abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45009175
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Godshand het volgende:
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...

Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...

Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..
Wij:
En...?!?!?!

't Is toch legaal dan?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:33:47 #202
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45009257
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45023281
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef rameijer het volgende:

[..]

En...?!?!?!

't Is toch legaal dan?
Man wat heb je nu aan een 18-jarige? Laat dr lekker op het schoolplein met je spelen...

Als je dan gaat zoenen moet je al dat schoolgeouwehoer aanhoren, nee dank je...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45023447
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Bolter het volgende:
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
en toen lukte het en maakte je een blunder?

of is dat het ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_45029601
Hmm, bedenk me net dat ik toch wel een klein blundertje heb gemaakt net.
Ik was net klaar met werken en ging nog ff naar de collega's van een andere kroeg die wel nog open was. Waren verder niet veel bekenden dus ik weer weg. Ik net m'n jas opgehaald komen er 5 meiden vrolijk binnenlopen die me aanklampen en zeggen dat ik nog niet weg mag en mee moet komen dansen enzo. Ik denk: waarom niet
Ik geef m'n jas weer terug aan collega en loop mee. Blijkt dat ze al hebben bepaald dat 1 meisje me wilde en de rest hield eerbiedig afstand, terwijl ik toch echt een andere wilde Hoorde een andere vriendin al tegen haar zeggen dat als ze iemand meenam ze maar op de zolder moest slapen Begint ze slap tegen me aan te ouwehoeren over haar dispuut en morst nog ff bier over me heen. Toen was ze al helemaal afgeschreven.
Dus ik loos haar maar ipv het iig nog ff te proberen met die andere meid die me toch ook wel scherp aankeek ga ik gewoon naar huis Bedenk me nu dat ik dat toch best had kunnen proberen, had nog best succesvol kunnen zijn en ze was verdomd lekker
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:41:09 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45030400
Studentes
pi_45107797
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:41 schreef Keltie het volgende:
Studentes
Studentes , maar ja ben zelf nog een studentje he
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 januari 2007 @ 08:55:19 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45134877
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Studentes , maar ja ben zelf nog een studentje he
Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschil
pi_45140422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik niet.. en dan merk je gelijk een verschil
Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 januari 2007 @ 15:09:26 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45143767
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Wat merk je dan, dat ze jong toch wel wilder kunnen zijn dan ouderen ofzo?
De wildste vrouw die ik heb gehad, was 27. Deed dingen waar studentes van blozen
De studentes waar ik mee te maken heb zijn draaikonten (wil wel iets, wil niet iets, wil wel iets, wil niet iets.. Daarnaast staan ze nogal raar in het leven )
pi_45149923
En weer blunders posten vanaf nu bitte.
pi_45156228
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!

Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels ), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...

Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan ( ), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan .
pi_45157278
Ja, das een flinke blunder

offtopic @ Keltie: de 21 jarige studente die ik een tijdje terug heb gehad deed anders ook alles wat ik me bij jouw post kan voorstellen... Misschien ken je de verkeerde studentes

Ow, na afgelopen donderdag niet meer geblunderd, wel onderdeel geweest van iemand anders blunder:
Ik stond in de plaatselijke discotheek lekker te dansen en kletsen met wat vrienden, en er stonden 2 meiden (schat ze jaar of 21) net naast ons waarvan ik al vond dat ze verdacht veel onze kant op keken. Dus ik ff peilen waar de interesse lag, maar de leukste van het stel keek wel de hele tijd naar me maar zonder oogcontact te maken. Dus nam al aan dat ze voor haar minder leuke vriendin aan het kijken was. Na een uur ofzo komt opeens de eerste naar mij toe of ze me iets mocht vragen: Heb je een vriendin? Dus ik denk, ow toch zij? Zegt ze daarna: Is zij niks voor je, wijzend naar haar vriendin
Ik dacht even dat ik terug in de brugklas was
Toch maar gewoon vriendelijk gezegd dat ze niet mijn type was.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_45158765
Ja dat dacht ik al wel weer...ik ben dan ook niet zo'n held als het op contact met vrouwen aankomt

Al is het wel handig, zodra ik dichtsla wanneer een vrouw tegen me praat weet ik iig zeker dat ik haar wel leuk vindt
Want gewoon communiceren met vrouwen die ik ken maar verder niks mee hoef gaat redelijk.
pi_45165294
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder van mijn kant is, maar misschien kunnen jullie daarover oordelen!

Het was op mn werk, waar ik als uitzendkracht werk. Daar werken verder ook uitzendkrachten uit Polen, waar best knappe meiden tussen zitten.
Nu moest ik een week dus in dezelfde ploeg (op dezelfde afdeling) dus (voor het eerst) samenwerken met een hele knappe meid, en zo in het midden van de week opeens naar mijn naam vraagt, en verder een klein gesprekje aanknoopt.
Verder groette ze me elke dag met "Hello [voornaam]" (in gebrekkig engels ), of zwaaide ze als we te ver uit elkaar stonden...en toen ze weer terug naar Polen ging meldde ze dit gelijk toen we elkaar zagen...

Nu heeft ze dus verder zelf geen contactgegevens van mij gevraagd, of aangeboden, en normaal spreekt een vrouw mij uberhaupt nooit aan ( ), dus heb ik dit ook niet gedaan...alleen heb ik, nu ze weer in Polen zit en ik haar dus waarschijnlijk nooit meer zal zien, wel een beetje spijt daarvan .
Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 04:30:16 #216
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168441
Je bent wel populair of niet, Mr._T-Rex
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45168600
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar mss kan je via het uitzendbureau haar adres oid vragen? Of dat zij misschien voor jou naar haar bellen oid, zodat de Poolse zelf de keuze kan maken weer contact met je te zoeken?
Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:04:06 #218
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168604
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:

[..]

Dat kan ik natuurijk best proberen, maar daarbij heb ik het gevoel een beetje hopeloos over te komen .
Inderdaad ja.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45170769
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Je bent wel populair of niet, Mr._T-Rex
Achja, als het nou van de juiste personen was
Maar was geen slechte week nee
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:46:11 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45183579
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:02 schreef slindenau het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Inderdaad ja.
lekker belangrijk ze woont in polen
Ik zou het gewoon lekker doen fuck it. Zo lang een vrouw uit een ander land komt mag je het doen zonder kansloos te zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_45183996
Wat een heerlijk excuus .

Wie weet werkt ze volgend jaar ook weer in mijn stad, en kom ik dr tegen. Je weet het nooit .
pi_45184454
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef slindenau het volgende:

Dude? In het midden van de week vroeg ze is hoe je heet? Waarschijnlijk gewoon omdat ze zich al 3 dagen verveeld had met je..! Ze is niet verliefd of shit , en ja, ga je adressen opvragen kom je zeer hopeloos over.. Waarschijnlijk weet ze nieteens meer hoe je heet

Harde wereld..
pi_45185939
Hoe bedoel je verveeld? We werkte apart, op zo'n 10 meter afstand. Beide aan een andere lijn (machine).

En het was natuurlijk niet alleen het vragen van een naam, maar gewoon het begin van een gesprek. En dat is me sowieso nog nooit overkomen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:56:39 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45188663
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:57 schreef slindenau het volgende:
Wat een heerlijk excuus .

Wie weet werkt ze volgend jaar ook weer in mijn stad, en kom ik dr tegen. Je weet het nooit .
ja of wie weet staat ze opeens voor je deur of wie weet zie je haar nooit meer.

Kom kom een beetje actie kan geen kwaat!

En ja ik ben goed in een excuus te vinden voor iets
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_45188728
Liever nooit meer zien dan een illusie armer .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:01:38 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45188905
god god wat is dat toch met die jongen mensen. Fuck alle regels ga er voor

Doe ik altijd en uhm nou ja lees niet dit soort topics door zeg maar. Maar neem van mij aan werkt beter dan niks doen.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Dat je een leuk verhalatje hebt voor hier?
pi_45189053
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef ook_gek het volgende:

Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Dat je een leuk verhalatje hebt voor hier?
haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..

arme slindenau
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:10:19 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45189256
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

haar neuken, heeft ze je condoom lopen verzieken, raakt ze zwanger en eisen dr ouders dat je dr trouwt en meeneemt naar NL..

arme slindenau
je gaat er heen neukt haar kapot lekker belangrijk of ze zwanger is je gaat gewoon naar huis.

Zij weet niet waar je woont einde verhaal die zie je nooit meer terug
pi_45194507
ook_gek, vul het topic ns aan
Lambo of Rekt
pi_45195258
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 22:30:15 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:59:59 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45199038
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.
oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.

Hier een goed makertje dan maar.

Goed ik was op stap ergens in een tent waar ik nooit kom. Had het niet naar mijn zin dus wat ga je dan doen, je gaat zuipen heel veel zuipen. En als je dat zat bent ga je nog meer zuipen. Beetje op de dansvloer rond hangen heel gezellig met mensen dansen mannen vrouwen maakt niks uit. Dus ja op dat moment had ik het naar me zin.

Op een gegeven moment allemaal rook en ik dacht nog bij me zelf van tieft straal op met die hoere rook en op dat moment opeens een meisje voor me. Hey jij bent toch de broer van (zusje haar naam ) dus ik van uhm ja? JA nee dan ken ik jou!!! Jo en hoe ist met je gaat alles goed en kom je hier vaker. En ik dacht bij me zelf van wtf is dit dan? Dus ik zeg lekker droog van. Jo uh weet niet wie jij bent maar ik ken je niet

Ja ik ken je van de camping was het antwoord. Ik zeg camping? camping ik sta niet op een camping en zal dat ook nooit gaan doen in mijn leven ook Nou ja effe door staan lullen best gezellig en eerlijk is eerlijk ze was best leuk.

Maar zo plots als ze gekomen was zo plots was ze ook weg met de woorden, kom volgende week weer en de groeten aan je zusje.

Nou in het kort ik had geen idee wie ze was maar vond dat best jammer.

Is dit een blunder? Nee tuurlijk niet maar nu komt het.....

Paar dagen later zit ik op een verjaardag en we hebben het over stappen en drank en dat soort dingen. Dus ik zeg, nah ik heb ook weer iets zeg en vertel het verhaal hier boven. Dus iedereen vraagt van jo hoe ziet ze er uit dan? Ja zeg ik als een greppel slet gewoon echt zo afgekloven hoer waar iedereen in die tent al minstens 3X over heen gegaan was. Echt ik zweer je het zij laat zich door iedereen nemen gewoon * dacht op deze manier het verhaal iets leuker te maken*

zit er een vrouw naast me zegt ze van. Ja mijn dochter had al gezegt dat ze je gezien had en ze vroeg of je nog zaterdag wilde komen en zo niet of ik dan iets anders met haar wilde gaan doen. Maar ja zo te horen niet dus?

Dus ik van ja ja ja vast je dochter pfff houd vol
laat ze een foto zien aan haar sleutelbos. Is het echt haar dochter

dus tjha weer eens geen slimme zet.
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:35:14 #232
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_45199843
Hahahaah!!! ook_gek
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_45201010
lol
pi_45202109
Oh, dat is best wel, hoe zal ik het eens zeggen, PWNT
pi_45202113
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 05:56 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is best wel, hoe zal ik het eens zeggen, PWNT
jij bent ook vroeg op?

had je een versierblunder in de kroeg net?
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:57:06 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45203991
oh god ik heb weer fans er bij.
Ik krijg altijd zo veel reactie's op dit soort dingen. Ik ga er echt mee kappen

maar goed genoeg gelult versierblunders AUB. Ik heb de nieuwe aftrap gedaan nu jullie
pi_45204038
Kerel, jij blijft de shit!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:06:32 #238
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45204183
Of je had die al eens verteld of je hebt 'm ergens vandaan gejat
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45205558
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Bolter het volgende:
Of je had die al eens verteld of je hebt 'm ergens vandaan gejat
Hij is al ff oud, ik kende em ook al
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45206296
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oke oke sorry mijn schuld was niet de bedoeling.

Hier een goed makertje dan maar.

Goed ik was op stap ergens in een tent waar ik nooit kom. Had het niet naar mijn zin dus wat ga je dan doen, je gaat zuipen heel veel zuipen. En als je dat zat bent ga je nog meer zuipen. Beetje op de dansvloer rond hangen heel gezellig met mensen dansen mannen vrouwen maakt niks uit. Dus ja op dat moment had ik het naar me zin.

Op een gegeven moment allemaal rook en ik dacht nog bij me zelf van tieft straal op met die hoere rook en op dat moment opeens een meisje voor me. Hey jij bent toch de broer van (zusje haar naam ) dus ik van uhm ja? JA nee dan ken ik jou!!! Jo en hoe ist met je gaat alles goed en kom je hier vaker. En ik dacht bij me zelf van wtf is dit dan? Dus ik zeg lekker droog van. Jo uh weet niet wie jij bent maar ik ken je niet

Ja ik ken je van de camping was het antwoord. Ik zeg camping? camping ik sta niet op een camping en zal dat ook nooit gaan doen in mijn leven ook Nou ja effe door staan lullen best gezellig en eerlijk is eerlijk ze was best leuk.

Maar zo plots als ze gekomen was zo plots was ze ook weg met de woorden, kom volgende week weer en de groeten aan je zusje.

Nou in het kort ik had geen idee wie ze was maar vond dat best jammer.

Is dit een blunder? Nee tuurlijk niet maar nu komt het.....

Paar dagen later zit ik op een verjaardag en we hebben het over stappen en drank en dat soort dingen. Dus ik zeg, nah ik heb ook weer iets zeg en vertel het verhaal hier boven. Dus iedereen vraagt van jo hoe ziet ze er uit dan? Ja zeg ik als een greppel slet gewoon echt zo afgekloven hoer waar iedereen in die tent al minstens 3X over heen gegaan was. Echt ik zweer je het zij laat zich door iedereen nemen gewoon * dacht op deze manier het verhaal iets leuker te maken*

zit er een vrouw naast me zegt ze van. Ja mijn dochter had al gezegt dat ze je gezien had en ze vroeg of je nog zaterdag wilde komen en zo niet of ik dan iets anders met haar wilde gaan doen. Maar ja zo te horen niet dus?

Dus ik van ja ja ja vast je dochter pfff houd vol
laat ze een foto zien aan haar sleutelbos. Is het echt haar dochter

dus tjha weer eens geen slimme zet.
beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:41 #241
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_45206507
kan alleen jou overkomen he ook_gek
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_45206692
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
Tja, zo is ook_gek eenmaal... ken hem irl... hij's gewoon debiel, klaar.
pi_45206818
Ik wil geen spelbreker zijn, maar:
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45207230
Hmmm .... je hand zit in de reet van Clumsy_clown
pi_45207408
Nee ik erger me er zelf ook een beetje aan, ik wil grappige verhalen zien
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45208496
blunder of niet maar ik vond hem sterk....

ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....

schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:07:47 #247
11102 knep
Mountainfreak
pi_45208945
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen . Je hebt er wel spijt van?
pi_45209047
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef knep het volgende:

[..]

Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen . Je hebt er wel spijt van?
ik hou het op een broodje aap verhaal
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:28:32 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_45209643
Tegenstrijdig klopt ja dacht verhaal aandikken op een verjaardag

dom? Ja ach ja het zal niet de eerste fout in mijn leven zijn op dit gebied

Broodje aap verhaal? Nee hoor als je mij zou kennen weet je dat ik hier toe in staat ben. t0n kan dit bevestigen.

ouwertje ja dat klopt heb hem hier eerder gedumpt

Oke nog 1 kleintje dan.

Was op stap en aan het eind van de avond ga ik naar de wc toe en ik loop daar tegen een heel leuk meisje aan.
En zij begint tegen me aan te praten dus ik zeg van jo ik ga effe snel naar de wc ben zo terug. Zo gezegt zo gedaan en we hebben een heel leuk gesprek over van alles en nog wat. Ondertussen lopen we naar boven omdat we er uit moesten van de portier. Zij komt haar vriendinnen tegen en ik kwam mijn kamaraat tegen met wie ik was. Op een gegeven moment zegt ik van jo waarom kom ik je nu pas tegen had wel met je op het podium willen dansen

Zegt die kamaraat tegen me van, gast ze heeft de hele avond vlak voor je gestaan maar jij zag haar kennelijk niet. Dus ik zeg direct en adrem van. Nou dan zal ze wel geen indruk op me gemaakt hebben niet slim natuurlijk want het meisje in kwestie stond er nog en was zoals begrijpelijk boos en is toen weg gelopen

Ik ben haar een paar weken later weer tegen gekomen en direct natuurlijk van, zo nu zie je me wel. Neem aan dat ik nu wel indruk op je maakt? En uit eindelijk hebben we nummers uit gewisselt en zijn we wat gaan drinken. En ik spreek haar nu nog soms

Niet echt een blunder ik weet het. Maar dit is om het off topic gebeuren tegen te gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door ook_gek op 10-01-2007 13:40:33 ]
pi_45209976
hehe nou ik geef je het voordeel van de twijfel

hoe kom je aan zoveel blunders joh? ik bega ze zelden..

de grootste blunder die ik ook heb gemaakt (achteraf) is dat er op een feestje iemand mij volop zat te versieren maar ik totaal geen interesse had. later voegt ze me toe op msn en vroeg ze of ik wilde afspreken. ik zag dit totaal niet zitten dus zo aardig als ik was brracht ik het heel subtiel zodat het niet zo hard aan zou komen.

wat vrienden van me hadden een site en daar probeerden ze me een beetje te dissen met het feestje, ze vonden het zo geweldig dat ze al die pogingen deed en vroegen of ik nog wat met haar ging doen. mijn reactie in het gastenboek was nogal bot. iets in de trend van dat ik haar 3x niks vond en dat ik nog niks zou doen al zou ik fucking dronken zijn. en ik vertelde hoe mooi ik haar had afgescheept.. Het minder leuke was dat dat meisje ook weleens op de site kwam kijken!

Dus ik stond opeens niet meer in haar msn en daar had ik totaal geen moeite mee totdat ik haar een tijd later een aantal keer zag. Ze is ECHT lekker geworden! 2 blunders in 1 Het moraal van het verhaal is dat je het subtiel moet aanpakken en de persoon in kwestie gewoon warm moet houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')