abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86980392
Alleen koeien geven borstvoeding in het openbaar.
pi_86980407
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef danilel het volgende:

[..]

Dus jij vind dat als iemand in het openbaar voedt dat deze meteen aan het provoceren is?
Nee.
Openbaar voeden kan best als moeders een beetje rekening houd met de omgeving. Dus onopvallend, voor zover dat kan.

Ik vind het provoceren als je van die onbehouwen trutten hebt die pontificaal hun tieten uit de shirt halen en alles open en bloot doen. We weten allemaal dat ze dat veelal doen om de aandacht/provocatie.
pi_86980423
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Pardon? Als iemand vriendelijk aan jouw vriendin vraagt of ze misschien elders heur kind wil voeden, dan bejegen jij die persoon op niet erg vriendelijke wijze?
Dan zeg ik gewoon dat ze dat niet gaat doen aangezien zij niks tegen de wet in doet. :)
Als je dan nog lastig bent dan zal ik idd op een niet vriendelijke manier de zaak afhandelen. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86980430
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef tho_Omas het volgende:
Alleen koeien geven borstvoeding in het openbaar.
En cowboys dragen corduroy...............
pi_86980447
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef Ringo het volgende:
Mensen die hier een probleem van maken, moet je gewoon straal negeren óf keihard uitlachen.
^O^
pi_86980453
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, da's dan gewoon verkeerd gebruik van de magnetron. De magnetron verwarmt juist zeer gelijkmatig (het water dan), waardoor het me zelfs beter lijkt. Au bain marie is in principe ook zo'n gelijkmatig mogelijke verwarming proberen, maar dan langzaam.

Maar zo interessant vind ik het nou ook weer niet ;)
Bij bv verwarm je geen water, dus ik snap je opmerking niet.

Maar ik dacht ook niet echt dat je zou gaan lezen, hoor ;)
ik vind het alleen wel erg grappig dat er zoveel gebrek aan kennis bestaat over een onderwerp en er toch zoveel meningen zijn over iets waar men zo weinig van weet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86980455
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef danilel het volgende:

[..]

Dus jij vind dat als iemand in het openbaar voedt dat deze meteen aan het provoceren is?
Nee, maar er heerst een pseudo-emotioneel-correcte wind door Nederland, waarbij iedereen zich maar te allen tijd "geprovoceerd" voelt.

Dat honoreren is het domste wat je kan doen. Die zogenaamd "gekwetsten" moeten maar eens een leven en wat ruggegraat krijgen. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 29 september 2010 @ 14:33:01 #208
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980467
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Je kind borstvoeding geven is provoceren? :')
OMG _O-
Hup terug naar je kerk jij zonderaar. Zit Fok! niet geblocked op filternet? :')
Mja laat iemand er maar iets van zeggen als mijn vriendin dat zou doen. Maken ze meteen kennis met mij. En dat zal niet op een erg vriendelijk wijze gaan. :)
Euh lees eens even wat beter, ik heb het over de types die dus nogmaals, op een terras, gewoon hun halve kleding uitrekken, a la, zie mij zie mij, het is normaal om borstveoding in het openbaar te geven. Dat type dus.
pi_86980480
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Dan zeg ik gewoon dat ze dat niet gaat doen aangezien zij niks tegen de wet in doet. :)
Als je dan nog lastig bent dan zal ik idd op een niet vriendelijke manier de zaak afhandelen. :)
Koop een waterpistool en laat je vriendin kolven en heb dat dan altijd op zak als je met haar op het terras zit.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:33:41 #210
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86980500
Belachelijk. Een vrouw die een kind de borst geeft is volkomen natuurlijk. Bizar dat zoveel mensen het ''ongepast'' vinden.

Wat zou ik veel mensen graag eens een schop onder hun hol geven.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:34:07 #211
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86980515
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Normaal"... :r

De terreur van de bemoeizuchtige middelmaat. :')
Overdrijven is ook een vak. Het is prima mogelijk om iets niet 'normaal' te vinden maar niets te willen afdwingen. Vind jij een kop vol piercings normaal? Ken je iemand die het wil verbieden?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86980516
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik merk dat als je een minderheidsmening hier hebt, dat je verweten wordt dat je niet leuk bent en trollerig bent. Verplicht een meerderheidsmening moeten hebben is blijkbaar de norm.
Je hoeft niet meteen calimero uit te hangen hoor. :)
pi_86980539
TerugVoedPostje.....
pi_86980547
quote:
Ah, blijkbaar moet iedereen zich maar laten welgevallen wat jij en je vriendin in het openbaar doen en is vragen het elders te doen al "lastig doen".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86980559
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Euh lees eens even wat beter, ik heb het over de types die dus nogmaals, op een terras, gewoon hun halve kleding uitrekken, a la, zie mij zie mij, het is normaal om borstveoding in het openbaar te geven. Dat type dus.
Zie jij dat zo vaak? Ik nooit.
pi_86980572
quote:

[..]

Op een forum klinkt dat heel stoer. Het zal daarom in het echt wel flink tegen vallen :')
  woensdag 29 september 2010 @ 14:35:57 #217
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980601
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Belachelijk. Een vrouw die een kind de borst geeft is volkomen natuurlijk. Bizar dat zoveel mensen het ''ongepast'' vinden.

Wat zou ik veel mensen graag eens een schop onder hun hol geven.
Borstvoeding geven is volkomen normaal. De manier waarop sommigen het doen is wat anders dunkt mij.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:36:05 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86980606
Leuk om te zien hoe tolerant de mensen die niet van borstvoeding in het openbaar gediend zijn bejegend worden door de mensen die vinden dat de tolerantie in dit land ver te zoeken is.

Als ik dit topic zo lees dan vraag ik mij af hoeveel andersdenkenden hier überhaupt nog durven te reageren. Kan me zo voorstellen dat ze geen zin hebben in een swets of jarno die je de kop afbijt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:36:37 #219
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980623
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zie jij dat zo vaak? Ik nooit.
Ja ik zie dat dagelijks, nou goed... Niet dus. Gaat het om de frequentie ervan dan?
pi_86980647
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Koop een waterpistool en laat je vriendin kolven en heb dat dan altijd op zak als je met haar op het terras zit.
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden. :)
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend. :)
pi_86980667
Is dit nog steeds nieuws of ben ik in OUD beland?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86980672
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Ja ik zie dat dagelijks, nou goed... Niet dus. Gaat het om de frequentie ervan dan?
Ben je zo getraumatiseerd dan?
pi_86980682
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Op een forum klinkt dat heel stoer. Het zal daarom in het echt wel flink tegen vallen :')
Dat merkt men dan nog wel. :)
  woensdag 29 september 2010 @ 14:38:44 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86980703
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Cerbie het volgende:
Is dit nog steeds nieuws of ben ik in OUD beland?
Aan de opvliegende hormonen te zien...
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 29 september 2010 @ 14:38:52 #225
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980707
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben je zo getraumatiseerd dan?
Van mensen die alles doen onder het mom van ; 'anderen moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
pi_86980721
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Elke man heeft dan ook een duidelijke mening t.a.v. vrouwelijke borsten, iig de meesten ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86980722
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:

[..]

Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden. :)
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend. :)
Apen doen dat ook. Maar die zitten dan nog achter dubbel glas.
pi_86980746
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah, blijkbaar moet iedereen zich maar laten welgevallen wat jij en je vriendin in het openbaar doen en is vragen het elders te doen al "lastig doen".
Klopt :)
Gelukkig is een meerderheid niet zo idioot, daar het onderzoek aangeeft dat 45%, een minderheid dus, zich hier aan stoort. :)
pi_86980747
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Van mensen die alles doen onder het mom; 'andere moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
Je moet gewoon niet zo zeiken.

Een kind de borst geven, kom op zeg. Als je het niet wil zien (je HOEFT niet, remember), kijk je een andere kant op.

Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_86980748
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Dat merkt men dan nog wel. :)
Ik denk eerder van niet. Maar dat terzijde. >:O
  woensdag 29 september 2010 @ 14:40:00 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86980749
quote:

[..]

En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
pi_86980754
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Aan de opvliegende hormonen te zien...
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
pi_86980766
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik denk eerder van niet. Maar dat terzijde. >:O
:')
pi_86980775
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef laforest het volgende:

[..]

Klopt :)
Gelukkig is een meerderheid niet zo idioot, daar het onderzoek aangeeft dat 45%, een minderheid dus, zich hier aan stoort. :)
Die 45% zou es een goeie oorlog mee moeten maken, verwende eikels. :r

woensdag 29 september 2010 @ 14:40:56 #235
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980779
quote:

[..]

Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?

dat is toch de consequentie van het je buiten vertonen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 september 2010 @ 14:41:24 #236
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86980803
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Van mensen die alles doen onder het mom van ; 'anderen moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
Zwaar leven heb je dan eigenlijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_86980807
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
Wat een zielige eigenaar dan. Je omzet verliezen omdat ergens een vrouw waar je helemaal niet naar HOEFT te kijken een baby de borst geeft. |:(

pi_86980815
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.
Ik zou wel de regels van de uitbater naleven. :)
pi_86980818
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:

Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Ik denk dat de felle tegenstanders gewoon bang zijn dat dit ze dan wel overkomt. :')
pi_86980819
Ik zou er bijna een kind voor willen baren.. om het borstvoeding te geven..
Kom op zeg waar gaat het heen met dit land, borstvoeding is de normaalste zaak van de wereld!
Wij eten en drinken toch ook in het openbaar?!
dus
pi_86980820
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Grappig dat de verdraagzaamheid bij beide partijen ver te zoeken is.
pi_86980824
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je moet gewoon niet zo zeiken.

Een kind de borst geven, kom op zeg. Als je het niet wil zien (je HOEFT niet, remember), kijk je een andere kant op.

Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:42:02 #243
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86980828
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij bv verwarm je geen water, dus ik snap je opmerking niet.

Maar ik dacht ook niet echt dat je zou gaan lezen, hoor ;)
ik vind het alleen wel erg grappig dat er zoveel gebrek aan kennis bestaat over een onderwerp en er toch zoveel meningen zijn over iets waar men zo weinig van weet.
Melk is geen apart molecuul, maar bestaat grotendeels gewoon uit water, net als alles wat je in de magnetron verwarmt. Zo werkt de magnetron, waar zo nodig nog meer gebrek aan kennis over bestaat.

In mijn beleving bestaan er vooral rondom kinderen en opvoeding veel algemene 'wijsheden' die slecht of verkeerd onderbouwt zijn, omdat het veelal via traditie wordt overgebracht (moeder op dochter etc.). Datzelfde geldt voor de magnetron, dus als je die samen brengt... Zo kan het best zijn dat BV verwarmen in de magnetron slecht is, ik zet slechts kanttekeningen erbij dat dat aan de magnetron ligt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86980858
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Ach, er zijn legio voorbeelden van posts te vinden hier die tegenstanders 'knuppel' of 'dom' of 'achterlijk' noemen. Tis maar wat je felheid noemt.
pi_86980873
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
Echt jongen, ik lig hier helemaal dubbel. Hoe kun je iets uit z'n verband rukken. _O-
pi_86980874
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Evie het volgende:
Ik zou er bijna een kind voor willen baren.. om het borstvoeding te geven..
Kom op zeg waar gaat het heen met dit land, borstvoeding is de normaalste zaak van de wereld!
Wij eten en drinken toch ook in het openbaar?!
Wel goed ingelezen? Het gaat om de wijze waarop.
Kep niemand hier horen schrijven dat het totaal uit het straatbeeld moet.
pi_86980876
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Schattig man.
Ridiculiseren is een hobby van je of niet?

Een (aanstaande) moeder die moet bevallen en geen andere mogelijkheid heeft, wat zeg jij tegen haar:
He, wijffie, zoek es ff een priveplekje uit, er staan hier mensen te kijken.

Botte hond. :r

pi_86980877
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?

dat is toch de consequentie van het je buiten vertonen?
Bemoei je gewoon met je eigen zaken, je hoeft er echt niet naar te kijken hoor. Wat een trieste wereld als je een kindje al niet meer mag laten voeden omdat je dat provocerend vindt. :D
Waar jij je wel allemaal niet druk over maakt. _O-
pi_86980878
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik doelde meer op jouw felheid :')

Swiffer geeft aan niet gediend te zijn van moeders die extra opzichtig hun truitje omhoog gooien met een kop van B-) kijk mij eens bezig zijn. Dat hoeft van mij ook niet.

Verder heb ik niets tegen borstvoeding in het openbaar, het heeft iets aandoenlijks/lief, is de natuur.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 29 september 2010 @ 14:43:43 #250
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86980894
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef laforest het volgende:

[..]

Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.
Ik zou wel de regels van de uitbater naleven. :)
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?

Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')