+1 scherp!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan echt niet voetballen hè, Pietertje![]()
[ link | afbeelding ]
Nee joh, ik had alleen die andere nog niet herkend als zodanigquote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijgen alle kliekjes nu een eigen topic om in te SC'en!?
Zolang het geen kerk is zal D_K absoluut niet tekenen voor akkoordquote:
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggevenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef hondjes het volgende:
Ga wel weer alleen inpakken...![]()
Voelen jullie je vooral niet schuldig![]()
en ik moet ook nog naar een verjaardag..nu heb ik stress.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Te wachten tot je ook in een team gekozen wordt.
Let 'es op johquote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggeven
quote:
zullen wij samen Deisyy, want ook ik sta langs te kant om uitgekozen te worden voor een teamquote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Te wachten tot je ook in een team gekozen wordt.
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolquote:
Echtwelquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolZoiets als: wie het eerst komt (en zegt), het eerst maalt..
Dacht ik hoorIs het niet goed?
Ja is wel goed, ik kende de uitdrukking nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolZoiets als: wie het eerst komt (en zegt), het eerst maalt..
Dacht ik hoorIs het niet goed?
ja ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wel van ouwe dibbesquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja is wel goed, ik kende de uitdrukking niet
Dan krijg ik ook Tag-Team Noek/Cc. op m'n dak en die maken me een beetje bang af en toequote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou hoor, af en toe
Misschien kan Pietertje op marktplaats gezet wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggeven
Dak....dak? Jij had toch een cabrio?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook Tag-Team Noek/Cc. op m'n dak en die maken me een beetje bang af en toe
Ik heb de mijne ook al aan. Team Heksies, want mijn zoon vindt mij ook een heksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen wij samen Deisyy, want ook ik sta langs te kant om uitgekozen te worden voor een team![]()
heb een licht lila met roze stippen gympakje aan, en sta nu al te zwaaien naar je
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
Laat ik eens sletterig doen. ik wil met iedereen., jullie zijn me allemaal even lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Een koffer klaar..............
Je hoeft ons niet in te pakken hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
Laat ik eens sletterig doen. ik wil met iedereen., jullie zijn me allemaal even lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Een koffer klaar..............
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook al aan. Team Heksies, want mijn zoon vindt mij ook een heks![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |