En als iedereen stopt met roken al die anti-rook hippies zich de kutklere schrikken van het bedrag waaraan ze dan ineens mee moeten betalenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Positief nieuws is dat middelen die stoppen met roken ondersteunen straks in het zorgpakket zitten.
Ieks!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - GroenLinks-fractieleider Femke Halsema voelt zich bedreigd. Ze gaat dan ook aangifte doen
tegen 'Allahuakbar', die haar dinsdagavond bedreigde op Twitter.
Hij vroeg zich af of Halsema zou toekijken 'als hij haar dochtertje helemaal uit elkaar trekt'. Eerder op de dag had de twitteraar ook Job Cohen en Alexander Pechtold onder vuur genomen. Hij bedacht daarbij wie van de twee hij de volgende dag als eerste de nek zou doorsnijden. Het lijkt er op dat de bedreiger nog niet zo lang actief is op internet, want hij zou vier berichten hebben geplaatst.
BRON DE TELEGRAAF
Sms Kliek Aan naar 06 /care 666.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef CarOnline het volgende:
Mogge kliekje.
Wat heerlijk dat jullie er weer zijn.
nee de cursusen niet de champix enzo, maar raar want liep in ziekenhuis bij stoppen met roken polie, en loop bij de huisarts haar praktijkassistent en daar hoef ik nu al niks voor te betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Positief nieuws is dat middelen die stoppen met roken ondersteunen straks in het zorgpakket zitten.
Een wereld vol, een wereld vol. En dat moet je dan maar positief bekijken. De wereld is half vol, niet half leeg.quote:
Ik moet nog steeds erg lachen om die Postal Gold garpjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kliek Aan stuurde mij 460 smsjes met het woord "/care" er in, dat was echt fantastisch.
Dat sms-je genas mijn aids.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kliek Aan stuurde mij 460 smsjes met het woord "/care" er in, dat was echt fantastisch.
Roken is puur slecht en kut, vooral voor de roker zelf, maar die hetze van sommigen tegen rokers slaat alles. De onverdraagzaamheid druipt er regelmatig vanaf.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als iedereen stopt met roken al die anti-rook hippies zich de kutklere schrikken van het bedrag waaraan ze dan ineens mee moeten betalen
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Toverheks het volgende:
gisteren liep ik met Bertje buiten, zie ik weer zo een mooie gele vogel in de lucht, denk ff kijken is nu wel erg dichtbij, dus even straatjes door en daar stond hij op een te klein grasveldje, moet je wel goed kunnen vliegen en landen hoormaar om 6 uur sāvonds wordt er al gewoon iemand neer geknald, echt spelen kinderen etc. maar wat me opviel, ik bleef aan de overkant staan, iedereen loopt gewoon door, kinderen bleven gewoon voetballen terwijl het zwart van de politie enzo stond, de wereld wordt hard, niemand kijkt meer raar op van een moordje meer of minder.
Waar zegt Cc dan dat WJ dat zou hebben geschreven?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar heeft hij dan geschreven dat hij jouw keel door wil snijden?
Wel als je zegt dat het puur slecht en kut is.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, het is ook lekker, maar het ene sluit het andere niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |