abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45009175
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Godshand het volgende:
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...

Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...

Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..
Wij:
En...?!?!?!

't Is toch legaal dan?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:33:47 #202
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45009257
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45023281
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef rameijer het volgende:

[..]

En...?!?!?!

't Is toch legaal dan?
Man wat heb je nu aan een 18-jarige? Laat dr lekker op het schoolplein met je spelen...

Als je dan gaat zoenen moet je al dat schoolgeouwehoer aanhoren, nee dank je...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45023447
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Bolter het volgende:
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
en toen lukte het en maakte je een blunder?

of is dat het ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_45029601
Hmm, bedenk me net dat ik toch wel een klein blundertje heb gemaakt net.
Ik was net klaar met werken en ging nog ff naar de collega's van een andere kroeg die wel nog open was. Waren verder niet veel bekenden dus ik weer weg. Ik net m'n jas opgehaald komen er 5 meiden vrolijk binnenlopen die me aanklampen en zeggen dat ik nog niet weg mag en mee moet komen dansen enzo. Ik denk: waarom niet
Ik geef m'n jas weer terug aan collega en loop mee. Blijkt dat ze al hebben bepaald dat 1 meisje me wilde en de rest hield eerbiedig afstand, terwijl ik toch echt een andere wilde Hoorde een andere vriendin al tegen haar zeggen dat als ze iemand meenam ze maar op de zolder moest slapen Begint ze slap tegen me aan te ouwehoeren over haar dispuut en morst nog ff bier over me heen. Toen was ze al helemaal afgeschreven.
Dus ik loos haar maar ipv het iig nog ff te proberen met die andere meid die me toch ook wel scherp aankeek ga ik gewoon naar huis Bedenk me nu dat ik dat toch best had kunnen proberen, had nog best succesvol kunnen zijn en ze was verdomd lekker
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:41:09 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45030400
Studentes
pi_45107797
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:41 schreef Keltie het volgende:
Studentes
Studentes , maar ja ben zelf nog een studentje he
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 januari 2007 @ 08:55:19 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45134877
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Studentes , maar ja ben zelf nog een studentje he
Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschil
pi_45140422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschil
Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 januari 2007 @ 15:09:26 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45143767
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?
De wildste vrouw die ik heb gehad, was 27. Deed dingen waar studentes van blozen
De studentes waar ik mee te maken heb zijn draaikonten (wil wel iets, wil niet iets, wil wel iets, wil niet iets.. Daarnaast staan ze nogal raar in het leven )
pi_45149923
En weer blunders posten vanaf nu bitte.
pi_45156228
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!

Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels ), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...

Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan ( ), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan .
pi_45157278
Ja, das een flinke blunder

offtopic @ Keltie: de 21 jarige studente die ik een tijdje terug heb gehad deed anders ook alles wat ik me bij jouw post kan voorstellen... Misschien ken je de verkeerde studentes

Ow, na afgelopen donderdag niet meer geblunderd, wel onderdeel geweest van iemand anders blunder:
Ik stond in de plaatselijke discotheek lekker te dansen en kletsen met wat vrienden, en er stonden 2 meiden (schat ze jaar of 21) net naast ons waarvan ik al vond dat ze verdacht veel onze kant op keken. Dus ik ff peilen waar de interesse lag, maar de leukste van het stel keek wel de hele tijd naar me maar zonder oogcontact te maken. Dus nam al aan dat ze voor haar minder leuke vriendin aan het kijken was. Na een uur ofzo komt opeens de eerste naar mij toe of ze me iets mocht vragen: Heb je een vriendin? Dus ik denk, ow toch zij? Zegt ze daarna: Is zij niks voor je, wijzend naar haar vriendin
Ik dacht even dat ik terug in de brugklas was
Toch maar gewoon vriendelijk gezegd dat ze niet mijn type was.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_45158765
Ja dat dacht ik al wel weer...ik ben dan ook niet zo'n held als het op contact met vrouwen aankomt

Al is het wel handig, zodra ik dichtsla wanneer een vrouw tegen me praat weet ik iig zeker dat ik haar wel leuk vindt
Want gewoon communiceren met vrouwen die ik ken maar verder niks mee hoef gaat redelijk.
pi_45165294
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!

Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels ), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...

Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan ( ), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan .
Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 04:30:16 #216
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168441
Je bent wel populair of niet, Mr._T-Rex
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45168600
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?
Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:04:06 #218
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168604
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:

[..]

Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen .
Inderdaad ja.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45170769
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Je bent wel populair of niet, Mr._T-Rex
Achja, als het nou van de juiste personen was
Maar was geen slechte week nee
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:46:11 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45183579
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Inderdaad ja.
lekker belangrijk ze woont in polen
Ik zou het gewoon lekker doen fuck it. Zo lang een vrouw uit een ander land komt mag je het doen zonder kansloos te zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_45183996
Wat een heerlijk excuus .

Wie weet werkt ze volgend jaar ook weer in mijn stad, en kom ik dr tegen. Je weet het nooit .
pi_45184454
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:

Dude? In het midden van de week vroeg ze is hoe je heet? Waarschijnlijk gewoon omdat ze zich al 3 dagen verveeld had met je..! Ze is niet verliefd of shit , en ja, ga je adressen opvragen kom je zeer hopeloos over.. Waarschijnlijk weet ze nieteens meer hoe je heet

Harde wereld..
pi_45185939
Hoe bedoel je verveeld? We werkte apart, op zo'n 10 meter afstand. Beide aan een andere lijn (machine).

En het was natuurlijk niet alleen het vragen van een naam, maar gewoon het begin van een gesprek. En dat is me sowieso nog nooit overkomen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:56:39 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45188663
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:57 schreef slindenau het volgende:
Wat een heerlijk excuus .

Wie weet werkt ze volgend jaar ook weer in mijn stad, en kom ik dr tegen. Je weet het nooit .
ja of wie weet staat ze opeens voor je deur of wie weet zie je haar nooit meer.

Kom kom een beetje actie kan geen kwaat!

En ja ik ben goed in een excuus te vinden voor iets
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_45188728
Liever nooit meer zien dan een illusie armer .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:01:38 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45188905
god god wat is dat toch met die jongen mensen. Fuck alle regels ga er voor

Doe ik altijd en uhm nou ja lees niet dit soort topics door zeg maar. Maar neem van mij aan werkt beter dan niks doen.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Dat je een leuk verhalatje hebt voor hier?
pi_45189053
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef ook_gek het volgende:

Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Dat je een leuk verhalatje hebt voor hier?
haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..

arme slindenau
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:10:19 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45189256
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..

arme slindenau
je gaat er heen neukt haar kapot lekker belangrijk of ze zwanger is je gaat gewoon naar huis.

Zij weet niet waar je woont einde verhaal die zie je nooit meer terug
pi_45194507
ook_gek, vul het topic ns aan
Lambo of Rekt
pi_45195258
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 22:30:15 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:59:59 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45199038
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.
oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.

Hier een goed makertje dan maar.

Goed ik was op stap ergens in een tent waar ik nooit kom. Had het niet naar mijn zin dus wat ga je dan doen, je gaat zuipen heel veel zuipen. En als je dat zat bent ga je nog meer zuipen. Beetje op de dansvloer rond hangen heel gezellig met mensen dansen mannen vrouwen maakt niks uit. Dus ja op dat moment had ik het naar me zin.

Op een gegeven moment allemaal rook en ik dacht nog bij me zelf van tieft straal op met die hoere rook en op dat moment opeens een meisje voor me. Hey jij bent toch de broer van (zusje haar naam ) dus ik van uhm ja? JA nee dan ken ik jou!!! Jo en hoe ist met je gaat alles goed en kom je hier vaker. En ik dacht bij me zelf van wtf is dit dan? Dus ik zeg lekker droog van. Jo uh weet niet wie jij bent maar ik ken je niet

Ja ik ken je van de camping was het antwoord. Ik zeg camping? camping ik sta niet op een camping en zal dat ook nooit gaan doen in mijn leven ook Nou ja effe door staan lullen best gezellig en eerlijk is eerlijk ze was best leuk.

Maar zo plots als ze gekomen was zo plots was ze ook weg met de woorden, kom volgende week weer en de groeten aan je zusje.

Nou in het kort ik had geen idee wie ze was maar vond dat best jammer.

Is dit een blunder? Nee tuurlijk niet maar nu komt het.....

Paar dagen later zit ik op een verjaardag en we hebben het over stappen en drank en dat soort dingen. Dus ik zeg, nah ik heb ook weer iets zeg en vertel het verhaal hier boven. Dus iedereen vraagt van jo hoe ziet ze er uit dan? Ja zeg ik als een greppel slet gewoon echt zo afgekloven hoer waar iedereen in die tent al minstens 3X over heen gegaan was. Echt ik zweer je het zij laat zich door iedereen nemen gewoon * dacht op deze manier het verhaal iets leuker te maken*

zit er een vrouw naast me zegt ze van. Ja mijn dochter had al gezegt dat ze je gezien had en ze vroeg of je nog zaterdag wilde komen en zo niet of ik dan iets anders met haar wilde gaan doen. Maar ja zo te horen niet dus?

Dus ik van ja ja ja vast je dochter pfff houd vol
laat ze een foto zien aan haar sleutelbos. Is het echt haar dochter

dus tjha weer eens geen slimme zet.
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:35:14 #232
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_45199843
Hahahaah!!! ook_gek
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_45201010
lol
pi_45202109
Oh, dat is best wel, hoe zal ik het eens zeggen, PWNT
pi_45202113
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 05:56 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is best wel, hoe zal ik het eens zeggen, PWNT
jij bent ook vroeg op?

had je een versierblunder in de kroeg net?
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:57:06 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45203991
oh god ik heb weer fans er bij.
Ik krijg altijd zo veel reactie's op dit soort dingen. Ik ga er echt mee kappen

maar goed genoeg gelult versierblunders AUB. Ik heb de nieuwe aftrap gedaan nu jullie
pi_45204038
Kerel, jij blijft de shit!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:06:32 #238
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45204183
Of je had die al eens verteld of je hebt 'm ergens vandaan gejat
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45205558
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Bolter het volgende:
Of je had die al eens verteld of je hebt 'm ergens vandaan gejat
Hij is al ff oud, ik kende em ook al
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45206296
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.

Hier een goed makertje dan maar.

Goed ik was op stap ergens in een tent waar ik nooit kom. Had het niet naar mijn zin dus wat ga je dan doen, je gaat zuipen heel veel zuipen. En als je dat zat bent ga je nog meer zuipen. Beetje op de dansvloer rond hangen heel gezellig met mensen dansen mannen vrouwen maakt niks uit. Dus ja op dat moment had ik het naar me zin.

Op een gegeven moment allemaal rook en ik dacht nog bij me zelf van tieft straal op met die hoere rook en op dat moment opeens een meisje voor me. Hey jij bent toch de broer van (zusje haar naam ) dus ik van uhm ja? JA nee dan ken ik jou!!! Jo en hoe ist met je gaat alles goed en kom je hier vaker. En ik dacht bij me zelf van wtf is dit dan? Dus ik zeg lekker droog van. Jo uh weet niet wie jij bent maar ik ken je niet

Ja ik ken je van de camping was het antwoord. Ik zeg camping? camping ik sta niet op een camping en zal dat ook nooit gaan doen in mijn leven ook Nou ja effe door staan lullen best gezellig en eerlijk is eerlijk ze was best leuk.

Maar zo plots als ze gekomen was zo plots was ze ook weg met de woorden, kom volgende week weer en de groeten aan je zusje.

Nou in het kort ik had geen idee wie ze was maar vond dat best jammer.

Is dit een blunder? Nee tuurlijk niet maar nu komt het.....

Paar dagen later zit ik op een verjaardag en we hebben het over stappen en drank en dat soort dingen. Dus ik zeg, nah ik heb ook weer iets zeg en vertel het verhaal hier boven. Dus iedereen vraagt van jo hoe ziet ze er uit dan? Ja zeg ik als een greppel slet gewoon echt zo afgekloven hoer waar iedereen in die tent al minstens 3X over heen gegaan was. Echt ik zweer je het zij laat zich door iedereen nemen gewoon * dacht op deze manier het verhaal iets leuker te maken*

zit er een vrouw naast me zegt ze van. Ja mijn dochter had al gezegt dat ze je gezien had en ze vroeg of je nog zaterdag wilde komen en zo niet of ik dan iets anders met haar wilde gaan doen. Maar ja zo te horen niet dus?

Dus ik van ja ja ja vast je dochter pfff houd vol
laat ze een foto zien aan haar sleutelbos. Is het echt haar dochter

dus tjha weer eens geen slimme zet.
beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:41 #241
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_45206507
kan alleen jou overkomen he ook_gek
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_45206692
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
Tja, zo is ook_gek eenmaal... ken hem irl... hij's gewoon debiel, klaar.
pi_45206818
Ik wil geen spelbreker zijn, maar:
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45207230
Hmmm .... je hand zit in de reet van Clumsy_clown
pi_45207408
Nee ik erger me er zelf ook een beetje aan, ik wil grappige verhalen zien
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45208496
blunder of niet maar ik vond hem sterk....

ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....

schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:07:47 #247
11102 knep
Mountainfreak
pi_45208945
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen . Je hebt er wel spijt van?
pi_45209047
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef knep het volgende:

[..]

Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen . Je hebt er wel spijt van?
ik hou het op een broodje aap verhaal
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:28:32 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45209643
Tegenstrijdig klopt ja dacht verhaal aandikken op een verjaardag

dom? Ja ach ja het zal niet de eerste fout in mijn leven zijn op dit gebied

Broodje aap verhaal? Nee hoor als je mij zou kennen weet je dat ik hier toe in staat ben. t0n kan dit bevestigen.

ouwertje ja dat klopt heb hem hier eerder gedumpt

Oke nog 1 kleintje dan.

Was op stap en aan het eind van de avond ga ik naar de wc toe en ik loop daar tegen een heel leuk meisje aan.
En zij begint tegen me aan te praten dus ik zeg van jo ik ga effe snel naar de wc ben zo terug. Zo gezegt zo gedaan en we hebben een heel leuk gesprek over van alles en nog wat. Ondertussen lopen we naar boven omdat we er uit moesten van de portier. Zij komt haar vriendinnen tegen en ik kwam mijn kamaraat tegen met wie ik was. Op een gegeven moment zegt ik van jo waarom kom ik je nu pas tegen had wel met je op het podium willen dansen

Zegt die kamaraat tegen me van, gast ze heeft de hele avond vlak voor je gestaan maar jij zag haar kennelijk niet. Dus ik zeg direct en adrem van. Nou dan zal ze wel geen indruk op me gemaakt hebben niet slim natuurlijk want het meisje in kwestie stond er nog en was zoals begrijpelijk boos en is toen weg gelopen

Ik ben haar een paar weken later weer tegen gekomen en direct natuurlijk van, zo nu zie je me wel. Neem aan dat ik nu wel indruk op je maakt? En uit eindelijk hebben we nummers uit gewisselt en zijn we wat gaan drinken. En ik spreek haar nu nog soms

Niet echt een blunder ik weet het. Maar dit is om het off topic gebeuren tegen te gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door ook_gek op 10-01-2007 13:40:33 ]
pi_45209976
hehe nou ik geef je het voordeel van de twijfel

hoe kom je aan zoveel blunders joh? ik bega ze zelden..

de grootste blunder die ik ook heb gemaakt (achteraf) is dat er op een feestje iemand mij volop zat te versieren maar ik totaal geen interesse had. later voegt ze me toe op msn en vroeg ze of ik wilde afspreken. ik zag dit totaal niet zitten dus zo aardig als ik was brracht ik het heel subtiel zodat het niet zo hard aan zou komen.

wat vrienden van me hadden een site en daar probeerden ze me een beetje te dissen met het feestje, ze vonden het zo geweldig dat ze al die pogingen deed en vroegen of ik nog wat met haar ging doen. mijn reactie in het gastenboek was nogal bot. iets in de trend van dat ik haar 3x niks vond en dat ik nog niks zou doen al zou ik fucking dronken zijn. en ik vertelde hoe mooi ik haar had afgescheept.. Het minder leuke was dat dat meisje ook weleens op de site kwam kijken!

Dus ik stond opeens niet meer in haar msn en daar had ik totaal geen moeite mee totdat ik haar een tijd later een aantal keer zag. Ze is ECHT lekker geworden! 2 blunders in 1 Het moraal van het verhaal is dat je het subtiel moet aanpakken en de persoon in kwestie gewoon warm moet houden
pi_45210136
Ik twijfel niet aan ook_gek's blunder capaciteiten... hij's gewoon een debiel, klaar.
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:45:06 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45210171
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef Linkmiegel het volgende:
hehe nou ik geef je het voordeel van de twijfel

hoe kom je aan zoveel blunders joh? ik bega ze zelden..
Dat is allemaal in de loop der jaren gebeurd. Alles achter elkaar is dan opeens heel veel maar goed ben al weer 26 he
En daar bij komt dat ik vrij adrem ben en eerst dingen zegt voor ik er over na denkt of het wel slim is of niet.

Maar goed genoeg blunders van mij nu iemand anders.
pi_45241949
Carnaval 2004. Ik samen met een paar vrienden naar een of ander cafe in Buurse.
Zo aan het eind van de avond bevond ik mij niet meer helemaal in nuchtere toestand en op een gegeven moment op een meisje afgelopen, vroeg aan haar; wil je zoenen? Nja, natuurlijk zei ze nee.

Ik antwoord met: Owh, maakt mij niet uit hoor. Zelf weten.

Vervolgens weer weg gelopen en iets later op de avond met een gigantisch lelijk mens staan zoenen (Weet niet eens meer hoe ik met haar in contact gekomen was).
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:59:32 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45247353
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef RobbieT het volgende:
Carnaval 2004. Ik samen met een paar vrienden naar een of ander cafe in Buurse.
Zo aan het eind van de avond bevond ik mij niet meer helemaal in nuchtere toestand en op een gegeven moment op een meisje afgelopen, vroeg aan haar; wil je zoenen? Nja, natuurlijk zei ze nee.

Ik antwoord met: Owh, maakt mij niet uit hoor. Zelf weten.

Vervolgens weer weg gelopen en iets later op de avond met een gigantisch lelijk mens staan zoenen (Weet niet eens meer hoe ik met haar in contact gekomen was).
je zal je verbazen hoe vaak het wel werkt

Keer in een kroeg op de trap naar de wc toe. Ik loop naar beneden en er komt een mooi meisje omhoog lopen en ik ga er zo voor staan. JA zegt ze ik wil er graag door. Oke dat mag was mijn antwoord, maar dan moet je toch eerst met mij zoenen. Oke zegt ze en voor ik het wist waren we aan het zoenen. Om er na als of er niks gebeurd was door lopen
pi_45248683
Fakin lauw
pi_45260466
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
...

Zegt die kamaraat tegen me van, gast ze heeft de hele avond vlak voor je gestaan maar jij zag haar kennelijk niet. Dus ik zeg direct en adrem van. Nou dan zal ze wel geen indruk op me gemaakt hebben niet slim natuurlijk want het meisje in kwestie stond er nog en was zoals begrijpelijk boos en is toen weg gelopen

Ik ben haar een paar weken later weer tegen gekomen en direct natuurlijk van, zo nu zie je me wel. Neem aan dat ik nu wel indruk op je maakt? En uit eindelijk hebben we nummers uit gewisselt en zijn we wat gaan drinken. En ik spreek haar nu nog soms
Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen? Dat slaat echt nergens op. Trouwens ik vond die opmerking juist wel goed. Is toch gewoon de waarheid. Ze had er nog best om kunnen lachen ook! Als ik jou was zou ik d;r niet eens meer hoeven als ze om zo'n klein dingetje al boos was geworden en was weggelopen! Wat een zeikwijf.
pi_45261020
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je zal je verbazen hoe vaak het wel werkt

*verhaal*
ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieen
pi_45261304
mijn grootste trauma is ogneveer een jaar geleden, was met 7 vrienden een weekend naar zeeland (centerparks huisje) gegaan. Daar was 1 of andere skihut bar, dus wij daar natoe. zitten er aan een tafeltje 5 leuke meisjes van een jaar of 17/18 ( ik was toen 19). Dus ik samen met een vriend erop af gestapt. (vooraf en verdeling gemaakt ) dus leuk lopen lullen met die meisjes. Na tijdje ging de bar dicht en vroegen wij of ze nog wat wilden gaan drinken bij ons in het huisje....

dus die meisjes moesten ff overleggen. wij ff naar de bar gegaan bier halen, komen we terug vertelde 1 van die meisjes dat ze nog wel wat wilden komen drinken, maar dat ze eerst ff hun tas wilden wegleggen in hun eigen huisje. Dus als wij hun over een half uurtje bij huisje (huisje 305) wilden ophalen gingen ze mee....

wij half uur later dus op weg richting huisje 305. bleek het park maar 304 huisjes te hebben
hardcoholic
pi_45261690
Ouch, dan voel je je wel even genaaid ja .

@hieronder: ja, maar toen las ik hier nog niet mee . Versier eigenlijk nooit, juist om blunders te voorkomen

[ Bericht 61% gewijzigd door slindenau op 11-01-2007 21:05:15 ]
pi_45263228
Is al vaker verteld, in 1 van de voorgaande topics
pi_45267884
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef CasB het volgende:
Is al vaker verteld, in 1 van de voorgaande topics
ik twijfelde of ik dat verhaal al een keer eerder had gepost, vandaar dat nogmaals heb gepost
hardcoholic
pi_45268775
Ja, drugs zijn niet al te goed voor je geheugen...ik kan er over meepraten
pi_45271513
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
nou zij was anders toch ook in spanje bovendien waren het haar woorden
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:01:27 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45275583
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:

[..]

ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieen
Probeer het uit en je zal zien hoe makkelijk het gaat
Niks geen verzinsel. Dit is al een hele tijd geleden.

Tegenwoordig kan je gewoon vragen van, Neuken of niet?
Moet je eerlijk zeggen dat ik dit niet durf te vragen maar als je veel mensen mag geloven is dat heel normaal onder de jeugd.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen? Dat slaat echt nergens op. Trouwens ik vond die opmerking juist wel goed. Is toch gewoon de waarheid. Ze had er nog best om kunnen lachen ook! Als ik jou was zou ik d;r niet eens meer hoeven als ze om zo'n klein dingetje al boos was geworden en was weggelopen! Wat een zeikwijf.
Tja ik denk dat ik ook weg zou lopen. Zo leuk is dat niet om te horen als je heel de avond er mee bezich geweest bent
pi_45339909
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..

Is dat een blunder?

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 14 januari 2007 @ 13:07:17 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_45339943
Nogal
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_45340280
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..

Is dat een blunder?

De route naar iemand zijn slaapkamer krijgen, beloven te bellen als je om 4 uur voor de deur staat, en het vergeten !

Ongeveer van dezelfde catagorie...
Partyagenda;
Outdated....
pi_45340367
quote:

Is dat een blunder?

Dat kun je nog wel ombuigen naar iets positiefs mischien .. gewoon speels en geheimzinnig op terug sms'en.. maak haar gek:P

Zij had trouwens ook wel een beetje initiatief kunnen nemen trouwens, denk ik dan..
  zondag 14 januari 2007 @ 13:25:53 #269
128360 luminary
Spring eens in the air!
pi_45340463
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:

Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
You must have made some impression

* luminary kan daar niet tegen, wanneer er een dronken vrouwmensch in zijn oor staat te blaten
Anders open je er een topic over...
pi_45346365
Ik was op een borrel in het huis waar ik woonde, komt er een meisje op me af.. Beetje ouwehoeren enzo. Eind van de avond zegt ze dat ze nog een slaapplek zoekt, omdat ze geen zin heeft om te fietsen. Dus, ik zeg dat ze wel bij mij kan slapen. Zo gezegd, zo gedaan en even later lag ze in mijn bed.. Ze was lekker, maar ze had een vriendje dus ik ging er van uit dat ze niks wou..
Zegt ze: wat heb jij een leuke wasmand.
Ik: ja hè, 't is een tijger
Zij: ik hou van tijgers
ik: oh, hoezo?
zij: ik ben ook een tijger... in bed... (kijkt me recht aan in m'n ogen, van "zullen we?")
ik: oh, nou... da's leuk... weltrusten!

Achteraf misschien maar goed ook want ze was blijkbaar zo lam dat ze de volgende dag over haar nek ging..
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  zondag 14 januari 2007 @ 18:47:25 #271
71115 Rnej
I walk the line
pi_45350686
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Unity het volgende:
Ik was op een borrel in het huis waar ik woonde, komt er een meisje op me af.. Beetje ouwehoeren enzo. Eind van de avond zegt ze dat ze nog een slaapplek zoekt, omdat ze geen zin heeft om te fietsen. Dus, ik zeg dat ze wel bij mij kan slapen. Zo gezegd, zo gedaan en even later lag ze in mijn bed.. Ze was lekker, maar ze had een vriendje dus ik ging er van uit dat ze niks wou..
Zegt ze: wat heb jij een leuke wasmand.
Ik: ja hè, 't is een tijger
Zij: ik hou van tijgers
ik: oh, hoezo?
zij: ik ben ook een tijger... in bed... (kijkt me recht aan in m'n ogen, van "zullen we?")
ik: oh, nou... da's leuk... weltrusten!

Achteraf misschien maar goed ook want ze was blijkbaar zo lam dat ze de volgende dag over haar nek ging..
ehhhhh achteraf maar goed ook... ?

ze ging toch de VOLGENDE dag pas over d'r nek?
  zondag 14 januari 2007 @ 18:51:50 #272
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45350813
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehhhhh achteraf maar goed ook... ?

ze ging toch de VOLGENDE dag pas over d'r nek?
Kans is groot dat door de actie die er zou zijn geweest.. het er eerder uit zou zijn gekomen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 14 januari 2007 @ 19:02:16 #273
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_45351156
Ik was eerst op een verjaardagfeestje van een vriend die ik ken van de voetbal. Was wel gezellig en waren een aantal lekkere chicks die ik nog niet eerder had gezien. Paar biertjes op en moed verzameld om op één van die chicks af te stappen. Heel de avond mee gepraat en ze was lopend gekomen naar dat feestje en we zouden nog uitgaan (op de fiets). Ik had haar toen maar achterop genomen (klinkt raar) en we waren ergens een leuke tent ingedoken. Heel die avond haar geamuseerd en intiem geweest en ze had me beloofd leuke dingen te doen als ik haar zou thuisbrengen.( haar ouders waren weg)

En toen was ze even weggelopen om naar de wc te gaan (hoorde ik later) Dus ik dacht dat ze al naar huis was gegaan en was met een paar maten naar huis gefietst. (beetje half verdrietig omdat ik dacht gedumpt te zijn)

krijg ik half uur later een sms bericht zo van: Waar zit je nou? ik sta al 20 minuten je te zoeken! je moet me thuisbrengen.....

Ik draai 180 graden en begin als Lance Armstrong on steroids terug te fietsen... krijg ik een minuut later nog een berichtje: Ik heb al vervoer gevonden naar huis.... bleek ze door een andere gast opgepikt te zijn...

Ik heb gehuild die avond........
haat het niet dan schaad het niet...
pi_45352107
Had haar dan gebeld dat je er aan kwam
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45355154
Wat Black-Death zegt ^^
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zondag 14 januari 2007 @ 21:05:38 #276
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_45356025
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:

Gvd, ik viel bijna van me stoel..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 14 januari 2007 @ 21:09:38 #277
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_45356238
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Wuder het volgende:

[..]

Gvd, ik viel bijna van me stoel..
Sterk
  zondag 14 januari 2007 @ 21:11:53 #278
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45356377
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wat Black-Death zegt ^^
bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
ik ben lief :)
pi_45357345
Leuk om te zien hoe dit topic altijd na Vrijdag en Zaterdag weer helemaal opleeft
pi_45358592
Geen recentelijke blunders gehad, maar was wel getuige van 1.

Bedrijfsfeestje altijd leuk. Dus we gingen met zn allen even wat drinken en een eten in een restaurantje. Op een gegeven moment gaat een collega van me een chick versieren. Nouja ik dacht ok het zal wel, ik zie straks wel hoe ver hij is gekomen. Dus ik loop door en ga verder praten met allerlei mensen die daar zijn. Kom ik op een gegeven moment terug, en kijk hoe het gaat met de versier poging van mn collega. Op dat moment bietst hij aan een ander vrouwtje 2 sigaretten om vervolgens haar er 1 aan te bieden waar ze zelf bij stond Twee seconde later, nadat ze die peuk had aangenomen draait ze zich om en zoent der vriend die daar naast die tafel stond. Nou ik heb op de grond gelegen
Lambo of Rekt
pi_45359572
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
Komt goed
  maandag 15 januari 2007 @ 19:01:39 #282
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_45381161
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Komt goed
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.

Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!

(En gaarne geen PWNAGE posten....)
haat het niet dan schaad het niet...
pi_45387470
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:

[..]

Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.

Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!

(En gaarne geen PWNAGE posten....)
PWNAGE

Enigszins nerderig woordje is dat wel hoor.
pi_45389678
quote:

Is dat een blunder?

ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen (en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
Haleloeja
pi_45389761
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:
Ik draai 180 graden en begin als Lance Armstrong on steroids terug te fietsen... krijg ik een minuut later nog een berichtje: Ik heb al vervoer gevonden naar huis.... bleek ze door een andere gast opgepikt te zijn...

Haleloeja
pi_45404924
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:

[..]

En hoe was ie? Nog blunders gescoord?

De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.
Wat denk je hiervan:
Jaren gelden op een verjaardagsfeest van een maat.
Beetje (erg veel) gedronken en aan het einde van het feest naar huis willen gaan, wordt ik op dat moment geroepen door die maat.
Ik ga naar die maat toe en krijg van hem te horen dat er een meid mij wel zag zitten, ik kijk in de richting die hij aanwijst en zie 2 meiden zitten.
Zeg ik met mijn aangeschoten kop: nah geen zin, ik ga naar huis om te pitten

Zie ik 3 dagen later die maat van mij weer, laat hij foto's van het feestje zien en vraagd of ik me nog kan herinneren dat er een meid op dat feest was die mij wel zag zitten, waarop ik antwoord dat mij wel zoiets bijstaat.
Laat die maat een foto zien waar zij opstaat, blijkt het de meid te zijn waar ik die avond een geruime tijd mee heb staan praten en die ik lekker vond

ik heb haar trouwens nooit meer gezien
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45405220
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef Die_Rooie het volgende:
blunder of niet maar ik vond hem sterk....

ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....
schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
Zou een actie van mij kunnen zijn
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45409455
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen (en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
Ken die meid nu maandje ofzo en heb wel een oogje op der, en zoenbaar is ze zeker..
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:15:12 #289
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_45436907
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen ) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen ( ). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit . Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_45437475
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ik Heb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.

Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....

Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:04:28 #291
11102 knep
Mountainfreak
pi_45438684
Wat een mongool zeg , je hebt hem toch wel teruggepakt?
pi_45442649
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef knep het volgende:
Wat een mongool zeg , je hebt hem toch wel teruggepakt?
En hard!! Zoiets flik je toch niet bij je vrienden.. Hij was zeker jaloers.
pi_45446328
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen ) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen ( ). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit . Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
Haha

Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
pi_45448771
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef FunkJump het volgende:
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ik Heb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.

Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....

Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
hahahah, geniale opmerking daar kun je je toch wel uitlullen man

tevens een tvp, wat een topic reeks
pi_45451206
Mijn blunder (paar maandjes geleden):

We stonden mooi met zn allen aan de bar bier te drinken tot een maat op het geniale idee kwam om eens te gaan kijken wat voor vrouwelijk schoon er in de disco rondliep. Ik was de enige die dit een geniaal idee vond dus liepen we met ze tweeën te zoeken, de andere 3 maten bleven aan de bar staan bierdrinken. Al gauw viel ons oog op een groepje meiden, waarvan me maat er 1tje wel leuk vond en ik zag er ook een leuke tussen.

Dus hij ging naar zijn prooi toe, ik naar de mijne. Het meisje bleek een beetje verlegen, maar toch was ze duidelijk geïnteresseerd. Na een tijdje praten kreeg ik haar msn en ze bleef me maar vragen stellen. Ik vond het wel eventjes welletjes geweest (zo mooi was ze nou ook weer niet en het is een kleine disco, oftewel je komt haar nog wel een keer tegen).

Dus aangekomen bij de 'bar-maten' gingen er behoorlijk wat biertjes naar binnen tot ik zwaar-aangeschoten/dronken was. Toen kwam dat groepje meiden ook naar de bar toe, en zag ik dat mijn maat al beet had. Ik kon dus niet achterblijven, dus liep ik naar mijn prooi toe. Eerst een beetje dansen (wat niet echt geweldig ging met zoveel bier op) en vervolgens probeerde ik haar te zoenen. Wat ik dus niet door had was dat ze telkens haar hoofd wegdraaide. Na ongeveer 5 pogingen, waarbij ze dus telkens haar hoofd wegdraaide, zei er eindelijk een stemmetje in me hoofd; "hé ze wil niet zoenen". Dus draaide ik mij maar om, stonden mijn 3 'bar-maten' een meter achter mij met een gígántísche smile. Dat plaatje zal ik nóóit vergeten, zag er ongeveer zo uit:

Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:02:24 #296
11102 knep
Mountainfreak
pi_45453211
Ken het schouwspel
pi_45457087
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
[knip]

Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Je ego verbood je dit niet te melden he.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:50:05 #298
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_45464147
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Moja het volgende:

[..]

Haha

Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
Een relatie sowieso niet, maar er had nog wel wat kunnen gebeuren zeg maar
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_45481420
Meer verhalen?
pi_45482242
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:59 schreef riX- het volgende:

[..]

hahahah, geniale opmerking daar kun je je toch wel uitlullen man

tevens een tvp, wat een topic reeks
Dat probeerde ik ook wel, maar hij zei het precies op een verkeerd moment. Nouja, er was nog meer vrouwelijk volk op vakantie, dus dat is nog wel goedgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')