abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86987266
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo niet dan zoeken we gewoon verder....maar we hebben de gemeente nog....Want kom ik er niet uit dan bel ik gewoon die hele aardige meneer :D
daarom, maar laten we maar hopen dat de woningbouw gewoon er alles nieuw en aangepast inmetseld. O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86987316
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:14 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Tsja, ik snap t, vind sowieso mensen die iemand met een afwijking of een natuurfoutje nastaren toch IQ-loos.....laatst was ik in Centerparcs en zag een vrouw echt iedereen nakijken , dik,dun, met een moedervlek of erg behaard noem maar op, en dan zo achter der hand smoezen met haar dochter/vriendin, van moet je dat eens zien. Ik zat t zo een tijdje te volgen en ben ergens anders gaan zitten , bang dat ik haar met stoel en al in t bad zou zwiepen.... wat een pokkewijf.... :r
ja, maar oke je mag best kijken maar toch doe dat dan op een normale manier en verrek je nek niet met omkijken want zulke zitten er echt tussen hoor bah.
( had er gewoon in het zwembad geflikkert :Y )
pi_86987552
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja, maar oke je mag best kijken maar toch doe dat dan op een normale manier en verrek je nek niet met omkijken want zulke zitten er echt tussen hoor bah.
( had er gewoon in het zwembad geflikkert :Y )
Ja zo van : He , ga jij maar ff happen naar Peijnenburg.... o|O
pi_86987589
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja zo van : He , ga jij maar ff happen naar Peijnenburg.... o|O
Oh....Ik had haar gewoon gevraagd of er wat was.....: Goh mevrouw is er soms iets...zit mn haar niet goed...U kijkt zo... w/
pi_86987765
quote:
oh zal je toch gebeuren
pi_86987844
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk gewoon morgen die mevrouw bellen...Het is nog niet van de baan...... ;)
Ga gewoon weer even duimen voor jullie. Opknappen die toko zodat jullie er "normaal" kunnen leven.

Maar ik herken het wel hoor. Was bij zwager ook zo. Huis was zogenaamd aangepast alleen kon hij er niet in of uit als hij alleen was. En keuken kon hij ook niet gebruiken dan, want gasfornuis kon alleen in een hoekie waarin hij vanuit zijn rolstoel niet bij kon.
Gelukkig voor hem is nu alles wel in orde maar heeft wel even geduurd. Kan me er best kwaad om maken eigenlijk, nog steeds. Maar dat helpt ook al niet.
pi_86987908
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ga gewoon weer even duimen voor jullie. Opknappen die toko zodat jullie er "normaal" kunnen leven.

Maar ik herken het wel hoor. Was bij zwager ook zo. Huis was zogenaamd aangepast alleen kon hij er niet in of uit als hij alleen was. En keuken kon hij ook niet gebruiken dan, want gasfornuis kon alleen in een hoekie waarin hij vanuit zijn rolstoel niet bij kon.
Gelukkig voor hem is nu alles wel in orde maar heeft wel even geduurd. Kan me er best kwaad om maken eigenlijk, nog steeds. Maar dat helpt ook al niet.
Neuh dat helpt niet ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 17:35:49 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86987955
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86988040
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh zal je toch gebeuren
Veeeel te droog die Leerdammer.... :N
  woensdag 29 september 2010 @ 17:39:14 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86988063
dus dit is bij jou om de hoek heks?
  FOK!Babe woensdag 29 september 2010 @ 17:40:47 #162
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86988126
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Marrije het volgende:
Die kinderen -O-
  woensdag 29 september 2010 @ 17:45:16 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86988293
quote:
Middelvinger-foto Brink
Het meermalen publiceren van een gemanipuleerde foto waarop Nina Storms - Vleeschdraager (vroeger Nina Brink geheten) triomfantelijk haar middelvingers opsteekt, overschrijdt de grenzen van wat maatschappelijk aanvaardbaar is. Dat stelde de Raad voor de Journalistiek in een zaak die de oprichtster van World Online aanspande tegen Quotenet.nl, de website van tijdschrift Quote.
Quotenet illustreerde tussen november 2009 en maart 2010 drie artikelen over Storms-Vleeschdraager met de bewerkte foto. Nadat ze een klacht tegen de foto indiende bij de Raad voor de Journalistiek is de bewerking nog een keer gebruikt bij een artikel met als kop Nina Brink geeft Quote de vinger.

De vermogende onderneemster spreekt van een voor haar op grievende wijze gemanipuleerde foto, die ten onrechte is geplaatst. De Raad gaf haar hierin gelijk.
Bron: iTelegraaf
  woensdag 29 september 2010 @ 17:46:49 #164
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988352
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Die kinderen -O-
Ja, dag van hun leven. "Pap, mam, ze hadden er één neergeknald in het park, ik heb ze voeten nog gezien toen ze 'm wegdroegen"
pi_86988372
quote:
ja, ongeveer 5 min. lopen
pi_86988410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat heb ik misschien overgehouden uit mijn jeugd, had een vriendinnetje en haar broertje had het syndroom van down, en op school werd ze gepest met je broertje is een mongool en dan huilde ze daarom zal ik nooit zo maar mongool roepen, al zal dat heus wel eens voorkomen, maar vind ook waarom zal je zo iemand niet gewoon iemand met een down syndroom noemen??? ja kost weinig moeite en klinkt liever vind ik.
en misschien komt het ook, en eigenlijk wilde ik het niet benoemen, mijn hans heeft een wijnvlek vanaf zijn linkerpink loopt over zijn hele arm en zo tot de helft van zijn borst en rug, en hij is er nooit mee gepest omdat ik het nooit verborgen heb gehouden, nooit shirts met lange mouwen en gewoon in zijn zwembroek, in de zomer is hij roze zeg maar maar hoe kouder het wordt wordt het natuurlijk paars, en als hij vroeger het zwembad insprong kwam hij er pimpelpaars uit, en dan zag ik iedereen staren van bah wat heeft dat kind, dan dacht ik wel eens hoe moet het later met hem, als er meiden in het spel komen etc.etc. nou niemand in mijn omgeving heeft er nooit raar over gedaan, en de meiden komen wel hoor maar als moeder zou ik het gewoon erg vinden als hij daarom uitgelachen werd daarom hebben mijn kinderen meegekregen iedereen is mooi ook van buiten nooit iemand uitlachen om een gebrek.

o ja had ook wel een voordeel, als ik het zwembad afzocht aan de kant, pikte ik hem er zo uit >:)
Lievie, dat schelden gebeurt nog steeds, echt.
Vind het ellendig voor jou Hans, maar ken het. Joch bij mij op de basisschool had het in zijn gezicht en joch bij ons in het dorp waar ik later woonde ook. Nooit problemen mee geweest, echt niet.
En bedenk me nu ineens waarom ik mijn kapster zo veranderd vond de laatste keer dat ik er was, dringt nu pas tot me door. Zij had dus wijnvlekken in haar gezicht en hals maar nu niet meer......? Ze heeft ze laten verwijderen dus.
Kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen voor een kind heel erg zijn, mensen kijken toch
pi_86988476
quote:
die flats die daar staan worden 1 voor 1 afgebroken, weet je nog landelijk nieuws, brandweer mocht oefening doen in lege flat van de woningbouw, gingen ze fikkie stoken de brandweer, in verkeerde trappenhuis, er woonde nog 3 gezinnen de rest was dichtgespijkerd, echt goeie woningbouw hoor ^O^ dezelfde als de mijne, maar ja is gewoon triest om 6 uur sàvonds terwijl iedereen nog buiten speeld. 8)7

maar zo raar he, kom je in mijn bejaarde buurtje denk je echt loop ik nou in Amsterdam, zo groen zo vredig een hele andere wereld :Y
pi_86988491
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG, Pietje!
Miss Montreal die een spontane akoestische mix van jaren '90 happy hardcore heeft gespeeld en gezongen voor de webcam :o Komt vanavond online op de site van de Koen en Sander show c_/

Dat wijf is zó tof :') O+
zomg *O*, ik heb 't door werk allemaal gemist. Is 't uur hardcore nog na te beluisteren?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 29 september 2010 @ 17:51:43 #169
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988545
Blokje kaas in supermarkt man bijna fataal

EINDHOVEN -

Een man is bijna gestikt in een blokje kaas in de Albert Heijn aan het 17 Septemberplein in Son en Breugel. Het incident deed zich op woensdagochtend voor. De winkelbezoekers is in de winkel gereanimeerd. Een ambulance heeft de ongelukkige winkelbezoeker vervolgens naar het ziekenhuis afgevoerd. Zo staat op de lokale website OverEindhoven te lezen.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html

Natuurlijk weer zo'n hebberd die een hele klauw van die blokjes tegelijk naar binnen wilde werken, ik zie dat wel meer }:|
pi_86988562
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Lievie, dat schelden gebeurt nog steeds, echt.
Vind het ellendig voor jou Hans, maar ken het. Joch bij mij op de basisschool had het in zijn gezicht en joch bij ons in het dorp waar ik later woonde ook. Nooit problemen mee geweest, echt niet.
En bedenk me nu ineens waarom ik mijn kapster zo veranderd vond de laatste keer dat ik er was, dringt nu pas tot me door. Zij had dus wijnvlekken in haar gezicht en hals maar nu niet meer......? Ze heeft ze laten verwijderen dus.
Kan me heel goed voorstellen dat dit soort dingen voor een kind heel erg zijn, mensen kijken toch
Ja tegenwoordig kan dat met laseren , een vriendin van me heeft t ook laten doen.
Wijnvlek is stukken minder nu. ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 17:52:19 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86988567
Lekker gedut?
pi_86988577
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, dag van hun leven. "Pap, mam, ze hadden er één neergeknald in het park, ik heb ze voeten nog gezien toen ze 'm wegdroegen"
was niet eens in het park, gewoon langs tram 13, in de lodewijk v deysel, daar zit ook het politieburo 8)7
pi_86988672
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
Lekker gedut?
_O-
pi_86988695
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja tegenwoordig kan dat met laseren , een vriendin van me heeft t ook laten doen.
ja laseren hebben we een video over gezien was ie een jaar of 12, nee bedankt ma zei ie, wordt helemaal uitgelasert en gebrand, dan gaat het zweren en komt toch in de loop der jaren weer terug, zijn wijnvlek ligt ook boven, moeilijk uit te leggen, vroeger zei ik, als hij zich snijd of openhaald, bel mij niet maar hoppa gelijk naar 1e hulp en dicht laten naaien, als hij bloed dan stopt het bij ons gelijk zeg maar bij hem stopt het niet moet je echt gelijk dicht naaien plakken etc.

laatste keer prikte hij op zijn werk in zijn duim, nou theedoek erover en gaan naar de 1ehulp, daar lijmen, branden en hechten ze het gelijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:56:26 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988740
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
Lekker gedut?
Ik werk hier ook nog, dus ik mis wel eens wat :6
pi_86988758
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef Anniebab het volgende:

[..]

je hebt ook speciale make-up voor wijnvlekken, dat wordt veel gebruikt
  woensdag 29 september 2010 @ 17:57:14 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988774
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

_O-
Lach niet zo stom, ga koken }:|
pi_86988811
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
Blokje kaas in supermarkt man bijna fataal

EINDHOVEN -

Een man is bijna gestikt in een blokje kaas in de Albert Heijn aan het 17 Septemberplein in Son en Breugel. Het incident deed zich op woensdagochtend voor. De winkelbezoekers is in de winkel gereanimeerd. Een ambulance heeft de ongelukkige winkelbezoeker vervolgens naar het ziekenhuis afgevoerd. Zo staat op de lokale website OverEindhoven te lezen.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html

Natuurlijk weer zo'n hebberd die een hele klauw van die blokjes tegelijk naar binnen wilde werken, ik zie dat wel meer }:|
haaha daar dacht ik ook aan, zo een ouwe bejaarde bij de koffiehoek, die liep te graaien :@

ja het zal je maar gebeuren zei ik ook al tegen Laysa, sta je dan met je pakje melk in de AH denk echt dat ik ook zou schrikken
  woensdag 29 september 2010 @ 17:58:37 #179
241662 Jian
Well, well, well
pi_86988829
Hij zat gewoon verscholen tussen al die mongooltjes }:|
pi_86989030
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Lach niet zo stom, ga koken }:|
Heb allang gegeten...geen kaas overigens :P