Hè hè, we zijn eruit!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
Ik heb m anders geleerd:
Meisjes dragen rokjes.
Henk draagt een rokje.
Henk is dus een meisje.
Ik kan dan allerminst achterblijven natuurlijk.quote:
Inderdaad dat vind ik. En dat heb ik laten weten, that's it.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt het over hoe jij vindt dat hij zich gedraagt. Who died and made you God?
Het is niks meer dan een subjectiviteit die je probeert te maskeren met een autoritair sausje. [ afbeelding ]
En gadverdamme, ik ben het gewoon met Static eens wb je duim.
Fascinerend!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef remlof het volgende:
En die duim douw je maar lekker diep in je hol
Allerminst! Kind, ik ben over the moon, zo mooi.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan dan allerminst achterblijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand even Nijntje erbij tekenen? Dan snap ik het misschien!
Dat vond jij niet. Jij beschreef zijn gedrag, dat was geen mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad dat vind ik. En dat heb ik laten weten, that's it.
En die duim douw je maar lekker diep in je hol
Dies makkelijker te onthouden ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
Ik heb m anders geleerd:
Meisjes dragen rokjes.
Henk draagt een rokje.
Henk is dus een meisje.
LOLquote:
Ik kan dr nog steeds om lachen na al die tijdquote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ghèhè die doet mij meteen denken aan Dikkie Dik van de Vliegende Pantersblijft Hillarisch!
Ze noemen het Hakkuhdag, maar ik geloof er geen snars vanquote:Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze nou over een uur alleen maar gabberplaten draaien op 3FM, dat zou serieus stoer zijn.
Ik ook en die plaatjes erbijquote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan dr nog steeds om lachen na al die tijd
Soury & Fann 2.0, Remlof en Teun.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
Het zijn geen kliekjes, het zijn allemaal teams; D_K & Laysa / Mera & Ian / Noek & Cc.![]()
Ik wil ook in een Team
Je vergeet CarO en Gert dus nu ben je zeker niet meer welkom in mijn team.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
Het zijn geen kliekjes, het zijn allemaal teams; D_K & Laysa / Mera & Ian / Noek & Cc.![]()
Ik wil ook in een Team
Volgens mij mag een team uitsluitend bestaan uit een duo lijkt het wel!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vergeet CarO en Gert dus nu ben je zeker niet meer welkom in mijn team.
*duwt
Dibs op Pietje!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soury & Fann 2.0, Remlof en Teun.
Volgens mij is Pietje single!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |