Ja, van gaten in het plafond, slechte muren, en een tuin waarvan alle tegels schots en scheef liggen. En dat noemen ze dan een aangepaste woning? Je moet een 4x4 rolstoel hebben om bij het schuurtje te komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar de trap ziet er toch wel goed uit Laysa, ja heb je nog andere foto`s genomen???
Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Winterkleren, allemaal spullen voor de nieuwe baby, hollandse spullen.
oventje, en nog heeeeeeel veeeeeeel meer rotzooi
oh , en toen ging ik net mijn prepaid opwaarderen.
Was ik de inlogcode van Ing kwijt.
Godverdomme , 3 keer verkeerd, moet ik een nieuwe inlogcode aanvragen
kutzooi.
ja das kut.....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Winterkleren, allemaal spullen voor de nieuwe baby, hollandse spullen.
oventje, en nog heeeeeeel veeeeeeel meer rotzooi
oh , en toen ging ik net mijn prepaid opwaarderen.
Was ik de inlogcode van Ing kwijt.
Godverdomme , 3 keer verkeerd, moet ik een nieuwe inlogcode aanvragen
kutzooi.
debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, Heksie, zo noemen wij al sinds de introductie van die dingen een mobieltje
Goed jaar! Slecht omen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
en ik had een foto gevonden uit het jaar 1968.
Denk dat degene die dr woonde ook daar gestorven is...best vreemd om een foto van mensen tegen te komen tussen al dat puinquote:
Ik krijg tegenwoordig van ING dan een nieuw tijdelijk password per sms. Dan kan je het nog eens fout doenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit je nu in het noorden of het zuiden? Dat ik even weet welke kant ik op moet? En ja, ING............mag je wachten op de post en hopen dat die niet staken!
Dat is afhankelijk van wat de woningbouwcorporatie/gemeente wil doen om het aan te passen. Duidelijk bewoond door één eigenaar die al lang niet meer in staat is geweest om iets te onderhouden. Dus zeg maar een jaar of twintig aan verloedering en verval. Wij zijn niet in staat dat op te knappen dus als de gemeente/woningbouwcorporatie dat niet doet, dan zoeken we verder. De woning zou 0-treden zijn, maar je moest wel over een drempel stappenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar wat vonden jullie verder van het huissie, leek het jullie iets? Is het iets waarvan jullie zeggen "O.k., als het is opgeknapt kunnen wij hier heel goed leven?"
echt, ik wist niet dat ze dat woord voor een mobieltje gebruiken maar net als het woord mongool, vind ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Copycat het volgende:
Debieltje is hier ook redelijk gangbaar als synoniem voor mobieltje. Ik doe daar niet aan mee. Uiteraard.
Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buitenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.
vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.
zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcamKomt vanavond online op de site van de Koen en Sander show
![]()
Dat wijf is zó tof![]()
oke, maar bedoelde ook met laatste zin, je zag weinig of bijna geen kinderen met het syndroom van down van turken en marokanen en meer van die landen, nu zie ik wel ouders lopen met zulke kinderen dus worden ze niet meer weggestopt of in het land van herkomst bij familie ondergebracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal waar lief Heksie van me. Heb een jaar in de Z gewerkt en toen leerden we nog gewoon wat een imbeciel, een debiel en een idioot was. En ze werden ook niet verstopt, het tehuis stond aan rand van een klein dorp. Was het mooi weer dan zetten we een aantal van onze patientjes (tegenwoordig heten dat "bewoners") met een zeer ernstige dubbele beperking (zoals je dat tegenwoordig hoort te noemen) in een enorme bolderkar en gingen met ze naar bos en hei. Was het echt extreem mooi weer dan zetten we onze andere klantjes met bed en al buitenHeb me vaak afgevraagd hoeveel ze er zelf van meekregen, of ze er van genoten. Bij sommigen kon je merken dat ze wel van bepaalde dingen genoten, bij anderen zag je geen enkele reactie.
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, van gaten in het plafond, slechte muren, en een tuin waarvan alle tegels schots en scheef liggen. En dat noemen ze dan een aangepaste woning? Je moet een 4x4 rolstoel hebben om bij het schuurtje te komen.
Is het ergens ook. Totaal voorbijgaand aan de terechte eisen en dan moet je zeker ook nog dankbaar zijn, anders ben je moeilijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kunnen ze zoiets aanbieden aan jullie? Ze weten toch dat jullie met geen mogelijkheid dat allemaal zelf kunnen opknappen? Eigenlijk vind ik het schandalig.
Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Noek het volgende:
HALLO MET NIEUWE SCHOENEN!! Remlof doet mij niks meer want mijn dag kan niet meer stuk.![]()
![]()
Repesct ja.
Nederlandse gekkies werden ook fijn in de bossen gezet hoor, het liefst op de Veluwe. Kwam geen hond, da's beter voor het dorp jwz. En niet voor niks hè dat er veel op de Veluwe zitten. Inteelt!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
debieltje is echt een ouderwets woord, en ik denk altijd als ze het over een debieltje hebben aan Eppo uit de kleine waarheid met W.Alberti.
vroeger zeiden ze ook tegen zulke kinderen Eppo, ook erg hoor, gelukkig hoor je dat gescheld niet meer, en zijn zulke kinderen/volwassen mensen helemaal geassepteert door de maatschappij.
zie nu ook vaker buitenlandse kinderen met het syndroom van down, zag je vroeger ook niet die werden weggestopt.
De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
Net zoals de psychiatrie altijd bij het spoor zat. Dat was de dorpsgrens en daar moesten de malloten heen.
NIMBY.
Gewone normale zwarte pumps met helemaal niks bijzonders. We houden het simpel vandaag.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wa'n schoenen? Naast uiteraard mooi en vetretecool.
nee dat wist ik ook niet, en inderdaad als ik zulke prog. kijk van instellingen enzo loopt er altijd aan de zijkant een spoorbaan, nou Noek, weet ik ook weerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Grote Beek hier, voorheen RPI, zit idd ook aan het spoor. Nooit geweten dat dat met dorpsgrenzen te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |