Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat hebben we hier wel maar dat is meteen een overkillquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je iets anders vinden wat wel werkt
het staafje van STquote:
Gewoon ibuprofen? Wel een stuk sterker en meer bijwerkingen, maargoedquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben we hier wel maar dat is meteen een overkill
Nog 2quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Giertje het volgende:
nog 1 topic te gaan en het beste bouwjaar komt aan bod
Google het; implanonquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ST hoe groot is die ongewenste staaf in je?
Als ik wat nodig heb dan ga ik wel naar de dokterquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon ibuprofen? Wel een stuk sterker en meer bijwerkingen, maargoed
iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ehquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik wat nodig heb dan ga ik wel naar de dokter
Idd XDquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
werkt prima als je er niet teveel van nodig hebt
ik dacht dat jij ouder was dan ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Nog 2
[..]
Google het; implanon
Nope, ben van augustus '85quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ouder was dan ik
trusten STquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje mietert even een paracetamolletje naar binnen en kruipt dan lekker onder de wol (ja, echt, wol!)
Fijn dromen allemaal![]()
nog zo een broekiequote:
aah okee nou ja ik mag einde van het jaar mijn 27ste jaar erbij schrijvenquote:
er zit een knopje daarvoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
even een verkapte teeveepee voor morgen
Goed zo! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje mietert even een paracetamolletje naar binnen en kruipt dan lekker onder de wol (ja, echt, wol!)
Broekie presentquote:
Hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja ik mag einde van het jaar mijn 27ste jaar erbij schrijven
ben er nog niet geheel over uit of ik het nog ga vieren
van mij hoeft et niet zo maar mijn vrienden verwachten wel een feessie
dan laat je je vrienden het toch organiserenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja ik mag einde van het jaar mijn 27ste jaar erbij schrijven
ben er nog niet geheel over uit of ik het nog ga vieren
van mij hoeft et niet zo maar mijn vrienden verwachten wel een feessie
Slaap Lekker STquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Was jij niet slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
even een verkapte teeveepee voor morgen
ik ben ook in december jarigquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
nou ja vorig jaar was mijn verjaardag ook al niet zon succes en ik weet niet
ik zie tegen die tijd wel weer heb nog tot december de tijd om er over te denken
een vrouw die op tijd isquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Giertje het volgende:
goed ik wacht nog een uur is ze er dan nog niet verrek maar dan ga ik slapen
de 17de toevallig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook in december jarig
meestal is ze wel op tijd maar ik wacht nog een uur en anders spreek ik der morgen wel hopelijkquote:
Goede maandquote:
Slaap lekker Suikerbeebquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
whehehe okee grappigquote:
trusten ferbquote:
jij ook trusten trevquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
![]()
Morgen er weer vroeg uit
maak maar geen afspraak met d'rquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
meestal is ze wel op tijd maar ik wacht nog een uur en anders spreek ik der morgen wel hopelijk
ik zal wel moetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maak maar geen afspraak met d'r
spreek dan maar bij haar thuis afquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten
ik moet haar spreken en zo snel mogelijk
whehehee dan moet ik helemaal naar den haagquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spreek dan maar bij haar thuis af
je moet er wel iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee dan moet ik helemaal naar den haag
ik denk als wij elkaar face to face spreken dat dat een verdomd zwaar en moeilijk gesprek gaat wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er wel iets voor over hebben
ga jij ook slapenquote:
Nee, dat zei ik tegen de mensen die gingen slapenquote:
daar zou ik ook geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk als wij elkaar face to face spreken dat dat een verdomd zwaar en moeilijk gesprek gaat worden
en ik wil daar niet nog een keer een hele nacht zitten
gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik tegen de mensen die gingen slapenIk ben er nog hoor
slaap ze giertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef Giertje het volgende:
denk dat ik zo maar naar bed ga
nog effe wat lezen en dan slapen
Ik heb wel een kat op mn schoot, kan maar met 1 hand typenquote:
whehehe ik ken hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat op mn schoot, kan maar met 1 hand typen
Trusten Giertje!
dan pasquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
2 foto's van vandaag. Meneer lag in zijn mand, normaal speelt ie met z'n elastiekje maar nu konden we zelfs dit doen (ik gok dat ie nog half in coma was);
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, zo kijkt ie wel vaker, heel gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
idd hij ligt echt te kijken van "wat moeten jullie nou weer"
dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo kijkt ie wel vaker, heel gekWij doen namelijk nooit raar.
![]()
Goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze sonny heeft weer iets nieuws gevonden![]()
hij sprint keihard naar buiten/binnen door zijn kattenluikje en springt dan in de wasmand
op het moment dat hij maar een camera of zo iets ziet is ie pleitequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Filmpje?Houdt ie er natuurlijk net mee op, zul je net zien
Foto van dat ie bij me ligt volgt nog, mn man is het via zijn mobiel via 3G naar mijn mail aan het versturenGaat erg snel
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het moment dat hij maar een camera of zo iets ziet is ie pleite
trusten enferquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Herkenbaar.
Magoed, ik ga nu wel lekker slapenTrusten!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-09-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 101 goldfinger1963
02. 094 suikertaartje
03. 093 wel.o.k
04. 086 LovelyLady
05. 080 Enfermera
06. 068 TJDoornbos
07. 044 Dr_Flash
08. 044 MPG
09. 041 Trevland
10. 031 Giertje
11. 023 Fha
12. 023 DaMart
13. 021 Ferb
14. 021 Panda72
15. 020 Woeste_Woerd
16. 007 Marijkezwolle
17. 006 marcb1974
18. 004 ScarFace-
19. 003 pl4kkie
20. 003 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 28 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 160 goldfinger1963
36. 106 naatje_1
43. 097 Symphonic
45. 096 -Engel-
45. 096 suikertaartje
50. 094 LovelyLady
51. 093 wel.o.k
61. 084 Enfermera
61. 084 Dr_Flash
76. 076 TJDoornbos
87. 071 Pheno
Succes vandaag Marijkequote:Op woensdag 29 september 2010 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Voel me echt niet fit, maar sleep me zo toch maar naar het laatste dagje werk...
sterktequote:Op woensdag 29 september 2010 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Voel me echt niet fit, maar sleep me zo toch maar naar het laatste dagje werk...
Jij veel plezier met autorijdenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes vandaag Marijke
Ik mag zo weer auto rijden
Dankje TJquote:
Ze is lelijk... en ze is blondquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LL en haar auto
kon zo gauw niks beter vinden, sorry. Ruilen tegen een echte ?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is lelijk... en ze is blond
Dat ben ik niet
Van ruilen komt huilenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kon zo gauw niks beter vinden, sorry. Ruilen tegen een echte ?
Ruilenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
Succes met je laatste dagje werk Marijk!
* Enfermera geeft ST een bakkie pleur
Zo man, ik moest vroeg op vandaag, ze gingen het gas een bepaalde tijd afsluiten en anders had ik geen warm water meer om te douchen!Ik moest er al om 9 uur uit
![]()
Maar ik wel denk ikquote:
Doe maar half 7quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar ik wel denk ikHoe laat ben jij eruit gegaan vanochtend? Uur of 6?
Ohh, valt nog wel mee. Maar het is wel vroeg ja.quote:
dat moet ik nog doenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nu net het eerste slokje koffie van vandaag gehad
goed ideequote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie zetten.
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie zetten.
en waar is de mijnequote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nu net het eerste slokje koffie van vandaag gehad
Kjoet!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's van gister, mijn kat lag toen heel leuk op mn schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geweldig beestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's van gister, mijn kat lag toen heel leuk op mn schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoi, ben je nou toch gaan werken?quote:
Lievv hequote:
Haha ja XD Hij zit echt als een ouwe vent, geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig beest
[..]
Hoi, ben je nou toch gaan werken?
goeiemorgenquote:
Ik heb 3 hele saaie katersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Hij zit echt als een ouwe vent, geweldig
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig beest
[..]
Hoi, ben je nou toch gaan werken?
Ziekjes, maar sla me er wel doorheenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lievv he![]()
Hoe ist met je? Nog ziekjes of gaat het wel?
Morgenquote:
Mijn poes is echt over actiefquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 3 hele saaie katers
of ze zijn buiten of ze slapen op een stoel of in de kinderwagen
Ohja heel soms slaapt Dikkie wel eens in het kinderzitje van mijn fiets als die buiten staat
Wel oke hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wilde me niet ziekmelden op m'n laatste dag
Morgen en vanavond maar bijkomen
Hoe is het met jou dan?
Is rustig aan doen een optie vandaag?quote:Ziekjes, maar sla me er wel doorheen![]()
Ik heb 1 kater van 3 en de 'broertjes' Daan en Gijs zijn net 1 dus die zijn wel actief.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poes is echt over actiefZe rent rondjes, krabt aan alles waar ze aan kan krabben en sloopt echt vanalles
Maar ze is ook wel heel lief hoor
Gelukkigquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel oke hoor![]()
[..]
Is rustig aan doen een optie vandaag?
[..]
Ik heb 1 kater van 3 en de 'broertjes' Daan en Gijs zijn net 1 dus die zijn wel actief.
Merk wel dat nu steeds eerder een meer binnenkomen vanwege het slechte weer. Dat vind ik dan wel weer fijn, lekker kroelen enzo
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 3 hele saaie katers
of ze zijn buiten of ze slapen op een stoel of in de kinderwagen
Ohja heel soms slaapt Dikkie wel eens in het kinderzitje van mijn fiets als die buiten staat
Wel goed op jezelf letten hequote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wilde me niet ziekmelden op m'n laatste dag
Morgen en vanavond maar bijkomen
Hoe is het met jou dan?
[..]
Ziekjes, maar sla me er wel doorheen![]()
[..]
Morgen
das mooi vlotquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
Wel goed op jezelf letten heDIt weekend in bed blijven!
Wel luisteren naar Zuster Merel!
![]()
![]()
Ik belde net mn werk, echt cool, had eigenlijk over 3 weken pas een afspraak bij de orthopeed maar zij hebben 'm kunnen verzetten naar volgende weekZelfde ziekenhuis, korte lijntje enzo
![]()
Nou iddquote:
whehhee altijd handig zulke dingenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou iddIk verbaasde me er nog over, ik weet wel dat het meestal sneller gaat als je leidinggevende bemiddeld, maar dit is wel supersnel
Ja zuster merel!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]In het kinderzitje?? Geweldig
Nou, die van ons slaapt ook bizar veel hoorOf hij slaapt, of hij ligt bij je, of hij eet, of hij zit op de kattenbak. Af en toe wat spelen maar dat is niet zo vaak en ook niet zo lang (dan wordt ie lui en gaat ie liggen, strekt alleen z'n poot nog uit naar het rode stipje
)
[..]
Wel goed op jezelf letten heDIt weekend in bed blijven!
Wel luisteren naar Zuster Merel!
![]()
![]()
Ik belde net mn werk, echt cool, had eigenlijk over 3 weken pas een afspraak bij de orthopeed maar zij hebben 'm kunnen verzetten naar volgende weekZelfde ziekenhuis, korte lijntje enzo
![]()
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Op zich wel lekker dat je leidinggevende kan bemiddelendat wachten daar wordt je ook niet vrolijker van
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee altijd handig zulke dingen
Goed zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zuster merel!Maar ik ga niet het hele weekend in bed liggen hoor
Hoop me eigenlijk vrijdag wel weer helemaal fit te voelen
Maar dankje
En tof!Fijn dat het dan zo snel kan
Nee, idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Op zich wel lekker dat je leidinggevende kan bemiddelendat wachten daar wordt je ook niet vrolijker van
Liebchenquote:
Pff..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.
Muck wacht al weken op een afspraak met zo'n klote cardio-hond.
Als je ze zo blijft noemen, laten ze je natuurlijk extra lang wachten, he.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.
Muck wacht al weken op een afspraak met zo'n klote cardio-hond.
Mogguh sletjequote:
luister floggin' mollyquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
iemnand wat vrolijke muziek? ik heb daar enorme behoefte aan
mag ik na weken wachten een beetje geirriteerd raken? Ik zit met een defect vrouwmensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ze zo blijft noemen, laten ze je natuurlijk extra lang wachten, he.
welk nummer?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh sletje![]()
[..]
luister floggin' molly![]()
is wel geinigquote:
buiten het feit om dat ik vanmiddag moet werken is alles primaquote:
quote:
nee niet de mijne..........die ga ik niet in het openbaar gooienquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh oke
is dat jouw telefoonnummer ofzo?
dus gooi je andermans telefoonnummer maar wel in het openbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee niet de mijne..........die ga ik niet in het openbaar gooien
ik weet niet van wie die is heb gewoon willekeurig wat getypt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus gooi je andermans telefoonnummer maar wel in het openbaar
WAT SLECHT ben jij
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus gooi je andermans telefoonnummer maar wel in het openbaar
WAT SLECHT ben jij
Straks is hij wel van iemandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
ik weet niet van wie die is heb gewoon willekeurig wat getypt.
mutsquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: geen zware postpakketjes tillen met verse hechtingen in je arm
Eigenwijs...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi dat is wel domquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
let's try and order a pizza for mequote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks is hij wel van iemand![]()
ja duhquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
flesquote:
Waar ?quote:
Neequote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
let's try and order a pizza for me
Dat snap ik, ik snap alleen niet hoe je daar op komt in dit topic, nav de dingen die er gezegd zijn.quote:
Ik kom net het topic binnen vallen. Weet ik veel wt er gezegd is verderquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik snap alleen niet hoe je daar op komt in dit topic, nav de dingen die er gezegd zijn.Of het moet wat anders geweest zijn natuurlijk.. xD
Wel goeie binnenkomer dan, je hebt gelijk alle aandachtquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom net het topic binnen vallen. Weet ik veel wt er gezegd is verder
Sorry, ik zal mijn bijbaantje opzeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik word namelijk spontaan dom en giechelig van de postbode hier![]()
kijk maar eens naar benedenquote:
Joh...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk maar eens naar beneden
schenk mij er ook maar eentje inquote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tijd voor nog een kopje koffie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 12:04:30 ]
* Enfermera geeft Giertje ook een mokquote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
schenk mij er ook maar eentje in
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera geeft Giertje ook een mok
[..]![]()
Mannen..
ik ben goedquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Pics?![]()
![]()
[..]
Tsja had hij maar brood moeten halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij hebt heul niet zulke jetsersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.You're not fooling me girl
Aanpakken doe ik wel hoor![]()
had ik gelijk of nietquote:
[..]whehehe dat is die amerikaanse die blikjes ermee plat slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]zo groot is niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
daar ben ik het helemaal met je eensquote:
en neptieten moet ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal met je eens
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet zulke jetsersYou're not fooling me girl
Aanpakken doe ik wel hoor
Weet ik veel, ik googlede op 'tetten' en dit kwam oa naar bovenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat is die amerikaanse die blikjes ermee plat slaat
quote:
Dan heb je wel 1 van de allerslechtste eruit gehaald zeg... sjongequote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Weet ik veel, ik googlede op 'tetten' en dit kwam oa naar boven
Dat moet toch, op Fok?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je wel 1 van de allerslechtste eruit gehaald zeg... sjonge
Heeft het gesmaakt?quote:
Niet altijdquote:
Wat is dat nu weer voor luxe .. lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
Zo middag pauze, zo lekker aan de macaroni salade
Oh.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
[..]
Niet altijd![]()
![]()
eindelijk erkenningquote:
Nee. Er zijn hier ook mensen mét smaakquote:
vooral in de KSC zijn diequote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Er zijn hier ook mensen mét smaak.
QFTquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral in de KSC zijn die
Ik moetn wel aan mezelf denkenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor luxe .. lekker![]()
Oeh. Lunch. Goed plan. Wat eten we?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lunchtijd
Noh ik ben moeMaar om half 3 eindevaluatie, dus hopelijk mooi op tijd naar huis
Ohhhh oké. Dan zal ik de volgende keer mijn plaatjes met zorg kiezenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Er zijn hier ook mensen mét smaak.
Twee witte bolletjes met salamiquote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Lunch. Goed plan. Wat eten we?
Eindevaluatie![]()
? Hoop iig ook dat je op tijd naar huis mag
.
Dit is net aalsof je de ene helft van een telefoongesprek hoortquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Twee witte bolletjes met salamien een cup a soup
En wat eet jij?
Ja, gewoon, even afscheid nemen van elkaar
Ja, ik ook![]()
Hoe is het daar liebchen?
Oehhhh salami... Nou heb ik daar ook zin in. Misschien dat ik nog wel ff naar de super fiets, moet toch nog wat hebben voor het etenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat eet jij?
Ja, gewoon, even afscheid nemen van elkaar
Ja, ik ook![]()
Hoe is het daar liebchen?
Hoezo, ik beantwoord toch gewoon zijn vraag, dus de andere helft heb je ook gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is net aalsof je de ene helft van een telefoongesprek hoort
Salami van de Lidl heb ik altijdquote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhh salami... Nou heb ik daar ook zin in. Misschien dat ik nog wel ff naar de super fiets, moet toch nog wat hebben voor het eten
Lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat eet jij?
Aahzoowquote:Ja, gewoon, even afscheid nemen van elkaar
Ja, ik ook![]()
Mwa... Heb sinds gister wat last van keelpijn, en was vanmorgen ook wat duizelig... Hoop niet dat ik ziek aant worden benquote:Hoe is het daar liebchen?
Jaaa die is lekkerrrquote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo, ik beantwoord toch gewoon zijn vraag, dus de andere helft heb je ook gehoord
[..]
Salami van de Lidl heb ik altijdMet extra knoflook
Ook lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb bruine boterhammetjes. Met kaas. Met ham. En met kip. En ik heb worteltjes. En misschien ga ik nog ff soep halen.
[..]
Aahzoow.
[..]
Mwa... Heb sinds gister wat last van keelpijn, en was vanmorgen ook wat duizelig... Hoop niet dat ik ziek aant worden ben...
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebt? Ik ben namelijk geen raar wiefquote:
wokquote:
Ohjee, das niet goed!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
Mwa... Heb sinds gister wat last van keelpijn, en was vanmorgen ook wat duizelig... Hoop niet dat ik ziek aant worden ben...
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebt? Ik ben namelijk geen raar wief![]()
En doe ik lekker toch niet, nananananana![]()
Heul niet, ik ben heul niet raar!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel![]()
Jawel![]()
Oh dan doe ik het ook niet meer
We zijn hartstikke lief, want we slaan elkaar (nog) nietquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Lief zijn kinders, vrede op aarde. Tis bijna kerst.
Mocht het doorgaan alvast gefeliquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb misschien waarschijnlijk misschien een nieuwe baan![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijd komt er weer aan he?
dit weekend maar eens een kerstboom uitzoeken
JEUJ!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
goed genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik ook niet, Sofie speelt er alleen maar mee en dan is het of stuk of verdwenenquote:
Oke. Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn hartstikke lief, want we slaan elkaar (nog) niet![]()
Wat cooolll!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekker!
Oeh, ik hoop het ook niet voor je
Ge bent zelf een raar wief tadewaquote:
Voel je de liefde in dit topic nietquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik vind het een rommel van jewelste en ik ben toch alleen dus dan ga ik niet allemaal frutsels ophangen om het een maand later weer op te ruimenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet, Sofie speelt er alleen maar mee en dan is het of stuk of verdwenen![]()
feli!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nu welquote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MPG het volgende:
Voel je de liefde in dit topic niet?
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
JEUJ!![]()
![]()
Bij die woningbouw of iets heel anders?
Whehehehquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
marcquote:
alleen dat misschien moet er nog uitquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wie is er niet liefquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Werk ze nogquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan het werk, laters allemaal
Twitter?quote:
Dat komt omdat jij zo lief bentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
En dankjullie wel, jullie zijn zooooooooooooo lief!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
En dankjullie wel, jullie zijn zooooooooooooo lief!![]()
![]()
Jawel dat weet ik welquote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij weet niet wat twitter is?
daarom zit ik er ook niet opquote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel dat weet ik welTwitter is kut
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat twitter nemenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag je vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, natuuuuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens geslaagd voor mijn examen
topquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
alweer?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
Gefelii!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
Dat vraag ik me idd ook afquote:
Lief van mij he?quote:
quote:
quote:
quote:
thanks en het was 070-643 Windows 2008 activdirectory applications configuring.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gefelii!
[..]
Dat vraag ik me idd ook af![]()
proficiat wokquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
Betere werkquote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
thanks en het was 070-643 Windows 2008 activdirectory applications configuring.
met een score van 918 van de 1000![]()
dus MCITP Enterprise Administrator is binnen
die gesprekken komen in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werk![]()
En nou naar HR voor een vette slarisverhoging
Jawel, ik 'heb' er zelfs eenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij weet niet wat twitter is?
[..]
Klinkt spannend XD Goeie score!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, ik 'heb' er zelfs een: http://twitter.com/foknieuws
Maar ik heb er helemaal niets mee.
Ging je examen niet goed mop?quote:
Jeejquote:
Oh toch wel geslaagdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
ja wel maar tijdens examen en in de auto kan ik geen koffie drinken dus een cafeīne gebrekquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging je examen niet goed mop?
* LovelyLady zet voorzichtig bakje koffie neer
dat waren we toch alquote:[..]
Jeejgaan we vriendjes worden
![]()
quote:[..]
Oh toch wel geslaagd![]()
En nu ga ik in mijn inbox kijken... AL die pmetjes
voor je auto rijbewijs geslaagd?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja wel maar tijdens examen en in de auto kan ik geen koffie drinken dus een cafeīne gebrek
Ja maar op twitter niet?quote:dat waren we toch al![]()
pandaquote:
ferbquote:
Middag ferbje!quote:
Nog beter nieuwsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh!Ik dacht dat ik een abbo van 2 jaar had afgesloten, maar het is maar 1 jaar, want volgens Hi kan ik over 4 maanden al een nieuwe foon uitzoeken!
Hm, misschien toch maar even wachten dan....
Dan krijg ik 'm gratis!
[..]
Middag ferbje!Hoe ist?
ja maar dat is al een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor je auto rijbewijs geslaagd?
nee dat klopt, kan ook niet.quote:[..]
Ja maar op twitter niet?
pandaquote:
furbyquote:
maar, dat is volgend jaar pas, kan je zo lang wachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh!Ik dacht dat ik een abbo van 2 jaar had afgesloten, maar het is maar 1 jaar, want volgens Hi kan ik over 4 maanden al een nieuwe foon uitzoeken!
Dan krijg ik 'm gratis!
Hey Enferquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Dan krijg ik 'm gratis!
[..]
Middag ferbje!Hoe ist?
Hey LLquote:
Middag GFquote:
Hey pandaquote:
Middag wokquote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar dat is al een paar jaar geleden.
[..]
nee dat klopt, kan ook niet.
[..]
panda![]()
[..]
furby
Na mn 1e examen voor MC ITP SA kwam mijn ongeluk dus, en inmiddels hebben we (HR en ik) besloten om toch meer een andere kant op te gaan, wat meer project management en wat minder technischquote:
jj? Juon_Jacket? Wat heeft die ermee te maken?quote:
prince II itil, enterprice security archtecture enz.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na mn 1e examen voor MC ITP SA kwam mijn ongeluk dus, en inmiddels hebben we (HR en ik) besloten om toch meer een andere kant op te gaan, wat meer project management en wat minder technisch
dezequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, ik zit nu ff uit te rekenen wat het voordeligste is op jaarbasis, bij Hi blijven of wellicht overstappen naar Benquote:
Ja, dat vraag ik me idd ook af, dat neem ik ook mee in mn berekeningquote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar, dat is volgend jaar pas, kan je zo lang wachten
Mooi! Met mij ook best aardigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
![]()
![]()
Gaat wel lekker heur![]()
En u?
[..]
itil foundation heb ik al (quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
prince II itil, enterprice security archtecture enz.
ook leuk
Alweer ?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu ff uit te rekenen wat het voordeligste is op jaarbasis, bij Hi blijven of wellicht overstappen naar Ben
[..]
Ja, dat vraag ik me idd ook af, dat neem ik ook mee in mn berekening
[..]
Mooi! Met mij ook best aardigMoet alleen geen bed afhalen en opmaken (ja, wel met hulp), want dan krijg ik alweer last van mn arm/hand
Wat een ouwe oma ben ik al, jezes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |