Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef danilel het volgende:
[..]
Dus jij vind dat als iemand in het openbaar voedt dat deze meteen aan het provoceren is?
Dan zeg ik gewoon dat ze dat niet gaat doen aangezien zij niks tegen de wet in doet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pardon? Als iemand vriendelijk aan jouw vriendin vraagt of ze misschien elders heur kind wil voeden, dan bejegen jij die persoon op niet erg vriendelijke wijze?
En cowboys dragen corduroy...............quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef tho_Omas het volgende:
Alleen koeien geven borstvoeding in het openbaar.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef Ringo het volgende:
Mensen die hier een probleem van maken, moet je gewoon straal negeren óf keihard uitlachen.
Bij bv verwarm je geen water, dus ik snap je opmerking niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, da's dan gewoon verkeerd gebruik van de magnetron. De magnetron verwarmt juist zeer gelijkmatig (het water dan), waardoor het me zelfs beter lijkt. Au bain marie is in principe ook zo'n gelijkmatig mogelijke verwarming proberen, maar dan langzaam.
Maar zo interessant vind ik het nou ook weer niet
Nee, maar er heerst een pseudo-emotioneel-correcte wind door Nederland, waarbij iedereen zich maar te allen tijd "geprovoceerd" voelt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef danilel het volgende:
[..]
Dus jij vind dat als iemand in het openbaar voedt dat deze meteen aan het provoceren is?
Euh lees eens even wat beter, ik heb het over de types die dus nogmaals, op een terras, gewoon hun halve kleding uitrekken, a la, zie mij zie mij, het is normaal om borstveoding in het openbaar te geven. Dat type dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kind borstvoeding geven is provoceren?
OMG
Hup terug naar je kerk jij zonderaar. Zit Fok! niet geblocked op filternet?
Mja laat iemand er maar iets van zeggen als mijn vriendin dat zou doen. Maken ze meteen kennis met mij. En dat zal niet op een erg vriendelijk wijze gaan.
Koop een waterpistool en laat je vriendin kolven en heb dat dan altijd op zak als je met haar op het terras zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat ze dat niet gaat doen aangezien zij niks tegen de wet in doet.
Als je dan nog lastig bent dan zal ik idd op een niet vriendelijke manier de zaak afhandelen.
Overdrijven is ook een vak. Het is prima mogelijk om iets niet 'normaal' te vinden maar niets te willen afdwingen. Vind jij een kop vol piercings normaal? Ken je iemand die het wil verbieden?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Normaal"...![]()
De terreur van de bemoeizuchtige middelmaat.
Je hoeft niet meteen calimero uit te hangen hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik merk dat als je een minderheidsmening hier hebt, dat je verweten wordt dat je niet leuk bent en trollerig bent. Verplicht een meerderheidsmening moeten hebben is blijkbaar de norm.
Ah, blijkbaar moet iedereen zich maar laten welgevallen wat jij en je vriendin in het openbaar doen en is vragen het elders te doen al "lastig doen".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef laforest het volgende:
Dan zeg ik gewoon dat ze dat niet gaat doen aangezien zij niks tegen de wet in doet.
Als je dan nog lastig bent dan zal ik idd op een niet vriendelijke manier de zaak afhandelen.
Zie jij dat zo vaak? Ik nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Euh lees eens even wat beter, ik heb het over de types die dus nogmaals, op een terras, gewoon hun halve kleding uitrekken, a la, zie mij zie mij, het is normaal om borstveoding in het openbaar te geven. Dat type dus.
Op een forum klinkt dat heel stoer. Het zal daarom in het echt wel flink tegen vallenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Borstvoeding geven is volkomen normaal. De manier waarop sommigen het doen is wat anders dunkt mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Belachelijk. Een vrouw die een kind de borst geeft is volkomen natuurlijk. Bizar dat zoveel mensen het ''ongepast'' vinden.
Wat zou ik veel mensen graag eens een schop onder hun hol geven.
Ja ik zie dat dagelijks, nou goed... Niet dus. Gaat het om de frequentie ervan dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zie jij dat zo vaak? Ik nooit.
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Koop een waterpistool en laat je vriendin kolven en heb dat dan altijd op zak als je met haar op het terras zit.
Ben je zo getraumatiseerd dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ja ik zie dat dagelijks, nou goed... Niet dus. Gaat het om de frequentie ervan dan?
Dat merkt men dan nog wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Op een forum klinkt dat heel stoer. Het zal daarom in het echt wel flink tegen vallen
Aan de opvliegende hormonen te zien...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Cerbie het volgende:
Is dit nog steeds nieuws of ben ik in OUD beland?
Van mensen die alles doen onder het mom van ; 'anderen moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je zo getraumatiseerd dan?
Elke man heeft dan ook een duidelijke mening t.a.v. vrouwelijke borsten, iig de meestenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Apen doen dat ook. Maar die zitten dan nog achter dubbel glas.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden.
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend.
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar moet iedereen zich maar laten welgevallen wat jij en je vriendin in het openbaar doen en is vragen het elders te doen al "lastig doen".
Je moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Van mensen die alles doen onder het mom; 'andere moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden.
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend.
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan de opvliegende hormonen te zien...
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik denk eerder van niet. Maar dat terzijde.
Die 45% zou es een goeie oorlog mee moeten maken, verwende eikels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt
Gelukkig is een meerderheid niet zo idioot, daar het onderzoek aangeeft dat 45%, een minderheid dus, zich hier aan stoort.
Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je dan eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Van mensen die alles doen onder het mom van ; 'anderen moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
Wat een zielige eigenaar dan. Je omzet verliezen omdat ergens een vrouw waar je helemaal niet naar HOEFT te kijken een baby de borst geeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
Ik denk dat de felle tegenstanders gewoon bang zijn dat dit ze dan wel overkomt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Grappig dat de verdraagzaamheid bij beide partijen ver te zoeken is.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken.
Een kind de borst geven, kom op zeg. Als je het niet wil zien (je HOEFT niet, remember), kijk je een andere kant op.
Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Melk is geen apart molecuul, maar bestaat grotendeels gewoon uit water, net als alles wat je in de magnetron verwarmt. Zo werkt de magnetron, waar zo nodig nog meer gebrek aan kennis over bestaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij bv verwarm je geen water, dus ik snap je opmerking niet.
Maar ik dacht ook niet echt dat je zou gaan lezen, hoor
ik vind het alleen wel erg grappig dat er zoveel gebrek aan kennis bestaat over een onderwerp en er toch zoveel meningen zijn over iets waar men zo weinig van weet.
Ach, er zijn legio voorbeelden van posts te vinden hier die tegenstanders 'knuppel' of 'dom' of 'achterlijk' noemen. Tis maar wat je felheid noemt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Echt jongen, ik lig hier helemaal dubbel. Hoe kun je iets uit z'n verband rukken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
Wel goed ingelezen? Het gaat om de wijze waarop.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Evie het volgende:
Ik zou er bijna een kind voor willen baren.. om het borstvoeding te geven..
Kom op zeg waar gaat het heen met dit land, borstvoeding is de normaalste zaak van de wereld!
Wij eten en drinken toch ook in het openbaar?!
Ridiculiseren is een hobby van je of niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
Bemoei je gewoon met je eigen zaken, je hoeft er echt niet naar te kijken hoor. Wat een trieste wereld als je een kindje al niet meer mag laten voeden omdat je dat provocerend vindt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?
dat is toch de consequentie van het je buiten vertonen?
Ik doelde meer op jouw felheidquote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.
Ik zou wel de regels van de uitbater naleven.
Omdat een uitbater regels voor zijn zaak mag hebben, privé eigendom van die man. Geen publiek terrein.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?
Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
Een ieder die zich er aan stoort heeft vast een trauma en is minder intelligent omdat ze vroeger zelf nooit borstvoeding hebben gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?
Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
Waarom zou je iets van borstvoeding moeten weten om tegen publiekelijke borstvoeding te zijn? Echt de drogredens vliegen je om de oren hier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is al duidelijk ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Swiffer het volgende:
Kan er niet iemand een poll maken?
optie 2-3 is op mij van toepassing iig.
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat een uitbater regels voor zijn zaak mag hebben, privé eigendom van die man. Geen publiek terrein.
Jemig, zo moeilijk is dat toch niet.
En de stoelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.
Publiek terrein dus.
Kraamverband dan wel he!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt jongen, ik lig hier helemaal dubbel. Hoe kun je iets uit z'n verband rukken.
Dan maak ik er toch 1 optie van;quote:
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op jouw felheid
Swiffer geeft aan niet gediend te zijn van moeders die extra opzichtig hun truitje omhoog gooien met een kop vankijk mij eens bezig zijn. Dat hoeft van mij ook niet.
Verder heb ik niets tegen borstvoeding in het openbaar, het heeft iets aandoenlijks/lief, is de natuur.
Kun je je voorstellen dat andere mensen zich drukker maken om bepaalde zaken dan jij?? Of is dat iets heel vreemds?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?
En zo is er zoveel waar men zich aan kan storen, er zijn vast dingen die vele malen vaker voorkomen. Als de ontblote borstvoedende tieten je dagelijks om de oren slaan heb je een punt, maar hoe vaak zie je zoiets daadwerkelijk? Meeste vrouwen durven het niet eens, en je hoeft niet bang te zijn dat hun aantal groeiende is.
Esthetische redenen??quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dan maak ik er toch 1 optie van;
Ik vind borstvoeding geven in het openbaar om esthetische en om imtieme redenen niet de bedoeling.
Ik kopier de stelling. mierenneuker.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Esthetische redenen??
Ga je nou met dure woorden gooien omdat je geen argumenten meer hebt??
"De bedoeling".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik vind borstvoeding geven in het openbaar om esthetische en om imtieme redenen niet de bedoeling.
Ah, geen argumenten meer, dus maar persoonlijk worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Alsie zodadelijk in je hol zit,(een van de stoelen..) isie van jou, goed? pffff
En toch bepaalt de uitbater de regels, je mag daar ook niet je eigen eten en drinken nuttigen wat bij openbaar terrein wel mag.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.
Publiek terrein dus.
Omdat er al allerlei onzinargumenten voorbij zijn gekomen waarom borstvoeding in het openbaar niet nodig is (lees maar terug):quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom zou je iets van borstvoeding moeten weten om tegen publiekelijke borstvoeding te zijn? Echt de drogredens vliegen je om de oren hier.
Dus jij komt nooit buiten?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Swiffer het volgende:
Nou, leid je eigen leven binnenshuis, en val anderen er dan ook niet mee lastig.
Welke religie behoor jij toe?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echt..quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch bepaalt de uitbater de regels, je mag daar ook niet je eigen eten en drinken nuttigen wat bij openbaar terrein wel mag.
Omdat iets niet vaak voorkomt wil niet zeggen dat je dan vervolgens je daar niet aan kan storen natuurlijk. Nogal rare redenatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?
En zo is er zoveel waar men zich aan kan storen, er zijn vast dingen die vele malen vaker voorkomen. Als de ontblote borstvoedende tieten je dagelijks om de oren slaan heb je een punt, maar hoe vaak zie je zoiets daadwerkelijk? Meeste vrouwen durven het niet eens, en je hoeft niet bang te zijn dat hun aantal groeiende is.
OMG 45-jarige strenggelovige gescheiden vrouw/tokkie met hangtieten en een hond.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Alsie zodadelijk in je hol zit,(een van de stoelen..) isie van jou, goed? pffff
Uiteraard. Ik hoor je ook niet zeuren over de idiote vergelijking van Yvonne met haar "geweld". Roze bril op?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ridiculiseren is een hobby van je of niet?
Hallo, nood breekt wetten. Waar heb ik gezegt dat dat ook niet meer mag? Prima dat je mijn mening voor me invult maar blijf wel een beetje beschaaft.quote:Een (aanstaande) moeder die moet bevallen en geen andere mogelijkheid heeft, wat zeg jij tegen haar:
He, wijffie, zoek es ff een priveplekje uit, er staan hier mensen te kijken.
Sja, als je zelf niet goed naar anderen luistert en alles invult voor een ander zul je veel mensen wel zo bestempelen. Arm ding.quote:Botte hond.
Is dat van belang dan?quote:
Ja. Of dacht je dat ze aanstoot nemen aan de baby? Het gaat om de borst. Die mag niet gezien worden, tenzij het een prachtige ronde geile tiet is. Dan weer welquote:
26 jaar ongelovig. , Danku. de rest klopt!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
OMG 45-jarige strenggelovige gescheiden vrouw/tokkie met hangtieten en een hond.
Dus je moet kolven omdat je op straat je kind niet kan voeden?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat er al allerlei onzinargumenten voorbij zijn gekomen waarom borstvoeding in het openbaar niet nodig is (lees maar terug):
'je kunt toch naar huis voor de baby honger krijgt'
' dan kolf je toch even'
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, geen argumenten meer, dus maar persoonlijk worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
Esthetische redenen??
Ga je nou met dure woorden gooien omdat je geen argumenten meer hebt??
Het zou een hoop kunnen verklaren ja in dit geval.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Swiffer het volgende:
[..]
26 jaar ongelovig. , Danku. de rest klopt!
Die tiet heeft in dit geval niets met seksualiteit te maken. Maar ik snap dat je suggereert dat de aanschouwers dat er in zien en zich daarom storen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja. Of dacht je dat ze aanstoot nemen aan de baby? Het gaat om de borst. Die mag niet gezien worden, tenzij het een prachtige ronde geile tiet is. Dan weer wel
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik zie het terras dus ook als 'op bezoek'. je hebt niet alleen te maken met de persoon die je gastheer/vrouw is, maar ook met het andere bezoek.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.
Bij mij thuis gaat degene die er een probleem mee heeft, zelf maar weg, en doe ik het lekker waar en wanneer ik wil.
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.
Bij mij thuis gaat degene die er een probleem mee heeft, zelf maar weg, en doe ik het lekker waar en wanneer ik wil.
Nee het is Netsplitter die iemand beticht van persoonlijk worden terwijl hij het een paar minuten ervoor zelf doet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef Swiffer het volgende:
@ Dagonet;
Oh moest ik daar nog op reageren dan? Of iemand anders?
Moet ook kunnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.
Correct.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die tiet heeft in dit geval niets met seksualiteit te maken. Maar ik snap dat je suggereert dat de aanschouwers dat er in zien en zich daarom storen?
Ik heb zo het vermoeden dat al die mensen dát opeens wél afkeuren.quote:
Ik vind dat niet netjes omdat je die baby en die moeder ongevraagd van rook voorziet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.
'Roken en eten, dat kan je toch niet vergelijken!'quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de tolerantie in dit landquote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Dagonet het volgende:
Het mooie is trouwens ook:
Er zijn mensen die er aanstoot aan nemen, prima, iemand geeft borstvoeding en krijgt wat afkeurende blikken of wat gehuf en puf van een paar oude dametjes even verderop. Het komt maar hoogstzelden voor dat iemand er daadwerkelijk wat van zegt of dat iemand het niet toestaat. Maar de mensen die borstvoeding geven nemen zoveel aanstoot aan de mening van die anderen, die zijn zo van mening dat je het okay móet vinden dat er nu ook complete acties op touw worden gezet om de tolerantie ervoor te verhogen.
Accepteer de borstvoeding! Durf geen nee te zeggen! Andere meningen niet gewenst!
Ik zie hier ook niemand serieus zeggen dat het verboden moet worden, hoogstens enkele mensen die het niet prettig vinden. Maar zodra ze wat zeggen worden ze afgesnauwd..
Komt omdat die mensen die er aanstoot aan nemen, veel fatsoenlijker zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Dagonet het volgende:
Het mooie is trouwens ook:
Er zijn mensen die er aanstoot aan nemen, prima, iemand geeft borstvoeding en krijgt wat afkeurende blikken of wat gehuf en puf van een paar oude dametjes even verderop. Het komt maar hoogstzelden voor dat iemand er daadwerkelijk wat van zegt of dat iemand het niet toestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |