SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 12:04:30 ]
* Enfermera geeft Giertje ook een mokquote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
schenk mij er ook maar eentje in
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera geeft Giertje ook een mok
[..]![]()
Mannen..
ik ben goedquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Pics?![]()
![]()
[..]
Tsja had hij maar brood moeten halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij hebt heul niet zulke jetsersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.You're not fooling me girl
Aanpakken doe ik wel hoor![]()
had ik gelijk of nietquote:
[..]whehehe dat is die amerikaanse die blikjes ermee plat slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]zo groot is niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo is het, gewoon hard aanpakken die gasten.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
daar ben ik het helemaal met je eensquote:
en neptieten moet ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal met je eens
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet zulke jetsersYou're not fooling me girl
Aanpakken doe ik wel hoor
Weet ik veel, ik googlede op 'tetten' en dit kwam oa naar bovenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat is die amerikaanse die blikjes ermee plat slaat
quote:
Dan heb je wel 1 van de allerslechtste eruit gehaald zeg... sjongequote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Weet ik veel, ik googlede op 'tetten' en dit kwam oa naar boven
Dat moet toch, op Fok?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je wel 1 van de allerslechtste eruit gehaald zeg... sjonge
Heeft het gesmaakt?quote:
Niet altijdquote:
Wat is dat nu weer voor luxe .. lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
Zo middag pauze, zo lekker aan de macaroni salade
Oh.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
[..]
Niet altijd![]()
![]()
eindelijk erkenningquote:
Nee. Er zijn hier ook mensen mét smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |