Ja deze ontdekte ik gister avondquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:![]()
Herkenbaar.
Ik heb gewoon HELEMAAL geen koekjes meer in huisGelukkig wel nootjes. En fruit enzo
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loonquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef Fha het volgende:
Oeeeh wat is het?Wel slim, met zulke coole hechtingen nemen ze je natuurlijk overal gewoon aan
ja duhu, ik wil jou ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En ze belden over een toffe baan die ik misschien wel neem![]()
Want ze willen mij. MIJ!
Oehhhhquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja deze ontdekte ik gister avondik was ze helemaal vergeten.. En Henry blijkbaar ook dus nu moet ik ze snel zelf opeten
![]()
![]()
Dan mag hij wel als eerste zijn pizza in de oven doen![]()
Jammer van het tijdelijk maar dat andere is zeker fijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loon
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er godverdegodver dus nog niet uit![]()
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
BUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
Receptioniste bij een woningbouw..wel weer tijdelijk...maar met enorm veel hoog loon
Het is echt fantastisch om met mij samen te wonen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
OehhhhDat is altijd leuk om te ontdekken!
Wat lief van jou!
dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat is vertieft.
Een stukje humor voor je.
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeee. Huisarts wist het ook niet, die belt me er nog overquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
ST! Dat meen je!![]()
![]()
Wat een pummels.
![]()
voor jou. Maar wat nu?
![]()
Fotoooooo![]()
Ik wou zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?![]()
[..]
Het is echt fantastisch om met mij samen te wonen hoorIk denk zooo goed om anderen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat heb je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeee. Huisarts wist het ook niet, die belt me er nog over![]()
En fotoooo doe ik dan morgen wel, als ik mijn gaasje moet verschonen
in zwolle?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
ST regel je dan een leuk huisje voor mij?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou zeggen.FEEST!
![]()
![]()
Hihi preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is simple
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik heb de laatste tijd de verkeerde kant op gespaard, dus misschien dat dat wel beter wordt danquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Nou dan heb je tenminste weer even wat... en dus misschien ook nog ruimte om te sparen voor wanneer je weer weg moet?![]()
Beter ook dat je dat niet weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat heb je dan eigenlijk?![]()
Denk niet dat ik daarbij was toen je het vertelde
Hihihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb de laatste tijd de verkeerde kant op gespaard, dus misschien dat dat wel beter wordt dan
Eetsequote:
Hey Solquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ben ook weer eens online.
quote:
Avondquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
Ik ga de sporen van mijn vreterij verbergen
tot later allemaal!![]()
![]()
Hey Trevquote:
Hey Giertjequote:
Ben ik blij dat ik het al op hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Damn begin al honger te krijgen, maar eens wat eten.
Oh ja mini magnumsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou heb ik zin in chocola, en mini magnums
Ja, wast leuk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
was gezellig vanmiddag veel bij gepraat over vroeger en over de afgelopen paar jaar enzo
Zoooo lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mini magnumskan k wel eentje pakken als dessert na de pizza
mja super was het ik heb met haar dan ook wel enorm veel meegemaaktquote:
ik pak een wittequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooo lekkerMn man heeft ze heel lief gehaald voor me net
![]()
Heb een almond op
solquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ben ook weer eens online.
laters Fhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
tot later allemaal!![]()
![]()
giertjequote:
Schijt zequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
Dat had ik gister nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
Als je er ook nog een baan bij hebt dan kom ik meteen
Ik ga straks koffie leutjes pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |