een mongool en dan huilde ze daarom zal ik nooit zo maar mongool roepen, al zal dat heus wel eens voorkomen, maar vind ook waarom zal je zo iemand niet gewoon iemand met een down syndroom noemen??? ja kost weinig moeite en klinkt liever vind ik.
en misschien komt het ook, en eigenlijk wilde ik het niet benoemen, mijn hans heeft een wijnvlek vanaf zijn linkerpink loopt over zijn hele arm en zo tot de helft van zijn borst en rug, en hij is er nooit mee gepest omdat ik het nooit verborgen heb gehouden, nooit shirts met lange mouwen en gewoon in zijn zwembroek, in de zomer is hij roze zeg maar maar hoe kouder het wordt wordt het natuurlijk paars, en als hij vroeger het zwembad insprong kwam hij er pimpelpaars uit, en dan zag ik iedereen staren van bah wat heeft dat kind, dan dacht ik wel eens hoe moet het later met hem, als er meiden in het spel komen etc.etc. nou niemand in mijn omgeving heeft er nooit raar over gedaan, en de meiden komen wel hoor maar als moeder zou ik het gewoon erg vinden als hij daarom uitgelachen werd daarom hebben mijn kinderen meegekregen iedereen is mooi ook van buiten nooit iemand uitlachen om een gebrek.

o ja had ook wel een voordeel, als ik het zwembad afzocht aan de kant, pikte ik hem er zo uit >:)
Tsja, ik snap t, vind sowieso mensen die iemand met een afwijking of een natuurfoutje nastaren toch IQ-loos.....laatst was ik in Centerparcs en zag een vrouw echt iedereen nakijken , dik,dun, met een moedervlek of erg behaard noem maar op, en dan zo achter der hand smoezen met haar dochter/vriendin, van moet je dat eens zien. Ik zat t zo een tijdje te volgen en ben ergens anders gaan zitten , bang dat ik haar met stoel en al in t bad zou zwiepen.... wat een pokkewijf.... :r
pi_86987266
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo niet dan zoeken we gewoon verder....maar we hebben de gemeente nog....Want kom ik er niet uit dan bel ik gewoon die hele aardige meneer :D
daarom, maar laten we maar hopen dat de woningbouw gewoon er alles nieuw en aangepast inmetseld. O+
pi_86987316
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:14 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Tsja, ik snap t, vind sowieso mensen die iemand met een afwijking of een natuurfoutje nastaren toch IQ-loos.....laatst was ik in Centerparcs en zag een vrouw echt iedereen nakijken , dik,dun, met een moedervlek of erg behaard noem maar op, en dan zo achter der hand smoezen met haar dochter/vriendin, van moet je dat eens zien. Ik zat t zo een tijdje te volgen en ben ergens anders gaan zitten , bang dat ik haar met stoel en al in t bad zou zwiepen.... wat een pokkewijf.... :r
ja, maar oke je mag best kijken maar toch doe dat dan op een normale manier en verrek je nek niet met omkijken want zulke zitten er echt tussen hoor bah.
( had er gewoon in het zwembad geflikkert :Y )
pi_86987552
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja, maar oke je mag best kijken maar toch doe dat dan op een normale manier en verrek je nek niet met omkijken want zulke zitten er echt tussen hoor bah.
( had er gewoon in het zwembad geflikkert :Y )
Ja zo van : He , ga jij maar ff happen naar Peijnenburg.... o|O
pi_86987589
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja zo van : He , ga jij maar ff happen naar Peijnenburg.... o|O
Oh....Ik had haar gewoon gevraagd of er wat was.....: Goh mevrouw is er soms iets...zit mn haar niet goed...U kijkt zo... w/
pi_86987765
quote:
oh zal je toch gebeuren
pi_86987844
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk gewoon morgen die mevrouw bellen...Het is nog niet van de baan...... ;)
Ga gewoon weer even duimen voor jullie. Opknappen die toko zodat jullie er "normaal" kunnen leven.

Maar ik herken het wel hoor. Was bij zwager ook zo. Huis was zogenaamd aangepast alleen kon hij er niet in of uit als hij alleen was. En keuken kon hij ook niet gebruiken dan, want gasfornuis kon alleen in een hoekie waarin hij vanuit zijn rolstoel niet bij kon.
Gelukkig voor hem is nu alles wel in orde maar heeft wel even geduurd. Kan me er best kwaad om maken eigenlijk, nog steeds. Maar dat helpt ook al niet.
pi_86987908
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ga gewoon weer even duimen voor jullie. Opknappen die toko zodat jullie er "normaal" kunnen leven.

Maar ik herken het wel hoor. Was bij zwager ook zo. Huis was zogenaamd aangepast alleen kon hij er niet in of uit als hij alleen was. En keuken kon hij ook niet gebruiken dan, want gasfornuis kon alleen in een hoekie waarin hij vanuit zijn rolstoel niet bij kon.
Gelukkig voor hem is nu alles wel in orde maar heeft wel even geduurd. Kan me er best kwaad om maken eigenlijk, nog steeds. Maar dat helpt ook al niet.
Neuh dat helpt niet ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 17:35:49 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86987955
pi_86988040
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh zal je toch gebeuren
Veeeel te droog die Leerdammer.... :N
  woensdag 29 september 2010 @ 17:39:14 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86988063
dus dit is bij jou om de hoek heks?
  FOK!Babe woensdag 29 september 2010 @ 17:40:47 #162
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86988126
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Marrije het volgende:
Die kinderen -O-
  woensdag 29 september 2010 @ 17:45:16 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86988293
quote:
Middelvinger-foto Brink
Het meermalen publiceren van een gemanipuleerde foto waarop Nina Storms - Vleeschdraager (vroeger Nina Brink geheten) triomfantelijk haar middelvingers opsteekt, overschrijdt de grenzen van wat maatschappelijk aanvaardbaar is. Dat stelde de Raad voor de Journalistiek in een zaak die de oprichtster van World Online aanspande tegen Quotenet.nl, de website van tijdschrift Quote.
Quotenet illustreerde tussen november 2009 en maart 2010 drie artikelen over Storms-Vleeschdraager met de bewerkte foto. Nadat ze een klacht tegen de foto indiende bij de Raad voor de Journalistiek is de bewerking nog een keer gebruikt bij een artikel met als kop Nina Brink geeft Quote de vinger.

De vermogende onderneemster spreekt van een voor haar op grievende wijze gemanipuleerde foto, die ten onrechte is geplaatst. De Raad gaf haar hierin gelijk.
Bron: iTelegraaf
  woensdag 29 september 2010 @ 17:46:49 #164
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988352
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Die kinderen -O-
Ja, dag van hun leven. "Pap, mam, ze hadden er één neergeknald in het park, ik heb ze voeten nog gezien toen ze 'm wegdroegen"
pi_86988372
quote:
ja, ongeveer 5 min. lopen
pi_86988410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Lievie, dat schelden gebeurt nog steeds, echt.
Vind het ellendig voor jou Hans, maar ken het. Joch bij mij op de basisschool had het in zijn gezicht en joch bij ons in het dorp waar ik later woonde ook. Nooit problemen mee geweest, echt niet.
En bedenk me nu ineens waarom ik mijn kapster zo veranderd vond de laatste keer dat ik er was, dringt nu pas tot me door. Zij had dus wijnvlekken in haar gezicht en hals maar nu niet meer......? Ze heeft ze laten verwijderen dus.
Kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen voor een kind heel erg zijn, mensen kijken toch
pi_86988476
quote:
die flats die daar staan worden 1 voor 1 afgebroken, weet je nog landelijk nieuws, brandweer mocht oefening doen in lege flat van de woningbouw, gingen ze fikkie stoken de brandweer, in verkeerde trappenhuis, er woonde nog 3 gezinnen de rest was dichtgespijkerd, echt goeie woningbouw hoor ^O^ dezelfde als de mijne, maar ja is gewoon triest om 6 uur sàvonds terwijl iedereen nog buiten speeld. 8)7

maar zo raar he, kom je in mijn bejaarde buurtje denk je echt loop ik nou in Amsterdam, zo groen zo vredig een hele andere wereld :Y
pi_86988491
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG, Pietje!

zomg *O*, ik heb 't door werk allemaal gemist. Is 't uur hardcore nog na te beluisteren?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 29 september 2010 @ 17:51:43 #169
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988545
Blokje kaas in supermarkt man bijna fataal

EINDHOVEN -

Een man is bijna gestikt in een blokje kaas in de Albert Heijn aan het 17 Septemberplein in Son en Breugel. Het incident deed zich op woensdagochtend voor. De winkelbezoekers is in de winkel gereanimeerd. Een ambulance heeft de ongelukkige winkelbezoeker vervolgens naar het ziekenhuis afgevoerd. Zo staat op de lokale website OverEindhoven te lezen.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html

Natuurlijk weer zo'n hebberd die een hele klauw van die blokjes tegelijk naar binnen wilde werken, ik zie dat wel meer }:|
pi_86988562
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Lievie, dat schelden gebeurt nog steeds, echt.
Vind het ellendig voor jou Hans, maar ken het. Joch bij mij op de basisschool had het in zijn gezicht en joch bij ons in het dorp waar ik later woonde ook. Nooit problemen mee geweest, echt niet.
En bedenk me nu ineens waarom ik mijn kapster zo veranderd vond de laatste keer dat ik er was, dringt nu pas tot me door. Zij had dus wijnvlekken in haar gezicht en hals maar nu niet meer......? Ze heeft ze laten verwijderen dus.
Kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen voor een kind heel erg zijn, mensen kijken toch
Ja tegenwoordig kan dat met laseren , een vriendin van me heeft t ook laten doen.
Wijnvlek is stukken minder nu. ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 17:52:19 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86988567
Lekker gedut?
pi_86988577
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, dag van hun leven. "Pap, mam, ze hadden er één neergeknald in het park, ik heb ze voeten nog gezien toen ze 'm wegdroegen"
was niet eens in het park, gewoon langs tram 13, in de lodewijk v deysel, daar zit ook het politieburo 8)7
pi_86988672
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
Lekker gedut?
_O-
pi_86988695
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja tegenwoordig kan dat met laseren , een vriendin van me heeft t ook laten doen.
ja laseren hebben we een video over gezien was ie een jaar of 12, nee bedankt ma zei ie, wordt helemaal uitgelasert en gebrand, dan gaat het zweren en komt toch in de loop der jaren weer terug, zijn wijnvlek ligt ook boven, moeilijk uit te leggen, vroeger zei ik, als hij zich snijd of openhaald, bel mij niet maar hoppa gelijk naar 1e hulp en dicht laten naaien, als hij bloed dan stopt het bij ons gelijk zeg maar bij hem stopt het niet moet je echt gelijk dicht naaien plakken etc.

laatste keer prikte hij op zijn werk in zijn duim, nou theedoek erover en gaan naar de 1ehulp, daar lijmen, branden en hechten ze het gelijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:56:26 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988740
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
Lekker gedut?
Ik werk hier ook nog, dus ik mis wel eens wat :6
pi_86988758
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Anniebab het volgende:

[..]

je hebt ook speciale make-up voor wijnvlekken, dat wordt veel gebruikt
  woensdag 29 september 2010 @ 17:57:14 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988774
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

_O-
Lach niet zo stom, ga koken }:|
pi_86988811
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
Blokje kaas in supermarkt man bijna fataal

EINDHOVEN -

Een man is bijna gestikt in een blokje kaas in de Albert Heijn aan het 17 Septemberplein in Son en Breugel. Het incident deed zich op woensdagochtend voor. De winkelbezoekers is in de winkel gereanimeerd. Een ambulance heeft de ongelukkige winkelbezoeker vervolgens naar het ziekenhuis afgevoerd. Zo staat op de lokale website OverEindhoven te lezen.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html

Natuurlijk weer zo'n hebberd die een hele klauw van die blokjes tegelijk naar binnen wilde werken, ik zie dat wel meer }:|
haaha daar dacht ik ook aan, zo een ouwe bejaarde bij de koffiehoek, die liep te graaien :@

ja het zal je maar gebeuren zei ik ook al tegen Laysa, sta je dan met je pakje melk in de AH denk echt dat ik ook zou schrikken
  woensdag 29 september 2010 @ 17:58:37 #179
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988829
Hij zat gewoon verscholen tussen al die mongooltjes }:|
pi_86989030
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Heb allang gegeten...geen kaas overigens :P
pi_86989048
Team Jian *O*
  woensdag 29 september 2010 @ 18:05:15 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86989060
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef Jian het volgende:

[..]

net klaar!
  woensdag 29 september 2010 @ 18:10:30 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86989255
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
Hij zat gewoon verscholen tussen al die mongooltjes }:|
Maar hij maakte volgens mij traumatisch veel kabaal.
pi_86989373
Fijn, mag nu naar de verjaardag.
:W
pi_86989416
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:14 schreef hondjes het volgende:
Fijn, mag nu naar de verjaardag.
:W
:Y hoor, veel plezier :W
pi_86989486
Doei Hondjes :W
  woensdag 29 september 2010 @ 18:22:03 #187
241662 Jian
Well, well, well
pi_86989610
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Laysa het volgende:
Team Jian *O*
Yes, ik zit in een team *O* wie gaan we aanpakken :P
pi_86989713
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:

[..]

Yes, ik zit in een team *O* wie gaan we aanpakken :P
Jij mag kiezen...en dan kijken we of we daar mee akkoord gaan :P
  woensdag 29 september 2010 @ 18:28:32 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_86989840
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jij mag kiezen...en dan kijken we of we daar mee akkoord gaan :P
Ik zit toch wel gewoon in het team hè, niet dat ik alleen maar gedoogsteun lever ofzo -O-
pi_86989866
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zit toch wel gewoon in het team hè, niet dat ik alleen maar gedoogsteun lever ofzo -O-
Noem je jezelf nu een PVVer :D
pi_86989868
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Laysa het volgende:
Team Jian *O*
Fantastisch! Die backt je net te laat. Wedden? Is het net weer over, komt hij binnenstormen.
Ik zou er nog een nachtje over slapen.
Go hard or go home
pi_86989884
:o Laysa en Jian, zijn we aan het samen spannen :(
pi_86989885
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Noek het volgende:

[..]

Fantastisch! Die backt je net te laat. Wedden? Is het net weer over, komt hij binnenstormen.
Ik zou er nog een nachtje over slapen.
pi_86989909
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
:o Laysa en Jian, zijn we aan het samen spannen :(
We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formeren
pi_86989924
O+ Noek mag ik in jou team :'( pleace ik beloof zal me netjes gedragen >:)
pi_86989950
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

We hebben heel nog niets verkeer gedaan....we zijn nog aan het formeren
ja doei doei, voor je het weet hebben jullie het hier voor het zeggen, dus ik dek me ff in :Y
pi_86990001
ik ga de keuken in...dat moet van Jian
pi_86990013
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
O+ Noek mag ik in jou team :'( pleace ik beloof zal me netjes gedragen >:)
Kruip maar op schoot. O+ Jij anytime. Vind je zo schattig!
Go hard or go home
pi_86990030
:'( ahh gutterdegut, Tatjana huilend op RTL over haar breuk met Ronnie 8)7 who the hell is Ronnie???
ja ja mijn engels gaat vooruit *O*
pi_86990058
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Kruip maar op schoot. O+ Jij anytime. Vind je zo schattig!
oh gelukkig, en ook lief van jou O+
pi_86990107
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
:'( ahh gutterdegut, Tatjana huilend op RTL over haar breuk met Ronnie 8)7 who the hell is Ronnie???
ja ja mijn engels gaat vooruit *O*
Oh god, Ronnie is haar tourette. Echt hoor, al jaren hoor je:"Ronnie dit, Ronnie zo, Ronnie zus..."
No more Ronnie. *O*
Go hard or go home
  One tough cookie woensdag 29 september 2010 @ 18:36:47 #202
169210 liesje1979
pi_86990129
:* Voor bijna alle kliekjes.
Balen D_K en Laysa van het huisje, ik duim dat het nog wat wordt. En for the record, ik vind D_K helemaal geen zuiger en vind het juist interessant, zijn studie.

Powernaptime. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')