Doe eens niet zo vies joh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een wijf van 80 die bijna dood gaat![]()
![]()
Hoe is het in Hier ?quote:
Waar?quote:
Cupmaat ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Vriendin van me gaat naar de pliesie om aangifte te doen, omdat haar ID gestolen is.
3x raden waar de politie om vraagt?
*doet stethoscoop een stukje opzijquote:
Laat mij eens een serieuze poging doen: "Heeft u nog boetes open staan? Anders helpen wij u niet. Eerst betalen, dan hulp."quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Vriendin van me gaat naar de pliesie om aangifte te doen, omdat haar ID gestolen is.
Zuchtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat mij eens een serieuze poging doen: "Heeft u nog boetes open staan? Anders helpen wij u niet. Eerst betalen, dan hulp."
Om haar volledige naam, geboortedatum en geboorteplaats en de geboortedatum, volledige voornamen en meisjesnaam van haar moeder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Fristi![]()
ZZZzzZZZzZzzzooooommmmmm even in..
Nou willen we natuurlijk weten van wie nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Alfisti het volgende:
Ik hou van (bijna) de hele SC
![]()
* Alfisti strooit wat liefde rond
Wel van jou hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk weten van wie niet.
Wat is er met je icon gebeurd?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk weten van wie niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er met je icon gebeurd?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |