abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86984506
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zulks een voorbeeldige dochter. En studente!
Geef mij er zo eentje :) Ben nu al dagen bezig de zooi te ruimen die jongste heeft achtergelaten na haar vertrek naar een studentenkamer.
pi_86984562
Het enige wat oke was aan het huis was de traplift en de keuken...en de badkamer eigenlijk ook wel....Morgen ff stoeien met de WB....es kieken wat we dr uit kunnen halen :P
pi_86984602
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef spuitje het volgende:

[..]

Geef mij er zo eentje :) Ben nu al dagen bezig de zooi te ruimen die jongste heeft achtergelaten na haar vertrek naar een studentenkamer.
:D
Maar mijn voorbeeldig studente heeft ook een kamer als een vuilnisbelt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:11:01 #80
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86984603
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
D_K is wel een meisje, want die gasten op een kansel dragen altijd van die wijde dameskleding ^O^
:{
  woensdag 29 september 2010 @ 16:12:38 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86984677
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

Vergeet dat speciale tussenstekkertje (verloopstekkertje?) voor je föhn niet Cc, niet in alle hotels hebben ze een föhn in de badkamer en soms zijn het andere stopcontacten, dus zo'n dingetje is erg handig en neemt geen plaats in in je koffer.
Ik vergeet gewoon de hele föhn! Is vast wel iemand die er eentje bij zich heeft, mocht het echt nodig zijn. Maar het zal vooral elastiekjeswerk worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86984688
Roetsen

pi_86984700
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
Het enige wat oke was aan het huis was de traplift en de keuken...en de badkamer eigenlijk ook wel....Morgen ff stoeien met de WB....es kieken wat we dr uit kunnen halen :P
^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86984714
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vergeet dat speciale tussenstekkertje (verloopstekkertje?) voor je föhn niet Cc, niet in alle hotels hebben ze een föhn in de badkamer en soms zijn het andere stopcontacten, dus zo'n dingetje is erg handig en neemt geen plaats in in je koffer.
Even op gegoogled, maar zijn er heel veel. Dus best handig om van te voren uit te zoeken welke je daar nodig hebt. Ook voor het opladen van je debieltje, je electrische tandenborstel, je fohn en je iPad? Anders zul je zien dat je net de verkeerde hebt en wij verstoken blijven van verslagen!
pi_86984718
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Te Koop z.g.a.n. Modje, genaamd Pietertje

Pietertje is enthousiast, leergierig en bovendien zeer betrouwbaar. Pietertje beschikt over ruime ervaring bij het modereren van lastige groepen users. Pietertje houdt van rust en gezelligheid, maar is niet bang indien nodig de bezem te hanteren. Verder is Pietertje zindelijk en niet te beroerd om zijn eigen kamertje op te ruimen.

Af te halen tegen een kleine vergoeding

^O^
Beetje groot, voor in m'n sig :{.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86984745
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vergeet gewoon de hele föhn! Is vast wel iemand die er eentje bij zich heeft, mocht het echt nodig zijn. Maar het zal vooral elastiekjeswerk worden.
Je moet vooral ook genoeg ruimte in je bagage overhouden voor de badjas en handdoeken van het eerste resort waar je heen gaat.
pi_86984763
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
Roetsen

[ afbeelding ]
is dit een foto van het huis?? dan ziet het er toch mooi uit, likje verf wit met muisgrijs, ja ik beeld het me nu even in en je hebt een pareltje van een gang.
pi_86984805
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef spuitje het volgende:

[..]

Even op gegoogled, maar zijn er heel veel. Dus best handig om van te voren uit te zoeken welke je daar nodig hebt. Ook voor het opladen van je debieltje, je electrische tandenborstel, je fohn en je iPad? Anders zul je zien dat je net de verkeerde hebt en wij verstoken blijven van verslagen!
Dat móet een grapje zijn :o
pi_86984826
quote:

[..]

huh wat zeg jij nou, heeft Cc een debieltje :o
pi_86984827
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
Roetsen

[ afbeelding ]
Tof, zo'n dubbele trapleuning ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 16:16:04 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86984836
quote:

Heb van de week speciaal een ouderwetse tandenborstel gekocht voor de trip. Zal vriendlief eens vragen of ik überhaupt een tussenstuk nodig heb. Niet dat dat dan het aantal verslagen ter plekke zou verhogen ...
pi_86984854
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat móet een grapje zijn :o
wij dachten exact het zelfde op het zelfde moment. maar denk dat Spuitje mobieltje bedoelt, ja dat past makelijk in een koffer :Y dat andere neemt iets meer ruimte in beslag.
pi_86984869
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is dit een foto van het huis?? dan ziet het er toch mooi uit, likje verf wit met muisgrijs, ja ik beeld het me nu even in en je hebt een pareltje van een gang.
Lieverd...het ziet er echt slecht en zwaar uitgewoond uit....en we zijn nou niet in die goeden doen dat we de boel zelf maar eens lekker aan kunnen pakken :N
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:17:18 #94
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86984880
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat is de traplift! Ja, maar dat likje verf gaat dus al een probleem worden, want de muren zijn niet direct overschilderbaar of te behangen. Eigenlijk was alleen de keuken, de badkamer en de traplift wel in orde. Dat is meer renoveren dan alleen een likje verf. }:|

Er stonden ook nog gewoon kasten en ik had een foto gevonden uit het jaar 1968. :o
pi_86984882
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Tof, zo'n dubbele trapleuning ^O^
Dat wel ja :P
pi_86984897
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar mijn voorbeeldig studente heeft ook een kamer als een vuilnisbelt.
Man o man, wat een zooi heeft dat kind achter gelaten! Maar............ik krijg weer ruimte onderhand, dat dan weer wel :) Staan inmiddels wel een paar dozen die zij en haar grote broer samen uit mogen zoeken, maar die plemp ik wel in de kelder.

BTW: heb hier ook nog een doos vol kabeltjes etc. staan, gek word ik van die dingen, echt hoor! Dingen worden niet gebruikt maar heb ook eigenlijk geen idee wat ik er mee moet doen. Ja, weggooien...........maar dat vind ik dan weer zo zonde :@
pi_86984927
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Lieverd...het ziet er echt slecht en zwaar uitgewoond uit....en we zijn nou niet in die goeden doen dat we de boel zelf maar eens lekker aan kunnen pakken :N
ja maar de trap ziet er toch wel goed uit Laysa, ja heb je nog andere foto`s genomen???
pi_86984943
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

huh wat zeg jij nou, heeft Cc een debieltje :o
Nou ja, Heksie, zo noemen wij al sinds de introductie van die dingen een mobieltje :Y
pi_86984969
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef spuitje het volgende:

[..]

Moet je allemaal inpakken dan? Wil best helpen hoor maar moet ik wel even weten wat je nodig hebt? En waarom moet je inpakken?
Winterkleren, allemaal spullen voor de nieuwe baby, hollandse spullen.
oventje, en nog heeeeeeel veeeeeeel meer rotzooi

oh , en toen ging ik net mijn prepaid opwaarderen.
Was ik de inlogcode van Ing kwijt.
Godverdomme , 3 keer verkeerd, moet ik een nieuwe inlogcode aanvragen
kutzooi.
pi_86985047
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
Maar wat vonden jullie verder van het huissie, leek het jullie iets? Is het iets waarvan jullie zeggen "O.k., als het is opgeknapt kunnen wij hier heel goed leven?"
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:21:44 #101
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86985101
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja maar de trap ziet er toch wel goed uit Laysa, ja heb je nog andere foto`s genomen???
Ja, van gaten in het plafond, slechte muren, en een tuin waarvan alle tegels schots en scheef liggen. En dat noemen ze dan een aangepaste woning? Je moet een 4x4 rolstoel hebben om bij het schuurtje te komen.
pi_86985112
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

kutzooi.
Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!
pi_86985140
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

kutzooi.
ja das kut..... -O-
pi_86985150
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou ja, Heksie, zo noemen wij al sinds de introductie van die dingen een mobieltje :Y
debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.

vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.

zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:22:38 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985151
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
en ik had een foto gevonden uit het jaar 1968. :o
Goed jaar! Slecht omen!
pi_86985270
Als ze het echt aanpassen naar de normen van hoe die woning dr uit moet zien dan is het een leuke woning :Y

ff eten hier :Y)

quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed jaar! Slecht omen!
Denk dat degene die dr woonde ook daar gestorven is...best vreemd om een foto van mensen tegen te komen tussen al dat puin
  woensdag 29 september 2010 @ 16:25:30 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985278
Debieltje is hier ook redelijk gangbaar als synoniem voor mobieltje. Ik doe daar niet aan mee. Uiteraard.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:26:10 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_86985312
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!
Ik krijg tegenwoordig van ING dan een nieuw tijdelijk password per sms. Dan kan je het nog eens fout doen :')
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:26:37 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86985337
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar wat vonden jullie verder van het huissie, leek het jullie iets? Is het iets waarvan jullie zeggen "O.k., als het is opgeknapt kunnen wij hier heel goed leven?"
Dat is afhankelijk van wat de woningbouwcorporatie/gemeente wil doen om het aan te passen. Duidelijk bewoond door één eigenaar die al lang niet meer in staat is geweest om iets te onderhouden. Dus zeg maar een jaar of twintig aan verloedering en verval. Wij zijn niet in staat dat op te knappen dus als de gemeente/woningbouwcorporatie dat niet doet, dan zoeken we verder. De woning zou 0-treden zijn, maar je moest wel over een drempel stappen 8)7

Die woning is heul niet 0-treden maar gewoon aangepast aan iemand die slecht ter been was. Dat is dus net even wat anders. }:|
pi_86985563
nou, dan maar hopen dat de woningbouw meewerkt. O+
pi_86985635
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Copycat het volgende:
Debieltje is hier ook redelijk gangbaar als synoniem voor mobieltje. Ik doe daar niet aan mee. Uiteraard.
echt, ik wist niet dat ze dat woord voor een mobieltje gebruiken maar net als het woord mongool, vind ik ook :{w gewoon iemand met syndroom van down, ja misschien ouderwets of weet ik veel, maar dat vind ik.
pi_86985654
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcam :o Komt vanavond online op de site van de Koen en Sander show c_/

Dat wijf is zó tof :') O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86985760
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.

vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.

zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buiten :) Heb me vaak afgevraagd hoeveel ze er zelf van meekregen, of ze er van genoten. Bij sommigen kon je merken dat ze wel van bepaalde dingen genoten, bij anderen zag je geen enkele reactie.
pi_86985783
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcam :o Komt vanavond online op de site van de Koen en Sander show c_/

Dat wijf is zó tof :') O+
http://www.3fm.nl/socialradio/app
pi_86985859
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buiten :) Heb me vaak afgevraagd hoeveel ze er zelf van meekregen, of ze er van genoten. Bij sommigen kon je merken dat ze wel van bepaalde dingen genoten, bij anderen zag je geen enkele reactie.
oke, maar bedoelde ook met laatste zin, je zag weinig of bijna geen kinderen met het syndroom van down van turken en marokanen en meer van die landen, nu zie ik wel ouders lopen met zulke kinderen dus worden ze niet meer weggestopt of in het land van herkomst bij familie ondergebracht.
en dat vind ik een goede vooruitgang.
pi_86985867
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja, van gaten in het plafond, slechte muren, en een tuin waarvan alle tegels schots en scheef liggen. En dat noemen ze dan een aangepaste woning? Je moet een 4x4 rolstoel hebben om bij het schuurtje te komen.
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.
pi_86985928
HALLO MET NIEUWE SCHOENEN!! Remlof doet mij niks meer want mijn dag kan niet meer stuk. ^O^ ^O^
Repesct ja.
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:41:43 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985947
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.
Is het ergens ook. Totaal voorbijgaand aan de terechte eisen en dan moet je zeker ook nog dankbaar zijn, anders ben je moeilijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:42:30 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86985975
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Noek het volgende:
HALLO MET NIEUWE SCHOENEN!! Remlof doet mij niks meer want mijn dag kan niet meer stuk. ^O^ ^O^
Repesct ja.
Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.
pi_86986025
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nederlandse gekkies werden ook fijn in de bossen gezet hoor, het liefst op de Veluwe. Kwam geen hond, da's beter voor het dorp jwz. En niet voor niks hè dat er veel op de Veluwe zitten. Inteelt!
Net zoals de psychiatrie altijd bij het spoor zat. Dat was de dorpsgrens en daar moesten de malloten heen.
NIMBY. :D
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:46:32 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986114
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Noek het volgende:

Net zoals de psychiatrie altijd bij het spoor zat. Dat was de dorpsgrens en daar moesten de malloten heen.
NIMBY. :D
De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:48:17 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986194
Gewoon 220 volt in Indië.
pi_86986202
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.
Gewone normale zwarte pumps met helemaal niks bijzonders. We houden het simpel vandaag. w/
Go hard or go home
  woensdag 29 september 2010 @ 16:49:52 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986274
Simpele.

Less is more. Zeker bij zwarte pumps.
pi_86986295
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.
nee dat wist ik ook niet, en inderdaad als ik zulke prog. kijk van instellingen enzo loopt er altijd aan de zijkant een spoorbaan, nou Noek, weet ik ook weer ^O^
pi_86986310
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Midden Spanje..

En morgen ben ik weg, dus zonder inlogcode.. :Y ..

Dus overschrijven kan ik niet,als ik maar betalen kan..dat is belangrijker.
pi_86986311
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het ergens ook. Totaal voorbijgaand aan de terechte eisen en dan moet je zeker ook nog dankbaar zijn, anders ben je moeilijk.
Yep. Geen villa voor Laysa en D_K :')
Niet eens een behoorlijke aangepaste woning.
pi_86986338
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou....het moge duidelijk zijn dat als ze het niet naar behoren wordt opgeleverd we gewoon vrolijk verder zoeken ;)
pi_86986342
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt, ik wist niet dat ze dat woord voor een mobieltje gebruiken maar net als het woord mongool, vind ik ook :{w gewoon iemand met syndroom van down, ja misschien ouderwets of weet ik veel, maar dat vind ik.
Ik vind het een beetje doorslaan allemaal. Je mag niet meer zeggen dat iemand geestelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een geestelijke beperking.
Je mag niet meer zeggen dat iemand lichamelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een lichamelijke beperking.
Maar zowel een geestelijke als lichamelijke beperking heb je in gradaties. Het syndroom van Down, om maar iets te noemen, kent bepaalde uiterlijke kenmerken en vroeger noemde men zo iemand dan een mongool. Maar ineens mag dat niet meer. Nu moeten we ineens allemaal de medische term gebruiken.
Ik heb een jaar lang gewerkt bij mensen met een zware dubbele handicap. O.a. twee mensen met een waterhoofd zo groot als..............zou het zo niet eens weten. Maar enorm! En nu ineens zou ik niet meer mogen zeggen dat ze een waterhoofd hadden en dat ze van voren dus echt niet wisten dat ze ook nog een achterkant hadden? Komop zeg, ik heb deze mensen met liefde verzorgd, maar er waren erbij die idioot waren.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:52:24 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986369
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:

Nou....het moge duidelijk zijn dat als ze het niet naar behoren wordt opgeleverd we gewoon vrolijk verder zoeken ;)
Uiteraard! Maar dan nog is het een lamlendige gang van zaken.
pi_86986471
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee dat wist ik ook niet, en inderdaad als ik zulke prog. kijk van instellingen enzo loopt er altijd aan de zijkant een spoorbaan, nou Noek, weet ik ook weer ^O^
Bij ons in het dorp was geen spoorweg maar wel wat mongooltjes. Die woonden in In De Luwte en dat lag midden in het dorp. Ze liepen ook altijd achter de drumband aan *O*
pi_86986482
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van wat de woningbouwcorporatie/gemeente wil doen om het aan te passen. Duidelijk bewoond door één eigenaar die al lang niet meer in staat is geweest om iets te onderhouden. Dus zeg maar een jaar of twintig aan verloedering en verval. Wij zijn niet in staat dat op te knappen dus als de gemeente/woningbouwcorporatie dat niet doet, dan zoeken we verder. De woning zou 0-treden zijn, maar je moest wel over een drempel stappen 8)7

Die woning is heul niet 0-treden maar gewoon aangepast aan iemand die slecht ter been was. Dat is dus net even wat anders. }:|
Probleengevalletje dus? 1 Van jullie (of misschien wel jullie allebei) kunnen niet over een drempel? En als een woning 20 jaar niet is onderhouden lijkt me dat toch een taak van de woningbouw?
pi_86986511
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard! Maar dan nog is het een lamlendige gang van zaken.
Jup
pi_86986590
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef spuitje het volgende:

[..]

Probleengevalletje dus? 1 Van jullie (of misschien wel jullie allebei) kunnen niet over een drempel? En als een woning 20 jaar niet is onderhouden lijkt me dat toch een taak van de woningbouw?
Is idd een probleem....Al helemaal dat het aangeboden wordt als nul treden woning... :P
En die meneer was de wijkbeheerder....En als het dan er zo uitgewoond er uitziet en die meneer zegt :Joa joa volgens mij kunt er nog wel een nwe vensterbank, dan weet ik dat dat niet de meneer is met wie ik het moet gaan overleggen :D
pi_86986629
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Oh, da's wel kut. -O-
Go hard or go home
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 16:59:28 #136
184769 crew  Deisyy
pi_86986630
Google ik "drumband mongool" krijg ik dit _O-

Moderator woensdag 29 september 2010 @ 17:00:25 #137
184769 crew  Deisyy
pi_86986662
Jammer dat het huisje zo teleurstellend was Laysa en D_K -O-
pi_86986677
Ik zeg nog steeds mongool hoor, ik vind t geen scheldwoord.
Ik behandel ze ook net als "normale "mensen, ze zijn vaak nog slimmer eik....en grappig, word er vaak vrolijk van... w/
Ik en andere buurtkinderen speelden vroeger vaak met ons mongoliede buurmeisje, ,
Biskwietjes mocht ze niet, daar werd ze dik van zei ze, maar gevulde koeken dat mocht weer wel....hahaha :9
pi_86986692
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
pi_86986729
quote:

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het huisje zo teleurstellend was Laysa en D_K -O-
ja....

maar dr zat wel een dak op w/
pi_86986738
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje doorslaan allemaal. Je mag niet meer zeggen dat iemand geestelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een geestelijke beperking.
Je mag niet meer zeggen dat iemand lichamelijk gehandicapt is, nee, iemand heeft een lichamelijke beperking.
Maar zowel een geestelijke als lichamelijke beperking heb je in gradaties. Het syndroom van Down, om maar iets te noemen, kent bepaalde uiterlijke kenmerken en vroeger noemde men zo iemand dan een mongool. Maar ineens mag dat niet meer. Nu moeten we ineens allemaal de medische term gebruiken.
Ik heb een jaar lang gewerkt bij mensen met een zware dubbele handicap. O.a. twee mensen met een waterhoofd zo groot als..............zou het zo niet eens weten. Maar enorm! En nu ineens zou ik niet meer mogen zeggen dat ze een waterhoofd hadden en dat ze van voren dus echt niet wisten dat ze ook nog een achterkant hadden? Komop zeg, ik heb deze mensen met liefde verzorgd, maar er waren erbij die idioot waren.
dat heb ik misschien overgehouden uit mijn jeugd, had een vriendinnetje en haar broertje had het syndroom van down, en op school werd ze gepest met je broertje is een mongool en dan huilde ze daarom zal ik nooit zo maar mongool roepen, al zal dat heus wel eens voorkomen, maar vind ook waarom zal je zo iemand niet gewoon iemand met een down syndroom noemen??? ja kost weinig moeite en klinkt liever vind ik.
en misschien komt het ook, en eigenlijk wilde ik het niet benoemen, mijn hans heeft een wijnvlek vanaf zijn linkerpink loopt over zijn hele arm en zo tot de helft van zijn borst en rug, en hij is er nooit mee gepest omdat ik het nooit verborgen heb gehouden, nooit shirts met lange mouwen en gewoon in zijn zwembroek, in de zomer is hij roze zeg maar maar hoe kouder het wordt wordt het natuurlijk paars, en als hij vroeger het zwembad insprong kwam hij er pimpelpaars uit, en dan zag ik iedereen staren van bah wat heeft dat kind, dan dacht ik wel eens hoe moet het later met hem, als er meiden in het spel komen etc.etc. nou niemand in mijn omgeving heeft er nooit raar over gedaan, en de meiden komen wel hoor maar als moeder zou ik het gewoon erg vinden als hij daarom uitgelachen werd daarom hebben mijn kinderen meegekregen iedereen is mooi ook van buiten nooit iemand uitlachen om een gebrek.

o ja had ook wel een voordeel, als ik het zwembad afzocht aan de kant, pikte ik hem er zo uit >:)
pi_86986803
quote:

[ afbeelding ]
:D Fascinerend!
Go hard or go home
pi_86986816
quote:

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 29 september 2010 @ 17:07:34 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86986933
Dan mogen die mongolen van Devo natuurlijk niet achterblijven!
pi_86986938
Klote Laysa en DK. :{ Voorspelbaar.. Maar nog steeds erg klote.
Ik hoop van harte dat ze snel inzien dat het ronduit respectloos is om jullie dit aan te bieden. }:|
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86986997
quote:

[ afbeelding ]
_O-
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_86987026
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Klote Laysa en DK. :{ Voorspelbaar.. Maar nog steeds erg klote.
Ik hoop van harte dat ze snel inzien dat het ronduit respectloos is om jullie dit aan te bieden. }:|
Ik ga natuurlijk gewoon morgen die mevrouw bellen...Het is nog niet van de baan...... ;)
pi_86987079
als de woninbouw van Laysa&D-K gewoon meewerkt, ( en we duimen) wordt het vast een paleisje, hoop ik dat ze nu gewoon eens inzien dat ze echt recht hebben op een normaal aangepast huisje :Y
pi_86987111
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
als de woninbouw van Laysa&D-K gewoon meewerkt, ( en we duimen) wordt het vast een paleisje, hoop ik dat ze nu gewoon eens inzien dat ze echt recht hebben op een normaal aangepast huisje :Y
Zo niet dan zoeken we gewoon verder....maar we hebben de gemeente nog....Want kom ik er niet uit dan bel ik gewoon die hele aardige meneer :D
pi_86987170
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat heb ik misschien overgehouden uit mijn jeugd, had een vriendinnetje en haar broertje had het syndroom van down, en op school werd ze gepest met je broertje is een mongool en dan huilde ze daarom zal ik nooit zo maar mongool roepen, al zal dat heus wel eens voorkomen, maar vind ook waarom zal je zo iemand niet gewoon iemand met een down syndroom noemen??? ja kost weinig moeite en klinkt liever vind ik.
en misschien komt het ook, en eigenlijk wilde ik het niet benoemen, mijn hans heeft een wijnvlek vanaf zijn linkerpink loopt over zijn hele arm en zo tot de helft van zijn borst en rug, en hij is er nooit mee gepest omdat ik het nooit verborgen heb gehouden, nooit shirts met lange mouwen en gewoon in zijn zwembroek, in de zomer is hij roze zeg maar maar hoe kouder het wordt wordt het natuurlijk paars, en als hij vroeger het zwembad insprong kwam hij er pimpelpaars uit, en dan zag ik iedereen staren van bah wat heeft dat kind, dan dacht ik wel eens hoe moet het later met hem, als er meiden in het spel komen etc.etc. nou niemand in mijn omgeving heeft er nooit raar over gedaan, en de meiden komen wel hoor maar als moeder zou ik het gewoon erg vinden als hij daarom uitgelachen werd daarom hebben mijn kinderen meegekregen iedereen is mooi ook van buiten nooit iemand uitlachen om een gebrek.

o ja had ook wel een voordeel, als ik het zwembad afzocht aan de kant, pikte ik hem er zo uit >:)
Tsja, ik snap t, vind sowieso mensen die iemand met een afwijking of een natuurfoutje nastaren toch IQ-loos.....laatst was ik in Centerparcs en zag een vrouw echt iedereen nakijken , dik,dun, met een moedervlek of erg behaard noem maar op, en dan zo achter der hand smoezen met haar dochter/vriendin, van moet je dat eens zien. Ik zat t zo een tijdje te volgen en ben ergens anders gaan zitten , bang dat ik haar met stoel en al in t bad zou zwiepen.... wat een pokkewijf.... :r
pi_86987266
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo niet dan zoeken we gewoon verder....maar we hebben de gemeente nog....Want kom ik er niet uit dan bel ik gewoon die hele aardige meneer :D
daarom, maar laten we maar hopen dat de woningbouw gewoon er alles nieuw en aangepast inmetseld. O+
pi_86987316
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:14 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Tsja, ik snap t, vind sowieso mensen die iemand met een afwijking of een natuurfoutje nastaren toch IQ-loos.....laatst was ik in Centerparcs en zag een vrouw echt iedereen nakijken , dik,dun, met een moedervlek of erg behaard noem maar op, en dan zo achter der hand smoezen met haar dochter/vriendin, van moet je dat eens zien. Ik zat t zo een tijdje te volgen en ben ergens anders gaan zitten , bang dat ik haar met stoel en al in t bad zou zwiepen.... wat een pokkewijf.... :r
ja, maar oke je mag best kijken maar toch doe dat dan op een normale manier en verrek je nek niet met omkijken want zulke zitten er echt tussen hoor bah.
( had er gewoon in het zwembad geflikkert :Y )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')