veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga spullen pakken en naar yoga![]()
Have Funquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jij bent de vent van Fha?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
OHNOESquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er godverdegodver dus nog niet uit![]()
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
BUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Like duh. Want jij bent de beste. En lief. En mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En ze belden over een toffe baan die ik misschien wel neem![]()
Want ze willen mij. MIJ!
Liebchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En inderdaad, '81 is een prima bouwjaar
[..]
Veel plezier
Hey Marijkequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En inderdaad, '81 is een prima bouwjaar
[..]
Veel plezier
Thanksquote:
Op werk heel eventjes, daarna rondje Amsterdam gemaakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sol
dat was je vandaag al meer
Lief ook ja?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
Like duh. Want jij bent de beste. En lief. En mooiEn je hebt turqoise hechtingen nu
.
Liebchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Wat je zegt, een prima jaar.
Hoi Trevquote:
TJquote:
Enferquote:
He gats!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
EnferHoofdpijn en moe en duf en ziekig
En morgen laatste dag werken, dus niet handig
Hoe voel jij je nu dan? De pijn al wat minder?
en dat al op zo'n jonge leeftijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats!Das niet best
Nouja, als je ziek bent, dan ben je ziek toch?
Beterschap iig!
Joah. Spierpijn van gister van de fysioBen eventjes naar de stad geweest op de fiets vanmiddag, ging wel aardig! Wel helemaal kapot daarna natuurlijk
Van mn conditie is ook niets meer over
Ja man, ik doe geen fuck zo op een dagquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat al op zo'n jonge leeftijd
Dankjewel mopquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats!Das niet best
Nouja, als je ziek bent, dan ben je ziek toch?
Beterschap iig!
Joah. Spierpijn van gister van de fysioBen eventjes naar de stad geweest op de fiets vanmiddag, ging wel aardig! Wel helemaal kapot daarna natuurlijk
Van mn conditie is ook niets meer over
Fijnquote:
Drukquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hoe was jou dag vandaag?
quote:[..]
Hoofdpijn en moe en duf en ziekigEn morgen laatste dag werken, dus niet handig
Haha ja? Joh, daar kan jij toch niks aan doen. En als je dan op je werk zit steek je alleen maar mensen aan, en erg productief ben je ook meestal niet als je ziek bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjewel mopEn ja, dat is wel zo, maar ik voel me dan zo bezwaard
Damn! Kut is dat...Sterkte nog
[..]
Fijn
En ik ga weer wow-en![]()
Ik ben er later nog wel even
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |