Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde smaak qua kleur, ik weet ook niet precies hoe dat zitquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, is dat een Pater dochter dan?en jij bent de kranenboer, voor mij is dat 'bijvangst' he?
![]()
hij zou eind deze week af zijn,dus ik verwacht vandaag of morgen en telefoontje.. staat iig op de brug bij de garage.
Ik zat het net te lezen op NU.nlquote:
dat sowieso niet, rijd met Paal meequote:Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde smaak qua kleur, ik weet ook niet precies hoe dat zit
Zou mooi zijn, maar je gaat niet met de Niva naar de Ring dan zeker ??
Valt wel mee, op zich is ook niet het hele blikje leeggelopen. Misschien een derde of zo, en 90% daarvan is op de mat terecht gekomen (en die absorbeert slecht). Ik denk dat ik morgen even vraag of ik de auto in mijn vrije tijd even daar op het werk mag reinigen en dan komt het ook wel goed. Je ruikt er nu al eigenlijk nauwelijks nog iets vanquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat je serieus met zo'n shamperel apparaat aan de slag moet als je die meuk eruit wilt hebbben. die troep zit gewoon in je ondertapijt en dat gaat er vast niet zomaar uit![]()
Moet jij nog niet lunchen trouwens ?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
Nee, nou issie niet meer van toepassing!
Luchtverfrissertje en klaarquote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt wel mee, op zich is ook niet het hele blikje leeggelopen. Misschien een derde of zo, en 90% daarvan is op de mat terecht gekomen (en die absorbeert slecht). Ik denk dat ik morgen even vraag of ik de auto in mijn vrije tijd even daar op het werk mag reinigen en dan komt het ook wel goed. Je ruikt er nu al eigenlijk nauwelijks nog iets van
Ik ben deze keer om half 1 gegaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij nog niet lunchen trouwens ?
Ik heb geen idee wie of wat er zonen, dochters en franchises van wie zijn in kranenland, ik ben wel machinist, maar geen zware kraan-o-fiel/beroepsgekquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, is dat een Pater dochter dan?en jij bent de kranenboer, voor mij is dat 'bijvangst' he?
![]()
hij zou eind deze week af zijn,dus ik verwacht vandaag of morgen en telefoontje.. staat iig op de brug bij de garage.
Jij bent toch die ene die het raar vindt dat er mensen in je fotoboek reageren?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef r8ality het volgende:
Basis Communicatie Training. Het enige wat ik hier doe is "joh!", "duh!". Te nutteloos
. Behalve voor mijn contactgestoorde it-collega's natuurlijk
.
Weer vroeg begonnen ??quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben deze keer om half 1 gegaan.
Op zich mag-ie van binnen sowieso wel wat schonerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Luchtverfrissertje en klaar
Hoi naamgenootjequote:
Mja, ik heb wat basiskennis, maar weet ook niet alles, vang wel eens wat opquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie of wat er zonen, dochters en franchises van wie zijn in kranenland, ik ben wel machinist, maar geen zware kraan-o-fiel/beroepsgek
Ghehe, ik ken datquote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich mag-ie van binnen sowieso wel wat schoner
Naamgenootje wut ??quote:Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi naamgenootje
[..]
Mja, ik heb wat basiskennis, maar weet ook niet alles, vang wel eens wat op
Ohw, nog een lange dag te gaan dus; weet je al wat het uitje gaat inhouden ?? zulk geweldig weer is het (hier) nietquote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik was hier zelfs pas om half 9..
Maar om 3 uur zijn we klaar hier en begint het uitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |