En...?!?!?!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Godshand het volgende:
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...
Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...
Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..![]()
Wij:![]()
Man wat heb je nu aan een 18-jarige? Laat dr lekker op het schoolplein met je spelen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef rameijer het volgende:
[..]
En...?!?!?!
't Is toch legaal dan?![]()
![]()
![]()
en toen lukte het en maakte je een blunder?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Bolter het volgende:
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschilquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Studentes, maar ja ben zelf nog een studentje he
Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschil
De wildste vrouw die ik heb gehad, was 27. Deed dingen waar studentes van blozenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?
Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!
Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...
Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan (), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan
.
Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen.
Achja, als het nou van de juiste personen wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Je bent wel populair of niet, Mr._T-Rex
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen.
lekker belangrijk ze woont in polenquote:
Dude? In het midden van de week vroeg ze is hoe je heet? Waarschijnlijk gewoon omdat ze zich al 3 dagen verveeld had met je..! Ze is niet verliefd of shit , en ja, ga je adressen opvragen kom je zeer hopeloos over.. Waarschijnlijk weet ze nieteens meer hoe je heetquote:Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!
Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...
Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan (), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan
.
ja of wie weet staat ze opeens voor je deur of wie weet zie je haar nooit meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:57 schreef slindenau het volgende:
Wat een heerlijk excuus.
Wie weet werkt ze volgend jaar ook weer in mijn stad, en kom ik dr tegen. Je weet het nooit.
haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Dat je een leuk verhalatje hebt voor hier?
je gaat er heen neukt haar kapot lekker belangrijk of ze zwanger is je gaat gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..
arme slindenau
oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.
jij bent ook vroeg op?quote:Op woensdag 10 januari 2007 05:56 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is best wel, hoe zal ik het eens zeggen, PWNT
Hij is al ff oud, ik kende em ook alquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Bolter het volgende:
Of je had die al eens verteld of je hebt 'm ergens vandaan gejat
beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.
Hier een goed makertje dan maar.
Goed ik was op stap ergens in een tent waar ik nooit kom. Had het niet naar mijn zin dus wat ga je dan doen, je gaat zuipen heel veel zuipen. En als je dat zat bent ga je nog meer zuipen. Beetje op de dansvloer rond hangen heel gezellig met mensen dansen mannen vrouwen maakt niks uit. Dus ja op dat moment had ik het naar me zin.
Op een gegeven moment allemaal rook en ik dacht nog bij me zelf van tieft straal op met die hoere rook en op dat moment opeens een meisje voor me. Hey jij bent toch de broer van (zusje haar naam ) dus ik van uhm ja? JA nee dan ken ik jou!!! Jo en hoe ist met je gaat alles goed en kom je hier vaker. En ik dacht bij me zelf van wtf is dit dan? Dus ik zeg lekker droog van. Jo uh weet niet wie jij bent maar ik ken je niet
Ja ik ken je van de camping was het antwoord. Ik zeg camping? camping ik sta niet op een camping en zal dat ook nooit gaan doen in mijn leven ookNou ja effe door staan lullen best gezellig en eerlijk is eerlijk ze was best leuk.
Maar zo plots als ze gekomen was zo plots was ze ook weg met de woorden, kom volgende week weer en de groeten aan je zusje.
Nou in het kort ik had geen idee wie ze was maar vond dat best jammer.
Is dit een blunder? Nee tuurlijk niet maar nu komt het.....
Paar dagen later zit ik op een verjaardag en we hebben het over stappen en drank en dat soort dingen. Dus ik zeg, nah ik heb ook weer iets zeg en vertel het verhaal hier boven. Dus iedereen vraagt van jo hoe ziet ze er uit dan? Ja zeg ik als een greppel slet gewoon echt zo afgekloven hoer waar iedereen in die tent al minstens 3X over heen gegaan was. Echt ik zweer je het zij laat zich door iedereen nemen gewoon* dacht op deze manier het verhaal iets leuker te maken*
zit er een vrouw naast me zegt ze van. Ja mijn dochter had al gezegt dat ze je gezien had en ze vroeg of je nog zaterdag wilde komen en zo niet of ik dan iets anders met haar wilde gaan doen. Maar ja zo te horen niet dus?
Dus ik van ja ja ja vast je dochterpfff houd vol
![]()
laat ze een foto zien aan haar sleutelbos. Is het echt haar dochter![]()
dus tjha weer eens geen slimme zet.
Tja, zo is ook_gek eenmaal... ken hem irl... hij's gewoon debiel, klaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.
Waarom doe je dat nu eigenlijk?quote:
ik hou het op een broodje aap verhaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen. Je hebt er wel spijt van?
Dat is allemaal in de loop der jaren gebeurd. Alles achter elkaar is dan opeens heel veel maar goed ben al weer 26 hequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef Linkmiegel het volgende:
hehe nou ik geef je het voordeel van de twijfel
hoe kom je aan zoveel blunders joh? ik bega ze zelden..
je zal je verbazen hoe vaak het wel werktquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef RobbieT het volgende:
Carnaval 2004. Ik samen met een paar vrienden naar een of ander cafe in Buurse.
Zo aan het eind van de avond bevond ik mij niet meer helemaal in nuchtere toestand en op een gegeven moment op een meisje afgelopen, vroeg aan haar; wil je zoenen? Nja, natuurlijk zei ze nee.
Ik antwoord met: Owh, maakt mij niet uit hoor. Zelf weten.
Vervolgens weer weg gelopen en iets later op de avond met een gigantisch lelijk mens staan zoenen (Weet niet eens meer hoe ik met haar in contact gekomen was).
Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
...
Zegt die kamaraat tegen me van, gast ze heeft de hele avond vlak voor je gestaan maar jij zag haar kennelijk niet. Dus ik zeg direct en adrem van. Nou dan zal ze wel geen indruk op me gemaakt hebbenniet slim natuurlijk want het meisje in kwestie stond er nog en was zoals begrijpelijk boos en is toen weg gelopen
![]()
Ik ben haar een paar weken later weer tegen gekomen en direct natuurlijk van, zo nu zie je me wel. Neem aan dat ik nu wel indruk op je maakt? En uit eindelijk hebben we nummers uit gewisselt en zijn we wat gaan drinken. En ik spreek haar nu nog soms
ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zal je verbazen hoe vaak het wel werkt
*verhaal*
ik twijfelde of ik dat verhaal al een keer eerder had gepost, vandaar dat nogmaals heb gepostquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef CasB het volgende:
Is al vaker verteld, in 1 van de voorgaande topics
nou zij was anders toch ook in spanjequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
Probeer het uit en je zal zien hoe makkelijk het gaatquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieen
Tja ik denk dat ik ook weg zou lopen. Zo leuk is dat niet om te horen als je heel de avond er mee bezich geweest bentquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen?Dat slaat echt nergens op. Trouwens ik vond die opmerking juist wel goed. Is toch gewoon de waarheid. Ze had er nog best om kunnen lachen ook! Als ik jou was zou ik d;r niet eens meer hoeven als ze om zo'n klein dingetje al boos was geworden en was weggelopen! Wat een zeikwijf.
De route naar iemand zijn slaapkamer krijgen, beloven te bellen als je om 4 uur voor de deur staat, en het vergeten !quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..
Is dat een blunder?
Dat kun je nog wel ombuigen naar iets positiefs mischienquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..
Is dat een blunder?
You must have made some impressionquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:
Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
ehhhhh achteraf maar goed ook... ?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Unity het volgende:
Ik was op een borrel in het huis waar ik woonde, komt er een meisje op me af.. Beetje ouwehoeren enzo. Eind van de avond zegt ze dat ze nog een slaapplek zoekt, omdat ze geen zin heeft om te fietsen. Dus, ik zeg dat ze wel bij mij kan slapen. Zo gezegd, zo gedaan en even later lag ze in mijn bed.. Ze was lekker, maar ze had een vriendje dus ik ging er van uit dat ze niks wou..
Zegt ze: wat heb jij een leuke wasmand.
Ik: ja hè, 't is een tijger
Zij: ik hou van tijgers
ik: oh, hoezo?
zij: ik ben ook een tijger... in bed... (kijkt me recht aan in m'n ogen, van "zullen we?")
ik: oh, nou... da's leuk... weltrusten!
Achteraf misschien maar goed ook want ze was blijkbaar zo lam dat ze de volgende dag over haar nek ging..
Kans is groot dat door de actie die er zou zijn geweest.. het er eerder uit zou zijn gekomenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehhhhh achteraf maar goed ook... ?
ze ging toch de VOLGENDE dag pas over d'r nek?![]()
bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.quote:
Komt goedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.quote:
PWNAGEquote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.![]()
Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!![]()
(En gaarne geen PWNAGE posten....)
ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Is dat een blunder?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:
Ik draai 180 graden en begin als Lance Armstrong on steroids terug te fietsen... krijg ik een minuut later nog een berichtje: Ik heb al vervoer gevonden naar huis.... bleek ze door een andere gast opgepikt te zijn...
Ik heb gehuild die avond........
Wat denk je hiervan:quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En hoe was ie? Nog blunders gescoord?
De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef Die_Rooie het volgende:
blunder of niet maar ik vond hem sterk....
ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....
schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
Ken die meid nu maandje ofzo en heb wel een oogje op der, en zoenbaar is ze zeker..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen(en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
En hard!! Zoiets flik je toch niet bij je vrienden.. Hij was zeker jaloers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef knep het volgende:
Wat een mongool zeg, je hebt hem toch wel teruggepakt?
![]()
Hahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen (). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit
. Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee
dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
hahahah, geniale opmerkingquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef FunkJump het volgende:
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ikHeb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.
Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....![]()
Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
Je ego verbood je dit niet te melden he.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
[knip]
Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Een relatie sowieso niet, maar er had nog wel wat kunnen gebeuren zeg maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Moja het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
Dat probeerde ik ook wel, maar hij zei het precies op een verkeerd moment. Nouja, er was nog meer vrouwelijk volk op vakantie, dus dat is nog wel goedgekomen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:59 schreef riX- het volgende:
[..]
hahahah, geniale opmerkingdaar kun je je toch wel uitlullen man
tevens een tvp, wat een topic reeks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |