Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik zit op het werk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij eens wat nuttigs doen ipv mij te irriteren
10 minuten föhnen, 15 minuten praten.quote:
Yw!quote:
quote:
Fha'tje!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
Ja en?quote:
Dat is nog snelquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
10 minuten föhnen, 15 minuten praten.
dan laat ik er die wel bij erafquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Skip de ananas en de tomaat en ik kom naar je toegesneld
Kun je zien hoe goed ik met een föhn ben.quote:
weet ik en ik krijg hem niet goedquote:
Hij eet het alleen al drie keer per week ofzoquote:
zo noemen ze idd gekookte aardappelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs in belgië hebben ze het over patattekkes
hij heeft gewoon gelijkquote:[..]
jij bent gewoon dom
bewerken en het onderste stuk deletenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik en ik krijg hem niet goed
Ik heb net gegeten dus inmiddels heb ik geen trek meer xDquote:
fhaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
volgende week gaat het weer 22 graden wordenquote:
nee ik wijs je op een minpuntje van jequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee hoor eensch, jij doet onaardig tegen mij omdat je op je werk zit?
Ga je naar Tenerife of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgende week gaat het weer 22 graden worden
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hm oke. Anders word het wel een heeele lange winterquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ze doet het niet dagelijks, give her a breakquote:
Dus ik spoor niet.. en het feit dat ik een goed idee kan niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee ik wijs je op een minpuntje van je
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je bent net als vele hier volgens mij prettig gestoord en tuurlijk kan jij een goed idee hebben, alleen de manier waarop je het zei moest ik om lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik spoor niet.. en het feit dat ik een goed idee kan niet?
Ok. 1. leer beter formuleren.. 2 vrouwen hebben ook wel eens gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je bent net als vele hier volgens mij prettig gestoord en tuurlijk kan jij een goed idee hebben, alleen de manier waarop je het zei moest ik om lachen
ja mevrouw, zal het doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok. 1. leer beter formuleren.. 2 vrouwen hebben ook wel eens gelijk
marcquote:
quote:
vrouwen zat hier wellicht kan je wat regelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
BEN IK ALWEER VERGETEN CHOCOLA TE KOPEN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Ik zie alleen maar 16 en 17 graden voorlopigquote:
niet bij mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Al lijkt er wel redelijk wat neerslag bij te zitten
dat dan weer welquote:
Ik moet me gewoon diep schamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef TJDoornbos het volgende:
vrouwen zat hier wellicht kan je wat regelen?
ook bij volgende weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 16 en 17 graden voorlopig
schaam jequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
En toen en toen?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik zo mijn best gedaan op mijn sollicitatiebrief![]()
He jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen waren ze al bezig met 3 kandidaten dus helaas
Stomme soekelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
En toen waren ze al bezig met 3 kandidaten dus helaas
oeh lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
effe uitjes bakken voor op broodje knakworst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt TJD op met moeilijk probleem.
* DaMart belt opnieuw naar TJD.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos verbindt DM met 020-5642666
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er godverdegodver dus nog niet uit![]()
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
BUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Incompetente nietsnuttenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben anderhalf uur in mijn arm zitten wroeten, 2 dokters en 1 assistente, maar niets.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
Nee die is pas tegen zeven uur thuis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heeft je meneertje al wat gezegd over je pizza's ?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
He Bahen moet je nu later nog een keer?
* Trevland geeft ST een knuffel![]()
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
Zal ik ze even keihard slaan met een van de vier pizza's? Doe ik voor je hoor![]()
De dozenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER pizza's? En wat krijgt Henry dan?
trevquote:
dat valt wel meequote:
quote:
autsjquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Zou je zien dat je net de gene die hij wil er niet tussen zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
De dozen![]()
![]()
![]()
nee suffieik weet niet in welke smaak hij zin had en ik had ook geen zin in gezeik daar over dus nu heeft hij keus zat
![]()
Hey GFquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
dat valt wel mee![]()
heb je de aardappelen al gekookt
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER pizza's? En wat krijgt Henry dan?
Woaaaahquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb wel kick ass turqoise hechtingen
Het is een man, geen vrouw. Dus beter gedraagt hij zich ook zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Zou je zien dat je net de gene die hij wil er niet tussen zit
dat doet ze echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
en binnenkort nog een paarquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeeeh wat is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En ze belden over een toffe baan die ik misschien wel neem![]()
Want ze willen mij. MIJ!
super STquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Vrouwen powerquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet ze echt![]()
ze heeft mij ooit knock out gegooit met een tosti
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Dat is waar maar toch smaken verschillenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
[..]
Het is een man, geen vrouw. Dus beter gedraagt hij zich ook zo![]()
smakelijk lovelyquote:
En je hebt er duidelijk PTSS aan overgehoudenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet ze echt![]()
Suffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
De dozen![]()
![]()
![]()
nee suffieik weet niet in welke smaak hij zin had en ik had ook geen zin in gezeik daar over dus nu heeft hij keus zat
![]()
Heeft Fha jou in het echt gezien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef wel.o.k het volgende:
dat doet ze echt![]()
Wie wil jou nou nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
Want ze willen mij. MIJ!
Oh nooo!! Maar de supermarkten zijn nu toch nog wel open?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Fha het volgende:
Dat is vertieft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit me nu al klem te eten aan olijf&tomaat biscuitjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh nooo!! Maar de supermarkten zijn nu toch nog wel open?Of heb je nu geen zin meer om te gaan
Fotooooooquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit me nu al klem te eten aan olijf&tomaat biscuitjes![]()
Luiheid
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft Fha jou in het echt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |