ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebbenquote:
/intensive carequote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Agressieve, open bloodaids, waarschijnlijk.
Maar het is wél waar.
Nou, niet dus, want jij wil het verbiedenquote:
maar ik moet al zo vaak in de beentje heksiequote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebben
Alleen bij populaire rokers is dat het geval, ik sta altijd alleenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het fucking mooiste is ook gewoon dat als je naar de kroeg gaat, nu, en je moet ergens anders heen om te roken, dat iedereen uiteindelijk dáár staatOok de niet-rokers
De mensen die we van al die vieze stank en los rondvliegende kanker aan het beschermen waren gaan vrijwillig bij de rokers staan
_!
Ja, maar dat heeft niets met het roken te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen bij populaire rokers is dat het geval, ik sta altijd alleen
Marrije is moe. Ze heeft niet zoveel aan een boek of een dvd. Dan valt ze toch alleen maar weg. Wat zij nodig heeft is een nacht slaap. Misschien kan ze die ergens winnen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
ja kom op hoor, dit is de 3e keer dat ik het al voor je post, hoppa in de beentjes en doen hoor je kan leuke dingen winnen, al is het alleen maar om het hebben
Te laat, je stemde PVVquote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil een verbod op verboden in het algemeenHet is vanaf nu verboden om iets te verbieden!
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Marrije is moe. Ze heeft niet zoveel aan een boek of een dvd. Dan valt ze toch alleen maar weg. Wat zij nodig heeft is een nacht slaap. Misschien kan ze die ergens winnen?
Oh, alleen in kleine kroegen. Dat vind ik wel een goede zaak. Maar met rokers in restaurants en andere horeca dan de kleine kroegen ben ik echt helemaal klaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef remlof het volgende:
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgen
"Een regeerakkoord om je vingers bij af te likken" zei Rutte. Maak je borst maar nat, dat wordt geen lijen maar lijden, vooral financieel.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Mag lijen dat het afschaffen van het rookverbod in kleine kroegen het enige is dat ze er door krijgen
Op voorhand een kleine kroeg een goede zaak vinden vind ik wat voorbarigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, alleen in kleine kroegen. Dat vind ik wel een goede zaak. Maar met rokers in restaurants en andere horeca dan de kleine kroegen ben ik echt helemaal klaar.
Eng mensch, ich.
oke moppie, geniet dan maar lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ik moet al zo vaak in de beentje heksieBen blij dat mn oudste vandaag niet naar school hoeft en dat ik ff lekker lui kan zijn. Voor zover je van lui kunt spreken met die 2 donderstenen en 1 melkverslaafde.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die hebben waarschijnlijk al aids
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog een koffie en dan eens boodschappen doen, honden uitlaten en vanmiddag de laatste werkloodjes.
staan je koffers al helemaal ingepakt of ben jij iemand van komt wel op het laatste moment.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog een koffie en dan eens boodschappen doen, honden uitlaten en vanmiddag de laatste werkloodjes.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef CarOnline het volgende:
Zo, straks maar eens naar het tuincentrum want ik heb nog geen pompoenetjes![]()
Wat heb je aan een herfsttafel zonder pompoenetjes.
En mn Vlijtige Liesjes zijn ook al jaren dood. Maar eerst koffie.
En de keuken boenen. Terwijl ik die nooit gebruik![]()
En de boekenkasten opnieuw inrichten.
Ik pak daar mijn koffie. Verder is het gewoon decorum en een sieraad voor het huis.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
waarom heb jij dan een keuken???
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
staan je koffers al helemaal ingepakt of ben jij iemand van komt wel op het laatste moment.
Omdat ie bij het huis zatquote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb jij dan een keuken???
okequote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Op het laatste moment dus. Ik heb al wel een soort van lijstje gemaakt van wat mee moet, maar dat verandert ook met de dag.
Overmorgen een nieuwe bikini kopen, want dan is de nieuwe collectie binnen en als die in huis is, ben ik er helemaal klaar voor. Zul je zien dat het dan drie weken stortregent.
Een sieraad voor mn voortuinquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik pak daar mijn koffie. Verder is het gewoon decorum en een sieraad voor het huis.
hahaha ja en ik las Noek der antwoord ook al hahah ja stomme vraag he van mij, had zo een antwoord kunnen verwachten.quote:
Ja, en ook nog eens: weet je hoeveel ellende dat ding heeft gekost voor we eruit waren wat we erin wilden?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Noek het volgende:
[..]
En zeg maar eerlijk, je bent gewoon te lui om dat ding eruit te slopen.
Tuurlijk wel! Twee bij het eerste hotel, en een privéstrand erbij. En ook de villa in Yogya heeft een zwembad(je). Zonder zwembad, geen bruiloft!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
okemaar hebben ze dan geen zwembad??? je moet je nieuwe bikini toch ergens sjowen, nou dan trek je hem maar gewoon aan hoor, regen of geen regen
Ja? Zoek je een leuk Turkje?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja en ik las Noek der antwoord ook al hahah ja stomme vraag he van mij, had zo een antwoord kunnen verwachten.
oh ben vandaag in een opperbeste stemming, zonnetje schijnt alles slaapt nog hier heerlijk, straks ff lekker naar de turkenmarkt eens kijken of ze leuke dingen hebben, ach de dag kan niet beter beginnen hier.
Môggequote:
Nu eerst een welverdiend peukje tegen de ongezonde stress.quote:
oh oke, nou vind het wel spannend allemaal, doe je ook niet 1-2-3 zo een reis.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Twee bij het eerste hotel, en een privéstrand erbij. En ook de villa in Yogya heeft een zwembad(je). Zonder zwembad, geen bruiloft!
En na Yogya blijft een zwembad een belangrijke accommodatie-eis! Kom kom, ik kom niet voor die tempels! Been there, done that, bout the sarong.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens: weet je hoeveel ellende dat ding heeft gekost voor we eruit waren wat we erin wilden?![]()
Wann dgama
Gek he, maar als ik over mn huis droom, droom ik nog van mn oude huisje![]()
En ik heb vannacht over Brad en Angelina gedroomd, die kwamen bij ons een paar dagen logeren.
Ik mocht met Brad mee naar een weet ik veel, iets, en daar werd ik aan Antonio Banderas voorgesteld![]()
Angelina wilde graag bitter lemon, maar dat had ik niet. Wel ananassap.
quote:
tiPoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Ik heb ook nooit bitter lemon dus dat klopt wel. Maar ik heb ook nooit ananassap. Dus dat klopt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel kcal heeft ananassap eigenlijk want ik denk niet dat zij er dol op is. Ze zal uiteindelijk wel kraanwater hebben gezopen. Ik maak gewoon je droom af want ik WEET dat je altijd wakker wordt op het moment dat het spannend wordt. Sap of water?? En wakker! Kut!
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor hahah, nee zo noemen ze de bos en lommermarkt hier, maar is best leuke markt en rondom zit alles, kruidvat kledingwinkels een lekkere turkse bakker met heerlijk brood alles op een plein kan je er vinden.
weet je nog dat dat flatgebouw aan het scheuren was in Amsterdam ( waar Arie boomsma woond, die was woordvoerder) daar op het plein. ( was op landelijk nieuws)
Darn, las ik ik toch pas een post waarin je je zei vrijwel niets te herinneren van voor je 9 was, blijkt dat ene wat je nog wel weet je PC-wachtwoord te zijn van toen je 6 was....quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
Wij hadden thuis in de jaren 80 al een heuse Apple![]()
Eerst moest ons pap dat ding nog dagelijks op en neer sjouwen naar zn werk...
maar dat was best zwaar![]()
En toen ik 6 was mochten we mee doen met een universitairs onderzoek....
Zo iets als is een pc schadelijk voor je kinderen...
Mn wachtwoord was :LAMMETJE![]()
Das een van de weinige dingen die ik onthouden heb
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.
Ik ga naar het tuincentrum straks, doen we even een foto-uitwisseling om te laten zien wat we gekocht hebben, oke?
toevallig heb ik dat wel meegekregen, denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |