Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik zit op het werk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij eens wat nuttigs doen ipv mij te irriteren
10 minuten föhnen, 15 minuten praten.quote:
Yw!quote:
quote:
Fha'tje!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
Ja en?quote:
Dat is nog snelquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
10 minuten föhnen, 15 minuten praten.
dan laat ik er die wel bij erafquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Skip de ananas en de tomaat en ik kom naar je toegesneld
Kun je zien hoe goed ik met een föhn ben.quote:
weet ik en ik krijg hem niet goedquote:
Hij eet het alleen al drie keer per week ofzoquote:
zo noemen ze idd gekookte aardappelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs in belgië hebben ze het over patattekkes
hij heeft gewoon gelijkquote:[..]
jij bent gewoon dom
bewerken en het onderste stuk deletenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik en ik krijg hem niet goed
Ik heb net gegeten dus inmiddels heb ik geen trek meer xDquote:
fhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
volgende week gaat het weer 22 graden wordenquote:
nee ik wijs je op een minpuntje van jequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee hoor eensch, jij doet onaardig tegen mij omdat je op je werk zit?
Ga je naar Tenerife of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgende week gaat het weer 22 graden worden
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hm oke. Anders word het wel een heeele lange winterquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ze doet het niet dagelijks, give her a breakquote:
Dus ik spoor niet.. en het feit dat ik een goed idee kan niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee ik wijs je op een minpuntje van je
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je bent net als vele hier volgens mij prettig gestoord en tuurlijk kan jij een goed idee hebben, alleen de manier waarop je het zei moest ik om lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik spoor niet.. en het feit dat ik een goed idee kan niet?
Ok. 1. leer beter formuleren.. 2 vrouwen hebben ook wel eens gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je bent net als vele hier volgens mij prettig gestoord en tuurlijk kan jij een goed idee hebben, alleen de manier waarop je het zei moest ik om lachen
ja mevrouw, zal het doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok. 1. leer beter formuleren.. 2 vrouwen hebben ook wel eens gelijk
marcquote:
quote:
vrouwen zat hier wellicht kan je wat regelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
BEN IK ALWEER VERGETEN CHOCOLA TE KOPEN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Ik zie alleen maar 16 en 17 graden voorlopigquote:
niet bij mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Al lijkt er wel redelijk wat neerslag bij te zitten
dat dan weer welquote:
Ik moet me gewoon diep schamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef TJDoornbos het volgende:
vrouwen zat hier wellicht kan je wat regelen?
ook bij volgende weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 16 en 17 graden voorlopig
schaam jequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
En toen en toen?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik zo mijn best gedaan op mijn sollicitatiebrief![]()
He jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen waren ze al bezig met 3 kandidaten dus helaas
Stomme soekelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
En toen waren ze al bezig met 3 kandidaten dus helaas
oeh lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
effe uitjes bakken voor op broodje knakworst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt TJD op met moeilijk probleem.
* DaMart belt opnieuw naar TJD.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er godverdegodver dus nog niet uit![]()
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
BUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Incompetente nietsnuttenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
Nee die is pas tegen zeven uur thuis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
He Bahen moet je nu later nog een keer?
* Trevland geeft ST een knuffel![]()
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
De dozenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER pizza's? En wat krijgt Henry dan?
trevquote:
dat valt wel meequote:
quote:
autsjquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Zou je zien dat je net de gene die hij wil er niet tussen zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
De dozen![]()
![]()
![]()
nee suffieik weet niet in welke smaak hij zin had en ik had ook geen zin in gezeik daar over dus nu heeft hij keus zat
![]()
Hey GFquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
dat valt wel mee![]()
heb je de aardappelen al gekookt
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER pizza's? En wat krijgt Henry dan?
Woaaaahquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb wel kick ass turqoise hechtingen
Het is een man, geen vrouw. Dus beter gedraagt hij zich ook zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Zou je zien dat je net de gene die hij wil er niet tussen zit
dat doet ze echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
en binnenkort nog een paarquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeeeh wat is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En ze belden over een toffe baan die ik misschien wel neem![]()
Want ze willen mij. MIJ!
super STquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Vrouwen powerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet ze echt![]()
ze heeft mij ooit knock out gegooit met een tosti
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Dat is waar maar toch smaken verschillenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
[..]
Het is een man, geen vrouw. Dus beter gedraagt hij zich ook zo![]()
smakelijk lovelyquote:
En je hebt er duidelijk PTSS aan overgehoudenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet ze echt![]()
Suffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
De dozen![]()
![]()
![]()
nee suffieik weet niet in welke smaak hij zin had en ik had ook geen zin in gezeik daar over dus nu heeft hij keus zat
![]()
Heeft Fha jou in het echt gezien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet ze echt![]()
Wie wil jou nou nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Oh nooo!! Maar de supermarkten zijn nu toch nog wel open?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
Dat is vertieft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit me nu al klem te eten aan olijf&tomaat biscuitjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh nooo!! Maar de supermarkten zijn nu toch nog wel open?Of heb je nu geen zin meer om te gaan
Fotooooooquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit me nu al klem te eten aan olijf&tomaat biscuitjes![]()
Luiheid
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft Fha jou in het echt gezien?
Ja deze ontdekte ik gister avondquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:![]()
Herkenbaar.
Ik heb gewoon HELEMAAL geen koekjes meer in huisGelukkig wel nootjes. En fruit enzo
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loonquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef Fha het volgende:
Oeeeh wat is het?Wel slim, met zulke coole hechtingen nemen ze je natuurlijk overal gewoon aan
ja duhu, ik wil jou ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Oehhhhquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja deze ontdekte ik gister avondik was ze helemaal vergeten.. En Henry blijkbaar ook dus nu moet ik ze snel zelf opeten
![]()
![]()
Dan mag hij wel als eerste zijn pizza in de oven doen![]()
Jammer van het tijdelijk maar dat andere is zeker fijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loon
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loon
Het is echt fantastisch om met mij samen te wonen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
OehhhhDat is altijd leuk om te ontdekken!
Wat lief van jou!
dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat is vertieft.
Een stukje humor voor je.
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeee. Huisarts wist het ook niet, die belt me er nog overquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
ST! Dat meen je!![]()
![]()
Wat een pummels.
![]()
voor jou. Maar wat nu?
![]()
Fotoooooo![]()
Ik wou zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?![]()
[..]
Het is echt fantastisch om met mij samen te wonen hoorIk denk zooo goed om anderen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat heb je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeee. Huisarts wist het ook niet, die belt me er nog over![]()
En fotoooo doe ik dan morgen wel, als ik mijn gaasje moet verschonen
in zwolle?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
ST regel je dan een leuk huisje voor mij?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou zeggen.FEEST!
![]()
![]()
Hihi preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is simple
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik heb de laatste tijd de verkeerde kant op gespaard, dus misschien dat dat wel beter wordt danquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?![]()
Beter ook dat je dat niet weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat heb je dan eigenlijk?![]()
Denk niet dat ik daarbij was toen je het vertelde
Hihihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb de laatste tijd de verkeerde kant op gespaard, dus misschien dat dat wel beter wordt dan
Eetsequote:
Hey Solquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ben ook weer eens online.
quote:
Avondquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
Ik ga de sporen van mijn vreterij verbergen
tot later allemaal!![]()
![]()
Hey Trevquote:
Hey Giertjequote:
Ben ik blij dat ik het al op hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Damn begin al honger te krijgen, maar eens wat eten.
Oh ja mini magnumsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou heb ik zin in chocola, en mini magnums
Ja, wast leuk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
was gezellig vanmiddag veel bij gepraat over vroeger en over de afgelopen paar jaar enzo
Zoooo lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mini magnumskan k wel eentje pakken als dessert na de pizza
mja super was het ik heb met haar dan ook wel enorm veel meegemaaktquote:
ik pak een wittequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooo lekkerMn man heeft ze heel lief gehaald voor me net
![]()
Heb een almond op
solquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ben ook weer eens online.
laters Fhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
tot later allemaal!![]()
![]()
giertjequote:
Schijt zequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
Dat had ik gister nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
Als je er ook nog een baan bij hebt dan kom ik meteen
Ik ga straks koffie leutjes pakkenquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga spullen pakken en naar yoga![]()
Have Funquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jij bent de vent van Fha?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
OHNOESquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Like duh. Want jij bent de beste. En lief. En mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Liebchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En inderdaad, '81 is een prima bouwjaar
[..]
Veel plezier
Hey Marijkequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En inderdaad, '81 is een prima bouwjaar
[..]
Veel plezier
Thanksquote:
Op werk heel eventjes, daarna rondje Amsterdam gemaakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sol
dat was je vandaag al meer
Lief ook ja?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
Like duh. Want jij bent de beste. En lief. En mooiEn je hebt turqoise hechtingen nu
.
Liebchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Wat je zegt, een prima jaar.
Hoi Trevquote:
TJquote:
Enferquote:
He gats!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
EnferHoofdpijn en moe en duf en ziekig
En morgen laatste dag werken, dus niet handig
Hoe voel jij je nu dan? De pijn al wat minder?
en dat al op zo'n jonge leeftijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats!Das niet best
Nouja, als je ziek bent, dan ben je ziek toch?
Beterschap iig!
Joah. Spierpijn van gister van de fysioBen eventjes naar de stad geweest op de fiets vanmiddag, ging wel aardig! Wel helemaal kapot daarna natuurlijk
Van mn conditie is ook niets meer over
Ja man, ik doe geen fuck zo op een dagquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat al op zo'n jonge leeftijd
Dankjewel mopquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats!Das niet best
Nouja, als je ziek bent, dan ben je ziek toch?
Beterschap iig!
Joah. Spierpijn van gister van de fysioBen eventjes naar de stad geweest op de fiets vanmiddag, ging wel aardig! Wel helemaal kapot daarna natuurlijk
Van mn conditie is ook niets meer over
Fijnquote:
Drukquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hoe was jou dag vandaag?
quote:[..]
Hoofdpijn en moe en duf en ziekigEn morgen laatste dag werken, dus niet handig
Haha ja? Joh, daar kan jij toch niks aan doen. En als je dan op je werk zit steek je alleen maar mensen aan, en erg productief ben je ook meestal niet als je ziek bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjewel mopEn ja, dat is wel zo, maar ik voel me dan zo bezwaard
Damn! Kut is dat...Sterkte nog
[..]
Fijn
En ik ga weer wow-en![]()
Ik ben er later nog wel even
![]()
quote:
Dan word het eens tijd dat je op een stel kinderen gaat passen.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word het eens tijd dat je op een stel kinderen gaat passen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
ik zeg niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja man, ik doe geen fuck zo op een dag![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kopt hem in
jij fuckt de hele dag
*proestquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kopt hem in
jij fuckt de hele dag
quote:
ze is moederquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Werkt ze met kinderen ofzo?
*nieuweling in het topic*
Ja, waar DAT allemaal niet een excuus voor is...quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Werkt ze met kinderen ofzo?
*nieuweling in het topic*
Tevens gastouderquote:
voor heel veelquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar DAT allemaal niet een excuus voor is...
dan heb jij ook zo een cursus moeten volgenquote:
verstandig antwoordquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In dat geval heb ik niks gezegd.
Jep, ik sta geregistreerd als erkend gastouder bij de geegudeejquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb jij ook zo een cursus moeten volgen
soms slaat dit land zo ver door in regelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep, ik sta geregistreerd als erkend gastouder bij de geegudeej
feest ze woerdquote:
typisch de nederlandse overheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep, ik sta geregistreerd als erkend gastouder bij de geegudeej
Er zitten voor en nadelen aan...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
soms slaat dit land zo ver door in regels
dat verantwoordelijk bent voor kinderen van een ander klopt, dat schept een bepaalde verwachting.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zitten voor en nadelen aan...
Ik vind het goed dat er bepaalde regels zijn waar gastouders aan moeten voldoen, we zijn nou eenmaal verantwoordelijk voor de kinderen van een ander. Net als een KDV of een PSZ. Dat je moet weten wat je moet doen als een kind een giftige stof tot zich neemt. EHBO is niet verkeerd als een kind stikt of bewusteloos raakt.
Anderzijds en dat is eigenlijk even nog geen eens mijn persoonlijke mening:
Je krijgt weinig tot geen waardering en het betaalt SLECHT.
JE moet zelf zorgen dat je iets voor je pensioen regelt, zelf belasting afdragen want je bent in principe een 'freelancer', je moet zelf een premie per jaar betalen en niet werken = geen geld. Ziek zijn = geen geld
Ja misschien welquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
dat verantwoordelijk bent voor kinderen van een ander klopt, dat schept een bepaalde verwachting.
aan de andere kant, had je kinderehbo gedaan als je geen gast ouder was?
en rijk wordt je er niet vanje MOET het leuk vinden want anders houd je het niet vol
ik heb kinderehbo gedaan omdat ik papa werdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja misschien wel
Rijk worden?Ik word nog geen eens warm van die 3.71 per uur per kind die ik verdien
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb kinderehbo gedaan omdat ik papa werd
ik vond het een goed idee maar als 1 van de weinige blijktquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind dat een compliment waard
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb kinderehbo gedaan omdat ik papa werd
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind dat een compliment waard
Ja, bizar eigenlijk toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond het een goed idee maar als 1 van de weinige blijkt
Die komen wel vaker langs ja, misschien nu iets meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
daarom zijn toch die spotjes op TV ook nu? Dat je weet wat je moet doen als je kind stuk is?
Binnenkort weer verkiezingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
Gatverdamme, is er dan eindelijk een kabinetmet de PVV
![]()
![]()
Maak je niet druk. Klapt nog voor valentijnsdagquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dat hoop ik ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Klapt nog voor valentijnsdag
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
daarom zijn toch die spotjes op TV ook nu? Dat je weet wat je moet doen als je kind stuk is?
gierquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik dacht dat Fok zo rechts was, maar hier valt het dus gelukkig mee!![]()
ik niet omdat je kans hebt dat er nog veel meer idioten op de pvv stemmenquote:
Ja dat idee leeft kennelijk nogal. maar dat is echt onzin hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
Oh heerlijk, ik dacht dat Fok zo rechts was, maar hier valt het dus gelukkig mee!![]()
Je hebt het meegemaakt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onderdelen bij elkaar rapen en naar de huisarts post, die stuurt je na 2 uur door naar het ziekenhuis die lappen het geheel na 2 uur weer op
fok rechtsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
gelukkig niet zelf maar vrienden.quote:
Jaaa, geloof je het nog niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
[..]
pvv aan de macht, nu komt alles goed
![]()
as if
Oh. Nou ik heb wel eens in de wat serieuzere discussiefora gekeken en daar wordt al snel gezeurd over 'linkse huilies' enzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat idee leeft kennelijk nogal. maar dat is echt onzin hoorIets uit de beginjaren denk ik.
Dat hebben we straks toch al, denk je dat dit kabinet leuke dingen gaat doen? Mijn vader heeft geen pensioen, krijgt een mager AOW en is chronisch ziek. Hij wordt dus aan meerdere kanten genaaid, zoals ie het zelf zeiquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zitten we met een nog grotere puinhoop
Autsch....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig niet zelf maar vrienden.
pas na lang door zeuren werden ze door gestuurd naar het ziekenhuis, zelfde dag werd het jochie geopereerd. kantje boord, geperforeerde blindedarm3 weken in het ziekehuis gelegen, 7 jaar oud
Nare berichtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig niet zelf maar vrienden.
pas na lang door zeuren werden ze door gestuurd naar het ziekenhuis, zelfde dag werd het jochie geopereerd. kantje boord, geperforeerde blindedarm3 weken in het ziekehuis gelegen, 7 jaar oud
ha, stomme buitenlander jou dagen zijn geteld hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fok rechts![]()
niks van gemerkt
ik kan helemaal niet tellenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha, stomme buitenlander jou dagen zijn geteld hier
Ben jij een linkse huilie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh. Nou ik heb wel eens in de wat serieuzere discussiefora gekeken en daar wordt al snel gezeurd over 'linkse huilies' enzo.Dan denk ik; laat maar, dit heeft toch geen zin.
Dat zeg ik niet maar als we nu weer verkiezingen hebben dan is de kans dat de PVV groter is dan nu goed aanwezig en krijg je meer van dat gezeurquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa, geloof je het nog niet?Echt, geen criminaliteit meer en iedereen goed verzorgd voor op z'n oude dag
![]()
[..]
Oh. Nou ik heb wel eens in de wat serieuzere discussiefora gekeken en daar wordt al snel gezeurd over 'linkse huilies' enzo.Dan denk ik; laat maar, dit heeft toch geen zin.
[..]
Dat hebben we straks toch al, denk je dat dit kabinet leuke dingen gaat doen? Mijn vader heeft geen pensioen, krijgt een mager AOW en is chronisch ziek. Hij wordt dus aan meerdere kanten genaaid, zoals ie het zelf zei![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet tellen
dan ben jij zo'n figuurtje geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef Giertje het volgende:
ik moest vroeger echt niks weten van links en buitenlanders
redelijk wel jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben jij zo'n figuurtje geweest
je bent volwassen gewordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
redelijk wel ja
maar goed das allemaal verleden tijd
Ik stem op groenlinks, heb ook sp gestemd, dus mocht ik in zo'n topic posten als wat ik noem, dan zou ik daarvoor uitgemaakt worden gok ikquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet tellen
True. Maar het moet waarschijnlijk eerst 100x slechter gaan dan nu voordat het beter kan gaan.. De wal keert het schip, denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar als we nu weer verkiezingen hebben dan is de kans dat de PVV groter is dan nu goed aanwezig en krijg je meer van dat gezeur
ik heb leren nadenken en ook dat je niet alle volken over een kam moet scherenquote:
Dat denk ik ook maar alleen de manier op maakt me nog wel wat uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik stem op groenlinks, heb ook sp gestemd, dus mocht ik in zo'n topic posten als wat ik noem, dan zou ik daarvoor uitgemaakt worden gok ik
[..]
[..]
True. Maar het moet waarschijnlijk eerst 100x slechter gaan dan nu voordat het beter kan gaan.. De wal keert het schip, denk ik.
ferbquote:
je hebt verstand gekregenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
redelijk wel ja
maar goed das allemaal verleden tijd
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb leren nadenken en ook dat je niet alle volken over een kam moet scheren
maar goed in die tijd had ik een hekel aan de mensheid in het algemeen
Truequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar alleen de manier op maakt me nog wel wat uit
zolang ik niet op de wal staquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar alleen de manier op maakt me nog wel wat uit
Boven je.quote:
boven jequote:
jij moet na mij postenquote:
jaquote:
palestrinalaan was ik vandaag zegt jou dat wat?quote:
Ging het wel een beetje met je wond van vanmiddag?quote:
quote:
quote:
halloooquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk eerst een goed voordat je gaat zeuren
ik had het eerder door dan julliequote:
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed lieverds![]()
tot morgen
Slaap lekker Marijkequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het wel een beetje met je wond van vanmiddag?En wat las ik nou, konden ze em alsnog niet vinden!
Ik ga slapen, ben kapot. Tot morgen allemaal
Dat is in Holtenbroekquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
palestrinalaan was ik vandaag zegt jou dat wat?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het wel een beetje met je wond van vanmiddag?En wat las ik nou, konden ze em alsnog niet vinden!
Maar toch te laatquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
hallooo
[..]
ik had het eerder door dan jullie
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
tot morgen
nou daar was ik vanmiddag dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is in HoltenbroekDat zegt iedereen die al wat langer in Zwolle woont wat
ik zei toch: holtenbroekquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
palestrinalaan was ik vandaag zegt jou dat wat?
truste mopquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
tegelijk, niet met elkaarquote:
Nee, hij is dus nog kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers hoor, helemaal nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegelijk, niet met elkaar![]()
niemand komt tussen ons schatje![]()
Ik heb gewoon een paar dingen overgeslagen, want de verdovingen raakten wel wat uitgewerktquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Trusten LL
STNiet erg pijnlijk dus gelukkig bij yoga?
Wat is nu het plan, nu ie echt kwijt is?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Giertje het volgende:
pff ik wil naar bed maar kan nog niet
omdat ik op iemand zit te wachten die ik wil sprekenquote:
Oh gats.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een paar dingen overgeslagen, want de verdovingen raakten wel wat uitgewerkt![]()
En het plan is: er is geen plan
trusten Lovelyquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
tot morgen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar had ik hier nog eens een TT van gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is in HoltenbroekDat zegt iedereen die al wat langer in Zwolle woont wat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
tot morgen
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats.Al pijnstilling ingenomen of valt het nu mee?
Serieus?Maar wat dan? Gewoon laten zitten tot ie ergens door je huid prikt ofzo?
![]()
een ongewenst staafjequote:
Ik snap 'tquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?![]()
Nee, dat kan dus niet, dus moet het waarschijnlijk in het ziekenhuis gebeuren...
en wanneer kan je daar een afspraak voor maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat wel okee, en ik neem liever niets in zolang het een beetje te doen is, zodat ik weet hoeveel zeer het doet..klinkt dat nog logisch?![]()
Nee, dat kan dus niet, dus moet het waarschijnlijk in het ziekenhuis gebeuren...
Ik denk dat ik er zo voor het slapen even eentje neemquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
Ik snap 'tMaar paracetamol lijkt me in dit geval geen overbodige luxe, goeie pijnstiller met zeer weinig bijwerkingen
![]()
Pff... Wat een gedoe zeg.
Op een of andere manier werken die krengen bij mij nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik snap 'tMaar paracetamol lijkt me in dit geval geen overbodige luxe, goeie pijnstiller met zeer weinig bijwerkingen
![]()
Pff... Wat een gedoe zeg.
geen idee, de huisarts gaat eerst nadenken en overleggen met leverancier en ziekenhuis enzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wanneer kan je daar een afspraak voor maken?
Doe datquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo voor het slapen even eentje neem
Nee? Ook niet als je er om de 6 uur 2 inneemt? Dan bouw je echt wel een spiegel op hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op een of andere manier werken die krengen bij mij niet
Hoe groot is dat ongveer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een ongewenst staafje![]()
(implanon)
ook lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen idee, de huisarts gaat eerst nadenken en overleggen met leverancier en ziekenhuis enzo...
helaas nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat![]()
[..]
Nee? Ook niet als je er om de 6 uur 2 inneemt? Dan bouw je echt wel een spiegel op hoor
dan moet je iets anders vinden wat wel werktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |