Nee, hij is dus nog kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het wel een beetje met je wond van vanmiddag?En wat las ik nou, konden ze em alsnog niet vinden!
Ik ga slapen, ben kapot. Tot morgen allemaal
ik ben niet jaloers hoor, helemaal nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegelijk, niet met elkaar![]()
niemand komt tussen ons schatje![]()
Ik heb gewoon een paar dingen overgeslagen, want de verdovingen raakten wel wat uitgewerktquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Trusten LL
STNiet erg pijnlijk dus gelukkig bij yoga?
Wat is nu het plan, nu ie echt kwijt is?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Giertje het volgende:
pff ik wil naar bed maar kan nog niet
omdat ik op iemand zit te wachten die ik wil sprekenquote:
Oh gats.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een paar dingen overgeslagen, want de verdovingen raakten wel wat uitgewerkt![]()
En het plan is: er is geen plan
trusten Lovelyquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed lieverds![]()
tot morgen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het wel een beetje met je wond van vanmiddag?En wat las ik nou, konden ze em alsnog niet vinden!
Ik ga slapen, ben kapot. Tot morgen allemaal
Daar had ik hier nog eens een TT van gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is in HoltenbroekDat zegt iedereen die al wat langer in Zwolle woont wat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed lieverds![]()
tot morgen
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats.Al pijnstilling ingenomen of valt het nu mee?
Serieus?Maar wat dan? Gewoon laten zitten tot ie ergens door je huid prikt ofzo?
![]()
een ongewenst staafjequote:
Ik snap 'tquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?![]()
Nee, dat kan dus niet, dus moet het waarschijnlijk in het ziekenhuis gebeuren...
en wanneer kan je daar een afspraak voor maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?![]()
Nee, dat kan dus niet, dus moet het waarschijnlijk in het ziekenhuis gebeuren...
Ik denk dat ik er zo voor het slapen even eentje neemquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
Ik snap 'tMaar paracetamol lijkt me in dit geval geen overbodige luxe, goeie pijnstiller met zeer weinig bijwerkingen
![]()
Pff... Wat een gedoe zeg.
Op een of andere manier werken die krengen bij mij nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik snap 'tMaar paracetamol lijkt me in dit geval geen overbodige luxe, goeie pijnstiller met zeer weinig bijwerkingen
![]()
Pff... Wat een gedoe zeg.
geen idee, de huisarts gaat eerst nadenken en overleggen met leverancier en ziekenhuis enzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wanneer kan je daar een afspraak voor maken?
Doe datquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo voor het slapen even eentje neem
Nee? Ook niet als je er om de 6 uur 2 inneemt? Dan bouw je echt wel een spiegel op hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op een of andere manier werken die krengen bij mij niet
Hoe groot is dat ongveer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een ongewenst staafje![]()
(implanon)
ook lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen idee, de huisarts gaat eerst nadenken en overleggen met leverancier en ziekenhuis enzo...
helaas nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat![]()
[..]
Nee? Ook niet als je er om de 6 uur 2 inneemt? Dan bouw je echt wel een spiegel op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |