ja, en zag je spandoek voor Seedorf en toch een mooi applausquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken als ik jou zie![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....kostte me nog best wat moeite
quote:
Ook niet, maar het was echt geen goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat politiek geneuzel van jullie is wat
Ow ja, ik zou vandaag nog een nieuwe sig nemen, heb 'm gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat politiek geneuzel van jullie is wat
Yep, gelijkspel, dus iedereen blij of juist nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
Was het 1-1 ja? Heb de tweede helft niet kunnen volgen
hoi heidi!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hé jammer, nu maakt ze die fout nooit meer
ze maakt er genoeg!! als ze zich niet beter gaat gedragen hier zet ik er een mannetje opquote:Op woensdag 29 september 2010 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hé jammer, nu maakt ze die fout nooit meer
Na een week is de lol er wel af hè, bij jou niet, jij houdt ditquote:Op woensdag 29 september 2010 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
wat dan wel grappig/opvallend is om waar te nemen is den saamhorigheid na het bashen van kleine teun en vooral de -'opeens'- minder grove teksten van de evil sistersnadat yvonnuh zich meldt in een topic
![]()
Hé bitch! Wat is het smerig vroeg. Hoeveel uur heb jij geslapen?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel schattig dat W-J Teun even op deze manier komt bijstaan, kunnen we in ieder geval geen gemekker meer krijgen van Teun over kliekjes en elkaar bijspringen.![]()
En vanaf nu gaat dit topic over te vroeg op moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |