Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzinquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
Ook naar Florida??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
ah dan is dat dus Ian's beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzin
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dan is dat dus Ian's beste maatje
In Ubuntu klik je dan gewoon rechts "add language / select language"quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Jij leest achterstevoren terugquote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, wat een briljante binnenkomer en lapo tegelijk![]()
En terecht zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat telefoonterreur verhaal is dus geen hoax, mijn zus is gisteren ook gebeld met de melding dat ze iets gewonnen had
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveauquote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
Oh. En WJ. Voortaan even goed lezen. Ik was het nl een keer niet, met loser. Nice try, so no cigar.
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveau
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserlandquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
dat komt waarschijnlijk van je Blije Doos marrije, daar zitten toch bonnen in enzo denk dat, maar trap er niet in hoor, die disneyboeken kan je ook kopen met Koningendag, zitten al die kinderen mee en kost het je maar 20 eurocent.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
Ik weet het niet zo goed. Iemand die alles en iedereen tegen heeft, rechtovereind blijft, zich niet laat afleiden en z'n doelen weet te bereiken, daar heb ik toch wel redelijk wat respect voor.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, want vandaag is mijn vrije dag en de afgelopen 2 weken heeft de straat hier open gelegen, dus zandzooi op mijn ramen en kozijnen, wat ik er eigenlijk wilde gaan wassen vandaag, maar als het morgen toch gaat regenen kan het wel even wachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat had ik liever vandaag gehad
zwitserland laat ik maar ff aan me voorbij gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserland
Maar...ik kom nooit in de kroeg, al jaren niet meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Jian het volgende:
![]()
Hi hi hi WJ maakt wat los![]()
[..]
En terecht zeg!En dat zeg ik uit het oogpunt van de eigenaar van die kroeg!
rutte ken ik zijdelings van achter de schermen, is ook echt wel gezellig, doe mij die maarquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.
( al stem ik niet op geen van 2)
Het verbaast me al dat ze zich in een drup als Klundert überhaupt wat aantrekken van het rookverbod, in Schubbekutteveen doen ze dat iig al heel lang niet meer.... het was ook zo lastig dat de eigenaar ook iedere keer achter de bar wegmoest om buiten te gaan roken, ter bescherming van hemzelf dusquote:Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist die kleine kroegen, hondjes. JUIST de kleine kroegen.
Als dit serieus gaat gebeuren ben ik daar godverdomme wel héél erg blij mee
20 cent? oh dan mag je die van Mowgli voor me kopen Heks! Ik zie ze ook wel eens liggen maar men wil er dan wel wat meer voor hebben denk ik. Ik zal gewoon eens vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk van je Blije Doos marrije, daar zitten toch bonnen in enzo denk dat, maar trap er niet in hoor, die disneyboeken kan je ook kopen met Koningendag, zitten al die kinderen mee en kost het je maar 20 eurocent.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Goeiezonnigewoensdagmorgen.
Toch proeft het als de dageraad van fascisme
vandaag is ook mijn vrije dag (wat heet) en hoef ik de deur niet uit, vanaf morgen wel weer, dus liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, want vandaag is mijn vrije dag en de afgelopen 2 weken heeft de straat hier open gelegen, dus zandzooi op mijn ramen en kozijnen, wat ik er eigenlijk wilde gaan wassen vandaag, maar als het morgen toch gaat regenen kan het wel even wachten
Ik rook niet in de buurt van kleine kinderen, geheel uit mezelf, zonder verbod. Lief hè?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweest
Maar wat niet is kan nog komen
echt, en kijk eens als er een boekenbeurs bij jou in de buurt is, of een bejaardehuis houd uitverkoop met spulletjes ( opa en oma kochten voor kleinkids als die kwamen enzo)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
20 cent? oh dan mag je die van Mowgli voor me kopen Heks! Ik zie ze ook wel eens liggen maar men wil er dan wel wat meer voor hebben denk ik. Ik zal gewoon eens vragen
Dat is niet om te feesten.quote:
was iedereen maar zoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik rook niet in de buurt van kleine kinderen, geheel uit mezelf, zonder verbod. Lief hè?
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ze zich in een drup als Klundert überhaupt wat aantrekken van het rookverbod
ik kom zelf regelmatig op de rommelmarkt, soort hobby van me. Maar ik heb gewoon nog nooit gevraagd wat die boekjes kosten.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, en kijk eens als er een boekenbeurs bij jou in de buurt is, of een bejaardehuis houd uitverkoop met spulletjes ( opa en oma kochten voor kleinkids als die kwamen enzo)
de oudste had een hele rij zo bij elkaar, maar helaas ik heb ze weggegeven. maar zal eens snuffelen hier en daar voor je.
En als Mera d'r opa en oma er zijn roken we ook allemaal niet of buitenquote:
al zal je een euro kwijt zijn voor die boekjes, jij hebt er echt wat aan kunnen ze alledrie straks erom ruzie maken haha, maar zal eens kijken voor je.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom zelf regelmatig op de rommelmarkt, soort hobby van me. Maar ik heb gewoon nog nooit gevraagd wat die boekjes kosten.
Ik heb altijd zo'n afkeer gehad van rokersruimtes dat ik daar vrijwel nooit gebruik van heb gemaakt... en die op een Turks vliegveld was het ergste, aan alle kanten glazen wanden, dat zag er van buitenaf zo smerig bewolkt uit aan de binnenkant dat je het niet eens wilde proberen om daar te rokenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik zoveel rookte in de trein. En dan je peuk uitmaken in die veel te kleine, overvolle asbakjes. Alles meurde naar rook, maar toen vond ik dat lekker.
Nu ga ik waarschijnlijk de bitch uithangen.
Gelukkig reis ik maandag eerste klas. Ook al zo interesting, non?
we hebben er nu 1, gekocht bij een tijdschrift, maar die ligt al aan flarden, door het vechten eromquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal je een euro kwijt zijn voor die boekjes, jij hebt er echt wat aan kunnen ze alledrie straks erom ruzie maken haha, maar zal eens kijken voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |