dat moet ik nog doenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nu net het eerste slokje koffie van vandaag gehad
goed ideequote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie zetten.
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie zetten.
en waar is de mijnequote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nu net het eerste slokje koffie van vandaag gehad
Kjoet!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's van gister, mijn kat lag toen heel leuk op mn schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geweldig beestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's van gister, mijn kat lag toen heel leuk op mn schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoi, ben je nou toch gaan werken?quote:
Lievv hequote:
Haha ja XD Hij zit echt als een ouwe vent, geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig beest
[..]
Hoi, ben je nou toch gaan werken?
goeiemorgenquote:
Ik heb 3 hele saaie katersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Hij zit echt als een ouwe vent, geweldig
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig beest
[..]
Hoi, ben je nou toch gaan werken?
Ziekjes, maar sla me er wel doorheenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lievv he![]()
Hoe ist met je? Nog ziekjes of gaat het wel?
Morgenquote:
Mijn poes is echt over actiefquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 3 hele saaie katers
of ze zijn buiten of ze slapen op een stoel of in de kinderwagen
Ohja heel soms slaapt Dikkie wel eens in het kinderzitje van mijn fiets als die buiten staat
Wel oke hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wilde me niet ziekmelden op m'n laatste dag
Morgen en vanavond maar bijkomen
Hoe is het met jou dan?
Is rustig aan doen een optie vandaag?quote:Ziekjes, maar sla me er wel doorheen![]()
Ik heb 1 kater van 3 en de 'broertjes' Daan en Gijs zijn net 1 dus die zijn wel actief.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poes is echt over actiefZe rent rondjes, krabt aan alles waar ze aan kan krabben en sloopt echt vanalles
Maar ze is ook wel heel lief hoor
Gelukkigquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel oke hoor![]()
[..]
Is rustig aan doen een optie vandaag?
[..]
Ik heb 1 kater van 3 en de 'broertjes' Daan en Gijs zijn net 1 dus die zijn wel actief.
Merk wel dat nu steeds eerder een meer binnenkomen vanwege het slechte weer. Dat vind ik dan wel weer fijn, lekker kroelen enzo
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 3 hele saaie katers
of ze zijn buiten of ze slapen op een stoel of in de kinderwagen
Ohja heel soms slaapt Dikkie wel eens in het kinderzitje van mijn fiets als die buiten staat
Wel goed op jezelf letten hequote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wilde me niet ziekmelden op m'n laatste dag
Morgen en vanavond maar bijkomen
Hoe is het met jou dan?
[..]
Ziekjes, maar sla me er wel doorheen![]()
[..]
Morgen
das mooi vlotquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
Wel goed op jezelf letten heDIt weekend in bed blijven!
Wel luisteren naar Zuster Merel!
![]()
![]()
Ik belde net mn werk, echt cool, had eigenlijk over 3 weken pas een afspraak bij de orthopeed maar zij hebben 'm kunnen verzetten naar volgende weekZelfde ziekenhuis, korte lijntje enzo
![]()
Nou iddquote:
whehhee altijd handig zulke dingenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou iddIk verbaasde me er nog over, ik weet wel dat het meestal sneller gaat als je leidinggevende bemiddeld, maar dit is wel supersnel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |