tiPoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Ik heb ook nooit bitter lemon dus dat klopt wel. Maar ik heb ook nooit ananassap. Dus dat klopt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel kcal heeft ananassap eigenlijk want ik denk niet dat zij er dol op is. Ze zal uiteindelijk wel kraanwater hebben gezopen. Ik maak gewoon je droom af want ik WEET dat je altijd wakker wordt op het moment dat het spannend wordt. Sap of water?? En wakker! Kut!
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor hahah, nee zo noemen ze de bos en lommermarkt hier, maar is best leuke markt en rondom zit alles, kruidvat kledingwinkels een lekkere turkse bakker met heerlijk brood alles op een plein kan je er vinden.
weet je nog dat dat flatgebouw aan het scheuren was in Amsterdam ( waar Arie boomsma woond, die was woordvoerder) daar op het plein. ( was op landelijk nieuws)
Darn, las ik ik toch pas een post waarin je je zei vrijwel niets te herinneren van voor je 9 was, blijkt dat ene wat je nog wel weet je PC-wachtwoord te zijn van toen je 6 was....quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
Wij hadden thuis in de jaren 80 al een heuse Apple![]()
Eerst moest ons pap dat ding nog dagelijks op en neer sjouwen naar zn werk...
maar dat was best zwaar![]()
En toen ik 6 was mochten we mee doen met een universitairs onderzoek....
Zo iets als is een pc schadelijk voor je kinderen...
Mn wachtwoord was :LAMMETJE![]()
Das een van de weinige dingen die ik onthouden heb
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets, maar de turkenmarkt klinkt wel gezellig.
Ik ga naar het tuincentrum straks, doen we even een foto-uitwisseling om te laten zien wat we gekocht hebben, oke?
toevallig heb ik dat wel meegekregen, denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van dat flatgebouw weet ik niets
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzinquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
Ook naar Florida??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
ah dan is dat dus Ian's beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzin
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dan is dat dus Ian's beste maatje
In Ubuntu klik je dan gewoon rechts "add language / select language"quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Jij leest achterstevoren terugquote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, wat een briljante binnenkomer en lapo tegelijk![]()
En terecht zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat telefoonterreur verhaal is dus geen hoax, mijn zus is gisteren ook gebeld met de melding dat ze iets gewonnen had
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveauquote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
Oh. En WJ. Voortaan even goed lezen. Ik was het nl een keer niet, met loser. Nice try, so no cigar.
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveau
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserlandquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |