quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
Er is trouwens 10-15 cm van m'n haar af.
Oh, ik dacht dat het binnen de SC verplicht was zo te noemenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdegodver. Dat jij dat zegt!
Nee. En trouwens. Ik heb vandaag een brief ontvangen, dat ik weer sta ingeschreven in Nederlandquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het binnen de SC verplicht was zo te noemen
Goed bezigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. En trouwens. Ik heb vandaag een brief ontvangen, dat ik weer sta ingeschreven in Nederland.
quote:
Laten we het daar niet over hebben hierquote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed bezigEn moet je nu Duitsland verlaten of kun je daar nog een bepaalde periode blijven?
Ze moet weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben hier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij daar nou een voorbeeld aan neemt
Nee, al is het maar om jou te irriteren.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij daar nou een voorbeeld aan neemt
* Alfisti is eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat zitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben hier.
Ik vraag me nu echt af of die gasten op 2.05 dachten dat zoiets gaat werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Fail compilatie september
Fail compilaties
lol @ 5:01quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Fail compilatie september
Fail compilaties
Is dat nu een LPG of gewoon benzineaansluiting? Het lijkt van onderaf de bumper te komenquote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef Dingest het volgende:
Lange dag, die woensdag![]()
En gisteren is er een blikje energiedrank, dat kennelijk nog onder de stoel lag, lek getikt en min of meer ontploft. Hele auto zat onder dat spul en het ruikt nog mierzoet ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |