quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik moest kiezen: of een OP maken of koffie met appeltaart eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Alfisti, we zijn ZEER ZEER! teleurgesteld in je![]()
FOEI FOEI FOEI!
Had het dan zelf beter gedaan jongequote:
Appeltaart?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moest kiezen: of een OP maken of koffie met appeltaart eten.
De appeltaart heeft gewonnen
Een spartamet home trainer lijkt mij wel watquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Appeltaart?
Binnenkort zo'n indoorfiets zoals Bo aanschaffen?
Oh ja, koffie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moest kiezen: of een OP maken of koffie met appeltaart eten.
De appeltaart heeft gewonnen
wut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Meen je dat serieus ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
Dan zijn het driedelige lelijke BBSen van 1000 euro per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
kweeniequote:
Saab Inca's zijn pas gaafquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Duvel het volgende:
Doet me denken aan de griffin-velgen onder sommige SAAB 900 classics.
Oeh, turbinevelgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Saab Inca's zijn pas gaaf
[ afbeelding ]
Onder de juiste auto zijn ze echt übercoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Een maat van me had ze onder zijn BMW zitten. Ik vind het er gruwelijk kamp uitzien.
Wat moet je leren dan ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan leren, maar ik heb helemaal geen zin.
Ik deed googlen op "afbeeldingen" "Saab 900 two-tone driespaaks"quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:
Saab 900 two-tone driespaaks zijn ook tof.
En dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik deed googlen op "afbeeldingen" "Saab 900 two-tone driespaaks"
Zelfstudie metaalbewerking, nota bene zelf voor ingeschreven maar geen zin om te lerenquote:
Jij bedoelde deze ??quote:
2 plaatjes ?? de rechter ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Zelfstudie metaalbewerking, nota bene zelf voor ingeschreven maar geen zin om te leren
Er zijn nog modernere, wat extra gedraaid en met twee kleuren. Ik kan alleen geen plaatje vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bedoelde deze ??
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 plaatjes ?? de rechter ??
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw googol doet het beter als de mijnequote:
Dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jouw googol doet het beter als de mijne
quote:
Brabantquote:
quote:
quote:
Duurdtquote:
quote:
My 2 points exactly.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet goed. Ik zie 2 kruisjes.
Er zijn best mooie 3 spaaks wielen te koop heurquote:
Hier zeetie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Hun zijn altijd beter als ons. Sowieso.
Post eens mooie dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn best mooie 3 spaaks wielen te koop heur
Ze moeten alleen onder een klein autootje, voor een grote worden ze snel te ielig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://www.pandagarage.com/images/wheels/17/SA3A/advan%2017%20sa3a%20silver%20(1).JPG&t=1]afbeelding ]
Meer als mooie in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Duvel het volgende:
Er zijn vast ook heel veel lelijke driespaaks velgen.
quote:
Die Inca's zijn ook erg populair. En die drie-spaaks Aero-velgen zijn in diverse varianten verkrijgbaar, sommige zijn beter geslaagd dan anderequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Saab Inca's zijn pas gaaf
[ afbeelding ]
Dámn, die soccerdingen zijn leluuuuk !quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die Inca's zijn ook erg populair. En die drie-spaaks Aero-velgen zijn in diverse varianten verkrijgbaar, sommige zijn beter geslaagd dan andere![]()
Onder de 95/96/97 kan je nog de bananenvelgen stoppen:
[ afbeelding ]
Of één van de 'soccer ball'-varianten:
[ afbeelding ]
Die laatste zouden ook goed staan onder een 99, net als die turbinevelgen (inca's?).quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die Inca's zijn ook erg populair. En die drie-spaaks Aero-velgen zijn in diverse varianten verkrijgbaar, sommige zijn beter geslaagd dan andere![]()
[ afbeelding ]
Of één van de 'soccer ball'-varianten:
[ afbeelding ]
Ze kijken er wel een soort van 'niet blij' bijquote:
Die vond ik vroeger altijd heel erg vetquote:
Minilites heten diequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die staan echt in de top 10 'meest foute velgen ever produced'quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze kijken er wel een soort van 'niet blij' bij
quote:
Zo fout dat ze niet eens meer op Ebay te krijgen zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die staan echt in de top 10 'meest foute velgen ever produced'
-3 spaaksquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die staan echt in de top 10 'meest foute velgen ever produced'
Die Saabs zijn gewoon stylish met die velgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof tof tof.
Ik noem het oubollig, maar dat past wel bij zo'n dingquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die Saabs zijn gewoon stylish met die velgen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik noem het oubollig, maar dat past wel bij zo'n ding
Zou best kunnen dat ze ook nog onder een 99 (of andere modellen) kunnen trouwens, ik kwam nooit verder dan het 95/96-subforumquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die laatste zouden ook goed staan onder een 99, net als die turbinevelgen (inca's?).
In Saab-kringen worden ze kennelijk beminnelijk bananenvelgen genoemdquote:
Koalavelgen zijn er ook nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
-3 spaaks
-Venom velgen
-Soccer velgen
-Beren velgen
-Audi velgen onder een niet-Audi
Wat hebben we nog meer?
Bedanktquote:
Huh, nu al nachtvorst?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook nog niet echt wakker..
Vanochtend trouwens best hard tegen zo'n ophoging van een rotonde geknald :x. Glad stukkie daar.
Zo op het eerste gezicht niks te zien iig..
Nee, volgens mij is dat een nieuw stukkie weg en er lag best wat water en ik reed nou ook niet echt bepaald zachtjesquote:
Wat vinden je boobjens daarvan?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Anne het volgende:
Mijn poezzies gaan vanavond naar de kapper.
Dude, je komt een beetje obsessief over.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat vinden je boobjens daarvan?
Obsessief is my middle name.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dude, je komt een beetje obsessief over.
Ik heb 2 ragdollsquote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Alicey het volgende:
Wat voor katten heb je dan wel niet dat ze naar de kapper gaan?
Ik heb ook altijd lamme armen als ik met 2 katten naar de dierenarts moet. De auto in is niet zo zeer het probleem, maar wel de auto uit bij de dierenarts, gezien er meestal geen parkeerruimte echt in de buurt is. Sowieso trouwens al een feest, een gezellig stukje rijden met stereo gegil van achter je.
Geen idee, ze zeggen niet zoveel terugquote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat vinden je boobjens daarvan?
Dat is apart. Meestal vinden poezeltjes het zelfs wel ok om eventjes alleen te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 ragdolls. Eigenlijk hoeft er maar ééntje, maar als ik er eentje thuis laat gaat die hem flippen. Dus dan maar allebei.
Hehe, nee, deze kunnen echt niet alleen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is apart. Meestal vinden poezeltjes het zelfs wel ok om eventjes alleen te zijn.
Dat zou een van onze katten dan ook wel weer doen.. Maar bij ons mogen ze ook in de slaapkamer komen. De kater die springt zelfs vaak 's nachts op bed er bij (en als je dan even gaat plassen heeft meneer zich dus geresettled zodat je amper meer ruimte hebt) en blijft er dan inliggen tot ergens de volgende avond.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Anne het volgende:
Hehe, nee, deze kunnen echt niet alleen zijn.
Als ik thuis in bad ga, lopen ze ook aan de deur te krassen. 's nachts mogen ze dus ook alleen in de woonkamer en keuken, want anders staan ze heel de nacht aan de slaapkamerdeur te jengelen.
Het gekke is dat onze poes dat ook doet. Als je dan je fiets weg zet of de auto parkeert (in het geval van 1 op 100 dat dat voor de deur kan), dan zie je haar al voor het raam gaan staan.quote:Als ik straks thuis kom zitten ze ook weer allebei bij de voordeur door de raampjes te koekeloeren.
Heel soms heb ik dat ook. Soms willen ze net aandacht wanneer je er geen tijd voor hebt. Poes gaat dan gezellig voor je voeten lopen en kater die ploft op tafel neer zodat je je bezigheden wel moet staken.quote:Af en toe word ik er wel een beetje gestoord van.
Zo dat blijft me ook maar achtervolgen zegquote:
Doe eens een beetje lief voor je autoquote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook nog niet echt wakker..
Vanochtend trouwens best hard tegen zo'n ophoging van een rotonde geknald :x. Glad stukkie daar.
Zo op het eerste gezicht niks te zien iig..
Wh0t ?? heb ik ergens wat gemist ??quote:
Ik ben juist heel lief voor m'n autoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief voor je auto
Geen idee hoelang het geleden is maar ook_gek heeft nieuw leven in die reeks geblazen met z'n dwaze avonturenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wh0t ?? heb ik ergens wat gemist ??
Bij ons ook niet. En ook niet in de woonkamer als we er niet zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef Anne het volgende:
Bij mij mogen ze absoluut niet op de slaapkamer of in bed.
Ik ben sowieso nog steeds een klein beetje allergisch voor katten, bijvoorbeeld als ze met hun natte neus tegen mijn buik aan gaan liggen oid.
Harder rijden dan dat de auto aankan is niet lief doenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lief voor m'n auto. Hij doet alleen niet altijd lief terug.
Vindt je auto dat ook denk je ??quote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lief voor m'n auto. Hij doet alleen niet altijd lief terug.
Versierblunders 24quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geen idee hoelang het geleden is maar ook_gek heeft nieuw leven in die reeks geblazen met z'n dwaze avonturen.
Volgens Google is dat zonder 'g'quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
- kut, dat is wel goed-
Heeft iemand de film Berling calling gezien? Volgens mij wel een goeie toch?
Jaja, tiepvout.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens Google is dat zonder 'g'![]()
Serieus nog nooit van gehoord
Trailer ziet er wel grappig uit
Dan is het inderdaad niet handig om een kat op bed te hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef Anne het volgende:
Bij mij mogen ze absoluut niet op de slaapkamer of in bed.
Ik ben sowieso nog steeds een klein beetje allergisch voor katten, bijvoorbeeld als ze met hun natte neus tegen mijn buik aan gaan liggen oid.
Katten moeten optieven uit de slaapkamerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet handig om een kat op bed te hebben.
Ik heb beschaafde katten die niet overal verharen en geen hele stukken grond mee naar binnen nemen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Katten moeten optieven uit de slaapkamervoor je het weet is je kussen hun nieuwe hangout, en als je dan naar je nest gaat heb je je smoel vol haar en zand omdat het gepeupel overdag op je kussen heeft gewoond
Jouw katten hebben geen vacht?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb beschaafde katten die niet overal verharen en geen hele stukken grond mee naar binnen nemen.
Die varkentjes van ons rollen gewoon door de tuin als het ze zo uitkomtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb beschaafde katten die niet overal verharen en geen hele stukken grond mee naar binnen nemen.
Nee, klus is gecancelled gisterenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef PeuRac het volgende:
@sd moet je niet in de kraan zitten?
Dat heb je zonder katten ookquote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Katten moeten optieven uit de slaapkamervoor je het weet is je kussen hun nieuwe hangout, en als je dan naar je nest gaat heb je je smoel vol haar en zand omdat het gepeupel overdag op je kussen heeft gewoond
Jah, stoeipoezen in bed geven ook haaroverlastquote:
Neem maar een stofzuiger/iets meequote:Op woensdag 29 september 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, stoeipoezen in bed geven ook haaroverlast
Dat was dus óók een inkoppertjequote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef r8ality het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html.
Jah dat ken ik nog wel en elke keer komt dat weer terug.quote:
*topic zoekt voor referentiesquote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah dat ken ik nog wel en elke keer komt dat weer terug.
Net als het breezah meisjes reeks. Ben ik ook gestart
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef r8ality het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html.
quote:
Het is al 'after zaagmans' dus het gaat de goede kant opquote:
Ah op die manierquote:Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is al 'after zaagmans' dus het gaat de goede kant op![]()
Voor deze ene keer boeit het me wél wanneer het weekend is
Ze hadden mij wijs gemaakt dat we naar de sauna gingenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef Barcaconia het volgende:
Neem je zwembroek mee, we zeggen nog niet wat we gaan doen.
dat 'nieuws' item over dat politie-uitje nog gezien van de week ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hadden mij wijs gemaakt dat we naar de sauna gingen. Ik vond het best.
Maar dat wordt hem dus niet.
Nee?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat 'nieuws' item over dat politie-uitje nog gezien van de week ?
Fixedquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee?
Mijn vader vraagt of je de AMG komt laten zien ook. of hij er een paar mm rubber van de I-Am-Gay af mag gummen
Dat kanquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee?
Mijn vader vraagt of je de AMG komt laten zien ook.
Dat doen we maar nietquote:
Heyquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Duvel het volgende:
Ik weet niet hoe goed Anne d'r vader kan tegen verhalen over brandende rubbers in combinatie met zijn tere dochter.
Godverdegodver. Dat jij dat zegtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
bijna thee
![]()
Wat een schijtweek zegKomt omdat ik afgelopen weekend geen rust heb gehad
![]()
1000km afgelegd in Anneland
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
Er is trouwens 10-15 cm van m'n haar af.
Oh, ik dacht dat het binnen de SC verplicht was zo te noemenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdegodver. Dat jij dat zegt!
Nee. En trouwens. Ik heb vandaag een brief ontvangen, dat ik weer sta ingeschreven in Nederlandquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het binnen de SC verplicht was zo te noemen
Goed bezigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. En trouwens. Ik heb vandaag een brief ontvangen, dat ik weer sta ingeschreven in Nederland.
quote:
Laten we het daar niet over hebben hierquote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed bezigEn moet je nu Duitsland verlaten of kun je daar nog een bepaalde periode blijven?
Ze moet weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben hier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij daar nou een voorbeeld aan neemt
Nee, al is het maar om jou te irriteren.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij daar nou een voorbeeld aan neemt
* Alfisti is eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat zitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben hier.
Ik vraag me nu echt af of die gasten op 2.05 dachten dat zoiets gaat werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Fail compilatie september
Fail compilaties
lol @ 5:01quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Fail compilatie september
Fail compilaties
Is dat nu een LPG of gewoon benzineaansluiting? Het lijkt van onderaf de bumper te komenquote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Dingest het volgende:
Lange dag, die woensdag![]()
En gisteren is er een blikje energiedrank, dat kennelijk nog onder de stoel lag, lek getikt en min of meer ontploft. Hele auto zat onder dat spul en het ruikt nog mierzoet ook
Niets nieuws onder de zon. Heb ooit een heel rijtje van die dingen zien staan. Alleen die waren ven een iets ouder model.quote:
Ik vraag me dan altijd af hoe je bij zulke filmpjes terecht komtquote:
Weblog in dit gevalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe je bij zulke filmpjes terecht komt
OK, ik vattumquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik niet. Heb andere belangrijke verplichtingen helaas
Mjah, jammer, ik had jou graag eens irl gemeetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ja ik baal er erg van, maar het kwam vorige week opeens tussendoor. Ik was erg graag gekomen
Who knowsquote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Dat hoop ik niet nee. We komen elkaar zeker nog wel eens tegen op een show met zwaar materiaal
Het was eentje van de Shellquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
die cheapass blikkies zijn lang niet zo zoet als RB..
Ik ben sowieso in de buurt... hangt even af van de omstandigheden of ik ook kom ja of nee:quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk zéker a.s. zondag ?? weer of geen weer ??
omdat ik een paar dagen betere dingen had te doen, maar ik ben er weerquote:Op donderdag 30 september 2010 09:54 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is iedereen de SC aan het negeren?
mooi spul vooral die ex leger Ivecoquote:Op maandag 27 september 2010 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Speciaal voor Alexxxx; ouwe troep in duitsland :
De brandstoftruck die de kranen, aggregaten en pompen van brandstof voorzag;
[ afbeelding ]
Werkauto MB met kraantje, daar reden er meerdere van :
[ afbeelding ]
Het modernste kraantje wat erbij stond daar; een Zoomlion ZC500, daar móest ik op draaien, want er zat een digischerm in, en die ossie's snapten daar geen hol van
[ afbeelding ]
De rest van de kudde oud ijzer op een rijtje; 4 oude Zeppelin's; 3 40 tonners en één 60 tonner, een oldskool Hitachi met stokkenbediening, een ouwe Cobelco en 2 antieke Link Belt's
Staat van het spul : tie raps, ducttape, kit, ijzerdraadjes en nog meer McGyver oplossingen.. beveiliging en lnb's standaard overbrugd; als de achterste rups meer als een halve meter loskomt : stoppen met hijsen![]()
[ afbeelding ]
Als het met die bende ouwe zooi niet lukte, kregen we assistentie van een Caterpillar Sideboom lift;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bediening :
[ afbeelding ]
tot zover het .de avontuur
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef Alfisti het volgende:
Het is wel rustig zo zonder Alexxxxx he
herkenbaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee
Het is bijna vervelend; elke keer ben je net lekker bezig, rent het hele spul weer riçhting keet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heavy duty spul dan waarschijnlijk.
oudste tot nu toe was 36, das geen 80quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
Vraag anders aan Alex hoe die het meestal uithoudt.
Mighty Tinyquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Wat een gaaf apparaat![]()
Wij hadden vandaag deze Spierings voor deze deur staan, potverdomme wat een apparaatSchitterend dat uit en in vouwen
[ afbeelding ]
homoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
Er is trouwens 10-15 cm van m'n haar af.
van mij wel; it's a free country heahquote:
Ik denk dat je serieus met zo'n shamperel apparaat aan de slag moet als je die meuk eruit wilt hebbben. die troep zit gewoon in je ondertapijt en dat gaat er vast niet zomaar uitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het was eentje van de Shell![]()
Ik heb er wat tapijtreiniger op los gelaten maar de geur komt er niet helemaal uitIk kan het normaal wel verdragen, maar ik wil het niet continu in m'n auto ruiken.
Ik was op zich wel van plan zondag heen te gaan, zolang er niets meer tussen komt. En dan ga ik denk ik toch wel met m'n eigen auto ipv meerijden, ook omdat ik redelijk bijtijds wel terug wil zijn (of eerder wil kunnen vertrekken). Ik begrijp alleen niet helemaal waar er verzameld wordt, via Arnhem is voor mij wel om maar niet zo heel veel. Ik kan iig Paal wel bij Meppel treffen.
Die spaghettiknagers reden alleen maar in Iveco's en Laro's, en dan die MB vrachtwagentjes, er reed ook een Niva rond, en verder wat nederlands moderner 4x4 spul wat ik niet op de foto heb gezet.. ik blijf toch elke keer overal Niva's tegen komenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi spul vooral die ex leger Ivecoen er zijn dus serieus Zoomlions verkocht zie ik
wie had dat gedacht...
Ohhhh.. tssskk.. tel jij die assen nog eens MT is een 6 asser hequote:
Noopquote:
BB 10 jaar festivalquote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Dat hoop ik niet nee. We komen elkaar zeker nog wel eens tegen op een show met zwaar materiaal
Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde smaak qua kleur, ik weet ook niet precies hoe dat zitquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, is dat een Pater dochter dan?en jij bent de kranenboer, voor mij is dat 'bijvangst' he?
![]()
hij zou eind deze week af zijn,dus ik verwacht vandaag of morgen en telefoontje.. staat iig op de brug bij de garage.
Ik zat het net te lezen op NU.nlquote:
dat sowieso niet, rijd met Paal meequote:Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde smaak qua kleur, ik weet ook niet precies hoe dat zit
Zou mooi zijn, maar je gaat niet met de Niva naar de Ring dan zeker ??
Valt wel mee, op zich is ook niet het hele blikje leeggelopen. Misschien een derde of zo, en 90% daarvan is op de mat terecht gekomen (en die absorbeert slecht). Ik denk dat ik morgen even vraag of ik de auto in mijn vrije tijd even daar op het werk mag reinigen en dan komt het ook wel goed. Je ruikt er nu al eigenlijk nauwelijks nog iets vanquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat je serieus met zo'n shamperel apparaat aan de slag moet als je die meuk eruit wilt hebbben. die troep zit gewoon in je ondertapijt en dat gaat er vast niet zomaar uit![]()
Moet jij nog niet lunchen trouwens ?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
Nee, nou issie niet meer van toepassing!
Luchtverfrissertje en klaarquote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt wel mee, op zich is ook niet het hele blikje leeggelopen. Misschien een derde of zo, en 90% daarvan is op de mat terecht gekomen (en die absorbeert slecht). Ik denk dat ik morgen even vraag of ik de auto in mijn vrije tijd even daar op het werk mag reinigen en dan komt het ook wel goed. Je ruikt er nu al eigenlijk nauwelijks nog iets van
Ik ben deze keer om half 1 gegaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij nog niet lunchen trouwens ?
Ik heb geen idee wie of wat er zonen, dochters en franchises van wie zijn in kranenland, ik ben wel machinist, maar geen zware kraan-o-fiel/beroepsgekquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, is dat een Pater dochter dan?en jij bent de kranenboer, voor mij is dat 'bijvangst' he?
![]()
hij zou eind deze week af zijn,dus ik verwacht vandaag of morgen en telefoontje.. staat iig op de brug bij de garage.
Jij bent toch die ene die het raar vindt dat er mensen in je fotoboek reageren?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef r8ality het volgende:
Basis Communicatie Training. Het enige wat ik hier doe is "joh!", "duh!". Te nutteloos
. Behalve voor mijn contactgestoorde it-collega's natuurlijk
.
Weer vroeg begonnen ??quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben deze keer om half 1 gegaan.
Op zich mag-ie van binnen sowieso wel wat schonerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Luchtverfrissertje en klaar
Hoi naamgenootjequote:
Mja, ik heb wat basiskennis, maar weet ook niet alles, vang wel eens wat opquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie of wat er zonen, dochters en franchises van wie zijn in kranenland, ik ben wel machinist, maar geen zware kraan-o-fiel/beroepsgek
Ghehe, ik ken datquote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich mag-ie van binnen sowieso wel wat schoner
Naamgenootje wut ??quote:Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi naamgenootje
[..]
Mja, ik heb wat basiskennis, maar weet ook niet alles, vang wel eens wat op
Ohw, nog een lange dag te gaan dus; weet je al wat het uitje gaat inhouden ?? zulk geweldig weer is het (hier) nietquote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik was hier zelfs pas om half 9..
Maar om 3 uur zijn we klaar hier en begint het uitje.
Whehehe, nou, veel plezier dan als je in dit weer 3 uur buiten moet gaan hangenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:06 schreef Anne het volgende:
Nee, geen idee. Iets buiten, aangezien we goede schoenen + jas mee moeten nemen.
In ieder geval ergens eten rond een uurtje of 6 tot 9. En de heren willen daarna nog gaan stappen, maar ik moet even kijken hoe wakker ik dan nog ben.
Als ik zo op buiendinges kijk, kun je zomaar eens mazzel hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
volgens mij had mn jas eerst behandeld moeten worden.. Maar bedankt
Toen ik er 3 uurtjes geleden keek, had het nu al droog moeten zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo op buiendinges kijk, kun je zomaar eens mazzel hebben
duhquote:
En anders ergens in een binnenzakquote:Op donderdag 30 september 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen ik er 3 uurtjes geleden keek, had het nu al droog moeten zijn.
Maar goed, collega heeft een bigass plu, dus daar mag ik bij onder kruipen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En anders ergens in een binnenzak
Que?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene die het raar vindt dat er mensen in je fotoboek reageren?
Ergens staat mij bij dat jij kennisjes hebt die de vloek op kunnen heffen die er op die Niva rustquote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
De Niva is toch niet voor het weekend klaar.. de nieuwe onderdelen passen niet in elkaar.. Ff tot 10 tellen...
Niet alleen kennisjesquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ergens staat mij bij dat jij kennisjes hebt die de vloek op kunnen heffen die er op die Niva rust![]()
Ik zou onderhand behoorlijk de pee er op in hebben
Bezem lenuh ??quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet alleen kennisjes
Ben vrij pissig ja...
En ?? waren ze goed, of moest je ze meteen even de remblokken vervangen ??quote:Op donderdag 30 september 2010 17:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Kijk, daar heb ik nog eens wat aan! Tijdens praktijkles de remmen van een auto moeten controleren
Was goed, we doen alleen nog niet aan vervangen op schoolquote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ?? waren ze goed, of moest je ze meteen even de remblokken vervangen ??
Ah, dus op school heb je nooit last van vastgerotte bouten en afbrekende halfverrotte veertjes; da's wel handigquote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was goed, we doen alleen nog niet aan vervangen op school.. Want die auto's worden alleen gebruikt in de werkplaats. Dus er uit halen en er weer inzetten. Weet ik ook ongeveer hoe dat zit dus kan ik het bij de AX ook mooi zelf.
Wil nog wel eens best vastzitten hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dus op school heb je nooit last van vastgerotte bouten en afbrekende halfverrotte veertjes; da's wel handig
Het is inderdaad wel al handig dat je weet hoe dat spukl een beetje in elkaar zit, al heeft elke fabrikant zijn eigen gedachtenkronkels vwb de zekering van de blokken, maar meestal wijst het zichzelf
11 uur daar, 4 uur rijden, nog even stoppen bij Meppel en Arnhem, dus uurtje of half 7 vertrekken? Pikken we Dingest rond 0715-0730 op, uurtje later bij Arnhem (de Gulf aan de A12 dus: googleh maps)?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat sowieso niet, rijd met Paal mee![]()
hoe laat moet ik bij je zijn Paal?
Check. En holy repost batmanquote:
Sgoei. Tot danquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
11 uur daar, 4 uur rijden, nog even stoppen bij Meppel en Arnhem, dus uurtje of half 7 vertrekken? Pikken we Dingest rond 0715-0730 op, uurtje later bij Arnhem (de Gulf aan de A12 dus: googleh maps)?
[..]
Check. En holy repost batman
En Dingest, we gaan je lastigvallen 25 t/m 29 juli
Ik kom denk wel eens even gucken. Gaat die eindbaas van je ook mee?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
Eej r8ality kwam joe nou ook buurten am Ring ?? of was dat een garpjuh ??
Eindbaas ?? scusi ? wut ??quote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kom denk wel eens even gucken. Gaat die eindbaas van je ook mee?
Volpompen danquote:
En hoe was jouw dagquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's altijd een beetje flauw. We hoeven er nog maar 14 13, dus waarom niet gewoon posten?
Met een hamer past alles.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
De Niva is toch niet voor het weekend klaar.. de nieuwe onderdelen passen niet in elkaar.. Ff tot 10 tellen...
Stelt geen reet voor.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil nog wel eens best vastzitten hoormaar meestal is het al wel een paar keer losgeweest. Moet volgende week denk ik een startmotor uitbouwen en inbouwen en hoop dat t dan aan die oude Kadett mag. Zit er tenminste niet zoveel in de weg
Zoals mijn dag veel te vaak is. Veel aan de telefoon gehangen met mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn, niet weten wat het product is wat ze aan het implementeren zijn en niet weten wat er precies allemaal daar voor moet gebeuren.quote:
VMPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |