Ik kijk normaal ook niet...Ik zat braaf te wachten op Gleequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n tenenkrommend programma. Na 1 keer kijken wist ik het wel. Zoey is ook niet echt mijn favo.
Toedels.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef beequeen het volgende:
Foetsiebal bij mijn pa kijken. Fijne avond allemaal.![]()
![]()
nieuws uit Den Haag????? ze zijn er toch al uit, of weten ze het nog niet hoe dit kabinet eruit gaat zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik kijk niet naar de wedstrijd, zit op nieuws uit Den Haag te wachten.
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier bij de wedstrijd, haksie.
Verrek, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat Dees Scrut bedoelt.
[..]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is een hoax http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=265
Onzin dus![]()
ik hoop op 5-0quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijk
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nieuws uit Den Haag????? ze zijn er toch al uit, of weten ze het nog niet hoe dit kabinet eruit gaat zien.
dan hoor je dat we een puntje hebben gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staan
Ik gun het Ajax niet, ik gun ze totaal niets, maar 't begin is erquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
ik hoop op 5-0ik zeg niet dat het realistisch is, maar ik hoop 't
ja samen met Pietjequote:
Ik gun Ajax ook niks, maar Milan nog minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gun het Ajax niet, ik gun ze totaal niets, maar 't begin is er
Commentaar waaropquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staan
Doe maar drie spelers van Ajax drie kwartier weg moddenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gun Ajax ook niks, maar Milan nog minder
Laat me, ik ben infojunkiequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Commentaar waarop
Er komt pas donderdag wat meer nieuws
Ik vind de club door de jaren heen veel te arrogant, dat mag best 20 jaar afgestraft worden met een plaats in het rechter rijtjequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
Dat niet gunnen is gewoon droevig, waarom zou je zo'n club nou niks gunnen ??
Vitesse, wie of wat is dat, kan je dat gewoon in de winkel kopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
Dat niet gunnen is gewoon droevig, waarom zou je zo'n club nou niks gunnen ??
Ik heb dat niet, stel dat Vitesse Europees zou spelen ...............Vitesse Europees, wat zeg ik nu?
sorry, moet even een slokje water
![]()
Teun, leer van mij 1 ding, Amsterdammers zijn arrogant, hebben kapsones en een grote mondquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind de club door de jaren heen veel te arrogant, dat mag best 20 jaar afgestraft worden met een plaats in het rechter rijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |