quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahhhhhhhhhhhh zoiets [ afbeelding ] Nog gevonden ook !!!!
wat is binnenkort?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaalquote:
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Remlof sleept dezer dagen overal de bruinhemden en consorten bij, laat m maar effe, komt wel weer goed
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Soms begrijp ik Remlof welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
was dat niet de rol van t cda nu?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En natuurlijk kunnen de zwarte jurken, de katholieken ook niet ontbreken!
[ afbeelding ]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rollen van laptop naar balkon Ideaal
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.quote:
Wel eens in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Context is het toverwoord en dat is iets waar hier doorgaans ontbreekt.
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds een rollator nodig dan of is dit pure luiheid?
Note je wel het juiste accountquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel eens in de spiegel gekeken?
Bedoel het kinderachtigequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik loop weer als een tierelier.. Dat was een oude foto. Ik dank nog steeds op mijn blote knietjes (dat kan ik ook weer) dat ik dat stuk metaal in me heb.
Met links zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Fransen die de hitler-groet doen aan Napoleon toen Hitler nota bene niet eens geboren was!
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groetquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De groet van Hitler is de Romeinse groet of groet van trouw. Die is al oud hoor en die werd vroeger gewoon gebruikt door allerlei volkeren.
[ afbeelding ]
Zweren die kinderen trouwen aan Hitler of aan Amerika?![]()
Véle iidquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik ergens iets gemist had![]()
Leuke kaart die je gehad hebt ook![]()
Kijk eens goed! Alleen de voorste is links!quote:
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ken een nederlandse mma vechter. vocht ooit in de vs en zijn stijl is dat nog steeds een traditionele groet
dachten die gasten daar dat t een nazi was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |