+1 scherp!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan echt niet voetballen hè, Pietertje![]()
[ link | afbeelding ]
Nee joh, ik had alleen die andere nog niet herkend als zodanigquote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijgen alle kliekjes nu een eigen topic om in te SC'en!?
Zolang het geen kerk is zal D_K absoluut niet tekenen voor akkoordquote:
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggevenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef hondjes het volgende:
Ga wel weer alleen inpakken...![]()
Voelen jullie je vooral niet schuldig![]()
en ik moet ook nog naar een verjaardag..nu heb ik stress.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Te wachten tot je ook in een team gekozen wordt.
Let 'es op johquote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggeven
quote:
zullen wij samen Deisyy, want ook ik sta langs te kant om uitgekozen te worden voor een teamquote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Te wachten tot je ook in een team gekozen wordt.
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolquote:
Echtwelquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolZoiets als: wie het eerst komt (en zegt), het eerst maalt..
Dacht ik hoorIs het niet goed?
Ja is wel goed, ik kende de uitdrukking nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I called dibs first!, I got dibs on Pietje... Gebruiken ze in Amerika op de basisschoolZoiets als: wie het eerst komt (en zegt), het eerst maalt..
Dacht ik hoorIs het niet goed?
ja ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wel van ouwe dibbesquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja is wel goed, ik kende de uitdrukking niet
Dan krijg ik ook Tag-Team Noek/Cc. op m'n dak en die maken me een beetje bang af en toequote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou hoor, af en toe
Misschien kan Pietertje op marktplaats gezet wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag Pietertje, hij is over, 't hoeft natuurlijk niet, je mag hem ook weggeven
Dak....dak? Jij had toch een cabrio?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook Tag-Team Noek/Cc. op m'n dak en die maken me een beetje bang af en toe
Ik heb de mijne ook al aan. Team Heksies, want mijn zoon vindt mij ook een heksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen wij samen Deisyy, want ook ik sta langs te kant om uitgekozen te worden voor een team![]()
heb een licht lila met roze stippen gympakje aan, en sta nu al te zwaaien naar je
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
Laat ik eens sletterig doen. ik wil met iedereen., jullie zijn me allemaal even lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Een koffer klaar..............
Je hoeft ons niet in te pakken hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
Laat ik eens sletterig doen. ik wil met iedereen., jullie zijn me allemaal even lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Een koffer klaar..............
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook al aan. Team Heksies, want mijn zoon vindt mij ook een heks![]()
[ afbeelding ]
Te Koop z.g.a.n. Modje, genaamd Pietertjequote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kan Pietertje op marktplaats gezet worden
Dat doet ie dan ook regelmatig, bij gebrek aan kwalitatief goede en interessante sparringpartnersquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jullie ava's lijken nu zo erg op elkaar dat ik steeds denk dat Teun tegen zichzelf zit te praten
Neuh, wel een Saab, maar gewoon met dakquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dak....dak? Jij had toch een cabrio?!?
Maar kleindochter komt eraan.....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet in te pakken hoor
Maar waarom al zo vroeg, 't is nog lang geen 5 december
Daar passen Noek en Cc wel op, desnoods plaats je een imperialquote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, wel een Saab, maar gewoon met dak
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Te Koop z.g.a.n. Modje, genaamd Pietertje
Pietertje is enthousiast, leergierig en bovendien zeer betrouwbaar. Pietertje beschikt over ruime ervaring bij het modereren van lastige groepen users. Pietertje houdt van rust en gezelligheid, maar is niet bang indien nodig de bezem te hanteren. Verder is Pietertje zindelijk en niet te beroerd om zijn eigen kamertje op te ruimen.
Af te halen tegen een kleine vergoeding
Opsturen is ook mogelijk, dan komen er nog wel verzendkosten bij!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Te Koop z.g.a.n. Modje, genaamd Pietertje
Pietertje is enthousiast, leergierig en bovendien zeer betrouwbaar. Pietertje beschikt over ruime ervaring bij het modereren van lastige groepen users. Pietertje houdt van rust en gezelligheid, maar is niet bang indien nodig de bezem te hanteren. Verder is Pietertje zindelijk en niet te beroerd om zijn eigen kamertje op te ruimen.
Inclusief fiets, die krijg je er gratis bijquote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Jullie beoordelen elkaars functioneren thuis?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft zomaar heel lief de voorbereidingen van het functioneringsgesprek voor morgen op papier gezet terwijl ik aan de telefoon zat
Ja, maar wel vooruit betalen en we ruilen nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opsturen is ook mogelijk, dan komen er nog wel verzendkosten bij!
wat wil ze, heeft ze wat van je nodig ???quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft zomaar heel lief de voorbereidingen van het functioneringsgesprek voor morgen op papier gezet terwijl ik aan de telefoon zat
Functioneringsgesprek voor je spijbelpuber?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie beoordelen elkaars functioneren thuis?
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee. Inclusief een kwaliteitsdossier bijhouden en eventuele cursussen/doelen/targets voor het komende half jaar kortsluiten.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
2 x per jaar en met Oud en Nieuw een beoordelingsgesprek!
Moet je allemaal inpakken dan? Wil best helpen hoor maar moet ik wel even weten wat je nodig hebt? En waarom moet je inpakken?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef hondjes het volgende:
Ga wel weer alleen inpakken...![]()
Voelen jullie je vooral niet schuldig![]()
en ik moet ook nog naar een verjaardag..nu heb ik stress.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek voor je spijbelpuber?
quote:Veel aanmeldingen voor CDA-congres
DEN HAAG - Het loopt storm met aanmeldingen voor het CDA-congres komende zaterdag in Arnhem, dat zich mag uitspreken over het akkoord dat de onderhandelaars van VVD, PVV en CDA hebben gesloten over de vorming van een kabinet.
Enkele uren na de uitnodiging aan leden om zich aan te melden heeft de partijtop al duizend reacties binnen. Er worden zaterdag mogelijk drieduizend mensen verwacht op het congres, dat plaatsvindt in de Rijnhal in Arnhem.
Ik vind m zoooo leuk......quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan echt niet voetballen hè, Pietertje![]()
[ link | afbeelding ]
Zulks een voorbeeldige dochter. En studente!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Het functioneringsgesprek dat ik met mijn collega ga hebben morgen.
Mijn aantekeningen lagen op kladjes bij mijn laptop en toen ik beneden kwam had ze alles uitgewerkt en aangevuld. Voor haar ook een goede les omdat ze in het 2e jaar van Personeel & Arbeid zit.
Zo praat ik ook....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |