haaiiiquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Voor bijna alle kliekjes.
Balen D_K en Laysa van het huisje, ik duim dat het nog wat wordt. En for the record, ik vind D_K helemaal geen zuiger en vind het juist interessant, zijn studie.
Powernaptime.
Schoenen....das zo lang geleden voor mij dat ik die heb gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, awesome. Jij ook bedankt!![]()
Fietsen!
Doorzichtig hé?!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
en Connie * huilt* ook inene om haar scheiding, maar vaag tas gejat en daar ZAT TOEVALLIG een brief in voor haar ex met alle inn en outsja ja maak dat de kat maar wijs, tas gejat
Als je ziet dat 't een geintje is, interpreteer 't dan ook als een geintje. Of is dat wel heul makkelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van dat teampje's vormen, ik wil al helemaal NIET aan wie dan ook gelinkt worden hier op fok!
Het is een geintje dat besef ik ook wel.
Er zit hier van alles en nog wat, en de éne keer vind ik dit persoon vervelend en de andere keer heeft dat zelfde persoon imo gelijk, zo gaat dat.
Er zijn een paar die ik irl heb ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat ik persé naar dat persoon toetrek, of verdedig.}:|
Ik zag mijn naam voorbijkomen vandaar
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staatquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van dat teampje's vormen, ik wil al helemaal NIET aan wie dan ook gelinkt worden hier op fok!
Het is een geintje dat besef ik ook wel.
Er zit hier van alles en nog wat, en de éne keer vind ik dit persoon vervelend en de andere keer heeft dat zelfde persoon imo gelijk, zo gaat dat.
Er zijn een paar die ik irl heb ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat ik persé naar dat persoon toetrek, of verdedig.}:|
Ik zag mijn naam voorbijkomen vandaar
Ja ik ben een beetje prikkelbaar, maar soms gaan geintjes een beetje te ver door. That's all Pietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ziet dat 't een geintje is, interpreteer 't dan ook als een geintje. Of is dat wel heul makkelijk.
Ik prik je gewoon lekquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staat
hahahaha Deissyy deze is echt humor, hoi hoi Souryquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk anders wel dat zo'n zelfde gympakje als de mijne jou ook geweldig staat
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha Deissyy deze is echt humor, hoi hoi Soury
O noes PANIEK !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:Voor bijna alle kliekjes.
Balen D_K en Laysa van het huisje, ik duim dat het nog wat wordt. En for the record, ik vind D_K helemaal geen zuiger en vind het juist interessant, zijn studie.
Powernaptime.
Tis toch watquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef anufri het volgende:
[..]
O noes PANIEK !!!!!!!!!!![]()
nu ben ik alweer met Liesje eens...
Godver
ja heb ik weerquote:
Doehoeggggquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef anufri het volgende:
[..]
ja heb ik weer![]()
dus wat Muis segt...![]()
douchen eten etc. etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
ned3
20:40 Champions League: Tottenham Hotspur - FC Twente
ja ja ik vergeet je niet, had er alleen geen Voor pietje bij gezet, ga ik gelijk doenquote:
ja ik ook, zit nog DWDD te volgen en dan ga ik er voor zittenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeft niet hoor, Jian en gomi e.d. gaan ook wel kijken.
Wel bij 't begin beginnen.quote:
Ik werk, mag dat ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[ http://i222.photobucket.com/albums/dd86/weintraub42o/homo.jpg&t=1]afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |