Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzinquote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
Ook naar Florida??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
ah dan is dat dus Ian's beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat plan schijnt bij Wilders vandaan te komen, hij vond het rookverbod vanaf het begin al KLINKklare onzin
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dan is dat dus Ian's beste maatje
In Ubuntu klik je dan gewoon rechts "add language / select language"quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kut iPad. Maak vooral bout van bought omdat het toetsenbord op NL staat. Moet ik weer naar boven rennen om te editten,
Verdomme. Het zit ook zoooo tegen!
Jij leest achterstevoren terugquote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, wat een briljante binnenkomer en lapo tegelijk![]()
En terecht zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)g-met-rookverbod.htm
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heb het nog niet helemaal gelezen, want ik werd zo blij![]()
Dacht, dit moet ik ff delen /
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, ik ben niet zo iemand die denkt dat Wilders de nieuwe Hitler is omdat sommige mensen niet kunnen lezen.
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat telefoonterreur verhaal is dus geen hoax, mijn zus is gisteren ook gebeld met de melding dat ze iets gewonnen had
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveauquote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
Oh. En WJ. Voortaan even goed lezen. Ik was het nl een keer niet, met loser. Nice try, so no cigar.
weer? daar is helaas nog geen verbod op geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik mijn meur maar weer mag verspreiden op buggy-niveau
Dan zit je vanaf volgende vast aan een chalet in Zwitserlandquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
nou Rutte lijkt me helemaal niet gezellig, en wat iedereen over Wilders zegt, achter de schermen kan je vreselijk met hem lachen, dus denk ik toch dat ik eerder een bakje koffie doe met Wilders dan met Rutte.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn, liever rutte dan wilders als beste maatje
dat komt waarschijnlijk van je Blije Doos marrije, daar zitten toch bonnen in enzo denk dat, maar trap er niet in hoor, die disneyboeken kan je ook kopen met Koningendag, zitten al die kinderen mee en kost het je maar 20 eurocent.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ben ik dan niet gebeld dat ik een reis heb gewonnen, nee, ik werd gisteren gebeld dat ik een gratis disneyboekenpakket thuis gestuurd kon krijgengratis
Ik weet het niet zo goed. Iemand die alles en iedereen tegen heeft, rechtovereind blijft, zich niet laat afleiden en z'n doelen weet te bereiken, daar heb ik toch wel redelijk wat respect voor.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, want vandaag is mijn vrije dag en de afgelopen 2 weken heeft de straat hier open gelegen, dus zandzooi op mijn ramen en kozijnen, wat ik er eigenlijk wilde gaan wassen vandaag, maar als het morgen toch gaat regenen kan het wel even wachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat had ik liever vandaag gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |