En hoe ze het bijna als normaal beschouwde hoe Brian met haar omging, daar werd ik ook enorm treurig van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Zij had zo weinig van huis uit meegekregen, daar werd ik treurig van. Ze wist nauwelijks hoe ze een vork moest vasthouden.
Inter de club van magnaat Moratti, alleen Abramovich geeft nog meer geld uit aan zijn speeltjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mazzel dat je club niet tegen Inter speelt
Met patat! En mayo.quote:
FRIETquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn veto uitgesproken over patat.
Kan zijn, prima. Maar hij helpt er daarnaast tenminste niet ook nog eens een heel land naar de filistijnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Inter de club van magnaat Moratti, alleen Abramovich geeft nog meer geld uit aan zijn speeltje
ja das nieuw!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
Wann blamage.quote:
Dikke scam. Uiteindelijk bleek het op een korting op een reis uit te draaien en wilde de meneer aan de andere kant maar wat graag mijn creditcard-gegevens van me hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja das nieuw!
[ afbeelding ]
ik heb ook al een paar keer congratulations gehoord
Puh puh puh...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Mazaru, onze gifkoningin.![]()
Wansmaak!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook als ze droog zijn.
[ afbeelding ]
Wat zou dit zijn? Kunst?
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Nou, weet niet waar Gert uithangt, maar koud zal hij het niet hebben.
kom bij jou eten, al is een patatje joppie ook erg lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef hondjes het volgende:
Bietjes met rauwe ui......uhhhhhhhhh
Aardappels ....zout vergeten
Sla..beetje magertjes met tomaat
Varkenshaasje met champignons..na 2 stukjes had ik genoeg.
Verder wel lekker gegeten
quote:Even een waarschuwing voor iedereen!
Vaste en mobiele telefoon....
Ik geef deze wel door, omdat wij zelf al gebeld zijn met nummer: 0044141455114 (zie onder)
LET OP !!!!
Er wordt gebeld op een vaste telefoon, waarop een man vraagt:
”Met wie spreek ik?” zodat je duidelijk nogmaals je naam zegt.
Dan vertelt de man dat je een grote prijs had gewonnen.
Maar hij vertelt dat heel snel achter elkaar en laat soms pauzes vallen in dit gesprek.
Het is een ingesproken bandje. Je moet de verbinding verbreken.
Het zijn oplichters die als volgt te werk gaan :
Zij vragen nogmaals naar je naam omdat ze die heel duidelijk uitgesproken willen hebben, daarna stellen ze gerichte vragen waarop jij met ja moet antwoorden en ze laten hiervoor ook de pauzes in het gesprek vallen.
Vervolgens vragen ze je naar je adresgegevens en als je die geeft, monteren zij een vals bandje waarop staat dat jij iets hebt gekocht in Zwitserland.
Op dat bandje is dan duidelijk te horen dat jij dat bevestigt en al je gegevens geeft en er dus aan vast zit.
Bovendien kun je haast niet bewijzen dat het om een oplichting gaat.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Doe er je voordeel mee.
LET OP Doorsturen op verzoek van de politie(en ook doen!!)
Er wordt op de huistelefoon gebeld; Met de melding dat je een prijs gewonnen hebt.
Of je een 9 wil toetsen om door te gaan!!!!
Gooi de hoorn er op.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten.
Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen. Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone.
PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast !!!!!!!!!!!!!!
tjemig, wat een gajes loopt er toch rond en wat verzinnen ze tegenwoordig niet allemaal, zal het ff doorgeven aan kim straks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien had het onderstaande wel iets te maken met het telefoontje dat Cc kreeg.
[..]
whut?quote:Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen
Ah leuk, een hoaxkettingmailquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien had het onderstaande wel iets te maken met het telefoontje dat Cc kreeg.
[..]
Ik ook. Ik denk dat Dees Scrut bedoelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Copycat het volgende:
Ik was niet gebeld, hoor!
En ik neem sowieso altijd op met enkel mijn voornaam.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef beequeen het volgende:
Foetsiebal bij mijn pa kijken. Fijne avond allemaal.![]()
![]()
Ik vind dat zo'n tenenkrommend programma. Na 1 keer kijken wist ik het wel. Zoey is ook niet echt mijn favo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Bwehehehe dan sta je bij take me out...Zie je dr nog best goed uit ook en dan is een van de 2 die je overhoudt een travo![]()
Ik kijk normaal ook niet...Ik zat braaf te wachten op Gleequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n tenenkrommend programma. Na 1 keer kijken wist ik het wel. Zoey is ook niet echt mijn favo.
Toedels.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef beequeen het volgende:
Foetsiebal bij mijn pa kijken. Fijne avond allemaal.![]()
![]()
nieuws uit Den Haag????? ze zijn er toch al uit, of weten ze het nog niet hoe dit kabinet eruit gaat zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik kijk niet naar de wedstrijd, zit op nieuws uit Den Haag te wachten.
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier bij de wedstrijd, haksie.
Verrek, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat Dees Scrut bedoelt.
[..]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is een hoax http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=265
Onzin dus![]()
ik hoop op 5-0quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |