quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoiets [ afbeelding ] Nog gevonden ook !!!!
wat is binnenkort?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaalquote:
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Remlof sleept dezer dagen overal de bruinhemden en consorten bij, laat m maar effe, komt wel weer goed
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Soms begrijp ik Remlof welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
was dat niet de rol van t cda nu?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaal
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.quote:
Wel eens in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Context is het toverwoord en dat is iets waar hier doorgaans ontbreekt.
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?
Note je wel het juiste accountquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel eens in de spiegel gekeken?
Bedoel het kinderachtigequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.
Met links zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Fransen die de hitler-groet doen aan Napoleon toen Hitler nota bene niet eens geboren was!
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groetquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Véle iidquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist had![]()
Leuke kaart die je gehad hebt ook![]()
Kijk eens goed! Alleen de voorste is links!quote:
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groet
dachten die gasten daar dat t een nazi was
het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=63c_1285702480
Kijk even hoe het in Parijs toegaat...Remlove.
Dat meisje dat gewoon aangerand wordt, daar kots ik van...
hehe i know. ben zelf hindoequote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.quote:
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??
Q.E.D. Soms vraag ik me echt af in welke wereld D_K leeft. Ik noem het voorlopig 'de zandbak'.quote:
oke, helemaal gemist, weet wel er was weer wat aan de hand daar maar wat, die fransen blijven ook maar aan de gang lijkt wel, echt en ik zou echt wel een straatje omlopen voor de franse politie maar lijkt wel of ze echt niet bang zijn voor iemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.
Nou dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.
nee idd. momentum is nu weg imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
3-1, gaan ze niet meer redden.
Dat is met Tquote:
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?quote:
Ik zit je een beetje te zieken Heksquote:
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal nietquote:
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauwquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te zieken Heks
Ja dat is weer een Dquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
ouders suriname, voorouders indiaquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daarquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef hondjes het volgende:
HEKSIE,,PM was al weg voordat ik er meer bij kon schrijven.
Soury zit uit haar muizennek te kletsenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauw
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury zit uit haar muizennek te kletsen
haha oke ook goed hoor lees mijn onderschrift, D of T of DT ach ken me niet schelenquote:
Dat weet ik nu niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daar
Ik ben er net zo slecht in, serieusquote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haha oke ook goed hoor lees mijn onderschrift, D of T of DT ach ken me niet schelen
Alleen de grasveldjes waar het bord * Hier mag U knallen maar doe het Zachtjes* in het gras staatquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fiets wel naar dat neerschiet bosje
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er net zo slecht in, serieus
1 van de 2 grote stromingen in het Hindoeïsme? Dan deel jij het anders in dan ik. Deel jij het in: Sanatan Dharma & Arya Samaj? Wat zie jij als de andere grote stroming dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ouders suriname, voorouders india
en die stroming is ook kloppend. is gewoon 1 van de 2 grote stromingen in t hindoeisme.
Ik denk dat wel es in die richting fietsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen de grasveldjes waar het bord * Hier mag U knallen maar doe het Zachtjes* in het gras staat![]()
wat dacht je van de Sloterplas, eikenboom 3 bij het hondenuitlaatstrandje, lijkt me mooie locatie, hoog riet, sàvonds uitgestorven en zo lekker rustig
hahahaha nou lekker dan, stuur je me eens een pm weet je niet meer wat je nog meer wilde zeggen tegen me, fijn hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat weet ik nu niet meer![]()
Keek zo gek, weg was ie
doenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat wel es in die richting fiets
Sanatan Dharma de 1e en Arya Sama de 2equote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 van de 2 grote stromingen in het Hindoeïsme? Dan deel jij het anders in dan ik. Deel jij het in: Sanatan Dharma & Arya Samaj? Wat zie jij als de andere grote stroming dan?
Nou als naar her A'dam bos fiets dan kom ik volgens mij door jou buurtjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doenen neem die andere dan ook mee, lijkt me reuze gezellig
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als naar her A'dam bos fiets dan kom ik volgens mij door jou buurtje
Oud west (Overtoom gedeelte)quote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk?
Aha, dat dacht ik al wel!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
Sanatan Dharma de 1e en Arya Sama de 2e
ah k.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |