gewoon stoppen met roken dan heb je daar geen last van. Behalve dan van de rook van een anderquote:Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist die kleine kroegen, hondjes. JUIST de kleine kroegen.
Als dit serieus gaat gebeuren ben ik daar godverdomme wel héél erg blij mee
Ik heb helemaal nergens last van. En ik ga al helemaal niet stoppen met roken.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon stoppen met roken dan heb je daar geen last van. Behalve dan van de rook van een ander
zozo, progressiequote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand het nummer van Rutte? Ik wil ook weer roken in de trein.
Nee, want Rutte is vanaf nu mijn beste maatjequote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
zozo, progressieik had gedacht dat je eerder voor een mailtje zou gaan
nah dan laten we het maar zo, hoef je ook niet heeeeel blij te wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van.
En dan met een knaller van een migraine het eindstation bereiken. Enige remedie was zo hard mogelijk meeroken maar zij wonnen altijd, die winaars.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Tegen roken in kleine kroegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah dan laten we het maar zo, hoef je ook niet heeeeel blij te worden
ik ben tegen
Goed, je zou ook niet naar de rookcoupe kunnen gaan als je niet in de rook wil zitten, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan met een knaller van een migraine het eindstation bereiken. Enige remedie was zo hard mogelijk meeroken maar zij wonnen altijd, die winaars.
ik denk dat ie voorlopig zn mobiel niet opneemt. Ivm alle niet-maatjes opeensquote:Op woensdag 29 september 2010 09:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want Rutte is vanaf nu mijn beste maatje
Koop anders een toiletborstel en stop die in je neus.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees anders even terug en reageer inhoudelijk
Fucking opzouten gek.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar wel voor de rest van zijn leven gratis bier in elke kleine kroeg waar hij binnen komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat ie voorlopig zn mobiel niet opneemt. Ivm alle niet-maatjes opeens
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees anders even terug en reageer inhoudelijk
ja en tegen roken in het openbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tegen roken in kleine kroegen?![]()
![]()
![]()
Ja nee, dat deed je gewoon niet als roker. Het was heerlijk duidelijk en helder. Zij daar, wij hier!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, je zou ook niet naar de rookcoupe kunnen gaan als je niet in de rook wil zitten, natuurlijk.
ik ben begonnen met een kliekje, een aanraderquote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodig
Omdat jíj dat niet wil moeten ál die mensen zich dus gaan aanpassen en iets wat zij als "normaal" beschouwen voortaan laten?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en tegen roken in het openbaar
hier is dat misschien normaal, op andere plekken in de wereld al een tijdje niet. Jaja, moet ik daar maar gaan wonen. Mag ik even een vergelijking trekken metquote:Op woensdag 29 september 2010 09:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat jíj dat niet wil moeten ál die mensen zich dus gaan aanpassen en iets wat zij als "normaal" beschouwen voortaan laten?
Mag ik even een vergelijking trekken met Wilders en zijn anti-Islam gebeurentje?
Geen paniek Piet, 't is mooi weer buiten, 't is een dag om te genieten van de najaarszonquote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg jullie beginnen echt te vroeg, ik heb nu al meer dan 1 bakkie nodig
Nee, dat mag je niet. Want ik zeg nergens dat ik wil dat jij je aan mij aanpast of weggaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier is dat misschien normaal, op andere plekken in de wereld al een tijdje niet. Jaja, moet ik daar maar gaan wonen. Mag ik even een vergelijking trekken met
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou vandaag nog een nieuwe sig nemen, heb 'm gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |