Tja, zo is ook_gek eenmaal... ken hem irl... hij's gewoon debiel, klaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig he? eerst zeg je dat ze wel leuk was enzo en later tegen je vrienden zeg je dat het een slet en een hoer is?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet echt om de paar posts een vraag posten of het ontopic kan blijven. Wordt lichtelijk vervelend nu.
Waarom doe je dat nu eigenlijk?quote:
ik hou het op een broodje aap verhaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu eigenlijk?
Je vond die meid best leuk en ze heeft je niets gedaan, om haar dan zo af te kraken onder het mom van stoer doen. Je hebt er wel spijt van?
Dat is allemaal in de loop der jaren gebeurd. Alles achter elkaar is dan opeens heel veel maar goed ben al weer 26 hequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef Linkmiegel het volgende:
hehe nou ik geef je het voordeel van de twijfel
hoe kom je aan zoveel blunders joh? ik bega ze zelden..
je zal je verbazen hoe vaak het wel werktquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef RobbieT het volgende:
Carnaval 2004. Ik samen met een paar vrienden naar een of ander cafe in Buurse.
Zo aan het eind van de avond bevond ik mij niet meer helemaal in nuchtere toestand en op een gegeven moment op een meisje afgelopen, vroeg aan haar; wil je zoenen? Nja, natuurlijk zei ze nee.
Ik antwoord met: Owh, maakt mij niet uit hoor. Zelf weten.
Vervolgens weer weg gelopen en iets later op de avond met een gigantisch lelijk mens staan zoenen (Weet niet eens meer hoe ik met haar in contact gekomen was).
Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
...
Zegt die kamaraat tegen me van, gast ze heeft de hele avond vlak voor je gestaan maar jij zag haar kennelijk niet. Dus ik zeg direct en adrem van. Nou dan zal ze wel geen indruk op me gemaakt hebbenniet slim natuurlijk want het meisje in kwestie stond er nog en was zoals begrijpelijk boos en is toen weg gelopen
![]()
Ik ben haar een paar weken later weer tegen gekomen en direct natuurlijk van, zo nu zie je me wel. Neem aan dat ik nu wel indruk op je maakt? En uit eindelijk hebben we nummers uit gewisselt en zijn we wat gaan drinken. En ik spreek haar nu nog soms
ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zal je verbazen hoe vaak het wel werkt
*verhaal*
ik twijfelde of ik dat verhaal al een keer eerder had gepost, vandaar dat nogmaals heb gepostquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef CasB het volgende:
Is al vaker verteld, in 1 van de voorgaande topics
nou zij was anders toch ook in spanjequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
Probeer het uit en je zal zien hoe makkelijk het gaatquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
ook_gek, fap je nu ook op je eigen fantasieen
Tja ik denk dat ik ook weg zou lopen. Zo leuk is dat niet om te horen als je heel de avond er mee bezich geweest bentquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou, als ik dat meisje was geweest had ik je opmerking (van die niet indruk) nou niet bepaald 'grappig' gevonden, maar om nou weg te lopen?Dat slaat echt nergens op. Trouwens ik vond die opmerking juist wel goed. Is toch gewoon de waarheid. Ze had er nog best om kunnen lachen ook! Als ik jou was zou ik d;r niet eens meer hoeven als ze om zo'n klein dingetje al boos was geworden en was weggelopen! Wat een zeikwijf.
De route naar iemand zijn slaapkamer krijgen, beloven te bellen als je om 4 uur voor de deur staat, en het vergeten !quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..
Is dat een blunder?
Dat kun je nog wel ombuigen naar iets positiefs mischienquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..
Is dat een blunder?
You must have made some impressionquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:
Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |