Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zegt D_K ook al de hele tijd
Nee, ik heb eerst nog aangeven dat daar niets stond dat in strijd met de wet is of indruist tegen de rechtsstaatquote:Op donderdag 30 september 2010 00:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daar stonden de voornemens van het kabinet in wat jij vervolgens afdoet als borrelpraat
bruinhemden?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelen
Nee natuurlijk druist het niet in tegen de rechtstaat want die regels schrijven ze zelfquote:Op donderdag 30 september 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst nog aangeven dat daar niets stond dat in strijd met de wet is of indruist tegen de rechtsstaat
't ZIt hem zo hoog dat hij wat uitschiet links en rechts (voornamelijk linksquote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, maar Remlof kan je toch niet meer serieus nemen op dit terrein, moeten we zo langzamerhand niet eens hulporganisaties gaan inschakelen
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Samen met Bobquote:Op donderdag 30 september 2010 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzo
En toch......toch......let ik ook wel degelijk op wat er gebeurt en ben er regelmatig ook niet helemaal gerust op. Er is namelijk wel degelijk sprake van een glijdende schaal. Janmaat was echt peanuts bij wat er nu geroepen én gedaan wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
straks blaast ie nog een spoorrails op ofzo
In de tijd van Janmaat schreef de "politieke correctheid" nog voor dat bepaalde feiten (let wel feiten) niet hardop uitgesproken mochten wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch......toch......let ik ook wel degelijk op wat er gebeurt en ben er regelmatig ook niet helemaal gerust op. Er is namelijk wel degelijk sprake van een glijdende schaal. Janmaat was echt peanuts bij wat er nu geroepen én gedaan wordt.
Jij gelooft toch niet in God, dan kan je lang wachten op die wijsheid dusquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
tijd voor een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen over feiten, het gaat ook over oplossingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
In de tijd van Janmaat schreef de "politieke correctheid" nog voor dat bepaalde feiten (let wel feiten) niet hardop uitgesproken mochten worden
Jij woont veilig in een ander land Bobquote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
tijd voor een tegeltje![]()
[ afbeelding ]
Mijn geloof is veelomvattend en dat noem ik zo je wilt God.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet in God, dan kan je lang wachten op die wijsheid dus
Geweldig in een land zonder regeringquote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij woont veilig in een ander land Bob
Wij ook....nog steedsquote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Geweldig in een land zonder regering
Zandbak.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef Jian het volgende:
Goed ter afsluiting nog maar een keer; De PvdA-fractie met Who do you think you're kidding mr Wilders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |