Zouteloos maar dusdanig kwetsend dat de Nederlandse regering er niet kon achterstaan maar mijnheer mag fijn z'n spreekbeurten op kosten van de Nederlandse staat maken en hoeft af en toe alleen een vingertje omhoog te steken bij de stemming.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb zijn toespraak in NY nog niet gelezen, maar die schijnt redelijk zouteloos te zijn geweest? Verwacht dus ongeveer hetzelfde in Berlijn.
Nee hoor Remlof, jij bent de enige die geschiedenis heeft gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit genoeg geschiedenis gehad om de Weimarrepublik te behandelen zeker? Die democratie ging ook ten gronde met een minderheidskabinet en je weet vast wel wie toen de nieuwe leider werd.
Misschien is het verschil dat jouw ouders de nazi's niet zelf hebben meegemaakt dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor Remlof, jij bent de enige die geschiedenis heeft gehadEn ja hoor, ik hoor de bruinhemden 's nachts al door de straten marcheren, hysterica's
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. De hele situatie in de twintiger en dertiger jaren was een totaal andere dan nu, o ja er was ook een crisis, 2 achter elkaar zelfs, dus gaan we nu meteen op naar Das Vierte Reichquote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is het verschil dat jouw ouders de nazi's niet zelf hebben meegemaakt dan.
Die bol heeft heksie, maar je mag vast kijken van haarquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt vast een glazen bol, mag ik ook eens kijken
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. De hele situatie in de twintiger en dertiger jaren was een totaal andere dan nu, o ja er was ook een crisis, 2 achter elkaar zelfs, dus gaan we nu meteen op naar Das Vierte Reich
Nee je bent niet de enige, maar ik geloof zelf dat, dat bij de meesten meer "de wens is de vader van de gedachte is" Ik weet 't niet, we zullen wel zien, ik behoor alleen wel tot diegenen die Ultralinkse propaganda verwijzend naar de 2e Wereldoorlog met een paar korrels vaten zout nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die bol heeft heksie, maar je mag vast kijken van haar
Heb er gewoon geen vertrouwen in en daarin ben ik vast niet de enigste.
Ja, maar dat speelt nu toch niet? Of heb ik iets gemist? Vinden er grote deportaties naar werk-en vernietigingskampen vanuit nedeland plaats momenteel?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.
Dat.
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda danquote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat het er mee te maken heeft? Het aan der lijve ondervinden hoe het is als bepaalde burgers minder rechten krijgen. En dan afgevoerd worden. Terwijl het je beste vrienden zijn.
Dat.
Wel in de fantasiewereld van Remlofquote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar dat speelt nu toch niet? Of heb ik iets gemist? Vinden er grote deportaties naar werk-en vernietigingskampen vanuit nedeland plaats momenteel?
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda dan
Dat noemen ze nu ook niet afvoeren maar "prioriteren"quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat we nu burgers gaan afvoeren ? behalve de linkse propaganda dan
Immigratie beperken is toch heel wat anders dan mensen deporteren en illegalen opsporen , het woord zegt het al illegalen, zijnde mensen die hier niet horen te zijn want ze zijn illegaal hier. En mensen die zich niet aan de regels van hun verblijfsvergunning houden overtreden ook de wet ???!! Dus m.a.w. de wetten die gelden moeten nageleefd worden, ja dat is echt in strijd met de rechtstaatquote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Den Haag, 29 sept. Bij de vorming van een rechtse coalitie hebben onderhandelaars van VVD, PVV en CDA zeer vergaande maatregelen onderzocht om immigratie te beperken.
Doel: immigranten ontmoedigen en, eenmaal in Nederland, het opbouwen van rechten vertragen.
Opsporen
Door het versterken van mobiele teams zou de Koninklijke Marechaussee meer illegalen kunnen opsporen. Met datzelfde doel wilden de partijen bestanden van allerlei organisaties aan die van immigratiediensten koppelen om „doorlopend” te controleren of mensen zich aan hun verblijfsvergunning houden.
bron: http://www.nrc.nl/binnenl(...)_en_asiel_onderzocht
Nee de rechtstaat wordt omgevormd zodat het deporteren legaal wordt en je moet natuurlijk ergens beginnen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Immigratie beperken is toch heel wat anders dan mensen deporteren en illegalen opsporen , het woord zegt het al illegalen, zijnde mensen die hier niet horen te zijn want ze zijn illegaal hier. En mensen die zich niet aan de regels van hun verblijfsvergunning houden overtreden ook de wet ???!! Dus m.a.w. de wetten die gelden moeten nageleefd worden, ja dat is echt in strijd met de rechtstaat
Schandelijk, kan niet, dan moeten CDA en VVD en ieder ander er voor zorgen dat, dat niet plaatsvind, maar eerst zien, Brontekst ?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.
Ja en dat is nu precies de borrelpraat waar ik het over heb, gebaseerd op ... ja op wat ?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee de rechtstaat wordt omgevormd zodat het deporteren legaal wordt en je moet natuurlijk ergens beginnen.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdfquote:Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Schandelijk, kan niet, dan moeten CDA en VVD en ieder ander er voor zorgen dat, dat niet plaatsvind, maar eerst zien, Brontekst ?
Lees de complete tekst in m'n bron danquote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dat is nu precies de borrelpraat waar ik het over heb, gebaseerd op ... ja op wat ?
Als ze gaan deporteren moet je mij bellen, doe ik met je meequote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of dit kabinet valt binnenkort of ik ga in het gewapend verzet en sterf als martelaar.
Omdat dit nieuwe minderheidskabinet zich laat gedogen door extreemrechts. Fraai.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Lees de complete tekst in m'n bron dan. Geen borrelpraat maar dit zijn wetten en regels die ingevoerd gaan worden.
Ik zei ergens nog iets met zandbak m.b.t. D_Kquote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kut teruglezen, want verder geen enkele pittige quote waar ik op moet reageren
Jah, maar daar had ik vanmiddag al mee afgerekendquote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei ergens nog iets met zandbak m.b.t. D_K
Dat veronderstelt:quote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat nog niet, maar de PVV heeft wel letterlijk in haar programma staan dat ze minder rechten wil voor moslims dan voor andere Nederlanders, apartheid dus. Dat had de NSDAP in 1929 zelfs nog niet in haar programma staan volgens mij mbt joden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die bruin/zwart-hemden maar komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |