Ja zuster merel!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]In het kinderzitje?? Geweldig
Nou, die van ons slaapt ook bizar veel hoorOf hij slaapt, of hij ligt bij je, of hij eet, of hij zit op de kattenbak. Af en toe wat spelen maar dat is niet zo vaak en ook niet zo lang (dan wordt ie lui en gaat ie liggen, strekt alleen z'n poot nog uit naar het rode stipje
)
[..]
Wel goed op jezelf letten heDIt weekend in bed blijven!
Wel luisteren naar Zuster Merel!
![]()
![]()
Ik belde net mn werk, echt cool, had eigenlijk over 3 weken pas een afspraak bij de orthopeed maar zij hebben 'm kunnen verzetten naar volgende weekZelfde ziekenhuis, korte lijntje enzo
![]()
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Op zich wel lekker dat je leidinggevende kan bemiddelendat wachten daar wordt je ook niet vrolijker van
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee altijd handig zulke dingen
Goed zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zuster merel!Maar ik ga niet het hele weekend in bed liggen hoor
Hoop me eigenlijk vrijdag wel weer helemaal fit te voelen
Maar dankje
En tof!Fijn dat het dan zo snel kan
Nee, idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Op zich wel lekker dat je leidinggevende kan bemiddelendat wachten daar wordt je ook niet vrolijker van
Liebchenquote:
Pff..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.
Muck wacht al weken op een afspraak met zo'n klote cardio-hond.
Als je ze zo blijft noemen, laten ze je natuurlijk extra lang wachten, he.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is echt erg hoe lang je moet wachten tot je geluk hebt zoals Enf.
Muck wacht al weken op een afspraak met zo'n klote cardio-hond.
Mogguh sletjequote:
luister floggin' mollyquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
iemnand wat vrolijke muziek? ik heb daar enorme behoefte aan
mag ik na weken wachten een beetje geirriteerd raken? Ik zit met een defect vrouwmensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ze zo blijft noemen, laten ze je natuurlijk extra lang wachten, he.
welk nummer?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh sletje![]()
[..]
luister floggin' molly![]()
is wel geinigquote:
buiten het feit om dat ik vanmiddag moet werken is alles primaquote:
quote:
nee niet de mijne..........die ga ik niet in het openbaar gooienquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh oke
is dat jouw telefoonnummer ofzo?
dus gooi je andermans telefoonnummer maar wel in het openbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee niet de mijne..........die ga ik niet in het openbaar gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |