Mocht het doorgaan alvast gefeliquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb misschien waarschijnlijk misschien een nieuwe baan![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Lief zijn kinders, vrede op aarde. Tis bijna kerst.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijd komt er weer aan he?
dit weekend maar eens een kerstboom uitzoeken
JEUJ!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
goed genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik ook niet, Sofie speelt er alleen maar mee en dan is het of stuk of verdwenenquote:
Oke. Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn hartstikke lief, want we slaan elkaar (nog) niet![]()
Wat cooolll!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekker!
Oeh, ik hoop het ook niet voor je
Ge bent zelf een raar wief tadewaquote:
Voel je de liefde in dit topic nietquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik vind het een rommel van jewelste en ik ben toch alleen dus dan ga ik niet allemaal frutsels ophangen om het een maand later weer op te ruimenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet, Sofie speelt er alleen maar mee en dan is het of stuk of verdwenen![]()
feli!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nu welquote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MPG het volgende:
Voel je de liefde in dit topic niet?
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
JEUJ!![]()
![]()
Bij die woningbouw of iets heel anders?
Whehehehquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
marcquote:
alleen dat misschien moet er nog uitquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wie is er niet liefquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
Werk ze nogquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan het werk, laters allemaal
Twitter?quote:
Dat komt omdat jij zo lief bentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
En dankjullie wel, jullie zijn zooooooooooooo lief!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |