Stomme soekelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
En toen waren ze al bezig met 3 kandidaten dus helaas
oeh lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
effe uitjes bakken voor op broodje knakworst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt TJD op met moeilijk probleem.
* DaMart belt opnieuw naar TJD.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er godverdegodver dus nog niet uit![]()
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
BUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Incompetente nietsnuttenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
Nee die is pas tegen zeven uur thuis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
He Bahen moet je nu later nog een keer?
* Trevland geeft ST een knuffel![]()
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
De dozenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER pizza's? En wat krijgt Henry dan?
trevquote:
dat valt wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |