Het is mijn OP. Ik zal binnenkort wel even kijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Norrage het volgende:
Als het tekst was had ik het gedaan, maar het zijn allemaal plaatjes! dat kan ik niet! Ik vind dat iemand die mooie plaatjes kan maken dat moet doen
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:31 schreef Salamando het volgende:
Ginepri de rest van het seizoen er uit omdat hij een eekhoorn niet wilde platrijden op zijn mountainbike, arm gebroken
Bespeur ik daar een cynische opmerking Timmers?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef Tim86 het volgende:
halve finale ozzie open als hoogtepunt is niet best nee
Ach, op gras kan hij ook best verliezen van Becker hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef JonkersR het volgende:
Dat verbaast me niet echt. Verdasco stelt op hardcourt nou eenmaal niet zo gek veel voor...
Nooit meer die mokerslagenquote:Christophe Rochus zet punt achter carrière
Christophe Rochus zet na het Challengertoernooi van Bergen of na een andere Challenger eind dit jaar een punt achter zijn tennisloopbaan. Dat verklaren zijn ouders in La Dernière Heure.
De 31-jarige Rochus staat momenteel op de 201e plaats op de wereldranglijst. De Ethias Trophy in Bergen, die van 2 tot 10 oktober gespeeld wordt en waar Rochus een wildcard voor kreeg, zou dus mogelijk al zijn laatste toernooi worden. Het kan ook dat hij er na een Challenger eind dit jaar de brui aan geeft.
Rochus, die prof is sinds 1996, stond in mei 2006 op de 38e plaats op de wereldranking, zijn hoogste rangschikking ooit. Hij won geen ATP-toernooien, maar bereikte wel de finales in Valencia (2003, tegen Juan Carlos Ferrero) en Rotterdam (2006, tegen Radek Stepanek). In 2000 haalde hij de vierde ronde op de Australian Open. De oudere broer van Olivier Rochus (ATP 78) won wel vijf Challengertoernooien.
'Christophe is leeg, het is tijd om de bladzijde om te draaien', stellen zijn ouders Jean-Pierre en Anne Rochus. 'Christophe heeft ons toevertrouwd dat hij eerst drie maanden rust neemt. Daarna kan hij eventueel een jonge belofte begeleiden. Hij heeft nooit een andere wereld gekend dan die van de kleine gele tennisbal', klinkt het.
Nieuwe profielfoto op de atp-sitequote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal gaat er zelfs af in de derde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadal 2/26 on breakpoints (all in the first two sets)
GGL 1/1 on breakpoints
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik was eens bij een wedstrijd van Fed op het ABN Amro WTT in z'n hoogtij, werd ie van de baan getikt door Tim HenmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn dat beelden van zijn coming-out?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed met John van Lottum
Hij kon dat niet zelf even zeggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nooit meer die mokerslagen![]()
Nooit meer die maandelijkse fix![]()
We zullen je missen, Chrisje.
Hij weet het zelf nog niet denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kon dat niet zelf even zeggen?
Tja, het is gewoon wachten tot 2011 met hem. Al lijkt het me wel handig dat hij voor die tijd wat partijtjes wint..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:24 schreef Salamando het volgende:
Del Pony verliest heel hard van Lopez met 6-3 6-0
11 van de 12 breakpoints onbenut oid?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:24 schreef Salamando het volgende:
Del Pony verliest heel hard van Lopez met 6-3 6-0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | *** ATP/Peking (Chi) *************************************** Eerste ronde: Novak Djokovic (Ser,1) Gong Maoxin (Chi).............6-1,6-3 Andy Murray (GB,2) Paul-Henri Mathieu (Fra)......6-2,6-3 Robin Söderling (Zwe,3) Tommy Robredo (Spa).......4-6,6-1,6-4 Nikolaj Davydenko (Rus,4) Florian Mayer (Dui)...........6-3,6-4 Michael Berrer (Dui) Tomá Berdych (Tsj,5).....4-6,7-5,6-4 Philipp Kohlschreiber (Dui) Fernando Verdasco (Spa,6).....6-2,7-5 Ivan Ljubicic (Kro) Michail Joezjny (Rus,7).......6-3,7-6 David Ferrer (Spa,8) Denis Istomin (Oez)...........6-4,6-1 *************************************** |
Nadal deed het ook al goed met zijn 2 uit 26.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef mitt het volgende:
[..]
11 van de 12 breakpoints onbenut oid?
[...]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ***ENNIS************************** 2/2 *** ATP/Tokio (Jap) *************************************** Achtste finales: Rafael Nadal (Spa,1) Milos Raonic (Can) Dmitri Toersoenov (Rus) Richard Gasquet (Fra).....7-6,1-6,6-4 Jürgen Melzer (Oos,4) Viktor Troicki (Ser) Guillermo García-López (Spa) Feliciano López (Spa,6).......7-6,6-4 Radek tepánek (Tsj) M.Chiudinelli (Zwi)...5-7,7-6,4-1,opg Jarkko Nieminen (Fin) Daniel Gimeno (Spa)...........6-3,7-6 Gaël Monfils (Fra,5) Andreas Seppi (Ita) Jérémy Chardy (Fra) Andy Roddick (VS,2) *************************************** |
Als Roddick tegen Nadal moet weet ik het niet hoor. Het is geen best out of 5. Welke ondergrond hebben ze trouwens daar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:32 schreef Norrage het volgende:
Tsja als Nadal dit toernooi niet wint word ik gek, maar dat werd ik het vorige toernooi ook al...
Outdoor Hardcourt zoals op de US Open zo te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef Outlined het volgende:
[..]
Als Roddick tegen Nadal moet weet ik het niet hoor. Het is geen best out of 5. Welke ondergrond hebben ze trouwens daar?
Decoturf inderdaad, behoorlijk snel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Outdoor Hardcourt zoals op de US Open zo te zien.
Ja ik snap er ook geen snars van....ach misschien had hij ingecalculeerd dat hij in beide snel eruit zou liggen en dat het dan niet zoveel tijd kostquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef mitt het volgende:
Nadal zal er wel af gaan tegen Troicki
Onbegrijpelijk trouwens dat hij deze toernooien (allebei) speelt.
Jij dacht als ik me niet vergis ook dat Djokovic van Nadal zou winnen in de finale van de US Open. Ik heb het idee dat je sowieso vaak denkt dat Nadal verliest en uiteindelijk wint hij dan vrijwel altijd. Maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:28 schreef Norrage het volgende:
En Rafa wint hem na een paar matchpoints tegen....
maar die gaat er morgen hard af tegen een Monfils in vorm, daar ben ik van overtuigd....
[...]
Wat is dat toch voor gekkigheid dat mensen steeds denken dat Nadal vrliest?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef mitt het volgende:
Nadal zal er wel af gaan tegen Troicki
[...]
Nou, ik was er een punt vanaf, dus op zich was het niet zo'n hele gekke gedachte.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gekkigheid dat mensen steeds denken dat Nadal vrliest?De realiteit is dat hij bijna altijd wint en helemaal op de GS'en terwijl mensen hem daar (behalve op RG) ook vaak afschrijven.
Daar zit nog wel een verschil tussen. Federer was destijds ook een punt af van een vijfsetsoverwinning op Nadal in Rome en verder zijn er talloze voorbeelden van spelers die in een winnende positie komen tegen de toppers en het - door wat voor oorzaak dan ook - niet afmaken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Nou, ik was er een punt vanaf, dus op zich was het niet zo'n hele gekke gedachte.
Nee, maar Nadal is op dit moment in elk geval niet te stoppen op de GS'en. Veel mensen hier waren er nogal van overtuigd dat Nadal Wimbledon en de US Open niet zou winnen maar dat heeft hij gewoon gedaan.quote:En alleen omdat Federer al die jaren zo heeft gedomineerd, betekent niet dat zijn opvolgers net zo gaan domineren. Dat was voor zijn tijd ook niet. Sampras verloor ik ook genoeg.
Het blijkt ondertussen wel dat Rafa op een GS wel even wat anders is dan op een ander toernooi. Heck, Nadal kan gewoon altijd in een best of 3 verliezen. Dat is echt zo. Het is zelfs zo dat hij dit jaar alleen nog maar grote toernooien heeft gewonnen! 3 masters en 3 GS...alle kleine toernooitjes vliegt hij eruit. Buiten GS heeft hij uberhaupt al 2 jaar geen toernooi meer gewonnen op een andere ondergrond dan gravel. Ofwel, in een best of 3 toernooi niet op gravel heeft hij al 2 jaar niks meer gewonnen!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij dacht als ik me niet vergis ook dat Djokovic van Nadal zou winnen in de finale van de US Open. Ik heb het idee dat je sowieso vaak denkt dat Nadal verliest en uiteindelijk wint hij dan vrijwel altijd. Maar ik kan me vergissen.
Contador kan dat ook goed, pieken naar grote toernooien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het blijkt ondertussen wel dat Rafa op een GS wel even wat anders is dan op een ander toernooi. Heck, Nadal kan gewoon altijd in een best of 3 verliezen. Dat is echt zo. Het is zelfs zo dat hij dit jaar alleen nog maar grote toernooien heeft gewonnen! 3 masters en 3 GS...alle kleine toernooitjes vliegt hij eruit. Buiten GS heeft hij uberhaupt al 2 jaar geen toernooi meer gewonnen op een andere ondergrond dan gravel. Ofwel, in een best of 3 toernooi niet op gravel heeft hij al 2 jaar niks meer gewonnen!!
Het blijkt ondertussen maar zo dat Nadal een speciale speler is die piekt op de GS...Ongelooflijk knap.
Er was een tijd dat ik goed was in het voorspellen van uitslagen..........quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:28 schreef Norrage het volgende:
En Rafa wint hem na een paar matchpoints tegen....
maar die gaat er morgen hard af tegen een Monfils in vorm, daar ben ik van overtuigd....
Hmm, en Armstrong ook..Are we on to something?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Contador kan dat ook goed, pieken naar grote toernooien.
Jij was er dan blijkbaar nog een tijd goed in. Ik ben er nooit goed in geweest. Nadal wint trouwens met 6-1 7-5 de finale van het toernooi van Tokio. Het is zijn 7e titel dit jaar en de 43e van zijn carriere. Het wordt een beetje als bij boksen: "Never bet against Nadal". Als je iemand voor je leven zou laten spelen is dat toch wel Nadal lijkt me; denk dat vrijwel iedereen het daarover eens zal zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik goed was in het voorspellen van uitslagen..........
Rafa blijft me maar verbazen, dat is eigenlijk de voornaamste conclusie. wat een held.
Dat ligt eraan op welke ondergrond natuurlijk. Gravel: Nadal, alle andere ondergronden de Federer van 2006quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij was er dan blijkbaar nog een tijd goed in. Ik ben er nooit goed in geweest. Nadal wint trouwens met 6-1 7-5 de finale van het toernooi van Tokio. Het is zijn 7e titel dit jaar en de 43e van zijn carriere. Het wordt een beetje als bij boksen: "Never bet against Nadal". Als je iemand voor je leven zou laten spelen is dat toch wel Nadal lijkt me; denk dat vrijwel iedereen het daarover eens zal zijn.
Ja, zeker, maar het zou gaan om de Nadal van 2010 en de Federer van 2010.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op welke ondergrond natuurlijk. Gravel: Nadal, alle andere ondergronden de Federer van 2006
Anders haal ik Nalbandian van 2007 (indoor) voor de dagquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar het zou gaan om de Nadal van 2010 en de Federer van 2010.
Waar was je vorige week? En de rest van de week toen hij stond te spelen als iemand die nog niet in de top 30 hoort?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa wat een beest!7de titel, weer op HC. Op naar de volgende MS titel.
Laat hem, of wees blij dat 'ie er niet was zou ik zeggenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar was je vorige week? En de rest van de week toen hij stond te spelen als iemand die nog niet in de top 30 hoort?
Iedere keer exact hetzelfde, puur om te provoceren (waar we uiteraard intrappen) en te zieken...gaat een beetje vervelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laat hem, of wees blij dat 'ie er niet was zou ik zeggen
Ik snap niet dat jullie hem niet gewoon vermakelijk vinden trouwens.
Si senooooor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere keer exact hetzelfde, puur om te provoceren (waar we uiteraard intrappen) en te zieken...gaat een beetje vervelen.
Zal Djoker blij mee zijn?? Ik dacht het niet...Mijn eerste reactie was van kut, Shanghai begint morgen al..Dat zal ie toch belangrijker vinden...quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:12 schreef mitt het volgende:
Rafa.
Peking finale inderdaad naar morgen, zal Djoker blij mee zijn.
Dude...quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal Djoker blij mee zijn?? Ik dacht het niet...Mijn eerste reactie was van kut, Shanghai begint morgen al..Dat zal ie toch belangrijker vinden...
Waarom noem je mij in deze post?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:03 schreef Norrage het volgende:
En excuse me, meestal moet ik al mijn energie steken in het interpreteren van Fed-fan zijn posts en neem ik alle andere users (onterecht) serieus
Doe even normaal man. Volgens mij bepaal ik wel zelf wanneer ik hier iets over Rafa kom roepen. En dat ik dat doe wanneer hij wint ipv wanneer hij een keer verliest is niet zo vreemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere keer exact hetzelfde, puur om te provoceren (waar we uiteraard intrappen) en te zieken...gaat een beetje vervelen.
Dat jij dat direct wil associëren met "ziek aan je hoofd zijn" zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Volgens mij bepaal ik wel zelf wanneer ik hier iets over Rafa kom roepen. En dat ik dat doe wanneer hij wint ipv wanneer hij een keer verliest is niet zo vreemd.
Dat jij dat relateert aan het willen zieken en provoceren betekend volgens mij dat je niet zo lekker bij je hoofd bent.![]()
VAMOS RAFA DUS!!!Morgen aan de bak tegen Stanley.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
echt mensen laat jojomen eens met rust zeg!We weten zijn werkelijke aard ondertussen ook wel, dat hij gewoon een gloryhunter is (gezien zijn vroegere Federer worshipping
) dus we hebben altijd wat achter de hand!
En hij is gewoon lief. We zijn fed-fan toch ook gaan respecteren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |