ja wel maar tijdens examen en in de auto kan ik geen koffie drinken dus een cafeīne gebrekquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging je examen niet goed mop?
* LovelyLady zet voorzichtig bakje koffie neer
dat waren we toch alquote:[..]
Jeejgaan we vriendjes worden
![]()
quote:[..]
Oh toch wel geslaagd![]()
En nu ga ik in mijn inbox kijken... AL die pmetjes
voor je auto rijbewijs geslaagd?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja wel maar tijdens examen en in de auto kan ik geen koffie drinken dus een cafeīne gebrek
Ja maar op twitter niet?quote:dat waren we toch al![]()
pandaquote:
ferbquote:
Middag ferbje!quote:
Nog beter nieuwsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh!Ik dacht dat ik een abbo van 2 jaar had afgesloten, maar het is maar 1 jaar, want volgens Hi kan ik over 4 maanden al een nieuwe foon uitzoeken!
Hm, misschien toch maar even wachten dan....
Dan krijg ik 'm gratis!
[..]
Middag ferbje!Hoe ist?
ja maar dat is al een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor je auto rijbewijs geslaagd?
nee dat klopt, kan ook niet.quote:[..]
Ja maar op twitter niet?
pandaquote:
furbyquote:
maar, dat is volgend jaar pas, kan je zo lang wachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh!Ik dacht dat ik een abbo van 2 jaar had afgesloten, maar het is maar 1 jaar, want volgens Hi kan ik over 4 maanden al een nieuwe foon uitzoeken!
Dan krijg ik 'm gratis!
Hey Enferquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
Dan krijg ik 'm gratis!
[..]
Middag ferbje!Hoe ist?
Hey LLquote:
Middag GFquote:
Hey pandaquote:
Middag wokquote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar dat is al een paar jaar geleden.
[..]
nee dat klopt, kan ook niet.
[..]
panda![]()
[..]
furby
Na mn 1e examen voor MC ITP SA kwam mijn ongeluk dus, en inmiddels hebben we (HR en ik) besloten om toch meer een andere kant op te gaan, wat meer project management en wat minder technischquote:
jj? Juon_Jacket? Wat heeft die ermee te maken?quote:
prince II itil, enterprice security archtecture enz.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na mn 1e examen voor MC ITP SA kwam mijn ongeluk dus, en inmiddels hebben we (HR en ik) besloten om toch meer een andere kant op te gaan, wat meer project management en wat minder technisch
dezequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thanks en het was 070-643 Windows 2008 activdirectory applications configuring.
met een score van 918 van de 1000![]()
dus MCITP Enterprise Administrator is binnen
Ja, ik zit nu ff uit te rekenen wat het voordeligste is op jaarbasis, bij Hi blijven of wellicht overstappen naar Benquote:
Ja, dat vraag ik me idd ook af, dat neem ik ook mee in mn berekeningquote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar, dat is volgend jaar pas, kan je zo lang wachten
Mooi! Met mij ook best aardigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
![]()
![]()
Gaat wel lekker heur![]()
En u?
[..]
itil foundation heb ik al (quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
prince II itil, enterprice security archtecture enz.
ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |