________________________quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
En zo weer terug naar 't voetbal.
Jep, 1-1 tussenstand.quote:
Oh ja !!! Ik moest al zoeken hoe ook weerquote:
Kijk es in je ondergoedquote:
Ja flauw he?quote:
Krijg tegenwoordig om de haverklap nieuwe, 't kan wel even lijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun, je hebt nog scheuren in je blazoen van je vorige schermutseling, ga nou niet ook nog es over Amsterdammers beginnen
quote:Onderhandelaars zijn eruit
Den Haag - De onderhandelaars van VVD, PVV en CDA zijn het dinsdagavond eens geworden over een regeer- en een gedoogakkoord. Die vormen de basis voor het minderheidskabinet van VVD en CDA dat gedoogd zal worden door de PVV.
De akkoorden worden de komende nacht uitgewerkt en woensdag voorgelegd aan de fracties van VVD, PVV en CDA. VVD-leider en beoogd premier Mark Rutte maakte het nieuws dinsdagavond bekend. Rutte en Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) spraken hun vertrouwen uit in dat hun fracties de akkoorden zullen steunen.
De presentatie van het regeerakkoord tussen VVD en CDA en het gedoogakkoord tussen VVD en CDA enerzijds en de PVV anderzijds is op donderdag, als de fracties ermee instammen. De CDA-leden kunnen in dat geval komende zaterdag in de Rijnhal in Arnhem een oordeel vellen. Op diezelfde dag houdt PVV-leider Geert Wilders een anti-islam speech in Berlijn.
De onderhandelaars begonnen maandag aan dag 110 van deze kabinetsformatie. Sinds 5 augustus praten ze met Opstelten over een minderheidskabinet van VVD en CDA dat gedoogd zal worden door de PVV.
Ben ook bang van niet. Trouwens, ik ben er ook echt niet blij mee Jian. Aan de andere kant, ik zou ook absoluut niet blij zijn geweest met Groenlinks, D66 en PvdA plus CDAquote:
HE !quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een olympisch discipline, waarbij je met blote handen de tegenstander moet verslaan zonder gebruik van andere voorwerpen. Een soort arena gevechten, maar dan inclusief het steken van vingers in ogen, het trappen in het kruis, bijten en krabben, want aan regels deden ze niet.
Ja chef!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef anufri het volgende:
[..]
HE !
GA JE HUISWERK MAKEN !!!![]()
Pankration (Oud-Grieks: παγκράτιον / pankrátion; pan-kration : alle krachten) is een Olympische
vechtsport uit de oudheid die bestond uit een combinatie van klassiek worstelen en boksen.
Ze werd als de gevaarlijkste der Olympische vechtsporten beschouwd.
Pankration kende weinig regels,
de enige verbodsbepalingen die golden 'in de ring' waren het dragen van voorwerpen en kledingstukken
op het lichaam, het gebruiken van tanden of nagels en het uitdrukken van ogen. De verliezer van een partij was diegene die knock-out ging of opgaf. Indien er een sporter tijdens een wedstrijd overleed kreeg hij de eer van de overwinning.
BRON;
WIKIPIKI
zou ik maar effe doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja chef!
Oei, mag dat niet? Dan moet ik even wat blinden gaan bellen en mijn excuses aanbieden!
Wie is er niet geweest? Ik dacht dat ik wat zag!quote:
Ach, filter dat zwaar overtrokken gebral over bruinhemden, deportaties, de ondergang van de rechtsstaat, etc. eruit en je houdt een kabinet VVD CDA over dat rechts van het midden zal opereren. Zo bijzonder zal het niet zijn, afwachten maar even.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet. Trouwens, ik ben er ook echt niet blij mee Jian. Aan de andere kant, ik zou ook absoluut niet blij zijn geweest met Groenlinks, D66 en PvdA plus CDA
ja, en zag je spandoek voor Seedorf en toch een mooi applausquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken als ik jou zie![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....kostte me nog best wat moeite
quote:
Ook niet, maar het was echt geen goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat politiek geneuzel van jullie is wat
Ow ja, ik zou vandaag nog een nieuwe sig nemen, heb 'm gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat politiek geneuzel van jullie is wat
Yep, gelijkspel, dus iedereen blij of juist nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
Was het 1-1 ja? Heb de tweede helft niet kunnen volgen
hoi heidi!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hé jammer, nu maakt ze die fout nooit meer
ze maakt er genoeg!! als ze zich niet beter gaat gedragen hier zet ik er een mannetje opquote:Op woensdag 29 september 2010 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hé jammer, nu maakt ze die fout nooit meer
Na een week is de lol er wel af hè, bij jou niet, jij houdt ditquote:Op woensdag 29 september 2010 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
wat dan wel grappig/opvallend is om waar te nemen is den saamhorigheid na het bashen van kleine teun en vooral de -'opeens'- minder grove teksten van de evil sistersnadat yvonnuh zich meldt in een topic
![]()
Hé bitch! Wat is het smerig vroeg. Hoeveel uur heb jij geslapen?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel schattig dat W-J Teun even op deze manier komt bijstaan, kunnen we in ieder geval geen gemekker meer krijgen van Teun over kliekjes en elkaar bijspringen.![]()
En vanaf nu gaat dit topic over te vroeg op moeten staan.
Kan niet veel meer dan 6 uur zijn geweest. Maar dat maakt in principe niet uit, ik ben sowieso geen prinsesje, 's ochtends.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé bitch! Wat is het smerig vroeg. Hoeveel uur heb jij geslapen?
max 2 aan 1 stuk doorquote:Op woensdag 29 september 2010 08:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Succes!
En hoeveel uren had jij vannacht?
Ik stel voor dat je ook een bewegende afbeelding gebruikt om het simpele volk, zoals ik, af te leiden. Dan valt het vast niet op.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Noek, you are stealing my thunder. Winares van me!
Mijn iPad de schuld geven is zeker ook too interesting?
Die ochtendsigaret was altijd wel keigoed.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Koffie zit er in. Tijd voor de eerste peuk van de dag. En dan maar hopen dat dat verder goed afloopt.
Interessant, vertel me meer!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Noek, you are stealing my thunder. Winares van me!
Mijn iPad de schuld geven is zeker ook too interesting?
Fucking goede kickstart van je dag: een bak koffie en een flinke portie zware shag door je systeem.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ochtendsigaret was altijd wel keigoed.
Laatst was ik als een witte tornado door het huis gegaan, ik zat op bed en dacht,'Zo! Nu een sigaret.' Ik huppel bijna de trap af om zo in één streep in de tuin te gaan staan en toen dacht ik,' Kuhuuut, dat is ook. Ik rook niet!'
Dat, en mogguhquote:
Echt fucking koud hè? Arme Meraquote:Op woensdag 29 september 2010 08:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, en mogguh.
Het was 9 graden toen ik wegfietste.
Schrijf er een profiel over.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
Oh. En WJ. Voortaan even goed lezen. Ik was het nl een keer niet, met loser. Nice try, so no cigar.
Ga anders eens langs je huisarts. Je jarenlange (!!!) antipathie ( of is het bij jou echt haat, zo van die diepgewortelde, ongebreidelde?) vind ik best zorgelijk, zeker omdat het gaat over iemand die je niet kent. Oh nee, wacht. Jij kent me als je broekzak.
Dat lukt niet meer inderdaad. Op zich nog wel te doen allemaal, als ik er maar geen hoofdpijn bij krijgt (zoals gisteren en eergisteren) want dan trek ik het getetter van de oudste twee niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Winares!![]()
![]()
Wat erg, 's middags kan je zeker ook niet even dutten?
Die iPad neem ik mee naar Indonesie. Oh, ga ik naar Indonesie? Ja, vrienden van me wonen daar en gaan daar trouwen. Heb ik vrienden? Verdomd. Zulks een winares in het leven!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Interessant, vertel me meer!Hopelijk komt yvonne niet langs vandaag. [ afbeelding ]
Oh vreselijk. Het gaat over helpt ook niet echt hè als je bijna omvalt. Sterkte vandaag!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Dat lukt niet meer inderdaad. Op zich nog wel te doen allemaal, als ik er maar geen hoofdpijn bij krijgt (zoals gisteren en eergisteren) want dan trek ik het getetter van de oudste twee niet.
We hebben alweer genoeg gelachen om die looooooooooser.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!1!!1!!quote:Ook wordt het door Balkenende IV ingevoerde rookverbod voor kleine kroegen opgeheven.
Dat ligt er inderdaad duimendik bovenopquote:Op woensdag 29 september 2010 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
wat dan wel grappig/opvallend is om waar te nemen is den saamhorigheid na het bashen van kleine teun en vooral de -'opeens'- minder grove teksten van de evil sistersnadat yvonnuh zich meldt in een topic
![]()
Dat zou Noek ook wel fijn vindenquote:was gert maar terug![]()
quote:Volgens de Volkskrant wordt de grootste bezuiniging behaald op de salarissen van rijksambtenaren: die worden bevroren.
Hm, jij met je kliekje, hm?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ligt er inderdaad duimendik bovenop![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, alleen de kleine kroegen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Ian_Nick het volgende:
WEG MET HET ROOKVERBOD!?!?!? ZEGT RUTTE DAT?!?!?!?!
Juist die kleine kroegen, hondjes. JUIST de kleine kroegen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, alleen de kleine kroegen.
maar toch.
gewoon stoppen met roken dan heb je daar geen last van. Behalve dan van de rook van een anderquote:Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist die kleine kroegen, hondjes. JUIST de kleine kroegen.
Als dit serieus gaat gebeuren ben ik daar godverdomme wel héél erg blij mee
Ik heb helemaal nergens last van. En ik ga al helemaal niet stoppen met roken.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon stoppen met roken dan heb je daar geen last van. Behalve dan van de rook van een ander
zozo, progressiequote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand het nummer van Rutte? Ik wil ook weer roken in de trein.
Nee, want Rutte is vanaf nu mijn beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
zozo, progressieik had gedacht dat je eerder voor een mailtje zou gaan
nah dan laten we het maar zo, hoef je ook niet heeeeel blij te wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van.
En dan met een knaller van een migraine het eindstation bereiken. Enige remedie was zo hard mogelijk meeroken maar zij wonnen altijd, die winaars.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Tegen roken in kleine kroegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah dan laten we het maar zo, hoef je ook niet heeeeel blij te worden
ik ben tegen
Goed, je zou ook niet naar de rookcoupe kunnen gaan als je niet in de rook wil zitten, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan met een knaller van een migraine het eindstation bereiken. Enige remedie was zo hard mogelijk meeroken maar zij wonnen altijd, die winaars.
ik denk dat ie voorlopig zn mobiel niet opneemt. Ivm alle niet-maatjes opeensquote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want Rutte is vanaf nu mijn beste maatje
Koop anders een toiletborstel en stop die in je neus.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees anders even terug en reageer inhoudelijk
Fucking opzouten gek.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar wel voor de rest van zijn leven gratis bier in elke kleine kroeg waar hij binnen komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat ie voorlopig zn mobiel niet opneemt. Ivm alle niet-maatjes opeens
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees anders even terug en reageer inhoudelijk
ja en tegen roken in het openbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tegen roken in kleine kroegen?![]()
![]()
![]()
Ja nee, dat deed je gewoon niet als roker. Het was heerlijk duidelijk en helder. Zij daar, wij hier!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, je zou ook niet naar de rookcoupe kunnen gaan als je niet in de rook wil zitten, natuurlijk.
ik ben begonnen met een kliekje, een aanraderquote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodig
Omdat jíj dat niet wil moeten ál die mensen zich dus gaan aanpassen en iets wat zij als "normaal" beschouwen voortaan laten?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en tegen roken in het openbaar
hier is dat misschien normaal, op andere plekken in de wereld al een tijdje niet. Jaja, moet ik daar maar gaan wonen. Mag ik even een vergelijking trekken metquote:Op woensdag 29 september 2010 09:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat jíj dat niet wil moeten ál die mensen zich dus gaan aanpassen en iets wat zij als "normaal" beschouwen voortaan laten?
Mag ik even een vergelijking trekken met Wilders en zijn anti-Islam gebeurentje?
Geen paniek Piet, 't is mooi weer buiten, 't is een dag om te genieten van de najaarszonquote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodig
Nee, dat mag je niet. Want ik zeg nergens dat ik wil dat jij je aan mij aanpast of weggaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier is dat misschien normaal, op andere plekken in de wereld al een tijdje niet. Jaja, moet ik daar maar gaan wonen. Mag ik even een vergelijking trekken met
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou vandaag nog een nieuwe sig nemen, heb 'm gevonden
najaarszon, lijkt wel zomerquote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen paniek Piet, 't is mooi weer buiten, 't is een dag om te genieten van de najaarszon
nee jij hebt het over een aanpassen, waarom zou je van iemand verwachten dat ie zich zo makkelijk aanpast bij dingen die niet goed zijn? Of valt roken onder het kopje 'goed' en 'gezond'.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet. Want ik zeg nergens dat ik wil dat jij je aan mij aanpast of weggaat.
Dat zég ik toch niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee jij hebt het over een aanpassen, waarom zou je van iemand verwachten dat ie zich zo makkelijk aanpast bij dingen die niet goed zijn? Of valt roken onder het kopje 'goed' en 'gezond'.
En als iedereen stopt met roken al die anti-rook hippies zich de kutklere schrikken van het bedrag waaraan ze dan ineens mee moeten betalenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Positief nieuws is dat middelen die stoppen met roken ondersteunen straks in het zorgpakket zitten.
Ieks!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - GroenLinks-fractieleider Femke Halsema voelt zich bedreigd. Ze gaat dan ook aangifte doen
tegen 'Allahuakbar', die haar dinsdagavond bedreigde op Twitter.
Hij vroeg zich af of Halsema zou toekijken 'als hij haar dochtertje helemaal uit elkaar trekt'. Eerder op de dag had de twitteraar ook Job Cohen en Alexander Pechtold onder vuur genomen. Hij bedacht daarbij wie van de twee hij de volgende dag als eerste de nek zou doorsnijden. Het lijkt er op dat de bedreiger nog niet zo lang actief is op internet, want hij zou vier berichten hebben geplaatst.
BRON DE TELEGRAAF
Sms Kliek Aan naar 06 /care 666.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef CarOnline het volgende:
Mogge kliekje.
Wat heerlijk dat jullie er weer zijn.
nee de cursusen niet de champix enzo, maar raar want liep in ziekenhuis bij stoppen met roken polie, en loop bij de huisarts haar praktijkassistent en daar hoef ik nu al niks voor te betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Positief nieuws is dat middelen die stoppen met roken ondersteunen straks in het zorgpakket zitten.
Een wereld vol, een wereld vol. En dat moet je dan maar positief bekijken. De wereld is half vol, niet half leeg.quote:
Ik moet nog steeds erg lachen om die Postal Gold garpjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kliek Aan stuurde mij 460 smsjes met het woord "/care" er in, dat was echt fantastisch.
Dat sms-je genas mijn aids.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kliek Aan stuurde mij 460 smsjes met het woord "/care" er in, dat was echt fantastisch.
Roken is puur slecht en kut, vooral voor de roker zelf, maar die hetze van sommigen tegen rokers slaat alles. De onverdraagzaamheid druipt er regelmatig vanaf.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als iedereen stopt met roken al die anti-rook hippies zich de kutklere schrikken van het bedrag waaraan ze dan ineens mee moeten betalen
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
gisteren liep ik met Bertje buiten, zie ik weer zo een mooie gele vogel in de lucht, denk ff kijken is nu wel erg dichtbij, dus even straatjes door en daar stond hij op een te klein grasveldje, moet je wel goed kunnen vliegen en landen hoormaar om 6 uur sàvonds wordt er al gewoon iemand neer geknald, echt spelen kinderen etc. maar wat me opviel, ik bleef aan de overkant staan, iedereen loopt gewoon door, kinderen bleven gewoon voetballen terwijl het zwart van de politie enzo stond, de wereld wordt hard, niemand kijkt meer raar op van een moordje meer of minder.
Waar zegt Cc dan dat WJ dat zou hebben geschreven?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar heeft hij dan geschreven dat hij jouw keel door wil snijden?
Wel als je zegt dat het puur slecht en kut is.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, het is ook lekker, maar het ene sluit het andere niet uit.
Komt vast van die google ads, van t vorige topic en nu hebben ze je gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ligt er een geaddresseerd reclamedrukwerk op de deurmat:
Profiteer nu nog van belastingvoordeel op een traplift.
Eerst maar eens een gelakte trap, dan liften we verder.
dat zeg je niet maar dat is wel het gevolg natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zég ik toch niet?
Jij mag van mij doen en laten wat je wil
Ik mag dat nu niet
En ik dacht dat je het over een echte vogel had.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
gisteren liep ik met Bertje buiten, zie ik weer zo een mooie gele vogel in de lucht, denk ff kijken is nu wel erg dichtbij, dus even straatjes door en daar stond hij op een te klein grasveldje, moet je wel goed kunnen vliegen en landen hoormaar om 6 uur sàvonds wordt er al gewoon iemand neer geknald, echt spelen kinderen etc. maar wat me opviel, ik bleef aan de overkant staan, iedereen loopt gewoon door, kinderen bleven gewoon voetballen terwijl het zwart van de politie enzo stond, de wereld wordt hard, niemand kijkt meer raar op van een moordje meer of minder.
De vingerwijzing naar de bedreiging van Halsema door de tekst "WJ verlegt werkterrein"quote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zegt Cc dan dat WJ dat zou hebben geschreven?
is ook zo Teun Roken is puur slecht en kut,vooral voor de roker zelf, ik voel me het meest schuldig hoor en ook stom dat het maar niet wil lukken, al rook ik erg weinig.\\quote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roken is puur slecht en kut, vooral voor de roker zelf, maar die hetze van sommigen tegen rokers slaat alles. De onverdraagzaamheid druipt er regelmatig vanaf.
Meeroken zal vast niet gezond zijn, maar wat je op het trottoir zit in te ademen van auto's en vrachtwagens lijkt mij vele malen meer schadelijk.
nee de trauma helicopter, daar achter kwam de politie helicopter ook was beetje druk boven Slotermeerquote:Op woensdag 29 september 2010 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik dacht dat je het over een echte vogel had.Een parkiet ofzo.
óókquote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meeroken zal vast niet gezond zijn, maar wat je op het trottoir zit in te ademen van auto's en vrachtwagens lijkt mij vele malen meer schadelijk.
Leg 's uit?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg je niet maar dat is wel het gevolg natuurlijk
voor Laysaquote:Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ligt er een geaddresseerd reclamedrukwerk op de deurmat:
Profiteer nu nog van belastingvoordeel op een traplift.
Eerst maar eens een gelakte trap, dan liften we verder.
was ik niet de enigequote:Op woensdag 29 september 2010 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik dacht dat je het over een echte vogel had.Een parkiet ofzo.
Ja, later viel het kwartje wel. Ja, 18.00 uur, dat is toch wel etenstijd. Het wilde westen hè. Jihaaaaa!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee de trauma helicopter, daar achter kwam de politie helicopter ook was beetje druk boven Slotermeer
het viel me echt op, was afgezet met llint, maar mensen wandelde gewoon er zo wat door heen, iedereen liep of het maar heel normaal was dat er zoveel politie stond en voor de gezelligheid de traumahelicopter in het gras stond.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
was ik niet de enige![]()
Maar dat niemand op of om kijkt dat is wel treurig![]()
In 'mijn wijk' zie je iedereen nog wel op het balkon staan oid als er zoveel politie is.
oh je had ook met het bakkie voer moeten staan rammelen, had ie echt wel terug gevlogenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, later viel het kwartje wel. Ja, 18.00 uur, dat is toch wel etenstijd. Het wilde westen hè. Jihaaaaa!![]()
Ooit heb ik een parkiet laten ontsnappen. Die heette Edgar, ik nog roepen maar mooi niet dat hij kwam. Vanuit een boom zat die me guitig aan te kijken. Met een beetje geluk heeft die het een dag gered want buiten zijn er niet veel die zijn bakje vullen met vogelzaad.
Hier loopt alles uit, voor echt alles. Dat is ook niet alles hoor. Er worden dan zelfs ijscokarren op wegen geplaatst want er is volk.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het viel me echt op, was afgezet met llint, maar mensen wandelde gewoon er zo wat door heen, iedereen liep of het maar heel normaal was dat er zoveel politie stond en voor de gezelligheid de traumahelicopter in het gras stond.
jij vindt dat iedereen moet doen en laten wat ie wilquote:Op woensdag 29 september 2010 09:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg 's uit?Want ik zie dat niet helemaal, zeg maar.
ergens kan ik me er ook wel wat bij voorstellen, je hebt een afspraak en wil niet te laat komen oid, maar dat de kinderen gewoon doorspelen. . .quote:Op woensdag 29 september 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het viel me echt op, was afgezet met llint, maar mensen wandelde gewoon er zo wat door heen, iedereen liep of het maar heel normaal was dat er zoveel politie stond en voor de gezelligheid de traumahelicopter in het gras stond.
Hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:37 schreef CarOnline het volgende:
Das wel treurig heks.
Hier gebeuren dat soort dingen echt niet, volgens mij.
Hier is het lekker zaai![]()
[ afbeelding ]
das zo weer voorbij johquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Goeiezonnigewoensdagmorgen.
Toch proeft het als de dageraad van fascisme
En de winares van de Drama Award is ...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
En een papieren snackwagen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier loopt alles uit, voor echt alles. Dat is ook niet alles hoor. Er worden dan zelfs ijscokarren op wegen geplaatst want er is volk.![]()
oh wat vond ik dit leuk, leuker dan de kinderen hahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 09:37 schreef CarOnline het volgende:
Das wel treurig heks.
Hier gebeuren dat soort dingen echt niet, volgens mij.
Hier is het lekker zaai![]()
[ afbeelding ]
Ho, ho, ho, eens eventjes, dat zijn me woorden!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Een beetje meer vertrouwen in onze Christenbroeders en zusters Remlofquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat vond ik dit leuk, leuker dan de kinderen hahaha
nou ze moeten maar ergens anders gaan lopen knallen niet gewoon in een woonwijk, en was vlak bij de lodewyk een politieburo nog welje gaat toch niet iemand neerknallen vlak bij een buro
Hij zal zijn redenen wel hebben gehad. Hij was vast erg boos.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef Toverheks het volgende:
oh wat vond ik dit leuk, leuker dan de kinderen hahaha
nou ze moeten maar ergens anders gaan lopen knallen niet gewoon in een woonwijk, en was vlak bij de lodewyk een politieburo nog welje gaat toch niet iemand neerknallen vlak bij een buro
quote:
Dat jij mensen wil verbieden om te roken op stráát vind ik echt 460 stappen te ver gaan, en da's echt niet fantastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij vindt dat iedereen moet doen en laten wat ie wil
roken of niet roken
dat betekent dan dat de niet rokers automatisch meeroken met de rokers
tenzij zij niet in die kroeg komen of niet op die stoep lopen waar rokers lopen
Dus 'past' een niet roker zich dan tegen wil en dank 'aan' bij de roker. Want zeker op straat kun je niet voorkomen dat je een rookwalm van een ander in je neus krijgt.
En daarom gaat vandaag de DVD op de bus.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
ja oke, je gaat gewoon niemand neerknallen heb je helemaal gelijk in, maar knal je iemand neer je kan jezelf niet meer bedwingen zeg maar, doe het dan in de bosjes waar niemand het ziet
Inderdaad! En een verbod op mensen neerknallen in de kroeg, ik hoef niet in andermans ranzige bloed te staan, zegquote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
maar knal je iemand neer je kan jezelf niet meer bedwingen zeg maar, doe het dan in de bosjes waar niemand het ziet, maar niet vlak bij een buro![]()
Wen er dan alvast maar aan want het komt vast nog wel eens zo verquote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat jij mensen wil verbieden om te roken op stráát vind ik echt 460 stappen te ver gaan, en da's echt niet fantastisch.
Dat lijkt me niet als ze nu juist rookverboden gaan íntrekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wen er dan alvast maar aan want het komt vast nog wel eens zo ver
nou ja, ik, das nog tot daar aan toe, maar mijn kindjesquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad! En een verbod op mensen neerknallen in de kroeg, ik hoef niet in andermans ranzige bloed te staan, zeg
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarom gaat vandaag de DVD op de bus.
Zal je zien dat die gast die zich laat neerknallen nog staat de roken ook, de viespeuk.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja, ik, das nog tot daar aan toe, maar mijn kindjes
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als ze nu juist rookverboden gaan íntrekken
Dát denk ik nu altijd van mensen die hun hond uitlaten. Dan laten ze die hond poepen waar iedereen het ziet, de baasjes schamen zich kapot, dat zie je, ze maken zich klein of kijken weg. Sleur die hond dan de bossen in!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
ja oke, je gaat gewoon niemand neerknallen heb je helemaal gelijk in, maar knal je iemand neer je kan jezelf niet meer bedwingen zeg maar, doe het dan in de bosjes waar niemand het ziet,
oh maar dan is het ok natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal je zien dat die gast die zich laat neerknallen nog staat de roken ook, de viespeuk.
ik ben tot nu toe te luiquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:Nog even voor Marrije
( marrije had het gister al gepost voor je denk dat je erover heen gelezen had, meedoen hoor
BRON FOK
Doe de FOK! GTST quiz en win een GTST prijzenpakket!
Vandaag is de feestweek begonnen van 20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden! Om de 20e verjaardag van de oersoap te vieren hebben wij van Just Bridge Entertainment en Uitgeverij Reality Bites Publishing 5 prijzenpakketten gekregen om aan jullie weg te geven met daarin het boek en de dvd '20 jaar Goede Tijden Slechte Tijden'!
De allereerste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden
Om kans te maken op één van deze geweldige pakketten, beantwoord je de vragen van de FOK! Goede Tijden Slechte Tijden Quiz. De vragen staan in het speciale actietopic in het forum Soaps, Showbizz & Sterren.
Alles ingevuld? Stuur de antwoorden, vergezeld van je usernaam, naam en adres naar: forumacties@fok.nl o.v.v. GTST. Je kunt inzenden tot en met 4 oktober. Succes!
hahhaa gewoon met van die verkeersborden, er staan er al genoeg met zo een alcohol of blowverbod, nou een bord met een wapen en een streep erdoor, en verderop dan gewoon grasveldjes waar op staat, hier mag U knallen, maar knal voorzichtig.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat doen ze maar lekker in de door Haks aangewezen neerknal-zones.
die hebben waarschijnlijk al aidsquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het fucking mooiste is ook gewoon dat als je naar de kroeg gaat, nu, en je moet ergens anders heen om te roken, dat iedereen uiteindelijk dáár staatOok de niet-rokers
De mensen die we van al die vieze stank en los rondvliegende kanker aan het beschermen waren gaan vrijwillig bij de rokers staan
_!
Agressieve, open bloed-aids, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die hebben waarschijnlijk al aids
ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebbenquote:
/intensive carequote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Agressieve, open bloodaids, waarschijnlijk.
Maar het is wél waar.
Nou, niet dus, want jij wil het verbiedenquote:
maar ik moet al zo vaak in de beentje heksiequote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebben
Alleen bij populaire rokers is dat het geval, ik sta altijd alleenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het fucking mooiste is ook gewoon dat als je naar de kroeg gaat, nu, en je moet ergens anders heen om te roken, dat iedereen uiteindelijk dáár staatOok de niet-rokers
De mensen die we van al die vieze stank en los rondvliegende kanker aan het beschermen waren gaan vrijwillig bij de rokers staan
_!
Ja, maar dat heeft niets met het roken te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen bij populaire rokers is dat het geval, ik sta altijd alleen
Marrije is moe. Ze heeft niet zoveel aan een boek of een dvd. Dan valt ze toch alleen maar weg. Wat zij nodig heeft is een nacht slaap. Misschien kan ze die ergens winnen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebben
Te laat, je stemde PVVquote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil een verbod op verboden in het algemeenHet is vanaf nu verboden om iets te verbieden!
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Marrije is moe. Ze heeft niet zoveel aan een boek of een dvd. Dan valt ze toch alleen maar weg. Wat zij nodig heeft is een nacht slaap. Misschien kan ze die ergens winnen?
Oh, alleen in kleine kroegen. Dat vind ik wel een goede zaak. Maar met rokers in restaurants en andere horeca dan de kleine kroegen ben ik echt helemaal klaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef remlof het volgende:
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgen
"Een regeerakkoord om je vingers bij af te likken" zei Rutte. Maak je borst maar nat, dat wordt geen lijen maar lijden, vooral financieel.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgen
Op voorhand een kleine kroeg een goede zaak vinden vind ik wat voorbarigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, alleen in kleine kroegen. Dat vind ik wel een goede zaak. Maar met rokers in restaurants en andere horeca dan de kleine kroegen ben ik echt helemaal klaar.
Eng mensch, ich.
oke moppie, geniet dan maar lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ik moet al zo vaak in de beentje heksieBen blij dat mn oudste vandaag niet naar school hoeft en dat ik ff lekker lui kan zijn. Voor zover je van lui kunt spreken met die 2 donderstenen en 1 melkverslaafde.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die hebben waarschijnlijk al aids
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog een koffie en dan eens boodschappen doen, honden uitlaten en vanmiddag de laatste werkloodjes.
staan je koffers al helemaal ingepakt of ben jij iemand van komt wel op het laatste moment.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog een koffie en dan eens boodschappen doen, honden uitlaten en vanmiddag de laatste werkloodjes.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef CarOnline het volgende:
Zo, straks maar eens naar het tuincentrum want ik heb nog geen pompoenetjes![]()
Wat heb je aan een herfsttafel zonder pompoenetjes.
En mn Vlijtige Liesjes zijn ook al jaren dood. Maar eerst koffie.
En de keuken boenen. Terwijl ik die nooit gebruik![]()
En de boekenkasten opnieuw inrichten.
Ik pak daar mijn koffie. Verder is het gewoon decorum en een sieraad voor het huis.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
waarom heb jij dan een keuken???
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
staan je koffers al helemaal ingepakt of ben jij iemand van komt wel op het laatste moment.
Omdat ie bij het huis zatquote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb jij dan een keuken???
okequote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Op het laatste moment dus. Ik heb al wel een soort van lijstje gemaakt van wat mee moet, maar dat verandert ook met de dag.
Overmorgen een nieuwe bikini kopen, want dan is de nieuwe collectie binnen en als die in huis is, ben ik er helemaal klaar voor. Zul je zien dat het dan drie weken stortregent.
Een sieraad voor mn voortuinquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik pak daar mijn koffie. Verder is het gewoon decorum en een sieraad voor het huis.
hahaha ja en ik las Noek der antwoord ook al hahah ja stomme vraag he van mij, had zo een antwoord kunnen verwachten.quote:
Ja, en ook nog eens: weet je hoeveel ellende dat ding heeft gekost voor we eruit waren wat we erin wilden?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Noek het volgende:
[..]
En zeg maar eerlijk, je bent gewoon te lui om dat ding eruit te slopen.
Tuurlijk wel! Twee bij het eerste hotel, en een privéstrand erbij. En ook de villa in Yogya heeft een zwembad(je). Zonder zwembad, geen bruiloft!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
okemaar hebben ze dan geen zwembad??? je moet je nieuwe bikini toch ergens sjowen, nou dan trek je hem maar gewoon aan hoor, regen of geen regen
Ja? Zoek je een leuk Turkje?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja en ik las Noek der antwoord ook al hahah ja stomme vraag he van mij, had zo een antwoord kunnen verwachten.
oh ben vandaag in een opperbeste stemming, zonnetje schijnt alles slaapt nog hier heerlijk, straks ff lekker naar de turkenmarkt eens kijken of ze leuke dingen hebben, ach de dag kan niet beter beginnen hier.
Môggequote:
Nu eerst een welverdiend peukje tegen de ongezonde stress.quote:
oh oke, nou vind het wel spannend allemaal, doe je ook niet 1-2-3 zo een reis.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Twee bij het eerste hotel, en een privéstrand erbij. En ook de villa in Yogya heeft een zwembad(je). Zonder zwembad, geen bruiloft!
En na Yogya blijft een zwembad een belangrijke accommodatie-eis! Kom kom, ik kom niet voor die tempels! Been there, done that, bout the sarong.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens: weet je hoeveel ellende dat ding heeft gekost voor we eruit waren wat we erin wilden?![]()
Wann dgama
Gek he, maar als ik over mn huis droom, droom ik nog van mn oude huisje![]()
En ik heb vannacht over Brad en Angelina gedroomd, die kwamen bij ons een paar dagen logeren.
Ik mocht met Brad mee naar een weet ik veel, iets, en daar werd ik aan Antonio Banderas voorgesteld![]()
Angelina wilde graag bitter lemon, maar dat had ik niet. Wel ananassap.
quote:
tiPoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Ik heb ook nooit bitter lemon dus dat klopt wel. Maar ik heb ook nooit ananassap. Dus dat klopt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel kcal heeft ananassap eigenlijk want ik denk niet dat zij er dol op is. Ze zal uiteindelijk wel kraanwater hebben gezopen. Ik maak gewoon je droom af want ik WEET dat je altijd wakker wordt op het moment dat het spannend wordt. Sap of water?? En wakker! Kut!
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor hahah, nee zo noemen ze de bos en lommermarkt hier, maar is best leuke markt en rondom zit alles, kruidvat kledingwinkels een lekkere turkse bakker met heerlijk brood alles op een plein kan je er vinden.
weet je nog dat dat flatgebouw aan het scheuren was in Amsterdam ( waar Arie boomsma woond, die was woordvoerder) daar op het plein. ( was op landelijk nieuws)
Darn, las ik ik toch pas een post waarin je je zei vrijwel niets te herinneren van voor je 9 was, blijkt dat ene wat je nog wel weet je PC-wachtwoord te zijn van toen je 6 was....quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
Wij hadden thuis in de jaren 80 al een heuse Apple![]()
Eerst moest ons pap dat ding nog dagelijks op en neer sjouwen naar zn werk...
maar dat was best zwaar![]()
En toen ik 6 was mochten we mee doen met een universitairs onderzoek....
Zo iets als is een pc schadelijk voor je kinderen...
Mn wachtwoord was :LAMMETJE![]()
Das een van de weinige dingen die ik onthouden heb
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.
Ik ga naar het tuincentrum straks, doen we even een foto-uitwisseling om te laten zien wat we gekocht hebben, oke?
toevallig heb ik dat wel meegekregen, denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzinquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
Ook naar Florida??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
ah dan is dat dus Ian's beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzin
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dan is dat dus Ian's beste maatje
In Ubuntu klik je dan gewoon rechts "add language / select language"quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Jij leest achterstevoren terugquote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, wat een briljante binnenkomer en lapo tegelijk![]()
En terecht zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat telefoonterreur verhaal is dus geen hoax, mijn zus is gisteren ook gebeld met de melding dat ze iets gewonnen had
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveauquote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
Oh. En WJ. Voortaan even goed lezen. Ik was het nl een keer niet, met loser. Nice try, so no cigar.
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveau
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserlandquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
dat komt waarschijnlijk van je Blije Doos marrije, daar zitten toch bonnen in enzo denk dat, maar trap er niet in hoor, die disneyboeken kan je ook kopen met Koningendag, zitten al die kinderen mee en kost het je maar 20 eurocent.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
Ik weet het niet zo goed. Iemand die alles en iedereen tegen heeft, rechtovereind blijft, zich niet laat afleiden en z'n doelen weet te bereiken, daar heb ik toch wel redelijk wat respect voor.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, want vandaag is mijn vrije dag en de afgelopen 2 weken heeft de straat hier open gelegen, dus zandzooi op mijn ramen en kozijnen, wat ik er eigenlijk wilde gaan wassen vandaag, maar als het morgen toch gaat regenen kan het wel even wachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat had ik liever vandaag gehad
zwitserland laat ik maar ff aan me voorbij gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserland
Maar...ik kom nooit in de kroeg, al jaren niet meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Jian het volgende:
![]()
Hi hi hi WJ maakt wat los![]()
[..]
En terecht zeg!En dat zeg ik uit het oogpunt van de eigenaar van die kroeg!
rutte ken ik zijdelings van achter de schermen, is ook echt wel gezellig, doe mij die maarquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.
( al stem ik niet op geen van 2)
Het verbaast me al dat ze zich in een drup als Klundert überhaupt wat aantrekken van het rookverbod, in Schubbekutteveen doen ze dat iig al heel lang niet meer.... het was ook zo lastig dat de eigenaar ook iedere keer achter de bar wegmoest om buiten te gaan roken, ter bescherming van hemzelf dusquote:Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist die kleine kroegen, hondjes. JUIST de kleine kroegen.
Als dit serieus gaat gebeuren ben ik daar godverdomme wel héél erg blij mee
20 cent? oh dan mag je die van Mowgli voor me kopen Heks! Ik zie ze ook wel eens liggen maar men wil er dan wel wat meer voor hebben denk ik. Ik zal gewoon eens vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk van je Blije Doos marrije, daar zitten toch bonnen in enzo denk dat, maar trap er niet in hoor, die disneyboeken kan je ook kopen met Koningendag, zitten al die kinderen mee en kost het je maar 20 eurocent.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
vandaag is ook mijn vrije dag (wat heet) en hoef ik de deur niet uit, vanaf morgen wel weer, dus liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, want vandaag is mijn vrije dag en de afgelopen 2 weken heeft de straat hier open gelegen, dus zandzooi op mijn ramen en kozijnen, wat ik er eigenlijk wilde gaan wassen vandaag, maar als het morgen toch gaat regenen kan het wel even wachten
Ik rook niet in de buurt van kleine kinderen, geheel uit mezelf, zonder verbod. Lief hè?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweest
Maar wat niet is kan nog komen
echt, en kijk eens als er een boekenbeurs bij jou in de buurt is, of een bejaardehuis houd uitverkoop met spulletjes ( opa en oma kochten voor kleinkids als die kwamen enzo)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
20 cent? oh dan mag je die van Mowgli voor me kopen Heks! Ik zie ze ook wel eens liggen maar men wil er dan wel wat meer voor hebben denk ik. Ik zal gewoon eens vragen
Dat is niet om te feesten.quote:
was iedereen maar zoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik rook niet in de buurt van kleine kinderen, geheel uit mezelf, zonder verbod. Lief hè?
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ze zich in een drup als Klundert überhaupt wat aantrekken van het rookverbod
ik kom zelf regelmatig op de rommelmarkt, soort hobby van me. Maar ik heb gewoon nog nooit gevraagd wat die boekjes kosten.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, en kijk eens als er een boekenbeurs bij jou in de buurt is, of een bejaardehuis houd uitverkoop met spulletjes ( opa en oma kochten voor kleinkids als die kwamen enzo)
de oudste had een hele rij zo bij elkaar, maar helaas ik heb ze weggegeven. maar zal eens snuffelen hier en daar voor je.
En als Mera d'r opa en oma er zijn roken we ook allemaal niet of buitenquote:
al zal je een euro kwijt zijn voor die boekjes, jij hebt er echt wat aan kunnen ze alledrie straks erom ruzie maken haha, maar zal eens kijken voor je.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom zelf regelmatig op de rommelmarkt, soort hobby van me. Maar ik heb gewoon nog nooit gevraagd wat die boekjes kosten.
Ik heb altijd zo'n afkeer gehad van rokersruimtes dat ik daar vrijwel nooit gebruik van heb gemaakt... en die op een Turks vliegveld was het ergste, aan alle kanten glazen wanden, dat zag er van buitenaf zo smerig bewolkt uit aan de binnenkant dat je het niet eens wilde proberen om daar te rokenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik zoveel rookte in de trein. En dan je peuk uitmaken in die veel te kleine, overvolle asbakjes. Alles meurde naar rook, maar toen vond ik dat lekker.
Nu ga ik waarschijnlijk de bitch uithangen.
Gelukkig reis ik maandag eerste klas. Ook al zo interesting, non?
we hebben er nu 1, gekocht bij een tijdschrift, maar die ligt al aan flarden, door het vechten eromquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal je een euro kwijt zijn voor die boekjes, jij hebt er echt wat aan kunnen ze alledrie straks erom ruzie maken haha, maar zal eens kijken voor je.
En dat vind ik pas nonsens.... mijn hemel, als een gebrek aan discipline nou ook al vergoed moet worden terwijl het stoppen met roken direct financieel voordeel oplevert voor de roker dan zou ik niet weten waarom de kosten van het stoppen vergoed moeten worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |